avaks wrote:Poslao preko Eroneta telefon na servis, Samsung je u pitanju, za 10 dana vratili, ništa nisu popravili.
Agram servis u pitanju Navodno nisu našli grešku i samo javljaju da je baterija oslabila (a i ne oslabila nakon skoro 2 godine) i ako hoću da kupim od njih da uplatim na žiroračun
Huawei u kvaru, šaljem mail Mobisu par puta niko ne odgovara, ma jebo naše ovlaštene servise, isto piljare jbt
Ili sam ja peh pa na samo par iskustava sve loše
nisi ti peh, to je do agrama, meni je telefon 9 mjeseci provodio na servisu kod njih, na kraju zvao ombudsmena raspitivao se za svoja prava, zaprijetio im RAKom, inspekcijskom, medijima, i na kraju tužbom.
Dobio povratni email, dodjite dogovorićemo se. ja otišao tamo, pita me žena kakve sam aplikacije koristio, odmah sam znao šta će mi reći, reko ja sam samo googleove aplikacije koristio, jer se maksimalno oslanjam na njihov ekosistem. I opet ona meni počela pričati da se izvuče, kao viber i whatsapp prave najveću štetu telefonima, toliko je ofirna bila da je otišla u krajnost i rekla da joj je dijete instaliralo neku igricu na njezin Note 8 i da je izgubila signal za mrežu zbog te igrice.
a bh telecom je isto ispao podjednako krivac, jer sam u tom periodu bio njihov korisnik (top tim, još poslovni) u telekomu mi kazu agram je duzan dati novi telefon, a u agramu kazu, bh telecom ti treba dati novi telefon.