Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
doff wrote:
Vidi ovako, ja sam kupio HTC preko BH Telecoma. Uvoznik je MIBO, piše na deklaraciji a ovlašteni sevis je Agramservis. Kad sam poslao zahtjev za otključavanje uređaja, BH Telecom je kod mog uređaja izgubio, ali su mi ga poslali nakon skoro mjesec dana. Peti dan po slanju mog zahtjeva, nazvao me Bojan (ako se dobro sjećam) i predstavio se da zove iz agrama povodom mog zahtjeva za otključavanje. Momak mi izdiktiro broj i kaže ako ne upali taj, telefon šalji nama brzom poštom i mi preuzimamo teret svih nastalih troškova pa i poštarine. Telefon sam uspješno otključao. Nije me MIBO zvao i čito mi kodove sa neke liste koje mu je proizvođač dao.
Dakle kakva lista kodova, kakav distributer. To je posao ovlaštenog servisa. Ako je tako kao što ti kažeš, da proizvođač pakuje u velike kutije i tačno za kojeg operatera, zašto na ambalaži nisu specifikacije navedene na jeziku koji se specifičan za to govorno područje, konkretno za BHTelecom, zašto nije na našem jeziku. Što je svaka ambalaža na engleskom jeziku? Meni je nekako logično da onda nije namjenski.
Nije bez razloga nazvan "ovlašteni servis", to ovlaštenje mu je dao proizvođač.
Pa o tome ti ja i pričam. Da bi ovlašteni servis uopšte dobio kod, dobija ga od koga drugog nego od ovlaštenog distributera. Mi smo malo tržište da bi se iko zanimao našim jezikom i printao ambalažu. Lakše je sve na engleskom, pa u svaku kutiju ubaciti uputstvo na našem jeziku.
Kad smo već kod ovlaštenih i neovlaštenih, zna li iko odakle Mobis-u dopuštenje da nabavlja i servisira Iphone uređaje za naše telekom operatere? Nisam uspio naći na Apple stranici da su ovlašteni distributer i serviser.
Malogradjanin wrote:Pa o tome ti ja i pričam. Da bi ovlašteni servis uopšte dobio kod, dobija ga od koga drugog nego od ovlaštenog distributera. Mi smo malo tržište da bi se iko zanimao našim jezikom i printao ambalažu. Lakše je sve na engleskom, pa u svaku kutiju ubaciti uputstvo na našem jeziku.
Kad smo već kod ovlaštenih i neovlaštenih, zna li iko odakle Mobis-u dopuštenje da nabavlja i servisira Iphone uređaje za naše telekom operatere? Nisam uspio naći na Apple stranici da su ovlašteni distributer i serviser.
Naš region nije baš malo tržište. Kupiš ovdje nutellu, ambalaža na našem jeziku, kupiš je u Austriji, ambalaža na njemačkom jeziku. Gdje je jedna Nutella od desetak maraka a gdje je jedan smart od milju maraka. Specifikacija je printana samo na ambalaži, nema je unutra u onim silnim knjižicama.
doff wrote:
Naš region nije baš malo tržište. Kupiš ovdje nutellu, ambalaža na našem jeziku, kupiš je u Austriji, ambalaža na njemačkom jeziku. Gdje je jedna Nutella od desetak maraka a gdje je jedan smart od milju maraka. Specifikacija je printana samo na ambalaži, nema je unutra u onim silnim knjižicama.
Ne znam jesi li uzeo baš dobar primjer, jer Ferrero i Nutella su priča za sebe . Evo u Njemačkoj, čije je tržište višestruko veće od našeg, opet je specifikacija na kutiji na engleskom jeziku, uz dodatak naljepnice "European SIM card only". Dakle, radi se o uređaju Samsung Galaxy S7 Edge, kupljen u MediaMarkt-u. Kako rekoh, neće se Samsung zamarati da li neko zna pročitati specifikaciju sa kutije na engleskom.
Pa vidi, što bi se onda zamarali onim knjižicama u ambalaži. Tom logikom i njih može stavljati na engleskom jeziku. Ista logika, ha ya. Valjda ako može brošura može i ambalaža, bez ikakvog zahmeta.
Pa nije samo Ferrero, uzmi i milku. Pa hebi me ako samsung nije ime kao i ovi proizvodi, cijena neuporediva a jedni imaju ambalaže za svako tržište a drugi ne, a kao ovi rade namjeski za trgovca. Ako radiš namjenskki, onda ispoštuj u potpunosti. Il baš i nije namjenski nego generalno za određena tržišta, kao npr. evropsko, američko...
Al slažemo se u jednom, da ovlašteni ipak smiju otvoriti kutiju, a ne da to rade isključivo kupci (kako neki tvrde), mada znamo da je trgovac taj koji otvara ambalažu pred mušterijom, nikako kupac.
Kupovao sam 2 telefona u Univerzalnom u prosle 3 godine , nisam dobio fiskalni račun već su oni pisali svoj neki račun na papirima , prvi telefon je uredno radio a kada sam drugi kupio otkrio sam mrtav pixel na ekranu i odnio sljedeći dan u njihovu radnju i zamjenili su mi bez ikakvog natezanja ali ono što me je iznenadilo je da je momak otpakovao drugi telefon i dao mi a moj sa mrtvim pixelom stavio u tu kutiju i vratio ispod pulta
Inače , iz pouzdanih izvora radnje tipa Univerzalno,Fontele,Pacomoby prevoze telefone iz susjednih država ili Mađarske,Rumunije autom te prijave da uvoze 2-3 mobitela a ostalih 10 koji su sakriveni u autu ne prijave.
doff wrote:
Al slažemo se u jednom, da ovlašteni ipak smiju otvoriti kutiju, a ne da to rade isključivo kupci (kako neki tvrde), mada znamo da je trgovac taj koji otvara ambalažu pred mušterijom, nikako kupac.
Netko je spominjao DigitalCity.. Kod njih sam uzeo dva mobitela huawei G630 poslana postom.. Jedan mi je ispravan stigao drugi se nije htio upaliti, bez trzuckanja ili suvisnih rijeci rekli su da im odmah posaljem nazad neispravan mobitel i zaista su mi zamjenili odmah.. Prilicno sam iznenadjen ostao, samo sto im garancija svega 6mj traje..
Univerzalno da ne pricam nisu htjeli cak ni da razmjenimo dojmove na oglasniku iako smo uspjesno realizirali kupoprodaju..
Digitalcity stvarno ima kulturne, ljubazne ljude koji rade u prodavnici. Za plavookog prodavca (ne znam mu ime) mogao bi napisati roman pohvala.
Neke velike radnje bi trebale imati takve ljude a ne snobove.
Piljara Mobil Shop Ciglane komunikacija kao da smo ovce zajedno cuvali. Mozda on jeste al ja nisam. Univerzalno sram te bilo sto si dosao po mobitel bolje pare samo da si poslao postom. Komunikacija 0. Kod ove dvije radnje ni mrtav, ni maskicu uzet.
Opet da se vratim na digitalcity bolje da im nisam odnio mobitel jer su ga vratili u gorem stanju. Garancija je premala, za s7 i s7 edge garancija je 12 mjeseci koja opet nista nepokriva.
Moram da pohvalim i mobilshop.ba(hercegovci ako se ne varam) , uzeo kod njih Cubot Note S nije mi dan radio pokvario se, kontaktirao ih opisao problem i poslali mu u roku 2-3 dana drugi, tako da pohvale i za tu radnju
Jeti2 wrote:Moram da pohvalim i mobilshop.ba(hercegovci ako se ne varam) , uzeo kod njih Cubot Note S nije mi dan radio pokvario se, kontaktirao ih opisao problem i poslali mu u roku 2-3 dana drugi, tako da pohvale i za tu radnju
na njih se niko ne žali (imam i sama pozitivno iskustvo s njima).... za razliku od one radnju iq mobile, znadu i razbit mob na servisu, ekran itd a onda ljudima da oni sami to Puno ljudi u Mostaru sa nasanjkalo kod njih.
Ovo je istina , dobro pazite kad kupujete mobitel u Digital City , kupih prije dvije godine S3 Mini , prije toga posaljem upit na PIK u vezi garancije , dobijem odgovor da je 12mj. Odem u radnju , izvadi covjek nov mobitel , ispred mene otvorio kutiju prvi put , dok je spremao garantni list ja gledao okolo nesto i tek kad sam dosao kuci vidim da je napisao da je garancija 6mj, inace nisam prvi slucaj , to im je izgleda praksa takva.
Ovo je istina , dobro pazite kad kupujete mobitel u Digital City , kupih prije dvije godine S3 Mini , prije toga posaljem upit na PIK u vezi garancije , dobijem odgovor da je 12mj. Odem u radnju , izvadi covjek nov mobitel , ispred mene otvorio kutiju prvi put , dok je spremao garantni list ja gledao okolo nesto i tek kad sam dosao kuci vidim da je napisao da je garancija 6mj, inace nisam prvi slucaj , to im je izgleda praksa takva.
da 6 mjeseci jedino na top modele S7/S/ edge je 1 godina. Inace kad se pokvari mob mozes ga baciti.
Benq wrote:
Ovo je istina , dobro pazite kad kupujete mobitel u Digital City , kupih prije dvije godine S3 Mini , prije toga posaljem upit na PIK u vezi garancije , dobijem odgovor da je 12mj. Odem u radnju , izvadi covjek nov mobitel , ispred mene otvorio kutiju prvi put , dok je spremao garantni list ja gledao okolo nesto i tek kad sam dosao kuci vidim da je napisao da je garancija 6mj, inace nisam prvi slucaj , to im je izgleda praksa takva.
da 6 mjeseci jedino na top modele S7/S/ edge je 1 godina. Inace kad se pokvari mob mozes ga baciti.
pronadji razliku
Eh pa kupio sam kod ovih drugih C5 i to zlatni
Evo sad upadte zavrsio , sad za sad fercera , kod mame S4 neo jos uvijek radi , isto kod njih kupljen
Ovo je fakat preseravanje , ogradili se bukvalno od svega , po tom pitanju telecom je bolji ali im je izbor rinaka
amar1994 wrote:
Eh pa kupio sam kod ovih drugih C5 i to zlatni
Evo sad upadte zavrsio , sad za sad fercera , kod mame S4 neo jos uvijek radi , isto kod njih kupljen
Ovo je fakat preseravanje , ogradili se bukvalno od svega , po tom pitanju telecom je bolji ali im je izbor rinaka
Digital i univerzalno su za one koji imaju srecu da im nesto nerikne. Kod garancije bolje da napisu da je nema.
Nek te fino sluzi a ja sljedeci mobitel uzimam u mobilmediji/tehnomag uz 10% popusta na cek od penzionera.
amar1994 wrote:
Eh pa kupio sam kod ovih drugih C5 i to zlatni
Evo sad upadte zavrsio , sad za sad fercera , kod mame S4 neo jos uvijek radi , isto kod njih kupljen
Ovo je fakat preseravanje , ogradili se bukvalno od svega , po tom pitanju telecom je bolji ali im je izbor rinaka
Digital i univerzalno su za one koji imaju srecu da im nesto nerikne. Kod garancije bolje da napisu da je nema.
Nek te fino sluzi a ja sljedeci mobitel uzimam u mobilmediji/tehnomag uz 10% popusta na cek od penzionera.
Ja sam zadnja 2 kupio na onom kao standu u scc dal je fontele to ili koji vec taj shop nemam pojma al zasad sam zadovoljan
Prije toga sam kupio par telefona u univerzalno i sa telefonima je bilo sve ok al ne mogu seljakluka i neznanja radnika
Jbt radis s mobitelima ne znas gdje ide kartica i sl
supercali wrote:Ja sam zadnja 2 kupio na onom kao standu u scc dal je fontele to ili koji vec taj shop nemam pojma al zasad sam zadovoljan
Prije toga sam kupio par telefona u univerzalno i sa telefonima je bilo sve ok al ne mogu seljakluka i neznanja radnika
Jbt radis s mobitelima ne znas gdje ide kartica i sl
Fontele je regularan sto se tice garancije , drug je tamo kupio mobitel , poslije 3 mjeseca poceo touch zezat , odnio u radnju i ljudi gledali da li ima fizickog ostecenja , vidjeli da nema i zavrsili.
Licno sam kupio nekoliko mobitela i u Univerzalno , sreca pa nisam imao nikakvih problema, u zadnje vrijeme mobitele kupujem u Domod-u , malo su skuplji ali je bar sve kako treba.