PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

Post Reply
User avatar
mirsek
Posts: 12822
Joined: 07/05/2010 15:40

#101 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by mirsek »

Da li kod kupovine mobitela vazi da mozes kupljeni proizvod vratiti bez nekog posebnog razloga u roku od 7 dana od dana kupovine ako sacuvas originalnu ambalazu i racun i oni ti moraju vratiti pare ?
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#102 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by O'zone »

mirsek wrote:Da li kod kupovine mobitela vazi da mozes kupljeni proizvod vratiti bez nekog posebnog razloga u roku od 7 dana od dana kupovine ako sacuvas originalnu ambalazu i racun i oni ti moraju vratiti pare ?
Kod kojeg važi?
smartXL
Posts: 2082
Joined: 06/07/2013 23:05

#103 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by smartXL »

Kod nas to ne moze, nije ni zakonom definisano. Znam kad je rodjak uzeo iphone haman 5 prije koju godinu, furo ga par dana i vratio, uredno dobio kes nazad. Naravno, nije BiH u pitanju nego Svedska. Rok za povrat je 7 dana kod njih.

Gdje je Svedska a gdje smo mi. Kod njih se ne smiju telefoni prodavat zakljucani, jer su u vlasnistcu kupca cim ga uzme u ruke a ne telekom operatera. Dobije ga jeftinije zato sto se vezao ugovorom za pretplatu a ne zato sto je zakljucan.

Kod nas moze kako hoce
User avatar
mirsek
Posts: 12822
Joined: 07/05/2010 15:40

#104 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by mirsek »

O'zone wrote:
mirsek wrote:Da li kod kupovine mobitela vazi da mozes kupljeni proizvod vratiti bez nekog posebnog razloga u roku od 7 dana od dana kupovine ako sacuvas originalnu ambalazu i racun i oni ti moraju vratiti pare ?
Kod kojeg važi?
Meni se vise puta desavalo da mi prodavac vrati novac u prodavnicama i servisima elektro opreme ako sacuvam ambalazu i racun jer sam se predomislio ili su mi dali pogresan dio a meni majstor popravio sa svojim rezervnim dijelom.
Mislim da svaki kupac ima pravo na to po Zakonu o zastiti potrosaca.
User avatar
Pitar sa Kariba
Posts: 8582
Joined: 30/03/2011 15:00
Location: Grad ispod Trebevića, Gdje još uvijek ima pravo dobrih priča.

#105 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by Pitar sa Kariba »

Pa nije bas tako, i kod nas kupuješ uređaje od telekoma, a potpisom ugovora samo ostvarujes popuste. Gdje god kupio na otplatu roba je u vlasništvu prodavca dok se ista ne otplati u cijelosti. U zakonu nema ovaj famozni clan da mozes vratiti robu ako ti se "ne dopada", medjutim smatra se "dobrim poslovanjem" zamjena pod uslovom da je artikl ne oštećen i u org. ambalaži. I kod nas se to praktikuje.
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#106 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by O'zone »

mirsek wrote:
O'zone wrote:
mirsek wrote:Da li kod kupovine mobitela vazi da mozes kupljeni proizvod vratiti bez nekog posebnog razloga u roku od 7 dana od dana kupovine ako sacuvas originalnu ambalazu i racun i oni ti moraju vratiti pare ?
Kod kojeg važi?
Meni se vise puta desavalo da mi prodavac vrati novac u prodavnicama i servisima elektro opreme ako sacuvam ambalazu i racun jer sam se predomislio ili su mi dali pogresan dio a meni majstor popravio sa svojim rezervnim dijelom.
Mislim da svaki kupac ima pravo na to po Zakonu o zastiti potrosaca.
Neš' vjerovat al nema. Te stavke u zakonu o zaštiti potrošača nema uopšte. Dobra volja trgovca je hoće li ili neće pristati na povrat proizvoda.
smartXL
Posts: 2082
Joined: 06/07/2013 23:05

#107 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by smartXL »

Pitar sa Kariba wrote:Pa nije bas tako, i kod nas kupuješ uređaje od telekoma, a potpisom ugovora samo ostvarujes popuste. Gdje god kupio na otplatu roba je u vlasništvu prodavca dok se ista ne otplati u cijelosti. U zakonu nema ovaj famozni clan da mozes vratiti robu ako ti se "ne dopada", medjutim smatra se "dobrim poslovanjem" zamjena pod uslovom da je artikl ne oštećen i u org. ambalaži. I kod nas se to praktikuje.

Nije tacno. Robu cim preuzmes, njen si vlasnik. U slucaju neplacanja, nece doci da ti plijene robu nego sudskim putem ce trazit naplatu. Njih kes zanima a ne roba. Zakljucavanje telefona nije bas legalna radnja, ogranicava telefon bespotrebno,svoj cilj su ostvarili vezivanjem ugovora.

Dakle ne postoji nikakav slucaj sa u pola otplatnog perioda vratis telefon i kazes otkazujem, necu vise telefon, nemam para... Ti ces ga morat otplatit kako god. Znaci da je tvoj cim si ga preuzeo.
User avatar
semirsar
Posts: 7553
Joined: 24/08/2008 22:53
Location: raj'voSa
Contact:

#108 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by semirsar »

O'zone wrote:
mirsek wrote:Da li kod kupovine mobitela vazi da mozes kupljeni proizvod vratiti bez nekog posebnog razloga u roku od 7 dana od dana kupovine ako sacuvas originalnu ambalazu i racun i oni ti moraju vratiti pare ?
Kod kojeg važi?
Image
Mobilmedija, provjereno.
Vratise mi pare sedmi dan, bez imalo suvisne price i slaganja face, naravno, uz svu ambalazu i racun. :thumbup:
ITNet
Posts: 780
Joined: 30/09/2016 11:47

#109 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by ITNet »

Cupko_ wrote:
ITNet wrote:
Cupko_ wrote:Samsung mobitele kod nas za operatere zaključava Agram servis, dakle ovlašteni servis! Ne zaključava ih Samsung po narudžbi kako je neko napisao. Ovo znam provjereno jer radim sa tim stvarima i u tim krugovima se krećem. Dakle, oni su ovlašteni za Samsung u BiH i telefoni koje oni dobiju dalje raspoređuju svakom operateru a zaključavaju ih po potrebama operatera. Uz Samsung uređaje dolazi unutra jamstvena knjižica koja je uvijek na onom jeziku za čije je tržište telefon namijenjen, a i to rješava u našem slučaju Agram koji ima licencu Samsunga za to.
U mom slučaju, S7 Edge koji sam uzeo u Univerzalnom, ta knjižica je bila na mađarskom jeziku što znači da su ga tamo kupili.
Za ostale telefone garanciju daje MESC, KimTec, RIF ili ko je već ovlašteni i u tom servisu ONI OTVARAJU KUTIJU i ubacuju svoj garantni list i ponovo zatvaraju, a kod operatera kutija dolazi sa naljepnicom kojih takvi servisi imaju bezbroj. Dakle, ovlašteni servisi SMIJU OTVORIT kutiju jer oni su ovlašteni za popravke i imaju tu privilegiju i licencu od proizvođača.
Neko je spominjao i DOA proceduru, za Eronet i BHTelecom znam da imaju tu mogućnost ali nije 10 dana nego 3 (nekada je bilo 10) i u tom slučaju se izdaje novi uređaj ukoliko u tom roku bude neki problem s mobitelom.
A Univerzalno i slični su našli neku rupu u zakonu koja im ovo omogućava jer inače ne bi mogli ovako dugo i uspješno poslovati da je ovo ilegalno. Ja sam naručio mobitel od njih telefonski i dobio sam uz njega i pisani fiskalni račun.
Ja sam spominjao zakljucavanje i kao sto sam napisao svaki proizvodjac ima svoj neki sistem, kod nas telefoni dolaze od proizvodjaca zakljucani. Posto se kreces po tim krugovima eto pitaj te u Agramu da li oni zakljucavaju svaki Sony :wink:

ZA DOA-u sam rekao da je 7 dana i ako se ispostavi da je fakat DOA dobijes novi uredzaj... a rekao sam da servis odredzenih uredzaja moze trajati 10 dana i ako se ne popravi isto kupac moze dobiti novi uredzaj...Ovo diktiraju telecomi ugovorima i distributer je vazda donji.
DOA procedura (evo u Eronetu konkretno) ne zahtjeva nikakvo cekanje da se nesto utvrdi. Covjek kupi telefon, sutra ga vrati jer mu npr izbacuje neke sistemske greske, ne radi touch kako treba i sl., korisniku se ODMAH NA LICU MJESTA izdaje novi uredjaj a ovaj se salje na servis odnosno na DOA proceduru. Garantni rok i kod ovlastenih servisa je 45 dana. Ne razumijem kakvih 10 dana spominjes? Ako serviser ne moze popraviti telefon, naravno da ce kupac dobit novi uredjaj ali krajnji rok je 45 dana. Dakle mogu oni za 3 dana javiti da ga ne mogu napraviti a mogu i za 45 dana, nikakvih 10 dana nije rok nigdje ni za sta. Slazem se da operater diktira uslove ugovora ali ovo je trenutna procedura 100%.
A ja radim sa Agramom i za Samsung znam da oni kodiraju telefone. Sto se tice Sony uredjaja, znam da su takodjer ovlasteni servis za njih ali ne znam jesu li i distributer za njih kao za Samsung tako da tu nisam siguran kljucaju li ih oni ili netko drugi.
Da slazemo se, samo sam ja mozda bezdetaljan ispao :lol:

Da dodje covjek kupi telefon, sutra ga vrati zbog kvarova koje si naveo i dobice on novi telefon odmah na licu mjesta kod svih operatera. Ono sto ja govorim je da kod BHT od dana kad kupis telefon imas 7 dana da ga drkas i mozes ga vratiti kao DOA a ne standardno 24-48 sati od kupovine, ako imas probleme koje si opisao u 7 dana opet dobijes novi ali neki uredzaji se ipak moraju prvo pregledati u servisu prije izdavanja novih, kad imaju ostecenja ili su kvarovi upitni, ljudi vrate telefon kao DOA nekad zbog nicega.
Da garantni rok kod ovlastenih servisa jeste 45 dana sve je to standardno, ali kod odredzenih uredzaja BHT-a, servis je duzan da taj uredzaj popravi
u roku od 10 dana ili izda novi,nista se ne ceka 45 dana.

Od uredzaja do uredzaja, ti se ugovorima diktiraju i nabavne i servisne procedure, MTEL je mila majka u odnosu na BHT ali imaju i oni svojih nebuloza.
User avatar
mirsek
Posts: 12822
Joined: 07/05/2010 15:40

#110 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by mirsek »

O'zone wrote:
Neš' vjerovat al nema. Te stavke u zakonu o zaštiti potrošača nema uopšte. Dobra volja trgovca je hoće li ili neće pristati na povrat proizvoda.
A moguce. :roll:
Onda sam imao srece kod trgovaca mada sam mislio da je to neki standard i/ili po Zakonu.
User avatar
mirsek
Posts: 12822
Joined: 07/05/2010 15:40

#111 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by mirsek »

semirsar wrote:
O'zone wrote:
mirsek wrote:Da li kod kupovine mobitela vazi da mozes kupljeni proizvod vratiti bez nekog posebnog razloga u roku od 7 dana od dana kupovine ako sacuvas originalnu ambalazu i racun i oni ti moraju vratiti pare ?
Kod kojeg važi?
Image
Mobilmedija, provjereno.
Vratise mi pare sedmi dan, bez imalo suvisne price i slaganja face, naravno, uz svu ambalazu i racun. :thumbup:
E ovo je veliki plus za trgovca jos ako ima fabricku garanciju kod ovlastenog dobavljaca, po meni, nema dalje, bar sto se tice ovih skupih flagship mobitela. :thumbup: :thumbup:
User avatar
semirsar
Posts: 7553
Joined: 24/08/2008 22:53
Location: raj'voSa
Contact:

#112 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by semirsar »

mirsek wrote: E ovo je veliki plus za trgovca jos ako ima fabricku garanciju kod ovlastenog dobavljaca, po meni, nema dalje, bar sto se tice ovih skupih flagship mobitela.
Koliko znam, u mobilmediji ovo vazi za sve artikle :mrgreen:
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#113 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by O'zone »

semirsar wrote:
mirsek wrote: E ovo je veliki plus za trgovca jos ako ima fabricku garanciju kod ovlastenog dobavljaca, po meni, nema dalje, bar sto se tice ovih skupih flagship mobitela.
Koliko znam, u mobilmediji ovo vazi za sve artikle :mrgreen:
Super. Evo sazna se i gdje daju tu mogućnost mada ih se zakonski ne obavezuje.

Mozgalica: Šta li rade sa tim vraćenim proizvodima? Ponovo ih prodaju kao nove? Vraćaju dobavljaču? Otpisuju i uništavaju? Prodaju kao korištene?
User avatar
mirsek
Posts: 12822
Joined: 07/05/2010 15:40

#114 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by mirsek »

semirsar wrote:
mirsek wrote: E ovo je veliki plus za trgovca jos ako ima fabricku garanciju kod ovlastenog dobavljaca, po meni, nema dalje, bar sto se tice ovih skupih flagship mobitela.
Koliko znam, u mobilmediji ovo vazi za sve artikle :mrgreen:
Pa super, ima povrat, ima na rate, ima pravu garanciju. :thumbup: :D
Ja da kupujem ove mobitele preko 1000 KM samo bih kod njih isao, na rate ali znas da si 2 godine rahat od eventualnog prestanka rada i kvara.
Zna li neko da li operateri prihvataju povrat od 7 dana ili samo rade zamjenu za drugi uredjaj ?
User avatar
mirsek
Posts: 12822
Joined: 07/05/2010 15:40

#115 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by mirsek »

O'zone wrote:
semirsar wrote:
mirsek wrote: E ovo je veliki plus za trgovca jos ako ima fabricku garanciju kod ovlastenog dobavljaca, po meni, nema dalje, bar sto se tice ovih skupih flagship mobitela.
Koliko znam, u mobilmediji ovo vazi za sve artikle :mrgreen:
Super. Evo sazna se i gdje daju tu mogućnost mada ih se zakonski ne obavezuje.

Mozgalica: Šta li rade sa tim vraćenim proizvodima? Ponovo ih prodaju kao nove? Vraćaju dobavljaču? Otpisuju i uništavaju? Prodaju kao korištene?
Valjda se moze nekako provjeriti koliko je mobitel u funkciji i da li garancija stvarno vazi za taj mobitel kao da je nov..
Mislim, i mene zanima da li mogu podmetnuti polovan kao nov i kako se onda ostvaruje fabricka garancija od 2 godine jer je ona samo za nove uredjaje.
Mozda ovlasteni distributer daje garanciju i tim uredjajima kao da su novi u skladu sa nekim svojim pravilnikom ili dogovoru sa trgovcem a ovi ih opet mozda mogu prodavati kao nove ako su ispravni, neosteceni i sa originalnom ambalazom.
Mozgalica :D
Last edited by mirsek on 23/03/2017 19:25, edited 1 time in total.
User avatar
semirsar
Posts: 7553
Joined: 24/08/2008 22:53
Location: raj'voSa
Contact:

#116 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by semirsar »

mirsek wrote: Valjda se moze nekako provjeriti koliko je mobitel u funkciji i da li garancija stvarno vazi za taj mobitel kao da je nov..
Mislim, i mene zanima da li mogu podmetnuti polovan kao nov i kako se onda ostvaruje fabricka garancija od 2 godine jer je ona samo za nove uredjaje.
Svaki mobitel, tablet, koji sam imao je imao mogucnost provjere, mislim da sam na youtube vidio sta i kako za samsung i sony uredjaje.
Komsija je kupio Sony tv, iz zajebancije odemo da vidimo "jel' nov" i tako saznadosmo da je radio 112 sati, naravno, nije ga uspio zamjeniti, nije mobilmedija u pitanju, ali na kraju krajeva i dan danas je prezadovoljan sa tv aparatom, radi ko singerica a 5 godina garancije imao :mrgreen:
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#117 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by O'zone »

mirsek wrote:
O'zone wrote:
semirsar wrote:
Koliko znam, u mobilmediji ovo vazi za sve artikle :mrgreen:
Super. Evo sazna se i gdje daju tu mogućnost mada ih se zakonski ne obavezuje.

Mozgalica: Šta li rade sa tim vraćenim proizvodima? Ponovo ih prodaju kao nove? Vraćaju dobavljaču? Otpisuju i uništavaju? Prodaju kao korištene?
Valjda se moze nekako provjeriti koliko je mobitel u funkciji i da li garancija stvarno vazi za taj mobitel kao da je nov..
Mislim, i mene zanima da li mogu podmetnuti polovan kao nov i kako se onda ostvaruje fabricka garancija od 2 godine jer je ona samo za nove uredjaje.
Pazi, garancija vrijedi od datuma popunjavanja iste i računa od kupovine tako da će ona biti dvije godine a uređaj koliko je radio prije toga nije bitno, kao kad uzimaš recimo TV iz izloga.

Međutim evo sad stvarno šta se desi sa tim uređajima koje neko uzme, čačka dan, dva, pet...vrati nazad jer mu baš i ne paše iz inih razloga?

Po zakonu prodavač bi trebao da istakne da je uređaj korišten ako jeste a čim ga je neko iznio iz radnje i koristio onda normalno da je jeste. Ja nisam bio u Mobilmediji već dugo vremena. Možda i imaju takav odjel. Ne znam. Pitam.
User avatar
semirsar
Posts: 7553
Joined: 24/08/2008 22:53
Location: raj'voSa
Contact:

#118 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by semirsar »

O'zone wrote:
Pazi, garancija vrijedi od datuma popunjavanja iste i računa od kupovine tako da će ona biti dvije godine a uređaj koliko je radio prije toga nije bitno, kao kad uzimaš recimo TV iz izloga.

Međutim evo sad stvarno šta se desi sa tim uređajima koje neko uzme, čačka dan, dva, pet...vrati nazad jer mu baš i ne paše iz inih razloga?

Po zakonu prodavač bi trebao da istakne da je uređaj korišten ako jeste a čim ga je neko iznio iz radnje i koristio onda normalno da je jeste. Ja nisam bio u Mobilmediji već dugo vremena. Možda i imaju takav odjel. Ne znam. Pitam.
Ja mislim da se to sve jopet vrne u vitrine ako nejma nekog vidljivog razloga sto je vracen.
uni-expert je jedno vrijeme imao dosta refurbished artikala, pravo jeftinih...
Last edited by semirsar on 23/03/2017 19:29, edited 1 time in total.
User avatar
mirsek
Posts: 12822
Joined: 07/05/2010 15:40

#119 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by mirsek »

O'zone wrote: Po zakonu prodavač bi trebao da istakne da je uređaj korišten ako jeste a čim ga je neko iznio iz radnje i koristio onda normalno da je jeste. Ja nisam bio u Mobilmediji već dugo vremena. Možda i imaju takav odjel. Ne znam. Pitam.
E nisam znao da se ovo mora istaknuti, mada i kad ti neko upali uredjaj da ga u radnji provjeris on je onda u neku ruku koristen. :roll:
smartXL
Posts: 2082
Joined: 06/07/2013 23:05

#120 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by smartXL »

Moze svasta bit sta rade s njima,na kraju krajeva moze servis iskoristit za dijelova, svjedoci smo da ljudima u garantnom roku otkaze neki dio...
User avatar
mirsek
Posts: 12822
Joined: 07/05/2010 15:40

#121 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by mirsek »

semirsar wrote:
O'zone wrote:
Pazi, garancija vrijedi od datuma popunjavanja iste i računa od kupovine tako da će ona biti dvije godine a uređaj koliko je radio prije toga nije bitno, kao kad uzimaš recimo TV iz izloga.

Međutim evo sad stvarno šta se desi sa tim uređajima koje neko uzme, čačka dan, dva, pet...vrati nazad jer mu baš i ne paše iz inih razloga?

Po zakonu prodavač bi trebao da istakne da je uređaj korišten ako jeste a čim ga je neko iznio iz radnje i koristio onda normalno da je jeste. Ja nisam bio u Mobilmediji već dugo vremena. Možda i imaju takav odjel. Ne znam. Pitam.
Ja mislim da se to sve jopet vrne u vitrine ako nejma nekog vidljivog razloga sto je vracen.
uni-expert je jedno vrijeme imao dosta refurbished artikala, pravo jeftinih...
Ako je ostala originalna fabricka garancija to je BEST DEAL sto bi rek'o brat kinez. :D
Malogradjanin
Posts: 80
Joined: 27/02/2010 10:47

#122 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by Malogradjanin »

Cupko_ wrote:Samsung mobitele kod nas za operatere zaključava Agram servis, dakle ovlašteni servis! Ne zaključava ih Samsung po narudžbi kako je neko napisao. Ovo znam provjereno jer radim sa tim stvarima i u tim krugovima se krećem. Dakle, oni su ovlašteni za Samsung u BiH i telefoni koje oni dobiju dalje raspoređuju svakom operateru a zaključavaju ih po potrebama operatera. Uz Samsung uređaje dolazi unutra jamstvena knjižica koja je uvijek na onom jeziku za čije je tržište telefon namijenjen, a i to rješava u našem slučaju Agram koji ima licencu Samsunga za to.
U mom slučaju, S7 Edge koji sam uzeo u Univerzalnom, ta knjižica je bila na mađarskom jeziku što znači da su ga tamo kupili.
Za ostale telefone garanciju daje MESC, KimTec, RIF ili ko je već ovlašteni i u tom servisu ONI OTVARAJU KUTIJU i ubacuju svoj garantni list i ponovo zatvaraju, a kod operatera kutija dolazi sa naljepnicom kojih takvi servisi imaju bezbroj. Dakle, ovlašteni servisi SMIJU OTVORIT kutiju jer oni su ovlašteni za popravke i imaju tu privilegiju i licencu od proizvođača.
Neko je spominjao i DOA proceduru, za Eronet i BHTelecom znam da imaju tu mogućnost ali nije 10 dana nego 3 (nekada je bilo 10) i u tom slučaju se izdaje novi uređaj ukoliko u tom roku bude neki problem s mobitelom.
A Univerzalno i slični su našli neku rupu u zakonu koja im ovo omogućava jer inače ne bi mogli ovako dugo i uspješno poslovati da je ovo ilegalno. Ja sam naručio mobitel od njih telefonski i dobio sam uz njega i pisani fiskalni račun.
Nema veze ovlašteni servis Samsunga sa tim nego ovlašteni distributer Samsunga za BiH, a to je Kim-Tec. Čak na garantnom listu koji dođe uz Samsung uređaje već je stavljen i Kim-Tec pečat, a stoji i na deklaraciji da je Kim-Tec uvoznik. Ipak mislim da se zaključavaju po narudžbi. Recimo, BH Telecom ima dogovoreno sa Kim-tecom isporuku 2000 Samsung S7 Edge. Kim-tec narudžbu dalje šalje direktno prema Samsungu, sa naznakom za kojeg operatera. Kada Samsung isporuči uređaje, Kim-Tec ubacuje garancije i lijepi deklaracije, a od Samsunga dobija listu kodova za tu isporuku u slučaju da neki korisnik BH Telecoma zatraži otključavanje uređaja. Na velikim kartonskim kutijama u koje Samsung pakuje uređaje za isporuku već stoji i naznaka za kojeg operatera je isporuka, zajedno sa upisanim IMEI svih aparata. Neko je napisao i da su Samsungovi mobiteli za naše tržište "made in Hungary". Ja na takav nisam naišao, jer na svim deklaracijama koje sam vidio je zemlja porijekla Vijetnam, a ne Mađarska. Sve ovo govorim jer upravu držim kutiju svog Samsunga, kupljenog kod operatera i čitam sa kutije.
User avatar
diablobih
Posts: 8257
Joined: 28/12/2015 02:17

#123 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by diablobih »

Pa iz madjarske i tako tih zemalja nabavlja univerzalno. Logicno da neces u provajderima naci takav :D
doff
Posts: 2328
Joined: 02/10/2011 17:43
Location: ZenicaCity

#124 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by doff »

Malogradjanin wrote:Nema veze ovlašteni servis Samsunga sa tim nego ovlašteni distributer Samsunga za BiH, a to je Kim-Tec. Čak na garantnom listu koji dođe uz Samsung uređaje već je stavljen i Kim-Tec pečat, a stoji i na deklaraciji da je Kim-Tec uvoznik. Ipak mislim da se zaključavaju po narudžbi. Recimo, BH Telecom ima dogovoreno sa Kim-tecom isporuku 2000 Samsung S7 Edge. Kim-tec narudžbu dalje šalje direktno prema Samsungu, sa naznakom za kojeg operatera. Kada Samsung isporuči uređaje, Kim-Tec ubacuje garancije i lijepi deklaracije, a od Samsunga dobija listu kodova za tu isporuku u slučaju da neki korisnik BH Telecoma zatraži otključavanje uređaja. Na velikim kartonskim kutijama u koje Samsung pakuje uređaje za isporuku već stoji i naznaka za kojeg operatera je isporuka, zajedno sa upisanim IMEI svih aparata. Neko je napisao i da su Samsungovi mobiteli za naše tržište "made in Hungary". Ja na takav nisam naišao, jer na svim deklaracijama koje sam vidio je zemlja porijekla Vijetnam, a ne Mađarska. Sve ovo govorim jer upravu držim kutiju svog Samsunga, kupljenog kod operatera i čitam sa kutije.
Vidi ovako, ja sam kupio HTC preko BH Telecoma. Uvoznik je MIBO, piše na deklaraciji a ovlašteni sevis je Agramservis. Kad sam poslao zahtjev za otključavanje uređaja, BH Telecom je kod mog uređaja izgubio, ali su mi ga poslali nakon skoro mjesec dana. Peti dan po slanju mog zahtjeva, nazvao me Bojan (ako se dobro sjećam) i predstavio se da zove iz agrama povodom mog zahtjeva za otključavanje. Momak mi izdiktiro broj i kaže ako ne upali taj, telefon šalji nama brzom poštom i mi preuzimamo teret svih nastalih troškova pa i poštarine. Telefon sam uspješno otključao. Nije me MIBO zvao i čito mi kodove sa neke liste koje mu je proizvođač dao.

Dakle kakva lista kodova, kakav distributer. To je posao ovlaštenog servisa. Ako je tako kao što ti kažeš, da proizvođač pakuje u velike kutije i tačno za kojeg operatera, zašto na ambalaži nisu specifikacije navedene na jeziku koji se specifičan za to govorno područje, konkretno za BHTelecom, zašto nije na našem jeziku. Što je svaka ambalaža na engleskom jeziku? Meni je nekako logično da onda nije namjenski.

Nije bez razloga nazvan "ovlašteni servis", to ovlaštenje mu je dao proizvođač.
User avatar
diablobih
Posts: 8257
Joined: 28/12/2015 02:17

#125 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by diablobih »

Zato sto oni imaju kodove za otkljucavanje, dati su im, bas zato sto su servisi oficijalni, jer nece ti teta iz naplate davati kod za otkljucavanje.
Post Reply