Ugovorila kupoprodaju displeja sa korisnikom, tj korisnicom:
https://www.olx.ba/profil/Prodaja2016x
Pitala za cijenu, korisnica odgovorila, meni odgovarala cijena, kažem da šalje. Pitam da li je poslala taj dan, nije uspjela, reko' ok, pošaljite sljedeći dan, ali pošaljite i adresnicu. Pitam opet sljedeći dan da li je poslala i da pošalje adresnicu, kaže da je poslala i da će poslati adresnicu, adresnicu nikad dobila nisam.
Sljedeći dan stiže mi displej poštom, uzimam od poštara, plaćam koliko je i dogovoreno sve. Dolazim kući, otpakujem, kad ono displej pukao, s tim da moram naglasiti da je displej bio zapakovan u papir sa mjehurićima i jako stegnut trakom. Ukopčavam displej da vidim je li to samo fizičko oštećenje ili je otišao čitav, tj. da li su i pikseli mrtvi
Javljam se korisnici na olx, ne odgovara na poruke. Zovemo je i momak i ja putem telefona, ne odogovara. Pišemo joj na viber oboje, opet ne odgovara. Nakon određenog vremena javlja se muž od korisnice, ali momku, koji odmah napada. Kaže nam da pošaljemo slike displeja sa serijskim brojem. Kako nismo tada bili u kući, nismo mogli odmah ni poslati. Pri povratku, pošaljem slike displeja(pošaljem i sliku svog displeja kome je otišao konektor pa zato i kupujem novi), takođe, pošaljem i video da se vidi na kome je koji serijski. Naravno, oni ne odgovaraju.
Javljam se OLX-u gdje objašnjavam čitav problem.... BLA BLA BLA "Korisnik je suspendovan čim smo uočili neregularne radnje, te je izrečena suspenzija. Molimo Vas da shvatite da je OLX.ba samo posrednik u objavi oglasa o kupoprodaji i nije u vlasništvu artikala niti profila, te ne odgovara za eventualni rizik ili štetu proisteklu korištenjem sajta, odnosno trgovinom između korisnika.OLX administracija je u ograničenim mogućnostima kada je u pitanju procjena stanja artikla i rješavanja slučaja." Oni suspendiraju profil na jedno dva dana, pri tome, svako opet može da šalje poruke korisniku, a i da naručuje, tako da mogu reći da nemam riječi za OLX-ovo rješavanje problema.
Što se tiče samog korisnika, malo bolje istražim profil. Skontam da imaju dva profila, drugi profil:
https://www.olx.ba/profil/RajvosaShop , gdje na artiklima ostavljaju pozitivne dojmove sa jednog profila na drugi. A i skoro svi pozitivni dojmovi na profilu su iz Sarajeva.
Nakon što se ovo sve izdešavalo vidjela sam da su stavili u opis da se sve mora otvoriti odmah, da nema povrata, da im se mora naglasiti ako je lomljivo, itd.
Dešavalo mi se prije da mi ljudi pošalju pogrešan artikl, pa se dogovorimo da to riješimo. Dešavalo mi se da sam ja jednom prilikom poslala RAM memoriju čovjeku, kad mu je stigla nije odgovarala njegovom laptopu, i šta ću, kažem vrati nazad. Ali da me ovako neko napada, a pri tome nisam tražila da mi ljudi vrate nazad ono što sam platila, nego da li imaju kakvo rješenje. Mogli su me posavjetovati da pošta ima osiguranje, ali da se mora isti taj dan odnijeti, a ne nakon pet dana dok ja to skontam, tj. dok mi neki prijatelji nisu rekli.
Evo, ubaciću i slike, da se vidi kako se to sve odigravalo.
https://postimg.cc/68tg2JR6
https://postimg.cc/RWd8wsQ7
https://postimg.cc/rdpHj1Qv
https://postimg.cc/McrFFnLX