procitao sam citavu temu
:lol: koji cirkus
pa ne mogu vjerovati
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Vozim: Lancia na servisu

#128 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by _BataZiv_0809 »

I onda se neko cudi sto narod sve manje daje. Pa koliko je ovakvih ko Bisera? Sjecate se svi onog decka sto je plakao na Hajatu da mu se hljeba najest samo, pa okupao raju za desetine hiljada. :x

Pa onda ovi sto prodaju cestitke po ulici, ne mozes vise proci od njih, a svi te dovode u tako nezgodnu situaciju, da ako odbijes, ispadas gnjida :x

Bjezi ba, stvarno vise covjek ne zna kome da pomogne, sve sami prevaranti :x

Neki dan kolegica s posla donijela bruku garderobe u kesama. Reko sta je to. Kao eto ima neka zena, sirotinja, doci ce po to, ostavila je broj telefona.

Elem ne dolazi ova po tu robu, a ruzno brate vidjet kese u kancelariji i kolegica ju je zvala vise puta, nekoliko dana.

Kad jedan dan zvoni telefon, javim se ja, nako sa druge strane pravo drzak zenski glas kao imala sam propusten poziv.

Reko firma ta i ta u pitanju, moguce da vas je neko od kolega zvao, jer ja nisam.

Ne zna kaze ona nikog iz te firme :-) Pa reko dobro, hocete li se predstaviti pa da zapisem podatke i zvace vas opet taj ko vas je vec zvao.

Ona bas ono bezobrazno nemam ja vremena i poklopi. :lol:

Kad sutra ujutru, dolazi ta zena po stvari, umiljata ko janje, na rubu suza i ja po glasu skontam da je to ova sto smo pricali telefonom.

Jao kakva promjena garda :-) I haj reci da nije sumnjiva.
Truba

#129 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by Truba »

u srdite prose prazna korpa
mada nasi ljudi generalno ne znaju komunicirati
L u c i f e r

#130 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by L u c i f e r »

Podsjeti me na mog nećka :)

Dear Mr. President !
My name is Nedzad Hadzibajric. I'm 19 years old. I used to live in America for aprox. five and a half years. My life is a disaster. Since I left US my life is horrible, it went upside down. I never had a childhood. Since I was a little boy, I was strugguling about everything. My father was an awful person. He used to abuse all of us, sometimes he kicked us out of the house in the middle of the night, and we couldnt go anywhere but on the street. Also he used to hit me, and under the influence of pain I passed out. I had almost everything in America, simply I had a life to live ! When we returned to Bosnia and Herzegovina, my homeland, my mother bought a three flat house, and my dad burnt it to dust. afterer my parents divorce. Since then, I am living and renting a house, together with my two sisters, brother and ill mom. I cant fight anymore, I cant watch my mom losing her mind because of our unhappiness, and poorness. I graduated from Medical high school in Sarajevo, being the best student in class. You may not believe, but I finished high school with only one pencil and one notebook, without any book to learn from, I was the best because of my power of will. I am a type of person who fights for his family, and no matter what it takes I wanna help my mother. We are so poor, we can almost earn enough money jusr for one bread. In Sarajevo I dont have any prospects, I cant achive anything.. Memories made me think that America is the promised land for people who wants to work and make their future brighter. This letter is written by me and my heart begging you, asbthe president of the strongest country, to help me immigrate to U.S.A once again. My wish is to see my mom smiling again. Maybe its awful thing to say, but f I dont find my way back to US , I will take my life, and end it , cause there is nothing left to do. I am exhausted of fighting, exhausted of living in my sorrow. You are the only one who can help me, my only hope. You know what the holly books say ?? If you save one life, its like you saved the whole world. Please help me to immigrate. If you do that for me you will be the proudest person. I dont have money to apply for a visa, or the trip. Thats why I am writing to you. Hope you will help me. I'll never let you down I promise.

With most respect.

Sincerely yours,
Nedzad Hadzibajric

Dear Nedzad

Thank you for your touching letter.
I see that you are sincere, honest and hardworking young man.
I heard about you from my good friend Lucifer, who told me that he offered a job to you that you unfortunately refused.
On his recommendation I decided to help you.
If you suck my big black dick and swallow the last drop of my cum, I might consider it to come out to meet your request.

With extraordinary respect and throbing hard-as-rock cock ...

Sincerely yours

Barack Obama
Toffee karamela

#131 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by Toffee karamela »

_BataZiv_0809 wrote:I onda se neko cudi sto narod sve manje daje. Pa koliko je ovakvih ko Bisera? Sjecate se svi onog decka sto je plakao na Hajatu da mu se hljeba najest samo, pa okupao raju za desetine hiljada. :x
Jao koji to bješe, može li neki podsjetnik, pravo mi poznato :shock:
ExNihilo

#132 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by ExNihilo »

Nije okupao raju...nego forumaše. Ali nećemo sad o tome.

Šta je s Nećkom sad? Je li upisao fucks? :D
julisiz es grant

#133 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by julisiz es grant »

L u c i f e r wrote:Podsjeti me na mog nećka :)

Dear Mr. President !
My name is Nedzad Hadzibajric. I'm 19 years old. I used to live in America for aprox. five and a half years. My life is a disaster. Since I left US my life is horrible, it went upside down. I never had a childhood. Since I was a little boy, I was strugguling about everything. My father was an awful person. He used to abuse all of us, sometimes he kicked us out of the house in the middle of the night, and we couldnt go anywhere but on the street. Also he used to hit me, and under the influence of pain I passed out. I had almost everything in America, simply I had a life to live ! When we returned to Bosnia and Herzegovina, my homeland, my mother bought a three flat house, and my dad burnt it to dust. afterer my parents divorce. Since then, I am living and renting a house, together with my two sisters, brother and ill mom. I cant fight anymore, I cant watch my mom losing her mind because of our unhappiness, and poorness. I graduated from Medical high school in Sarajevo, being the best student in class. You may not believe, but I finished high school with only one pencil and one notebook, without any book to learn from, I was the best because of my power of will. I am a type of person who fights for his family, and no matter what it takes I wanna help my mother. We are so poor, we can almost earn enough money jusr for one bread. In Sarajevo I dont have any prospects, I cant achive anything.. Memories made me think that America is the promised land for people who wants to work and make their future brighter. This letter is written by me and my heart begging you, asbthe president of the strongest country, to help me immigrate to U.S.A once again. My wish is to see my mom smiling again. Maybe its awful thing to say, but f I dont find my way back to US , I will take my life, and end it , cause there is nothing left to do. I am exhausted of fighting, exhausted of living in my sorrow. You are the only one who can help me, my only hope. You know what the holly books say ?? If you save one life, its like you saved the whole world. Please help me to immigrate. If you do that for me you will be the proudest person. I dont have money to apply for a visa, or the trip. Thats why I am writing to you. Hope you will help me. I'll never let you down I promise.

With most respect.

Sincerely yours,
Nedzad Hadzibajric

Dear Nedzad

I heard about you from my good friend Lucifer, who told me that he offered a job to you that you unfortunately refused.
If you suck my big black dick and swallow the last drop of my cum, I might consider it to come out to meet your request.

Sincerely yours

Barack Obama
Lijepo je podsjetiti se :D
julisiz es grant

#134 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Toffee karamela wrote:
_BataZiv_0809 wrote:I onda se neko cudi sto narod sve manje daje. Pa koliko je ovakvih ko Bisera? Sjecate se svi onog decka sto je plakao na Hajatu da mu se hljeba najest samo, pa okupao raju za desetine hiljada. :x
Jao koji to bješe, može li neki podsjetnik, pravo mi poznato :shock:
Onaj o kome je otvoreno pet tema sa naslovom Haram im bilo. Neki od Vlasenice, Srebrenice, jebem li ga.
Ja sam nekoliko puta na ovoj i sličnim temama podsjećao kako ih je presvuko, i redovno se par njih koje spomenem javi da me napadnu, a saučestvovali (nesvjesno, ali samo do izvjesnog momenta) u prevari stoljeća :D
commendatore

#135 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by commendatore »

saraj'vo je bila majka prevara i davno prije rata htio to neko priznat ili ne...

ja u ratu ko najveci levat sa vise trasnportnih torbi se natovario kroz tunel bas majmunski al eto nemres ni bacit nista - jedan u crnoj uniformi asli neki jukin a more bit bitne laste ili bosna - "haj jarane da ti pomognem ja" :mrgreen:

imao na torbi onaj desert-combat šal (ala palestinska marama al sa maslinastim bojama i zelenim koje cesto koriste americki prasinarski vojaci - kad ja na kraju tunela nema mi marame - ha reko majku jebo barabašku uze procenat ladno i bez pitanja :lol:
mirzaaa33

#136 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by mirzaaa33 »

Šta je to bilo sa ovim momkom, imaš li klip. Čini mi se da sam nekad gledo pa skoro zaplako
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Vozim: Lancia na servisu

#137 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by _BataZiv_0809 »

mirzaaa33 wrote:
Šta je to bilo sa ovim momkom, imaš li klip. Čini mi se da sam nekad gledo pa skoro zaplako
Presvuko bruku raje za ogromne pare. Imas tema na forumu gdje se o tome pisalo.
mirzaaa33

#138 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by mirzaaa33 »

Ima ovdje al zatvorena, ne piše ništa kako se završilo http://forum.klix.ba/haram-im-bilo-t61642s2700.html
Ommadawn

#139 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by Ommadawn »

Dear Mr. President !

With most respect.

Sincerely yours,
Nedzad Hadzibajric

Dear Nedzad

Sincerely yours

Barack Obama
Joj je li to onaj što si mu se ponudio da pokušaš naći neki poslić i to da zaradi finih para a on ti ga pravo bezobrazno odbio na šta si mu ti odgovorio "eh sad ćeš dobit' qratz" :D :D
Eh taj je i preko FB-a pokušao pridobiti dijasporu da mu pošalju novce, ne znam kome sve nisam slao upozorenja da to ne čine ni slučajno ali čini mi se da su neki ipak poslali lovu.
Ommadawn

#140 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by Ommadawn »

Pa onda ovi sto prodaju cestitke po ulici, ne mozes vise proci od njih, a svi te dovode u tako nezgodnu situaciju, da ako odbijes, ispadas gnjida :x

Bjezi ba, stvarno vise covjek ne zna kome da pomogne, sve sami prevaranti :x

Neki dan kolegica s posla donijela bruku garderobe u kesama. Reko sta je to. Kao eto ima neka zena, sirotinja, doci ce po to, ostavila je broj telefona.

Elem ne dolazi ova po tu robu, a ruzno brate vidjet kese u kancelariji i kolegica ju je zvala vise puta, nekoliko dana.

Kad jedan dan zvoni telefon, javim se ja, nako sa druge strane pravo drzak zenski glas kao imala sam propusten poziv.

Reko firma ta i ta u pitanju, moguce da vas je neko od kolega zvao, jer ja nisam.

Ne zna kaze ona nikog iz te firme :-) Pa reko dobro, hocete li se predstaviti pa da zapisem podatke i zvace vas opet taj ko vas je vec zvao.

Ona bas ono bezobrazno nemam ja vremena i poklopi. :lol:

Kad sutra ujutru, dolazi ta zena po stvari, umiljata ko janje, na rubu suza i ja po glasu skontam da je to ova sto smo pricali telefonom.

Jao kakva promjena garda :-) I haj reci da nije sumnjiva.
Pomozi sirotu na svoju sramotu - vazda bilo. Ne kažem da ne treba pomoći ali kad vidiš čega sve ima...
julisiz es grant

#141 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

mirzaaa33 wrote:Ima ovdje al zatvorena, ne piše ništa kako se završilo http://forum.klix.ba/haram-im-bilo-t61642s2700.html
Završilo se tako da je mali pokupio nekoliko stotina hiljada KM, prodo ovce i traktor, stotine ljudi prevareno, a da to nikada nisu ni saznali, jer se forumaš koji je to organizovao ušutio kad je sazno da je navuko raju i još dao lopovu ono para što se sakupilo (čini mi se oko 50 000 KM) u međuvremenu otkad se saznalo da je riječ o prevari.
mirzaaa33

#142 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by mirzaaa33 »

Hvala. Ako neko može postaviti link na temu gdje se priča o tome, nakon što se saznalo.
Puno para se skupilo. :)
julisiz es grant

#143 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

mirzaaa33 wrote:Hvala. Ako neko može postaviti link na temu gdje se priča o tome, nakon što se saznalo.
Ovdje je se počelo pričati, pa na narednim stranama se nastavilo:

http://forum.klix.ba/-prevara-nahranite ... 3s100.html

Vidjećeš kako forumaš koji je to pokrenuo mrtav-hladan priznaju da je lopovu NAKON što se saznalo za prevaru dao 34 000 KM TUĐIH para...svega ima :-)
CaneBos

#144 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by CaneBos »

julisiz es grant wrote:
mirzaaa33 wrote:Hvala. Ako neko može postaviti link na temu gdje se priča o tome, nakon što se saznalo.

Vidjećeš kako forumaš koji je to pokrenuo mrtav-hladan priznaju da je lopovu NAKON što se saznalo za prevaru dao 34 000 KM TUĐIH para...svega ima :-)
julisiz es grant wrote:

Ako je to fakt, onda ni taj nije cist nego u talu zajedno s njim. Ili je totalni debil.
Toffee karamela

#145 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by Toffee karamela »

julisiz es grant wrote:

Sad iščitah "Sagu o Edisu" i moram pod hitno popiti lexilium ili Red Bull da dođem sebi :shock:

Pola miliona KM bilo u igri??? Opremili ga mašinama ko FAP i sve rasprodao??? Predato mu 34 ooo na kraju sage, kad je već cijela stvar bila debelo sumnjiva?

Dakle ne vjerujem :shock:
L u c i f e r

#146 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by L u c i f e r »

Ommadawn wrote:

Dear Mr. President !

With most respect.

Sincerely yours,
Nedzad Hadzibajric

Dear Nedzad

Sincerely yours

Barack Obama
Joj je li to onaj što si mu se ponudio da pokušaš naći neki poslić i to da zaradi finih para a on ti ga pravo bezobrazno odbio na šta si mu ti odgovorio "eh sad ćeš dobit' qratz" :D :D
Eh taj je i preko FB-a pokušao pridobiti dijasporu da mu pošalju novce, ne znam kome sve nisam slao upozorenja da to ne čine ni slučajno ali čini mi se da su neki ipak poslali lovu.
Taj :mrgreen:
L u c i f e r

#147 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by L u c i f e r »

julisiz es grant wrote:

Dear Mr. President !

With most respect.

Sincerely yours,
Nedzad Hadzibajric

Dear Nedzad

Sincerely yours

Barack Obama
Lijepo je podsjetiti se :D

Good old times, sto bi reko moj haver Barak :lol:
immuno

#148 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by immuno »

luzifere nisi jedini dopisi jos jenog hajvana :sad:
L u c i f e r

#149 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by L u c i f e r »

immuno wrote:luzifere nisi jedini dopisi jos jenog hajvana :sad:
Sto ba :)
studiorum_tuzlaensis

#150 Re: Prevara - Bisera Bostandžija

Post by studiorum_tuzlaensis »

Godine prolaze, Bisera gura sa humanitarcima. Definitivno je uporna žena, koja hoće hljeb bez motike. Ne bi me čudilo da se i kurva okolo.