Piaty wrote: ↑12/06/2022 18:50
dustaban wrote: ↑12/06/2022 08:12
E ovo je nesto sta mene kopka svo vrijeme - IMAJU LI OVE REKLAME IKAKVOG KOMERCIJALNOG EFEKTA ?!
Evo sve i da KLIKNEM na baner sta to opet znaci? Cinim uslugu portalu (da dobije tu jebenu crkavicu), kliknem, vratim se, ali ja
nikad za nikad nisam nista kupio zbog tih dosadnih reklama. Cijela nauka se tu stvorila kako to sve skupa utice na nas PODSVJESNO. Ko biva nakon hiljadu iskakanja te jebene karlovacke pive moj mozak ce me nesvjesno ucinit karlovackom pivopijom! Ma hajde bogati, mozda ta pivurina i nije tako losa ali cu, nakon ove reklame, prije popit govno nego karlovacko pivo.
Eto kako ove reklame uticu na mene.
E vidi, ja se tome isto tako cudim. Meni apsolutno nema nikakvog efekta. Ali kada zadjes dublje i citas ili gledas nesto o subliminalnim porukama, opet vidis da to sigurno nije bezazleno. Sto se mene tice, mogu me subliminirati do sudnjeg dana al dzab
Ma koja jebena SUBLIMACIJA
To su izmislili mediji sa ciljem da opravdaju bjesomucno reklamiranje i shodno tome uzimanje para od oglasivaca. A zapravo je u cijeloj ovoj prici jedina efikasna "sublimacija" samo ta prica da je reklama neophodna, da bez nje nema uspjeha, da je svako ko se ne oglasava shupak i gubitnik itd bla, bla, bla...
U mom i mislim u vecini slucajeva jedina reklama koja pali je PREPORUKA OD ONOG KOME VJERUJEMO.
Kad je konkretno rijec o ovim pivama, marketinskim ekspertima cestitam jedino kako su uspjeli ubjediti proizvodjace pive da ce im njihove imbecilne reklame pospjesit prodaju?! Pivu prodaje deal sa trgovcima tj. distribucija pive i lopovski fazoni kako maknuti konkurenciju raznim ucjenama (ako hoces kokakolu moras uzet i ovo, ako hoces frizider makni ono, itd...)
A baner koji mi od ovih 15 inca ekrana pokriva deset... e ta piva u moju kucu nece taman da mi je besplatno dostave!