soferina wrote: ↑12/10/2020 19:11
Optimist wrote: ↑12/10/2020 12:21
.
Mozda jeste reatest instalacije 175 KM, a sta je sa zamjenom ili reatestom boce? I to dodje oko 300 KM.
Nije mozda , nego jeste 175 km ,reatest boce nisam radio prvi put jer je jos bio vazeci , a nakon 10 godina radio, platio 70 km, kakve 300 ???
Drugo , servis zamjena filtera na plinu 30 km, 100000 km prelazi od ugradnje bez kvarova , ako ugradis bar srednji kvalitet opreme...tad se nadas diznama , sve 4 od 100 do 200 km zavisno od marke , te isparivacu oko 150 do 200 km i opet furas 100000 km bez problema ...eto ko sto vidis nista nije skuplje od 200 km, e sad ti meni reci koliko je dpf off egr off turbina,jedna dizna , set kvacila, veliki servis itd za dizela od 120 kw
Haj sto zamajavas sebe, ali nemoj forumske narodne mase.
Otvori temu o plinu i procitaj zadnje 2-3 stranice. Kolega bata je fino napisao sta koliko kosta.
Reatest kosta oko 300 KM, (procitaj zadnju stranicu teme). Cak je jeftinija opcija da se ugradi nova boca.
Isparivac Landi Renzo 550 KM
Dizne 120 KM po komadu, dakle 480 KM za sve 4. (uradio je ciscenje)
Redovan servis plinske instalacije 45 KM.
I ti bas tvrdis da ce svaki dizel crknuti i da ces na svakom dizelu biti donji za iznos turbine, zamajca, dpf-a, dizni?
A pri tome na svojoj plinskoj instalaciji neces promijeniti nista?
Da ne pominjemo o lakoci voznje dizela sa 120kw u poredjenju sa benzincem iste snage, najvise zbog duplo veceg obrtnog momenta
Za veliki servis necu ni komentarisati, jer ispade da se mora raditi samo na dizelu, a na benzincu jok.
Vjerovatno se na dizelu isto tako moraju mijenjati diskovi, plocice, seleni itd dok na benzincu ne moraju.