Posao u Austriji

Vijesti sa cijele zemaljske kugle o dešavanjima u bh. dijaspori, zanimljivosti o drugim državama i slično.

Moderator: Bloo

Post Reply
flashpoint
Posts: 7
Joined: 26/01/2018 18:09

#1 Posao u Austriji

Post by flashpoint »

Pozdrav svima!
Student sam, ali bih zeljela preko ljeta raditi u Austriji. Cula sam da kao student mogu biti prijavljena na manji broj sati, tj. 20h sedmicno.Takodje sam pronasla na stranici Austrijskog AMS-a obrazac koji poslodavac popuni kako bih mogla raditi. Zanima me da li je neko imao slicnu situaciju i znate li sta mi je jos potrebno od dokumentacije? ...I imam pasos BiH, da li je to problem?
Nadam se da cu dobiti neke informacije.
Hvala unaprijed! :) :)
svemirska_vjeverica
Posts: 311
Joined: 11/12/2011 22:32
Location: Donji Cevljanovici
Contact:

#2 Re: Posao u Austriji

Post by svemirska_vjeverica »

flashpoint wrote:Pozdrav svima!
Student sam, ali bih zeljela preko ljeta raditi u Austriji. Cula sam da kao student mogu biti prijavljena na manji broj sati, tj. 20h sedmicno.Takodje sam pronasla na stranici Austrijskog AMS-a obrazac koji poslodavac popuni kako bih mogla raditi. Zanima me da li je neko imao slicnu situaciju i znate li sta mi je jos potrebno od dokumentacije? ...I imam pasos BiH, da li je to problem?
Nadam se da cu dobiti neke informacije.
Hvala unaprijed! :) :)
Student cega? Sta bi radila?

Moras biti prijavljena na fax u austriji. Ako imas zavrsen bakkaleurat mozes raditi do 20 h sedmicno. Ako ne, onda nesto malo do 9h tj 300 € mjesecno

https://www.google.at/url?sa=t&source=w ... y8y18cuNwe
flashpoint
Posts: 7
Joined: 26/01/2018 18:09

#4 Re: Posao u Austriji

Post by flashpoint »

Studiram medicinsko - laboratorijsko inzenjerstvo. Nije bitno da li bi radila u struci ili bilo sta drugo.
Cookie85
Posts: 1353
Joined: 01/07/2016 20:22

#5 Re: Posao u Austriji

Post by Cookie85 »

flashpoint wrote:Studiram medicinsko - laboratorijsko inzenjerstvo. Nije bitno da li bi radila u struci ili bilo sta drugo.