Nemoj praviti od malog i velikog servisa neku nauku kad je sve to "plug and play". Izvrni pa zavrni, nikakva pamet na ovim jednostavnim motorima, a i djelovi su svi u 5 deka, sve skupo placeno je porez na budale.artur morgan wrote: ↑02/05/2024 22:05Ja pod velikim servisom podrazumjevam sve ovo sto sam gore naveo ne samo set zupcastog. Da se razumijemo nemam ja nista protiv jeftinijeg servisagidra wrote: ↑02/05/2024 20:44Set zupcastog u Continental za Golf 7 prije godinu i po, ja platio 380 KM kod Hondasa na Ilidži kešom.artur morgan wrote: ↑02/05/2024 12:05
Ponuda od dva servisa od prije dva mjeseca za 1.6 tdi u Golfu 7, ne znam oznaku motora ja samo placam servise nije moje auto
Conti set zupcastog 480 KM
Mikroremen 35
Spaner mikroremena 90 KM
Antifriz 30 KM
Dest voda 5 KM
Remenica alt 55 KM
Usluga servisa sa pdv 140/180 KM
Ukupno 835/875 KM
Set kvacila 450 KM
Golf 7 1.6 tdi je smijesno jeftin za odrzavati.
Mali servis 150 KM. Vozio ga 5 godina i prodo.
Na 180k odradio veliki, kvacilo mi zveknulo na 210k, prodo ga na 230k stvarne kilometraze.
Cijena servisiranja je skuplja svake godine i ona zavisi od cijene dijelova koje kupujes, i one nisu iste, kao i od cijene rada odnosno usluge servisa.
U tvom slucaju mali servis je bio 150 KM jer najvjerovatnije si kupovao jeftinije dijelove i jeftinije ulje, ne znam koje je ulje sipano i koje filtere su ti stavili, ali znam sigurno koje ulje nisu sipali i koje filtere sigurno nisu stavili
Ako pod malim servisom podrazumjevas odgovarajuce castrolovo ulje ili oe isto ulje, koje kosta oko 26 KM/l i to je cijena u vecini prodavnica kao i servisa, to je 130 KM samo za ulje jer ide 5 litara ulja, a tvoj mali servis je kostao ukupno 150 KM.
Tako da sigurno nisi radio servis sa ovim uljem, a koje fabrika preporucuje. Plus, ako se odlucis na sve originalne filtere, i originalno kociono ulje taj servis sa uslugom ovlastenog servisa koja kosta oko 80 KM, kosta ukupno oko 500 KM sto nije jeftino, dok sa zamjenskim filterima tipa mahle ili man kosta oko 350 KM. U ovlastenom servisu ne moze jeftinije.
Slazem se da treba voditi racuna o troskovima i koliko se sta placa ali i o kvaliteti rada i dijelova koji se ugradjuju. Tu treba neku sredinu naci, a najbolja sredina je ova cijena od 350 KM za full mali servis
Sipao sam Castrol Edge 5w30 i 20 KM je litar bio, ruke su 30 KM/h i tada a i sada jer servisim kod istog covjeka auto u Sarajevu.
Sad vozim auto iz 2021, novo kupljeno, preslo 39k, iz garancije izaslo 2023, jer su cigani dali samo dvije godine. Zvao ovlašteni da pitam koliko je mali servis, cisto da nastavim praksu, kaze ponovo 450-500. Hvala lijepo, otisao kod svog majstora i uradio ga za 200 KM, ulje je 0w20 sada.
Boli me kita sto neće to biti u servisnoj knjizici (mislim bice ali sa pecatom mog lokalnog servisa, jest da nijd relevantno ali et), vise volim popit i pojest 3 stoje razlike nego hraniti ovlasteni servis, a mušterija ce svakako biti kada se odlucim za prodaju, jer svaka roba ima svog kupca.