Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- sime_cipol
- Posts: 15984
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#1727 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
A ne znam, jedini taj mali turbo koji sam probao je 1.5 trocilindras sa 136 KS (i 220 Nm na 1250/min), i to po gradu po ravnom, na mene je ostavio puno bolji dojam nego 2.0 sa 130 KS atmosferski.
Brdo i opterecenje je druga prica, ali tu znam da taj 1.6 16ve ne moze meda osim da iscupas rucicu mjenjaca i da se dere ko da ga kolju.
Brdo i opterecenje je druga prica, ali tu znam da taj 1.6 16ve ne moze meda osim da iscupas rucicu mjenjaca i da se dere ko da ga kolju.
- sime_cipol
- Posts: 15984
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#1728 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Vise sam mislio ironično, jer je kolega dozer sumnjicav. Naravno da ce bolje ici. Ima skoro 50% momenta vise. Koji je raspoloživ na 1750 okr/min, dok je kod Toyote na 4200.
- Dozer
- Posts: 28353
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#1729 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Ne vidim da su se spominjali motori te snage, nego nesto 100-115 KS. A ta 2 iz primjera ce biti tu negdje, vjeruj mi. Pri cemu taj pezo ima dobre sanse da ostane bez klipa ili radilice ako sve to potraje na gornjim granicnim vrijednostima.sime_cipol wrote: ↑03/03/2021 15:11 Ko ce bolje vuci auto, 4 osobe, sa upaljenom klimom, uzbrdo
Toyota 4cil 1.6 sa 130 KS i i 160nm ili
Peugeot 3cil 1.2T sa 130 KS i 230nm.
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#1730 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Pa eto, ja ne bih tvrdio dok ne probam, ali na papiru mi djeluje bolji turbo, jer dizel skromne snage i 215 Nm na 1700 cca je gospodski motor za taj 1.6 16ve i cijelih 160 Nm na 4000+, iz iskustva.
- sime_cipol
- Posts: 15984
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#1731 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Kia Ceed 1.4 sa 100 KS i 135 nm na 3500 okr/min
Kia Ceed 1.0 sa 100 KS i 175 nm na 1500 okr/min
Koji ce lakse voziti auto, 4 osobe, pun tank, pun gepek? Uzbrdo
Kia Ceed 1.0 sa 100 KS i 175 nm na 1500 okr/min
Koji ce lakse voziti auto, 4 osobe, pun tank, pun gepek? Uzbrdo
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#1732 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Ja sam vozio Seat Aronu 1.0 Tsi DSG, sa 110 KS, mislim da je to auto od 3 cilindra, i puno je lakše i bolje išlo je od mog prethodnog 1.6 atmosfera koji je imao 135 KS, iako je on na papiru brzi, ali ima manji okretni moment i moras ga u visoke obrtaje tjerati dok je ova arona puno lakše išla na nižim, pa i uzbrdo je bolje išla sa dvoje odraslih + dvije djeceado-nekad-sampion wrote: ↑03/03/2021 15:25 Pa eto, ja ne bih tvrdio dok ne probam, ali na papiru mi djeluje bolji turbo, jer dizel skromne snage i 215 Nm na 1700 cca je gospodski motor za taj 1.6 16ve i cijelih 160 Nm na 4000+, iz iskustva.
- nivla
- Posts: 4262
- Joined: 12/01/2008 23:44
#1733 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
nisam vozio nijednu od kia
ali
golf 5 1.9 tdi 77kw i 250nm ide bolje uzbrdo od golf 7 1.6 tdi 81kw 250nm, mjenjac na oba isti, sa istim prenosima(na golfu 5 bio od 1.6 tdi 5 brzina)
eto nm isti, snage vise za 4kw, kubici vise uticu
istina da 1.6 tdi ima moze ici brze, manje je bucan,ali sto se tice brda trazi vise gasa od 1.9 tdi, nizbrdo je situacija isto u korist 1.9tdi jer ima nesto bolju kompresiju pa bolje koci motorom
ali
golf 5 1.9 tdi 77kw i 250nm ide bolje uzbrdo od golf 7 1.6 tdi 81kw 250nm, mjenjac na oba isti, sa istim prenosima(na golfu 5 bio od 1.6 tdi 5 brzina)
eto nm isti, snage vise za 4kw, kubici vise uticu
istina da 1.6 tdi ima moze ici brze, manje je bucan,ali sto se tice brda trazi vise gasa od 1.9 tdi, nizbrdo je situacija isto u korist 1.9tdi jer ima nesto bolju kompresiju pa bolje koci motorom
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#1734 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Eki cijelih 135 Nm, jel to neki motor Euro 5?
@nivia nema to veze s kubicima, nego je pumpa-dizna puno grublji, bucniji i neravnomjernije vuce od common-rail. Kad bi probao i 2.0 TDI sa 110 KS mislim da bi imao slican dojam. Meni se 2.0 TDI sa 140 KS CR cinio puno lisiji posle PD motora iste kubikaze i snage, ali objektivno CR je puno bolji, samo sto ovaj PD divlje povuce.
@nivia nema to veze s kubicima, nego je pumpa-dizna puno grublji, bucniji i neravnomjernije vuce od common-rail. Kad bi probao i 2.0 TDI sa 110 KS mislim da bi imao slican dojam. Meni se 2.0 TDI sa 140 KS CR cinio puno lisiji posle PD motora iste kubikaze i snage, ali objektivno CR je puno bolji, samo sto ovaj PD divlje povuce.
-
- Posts: 1525
- Joined: 20/08/2012 22:10
#1735 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Bitnije je gledati krivulju koliko dugo zadrzava maximalni obrtni i koliko brzo pada.
Npr. Vidio sam 4 cilindra motori imaju jedno 500 obrtaja maximalni i onda opada.
Dok v6 ima raspon oko 2000 obrtaja maximalni obrtni.
Ne može zapreminu nista nadomjestit dzaba
Npr. Vidio sam 4 cilindra motori imaju jedno 500 obrtaja maximalni i onda opada.
Dok v6 ima raspon oko 2000 obrtaja maximalni obrtni.
Ne može zapreminu nista nadomjestit dzaba
-
- Posts: 1155
- Joined: 11/12/2012 22:27
#1736 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
A sta ke problem sa tjeranjem u visoke obrtaje
- hopi
- Posts: 5631
- Joined: 05/03/2009 23:03
- Location: zemlja moja
#1737 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
ja sam vozio taj benzin 1.0 115 konjića čini mi se, 3 cil, turbak, u suv-u. Šta ja znam, čudno se bilo navići. Nisam bio niti razočaran niti oduševljen, sasvim ok ide, pgotovo prazan. A staviš 4 putnika, stvari, brdo, onda baš i ne ide, niti u visokim obrtajima niti u niskim, dok bi jačeg atmo. benzinca nabio u više obrtaje i išao bi bolje.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
-
- Posts: 246
- Joined: 29/12/2020 23:35
#1739 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Ma jok ba
Bolji su atmosferci, pogotovo ovi astmaticari 1.4 ili 1.6, gdje moras uvijek biti iznad 5500 da bi ikakav odziv dobio.
Bolji su atmosferci, pogotovo ovi astmaticari 1.4 ili 1.6, gdje moras uvijek biti iznad 5500 da bi ikakav odziv dobio.
- Evolution_IV
- Posts: 12807
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#1740 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
jbga meni se cinio ljepsi za vozit benzinac 2.0 122ks/213NM od dizela 1.6 116ks/285NM
- Dozer
- Posts: 28353
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#1741 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Pa dao sam vec - Superb, prije 7-8 godina, cini mi se da su ugradjivali neki 1.2 T sa 160 KS. I odustali jer su ljudima na AP pri brzinama preko 150 kmh i u trajanju od 2-3h rikavali motori. Pucala klipnjaca na onom jednom klipu, logicno i radilica.
Mozda su sad to unaprijedili, nemam pojma. Samo kazem da je po meni (i ne samo po meni) trocilindras u disbalansu, u smislu odnosa klipovi-radilica, jer 50% rada se oslanja na samo 1 klip. A najprostija logika kaze da 1 klip nema snagu kao 2.
Uzmi ti i guraj nesto jednom rukom, a onda isto to s dvije ruke. Ako je isto, ok.
Jbt...da li je ovdje moguce komunicirati na nivou razmjene misljenja i bez kojekakvih nadobudnih "sta ti znas" komentara...
- Dozer
- Posts: 28353
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#1742 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Na sta se ti konkretno iscudjavas...?
-
- Posts: 231
- Joined: 10/11/2011 13:32
#1743 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Znam da čačkam mečku sa ovim, ali moram pitati... I ovo ni na koji način ne proziva kolegu Mladi i Nevine, nego se samo zbog teme kačim na ovaj post...Mlad i Nevin wrote: ↑28/02/2021 17:21Ovo je vise postala parodija oko km satova na svim autima starijim od 10 god koji se prodaju kod nas. To svi znaju ali jbg lakše je pogledati sat kad nema pola milijunaAKK wrote: ↑27/02/2021 16:31 220.000km preso i 1.9 TDI. Nema nigde veze.
https://www.olx.ba/artikal/41988412/volkswagen-passat/
Elem, konstantno me kopka ova priča o kilometraži. Na ljeto planiram obnovu voznog parka, pa mi je nekako i direktno vezano za planove. Ovdje stalno čitam postove o astronomskim kilometražama auta uvezenih iz EU, starih do 10 godina. I onda se zapitam, pa koliko to ti europljani voze svoja auta. Malo prorovim po internetu i pronađem da postoje statistički podatci u vezi ovoga. Tako na primjer pronađem informaciju vezanu za prosječnu kilometražu u Italiji, gdje kaže da samo 1% godišnje prelazi 80.000 km ili više (This statistic displays the results of a survey on the average annual travel distance covered by car by Italians in 2014. During the survey period, it was found that only about one percent of the respondents drove their cars for more than 80 thousand kilometers a year.). Ili prema drugoj statistici prosjek u EU je oko 12.000 km (Large discrepancy of the average annual distance travelled by car between countries: around 13,800 km/year for Austria and Germany; around 9,500 km/year in Italy, and on average 12,000 km/year for the EU as a whole).
Da ne nabrajam dalje, mada ima dosta ovakvih podataka... Ono što me evo interesuje, otkuda toliko neslaganje između ovoga što statistike govore da je prosječna godišnja kilometraža i onoga što se potencira ovdje na forumu? Da li se radi o tome da nama uglavnom dolaze auta koja su bila dio flota, kupljenih preko Leasing-a, pa su kao takvi nabijali kilometražu? Ili šta je zapravo odgovor na ovo neslaganje...
Zaista mi nije namjera bilo koga da provociram , ali mi je interesantno pitanje...
- madner
- Posts: 56754
- Joined: 09/08/2004 16:35
#1744 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Osiguranja i cijene novih vozila su tako ustimane da se ne isplati voziti dizel limuzine ako se ne prelazi bar 20 000 km godisnje. Za neko malo manje, za neko malo vise. Vecina ovih limuzina se kupuje preko firmi i voze se iznad tog prosjeka jer su radne masine.deda_jr wrote: ↑04/03/2021 11:19Znam da čačkam mečku sa ovim, ali moram pitati... I ovo ni na koji način ne proziva kolegu Mladi i Nevine, nego se samo zbog teme kačim na ovaj post...Mlad i Nevin wrote: ↑28/02/2021 17:21Ovo je vise postala parodija oko km satova na svim autima starijim od 10 god koji se prodaju kod nas. To svi znaju ali jbg lakše je pogledati sat kad nema pola milijunaAKK wrote: ↑27/02/2021 16:31 220.000km preso i 1.9 TDI. Nema nigde veze.
https://www.olx.ba/artikal/41988412/volkswagen-passat/
Elem, konstantno me kopka ova priča o kilometraži. Na ljeto planiram obnovu voznog parka, pa mi je nekako i direktno vezano za planove. Ovdje stalno čitam postove o astronomskim kilometražama auta uvezenih iz EU, starih do 10 godina. I onda se zapitam, pa koliko to ti europljani voze svoja auta. Malo prorovim po internetu i pronađem da postoje statistički podatci u vezi ovoga. Tako na primjer pronađem informaciju vezanu za prosječnu kilometražu u Italiji, gdje kaže da samo 1% godišnje prelazi 80.000 km ili više (This statistic displays the results of a survey on the average annual travel distance covered by car by Italians in 2014. During the survey period, it was found that only about one percent of the respondents drove their cars for more than 80 thousand kilometers a year.). Ili prema drugoj statistici prosjek u EU je oko 12.000 km (Large discrepancy of the average annual distance travelled by car between countries: around 13,800 km/year for Austria and Germany; around 9,500 km/year in Italy, and on average 12,000 km/year for the EU as a whole).
Da ne nabrajam dalje, mada ima dosta ovakvih podataka... Ono što me evo interesuje, otkuda toliko neslaganje između ovoga što statistike govore da je prosječna godišnja kilometraža i onoga što se potencira ovdje na forumu? Da li se radi o tome da nama uglavnom dolaze auta koja su bila dio flota, kupljenih preko Leasing-a, pa su kao takvi nabijali kilometražu? Ili šta je zapravo odgovor na ovo neslaganje...
Zaista mi nije namjera bilo koga da provociram , ali mi je interesantno pitanje...
Druga stvar je sto je najbolja zarada kupiti auto od 500 000 km i prodati za manje, nije neka na 120 000km zbog cijene gore.
-
- Posts: 231
- Joined: 10/11/2011 13:32
#1745 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Evo u Francuskoj i Njemačkoj te iste statistike pokazuju da je prosječna godišnja kilometraža dizelaša oko 16.000 km Za ovo drugo se slažem...madner wrote: ↑04/03/2021 11:27Osiguranja i cijene novih vozila su tako ustimane da se ne isplati voziti dizel limuzine ako se ne prelazi bar 20 000 km godisnje. Za neko malo manje, za neko malo vise. Vecina ovih limuzina se kupuje preko firmi i voze se iznad tog prosjeka jer su radne masine.deda_jr wrote: ↑04/03/2021 11:19Znam da čačkam mečku sa ovim, ali moram pitati... I ovo ni na koji način ne proziva kolegu Mladi i Nevine, nego se samo zbog teme kačim na ovaj post...Mlad i Nevin wrote: ↑28/02/2021 17:21
Ovo je vise postala parodija oko km satova na svim autima starijim od 10 god koji se prodaju kod nas. To svi znaju ali jbg lakše je pogledati sat kad nema pola milijuna
Elem, konstantno me kopka ova priča o kilometraži. Na ljeto planiram obnovu voznog parka, pa mi je nekako i direktno vezano za planove. Ovdje stalno čitam postove o astronomskim kilometražama auta uvezenih iz EU, starih do 10 godina. I onda se zapitam, pa koliko to ti europljani voze svoja auta. Malo prorovim po internetu i pronađem da postoje statistički podatci u vezi ovoga. Tako na primjer pronađem informaciju vezanu za prosječnu kilometražu u Italiji, gdje kaže da samo 1% godišnje prelazi 80.000 km ili više (This statistic displays the results of a survey on the average annual travel distance covered by car by Italians in 2014. During the survey period, it was found that only about one percent of the respondents drove their cars for more than 80 thousand kilometers a year.). Ili prema drugoj statistici prosjek u EU je oko 12.000 km (Large discrepancy of the average annual distance travelled by car between countries: around 13,800 km/year for Austria and Germany; around 9,500 km/year in Italy, and on average 12,000 km/year for the EU as a whole).
Da ne nabrajam dalje, mada ima dosta ovakvih podataka... Ono što me evo interesuje, otkuda toliko neslaganje između ovoga što statistike govore da je prosječna godišnja kilometraža i onoga što se potencira ovdje na forumu? Da li se radi o tome da nama uglavnom dolaze auta koja su bila dio flota, kupljenih preko Leasing-a, pa su kao takvi nabijali kilometražu? Ili šta je zapravo odgovor na ovo neslaganje...
Zaista mi nije namjera bilo koga da provociram , ali mi je interesantno pitanje...
Druga stvar je sto je najbolja zarada kupiti auto od 500 000 km i prodati za manje, nije neka na 120 000km zbog cijene gore.
- sime_cipol
- Posts: 15984
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#1746 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Mozda su u istraživanju obuhvacene privatne osobe sa privatnim autima.
-
- Posts: 1155
- Joined: 11/12/2012 22:27
#1747 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Ja sam na N1 prije par godina gledo neko emisiju koja kaze da je prosjecna kilometraza dizel limuzine u Njemackoj 37.000 km.
Manja auta prelaze manje, benzinci jos manje...
Manja auta prelaze manje, benzinci jos manje...
- madner
- Posts: 56754
- Joined: 09/08/2004 16:35
#1748 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Drugo auto prelazi manje od prvog itd...
Probaj naci tu limuzinu sa 3-4 godine i 50 000 km sada da kupis.
Probaj naci tu limuzinu sa 3-4 godine i 50 000 km sada da kupis.
-
- Posts: 231
- Joined: 10/11/2011 13:32
#1749 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Ovako stoji u istraživanju iz 2003 (znam da je malo starije) - In 1993, business cars covered on average 20,500 km per annum (56 km/day) and 24,600 km (67 km/day) when running on petrol and diesel fuel respectively. I onda u sljedećoj rečenici naglašava da je do 2002 dnevna upotreba dizel automobila porasla na 74 km/day, a kod benzinaca se smanjila na 45 km/day.
Znači poslovni dizelaši prosjek neka bude 40.000, privatni 15.000. I to me onda zbunjuje, zašto je komentar na svako auto ma to je smanjeno, ima on 3 puta, 4 puta, pet puta više kilometara... Dobro jeste isto tako presmiješno da bezmalo svaki dizel koji se kod nas prodaje, bez obzira na godište ima istu kilometražu
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#1750 Re: Pomoć oko kupovine auta Vol.2
Statistika je samo statistika.
Ja ti mogu reci da firme s dizelima tipa Passat hladno predju 50 k godisnje. Radnik koji koristi svoj company car predje 30-35 godisnje vrlo cesto. Privatnih auta hladno ima da ne predju ni 10 k godisnje. Racunice ima dosta, nemjerljivo vise nego u BiH, ali nije kod svakog samo racunica. 50% su flotna auta, od novih koji se prodaju npr. u Njemackoj. Ostalo su privatna, ili company cars.
Uzmi Golf za primjer, kad sam ja kupovao auto dobre sestice dizel s pravih 150 k na satu, do 5 godina stare, su bile 20 hiljada najmanje. Raja kupuje za 15. I ocekuje da nije vracen. Pa procijeni jel realno.
Da dodam, nije tacno da nema auta s malo km, jednu stranicu da posaljem masa dizela s manje od 10 k godisnje predjenih. To pricaju ljudi koji ne znaju, a ne znaju jer ne zive vani i ne kupuju auta vani. Dizel s 50 k na satu 5 godina star se nadje HLADNO. Ali takva auta ne idu u BiH.
Ja ti mogu reci da firme s dizelima tipa Passat hladno predju 50 k godisnje. Radnik koji koristi svoj company car predje 30-35 godisnje vrlo cesto. Privatnih auta hladno ima da ne predju ni 10 k godisnje. Racunice ima dosta, nemjerljivo vise nego u BiH, ali nije kod svakog samo racunica. 50% su flotna auta, od novih koji se prodaju npr. u Njemackoj. Ostalo su privatna, ili company cars.
Ovim si na dobrom tragu. Dobra auta vani se lako prodaju, ne cekaju trgovca iz Bosne da dodje po njih. Druga, zapravo primarna stvar, je mala platezna moc. Ljudi hoce jeftino. A trgovci moraju pokriti troskove i zaraditi. Pritom se malo skuplji (ja bih rekao realni) trgovci zaobilaze jer su skupi. I tu kad saberes 2 i 2 dodjes do auta s duplo vise realnih kilometara koje je po trenutnom stanju na kilometar satu za nekog znacajno jeftinije nego drugo auto s istim kilometrima na satu, koje nije vraceno.deda_jr wrote: ↑04/03/2021 11:19
Da li se radi o tome da nama uglavnom dolaze auta koja su bila dio flota, kupljenih preko Leasing-a, pa su kao takvi nabijali kilometražu? Ili šta je zapravo odgovor na ovo neslaganje...
Zaista mi nije namjera bilo koga da provociram , ali mi je interesantno pitanje...
Uzmi Golf za primjer, kad sam ja kupovao auto dobre sestice dizel s pravih 150 k na satu, do 5 godina stare, su bile 20 hiljada najmanje. Raja kupuje za 15. I ocekuje da nije vracen. Pa procijeni jel realno.
Da dodam, nije tacno da nema auta s malo km, jednu stranicu da posaljem masa dizela s manje od 10 k godisnje predjenih. To pricaju ljudi koji ne znaju, a ne znaju jer ne zive vani i ne kupuju auta vani. Dizel s 50 k na satu 5 godina star se nadje HLADNO. Ali takva auta ne idu u BiH.