Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
canvra888 wrote: ↑21/11/2022 03:00
Ali se sužava izbor onda drastično i moraš kupovati po brendu koji ima takvu karakteristiku, a ne po svojoj privrženosti/simpatisanju brenda.
Eto prva Astra K. Iako Throttle ima plin na K i ne žali se
Dok fercera ne zalim se
Kad bude zezalo stisnem prekidac i vozim na benzin. Inace, instalacija placena 2400KM. Auto trosi do 7.5 litara po Zenici, do Bihaca i nazad 5 litara. Treba se bas navozat da se isplati ta instalacija al eto, neko je imao drugaciju racunicu
Evolution_IV wrote: ↑20/11/2022 23:41
jebo te tdi u 2022 haman 2023 godini
A sta je problem sa TDI majke ti?
Kupujes novo auto, idalje hoces dizela iz sebi poznatih razloga (puno vozis, mjenjas auto cesto pa te boli q za potencijalne kvarove preko 200.000km isl) a uz to zelis audija npr...
Da je nova dacia ili reno sa 1.5 dci to je onda kao ok, moze dci u 2023 godini..ali tdi ne moze, jebo te tdi u 2023
Da si ti reko jebo te dizel u 2023, treba furati ekologiju, benzin, hibrid, plin..sta god..pa bi shvatio, ali ne, tdi je problem
hajde ba premijumas sta se palis, vozis to pa sad kao nesto...
mislim da je 1.5t bolja kupovina i tjt, sto zbog cijene goriva, sto zbog svega ostalog
Svaki quattro s torsenom "melje" kad motaš. Zato što ima stalni pogon na 4x4. U principu čuješ diferencijal. To je normalan zvuk. Haldex ne melje jer se uključuje po potrebi.
Vozio sam a4 quattro, torsen naravno.Auto haman novo bilo.
Taj zvuk je toliko diskretan da ga samo najostrije uho moze cuti.
Ne bi smjelo da melje bas toliko...
To je garant ubijeno nogama.I nije do ulja vjerovatno vec ga je neko ubijo nogama
Ma svaki melje vjeruj mi. Vozim drugog takvog. Prvog sam izvukao novog iz salona, drugi je imao 6.000km na satu i od prvog dana se taj zvuk čuje. Isti intenzitet i dubina. Jel manja brzina i jel volan haman skroz namotan, taj zvuk se čuje.
Nije indikator ničega osim da diff radi svoj posao i dalje.
A to jel spomenuti primjerak ubijen, u to ne bih ulazio.
Vozio sam a4 quattro, torsen naravno.Auto haman novo bilo.
Taj zvuk je toliko diskretan da ga samo najostrije uho moze cuti.
Ne bi smjelo da melje bas toliko...
To je garant ubijeno nogama.I nije do ulja vjerovatno vec ga je neko ubijo nogama
Ma svaki melje vjeruj mi. Vozim drugog takvog. Prvog sam izvukao novog iz salona, drugi je imao 6.000km na satu i od prvog dana se taj zvuk čuje. Isti intenzitet i dubina. Jel manja brzina i jel volan haman skroz namotan, taj zvuk se čuje.
Nije indikator ničega osim da diff radi svoj posao i dalje.
A to jel spomenuti primjerak ubijen, u to ne bih ulazio.
Gledam malo ove Audije i kada vidim koliko su cijene svih auta otišle u tri lijepe, A4 2.0 TFSI mi dođe kao jedna od najpoštenijih ponuda. Ovi početni modeli se vrte oko 75000 KM, a lično za moj ukus mu ne fali ništa. Čak ima i lijepu, klasičnu liniju. Još na nekom testu vidjeh da postoji i sa klasičnom tablom, a ne digitalnom, joj miline.
citroen xm wrote: ↑21/11/2022 15:34
Gledam malo ove Audije i kada vidim koliko su cijene svih auta otišle u tri lijepe, A4 2.0 TFSI mi dođe kao jedna od najpoštenijih ponuda. Ovi početni modeli se vrte oko 75000 KM, a lično za moj ukus mu ne fali ništa. Čak ima i lijepu, klasičnu liniju. Još na nekom testu vidjeh da postoji i sa klasičnom tablom, a ne digitalnom, joj miline.
Za pojam trenutnih cijena novih automobila, taj A4 2.0 TFSI S tronic za 67500 KM ili manuelac za 64000 KM je sasvim korektna ponuda. Pored toga bile su skoro super opremljene skode superb za rusko trziste, isto 2.0 TSI sa 190 ks, za od 61500 do 69000 KM (jos jedna ostala u BL po toj cijeni). A nisu lose ni ove octavie za rusko trziste 1.4 TSI 150ks DSG 8 za cca 47000 KM. Moze se naci vec nesto kome je potrebno novo vozilo.
adv.K wrote: ↑21/11/2022 17:47
Za pojam trenutnih cijena novih automobila, taj A4 2.0 TFSI S tronic za 67500 KM ili manuelac za 64000 KM je sasvim korektna ponuda. Pored toga bile su skoro super opremljene skode superb za rusko trziste, isto 2.0 TSI sa 190 ks, za od 61500 do 69000 KM (jos jedna ostala u BL po toj cijeni). A nisu lose ni ove octavie za rusko trziste 1.4 TSI 150ks DSG 8 za cca 47000 KM. Moze se naci vec nesto kome je potrebno novo vozilo.
E za ove octavije mi nje bilo jasno....nudile se isključivo sa 1.5 tsi motorima kod nas, kad odjednom i 1.4 tsi se prodaje.