Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Evolution_IV wrote: ↑10/03/2021 12:30
Nista posebno skupo ni kvarljivo,samo sjedista su ala drvene klupe
... i skučeno mi je al' ok, htjela sam nešto da je jeftino za održavanje ( naše ceste i putevi su katastrofa) i da je male potrošnje,
zadnje što sam vozila po pet maraka je frcalo iz auspuha ...
Chloe wrote: ↑10/03/2021 12:27
Kad sam zagazila već na ove teme
Iskustva sa Škodom Rapid
Opremu ne spominjite jer je totalna bijeda ...
Zanima me ekonomičnost i održavanje.
Ok auto ako znas od koga kupujes i ako je sa manjom kilometrazom.
Kao sto Evolution rece, sjedista su kao drvena klupa.
Uveženo iz EU, ostalo je moj dajdža gledao i kontrolisao,
u super je stanju,
mada mi je od po volje, al' ne smijem reći ...
Tražila sam golfa 6 plus, a dobila škodu
Dizel motori 1,6 i 1,4 nisu bas za pohvaliti, ali to zavisi od kilometraze i od tvoje srece.
Nadati se najbljem.
... i skučeno mi je al' ok, htjela sam nešto da je jeftino za održavanje ( naše ceste i putevi su katastrofa) i da je male potrošnje,
zadnje što sam vozila po pet maraka je frcalo iz auspuha ...
basicm wrote: ↑10/03/2021 14:08
Prekucala si igricu. Hvala na ponudi
To je moje auto iz snova (nešto bih novije voljela ), igrom slučaja je kod mene bilo,
došlo u nekim računima i preklapanjima ,
tješim se da ću moći biti vlasnica nekad u budućnosti aBd ( bar u penziji)
kad djeca budu stala na svoje noge, sad za sad, njihovo obrazovanje je na prvom mjesto.
drug neka auta gleda , treba mu neko za drndanje, kakva je laguna mk2 benzin. Znam da se s dizelom baš i nisu proslavili, je li benzjara nešto bolja?
znam da je staro auto, klasika stvari će pregledati ima li nešto posebno obratiti pažnju
hopi wrote: ↑11/03/2021 19:19
drug neka auta gleda , treba mu neko za drndanje, kakva je laguna mk2 benzin. Znam da se s dizelom baš i nisu proslavili, je li benzjara nešto bolja?
znam da je staro auto, klasika stvari će pregledati ima li nešto posebno obratiti pažnju
Opet po drndalu, pa dokle vise, i mi cigani imamo dusu...?
hopi wrote: ↑11/03/2021 19:19
drug neka auta gleda , treba mu neko za drndanje, kakva je laguna mk2 benzin. Znam da se s dizelom baš i nisu proslavili, je li benzjara nešto bolja?
znam da je staro auto, klasika stvari će pregledati ima li nešto posebno obratiti pažnju
Opet po drndalu, pa dokle vise, i mi cigani imamo dusu...?
Jel mu velika za po gradu?
e izvini drndalo
ma šta ja znam nije mu velika valjda, za otvorene je najviše treba mu i za posla
kažem za drdanje, taj će auto radni biti, da se ne lažemo neće on to niti održavati, imao je nekog pasata 5,ma derao je auto životom ma boga pitaj je li ulje mjenjao, kako je pazio auto dobro ga je i poslužio ne znam ni šta je s autom sada
tako da mu opet treba neko od 2-3k da ga "dere", ali vjerovanto će opet nekog dizela gledati
A volim, sta cu. GMC je vise da tegli kakvu prikolicu po losem terenu, ali moze fino i po sumi skakti. Daleko od G ili Patrola, da se razumijemo, ali za stock auto je topić.
Plinjara bi mi zamijenila njega i putnicko auto koje trenutno trljam. Lagani off road, piknik i cao, a Liberty je ok za to. Malo tijesan za mene, to me malo koleba.
muz66 wrote: ↑13/03/2021 14:07
A volim, sta cu. GMC je vise da tegli kakvu prikolicu po losem terenu, ali moze fino i po sumi skakti. Daleko od G ili Patrola, da se razumijemo, ali za stock auto je topić.
Plinjara bi mi zamijenila njega i putnicko auto koje trenutno trljam. Lagani off road, piknik i cao, a Liberty je ok za to. Malo tijesan za mene, to me malo koleba.
Na klipovima kuda prolazis sa njim, ne bih bas rekao da je lagani off road.
Behemoth wrote: ↑05/03/2021 18:26
....
Mada taj slucaj ne postoji bar ne masovno da je proizvodjac zamijenio svoj postojevi 4 cil motor 3 cil u istoj zapremini.
....
Baš postoji.
Ford je zamijenio četvorocilindrični EcoBoost 1.5 radne zapremine 1.499 ccm (prečnik cilindra: 79,0 mm; hod klipa: 76,5 mm) koji se ugrađivao u Focus III, novim trocilindričnim EcoBoost 1.5 radne zapremine 1.496 ccm (prečnik cilindra: 84,0 mm; hod klipa: 90 mm) koji se ugrađuje u Focus IV.
Behemoth wrote: ↑05/03/2021 18:26
....
Mada taj slucaj ne postoji bar ne masovno da je proizvodjac zamijenio svoj postojevi 4 cil motor 3 cil u istoj zapremini.
....
Baš postoji.
Ford je zamijenio četvorocilindrični EcoBoost 1.5 radne zapremine 1.499 ccm (prečnik cilindra: 79,0 mm; hod klipa: 76,5 mm) koji se ugrađivao u Focus III, novim trocilindričnim EcoBoost 1.5 radne zapremine 1.496 ccm (prečnik cilindra: 84,0 mm; hod klipa: 90 mm) koji se ugrađuje u Focus IV.
Napisao sam ne postoji masovno u aut. industriji. Sve podatke koje si naveo nebitni apsolutno. Trocilindraši-još jedna fula autoindustrije što se vidi iz masovnog porasta zapremina novih cetvorocilindarskih agregata proizvođača.
TLOP wrote: ↑16/03/2021 08:37
Sta bi preporucili pocetniku? Neki autic do 2500 KM, malo nesto, ali da ide uzbrdo dobro moraju se ove nase ulice savladati.
Neki benzin plin, jeftinije i gorivo i odrzavanje od dizela... Doduse sad su nesto bas poskupili auti, hajde ovi iz uvoza malo obaraju cijene preko 10 hiljada, ali ovi nasi domaci gledaju bas maksimalne pare da izvuku
TLOP wrote: ↑16/03/2021 08:37
Sta bi preporucili pocetniku? Neki autic do 2500 KM, malo nesto, ali da ide uzbrdo dobro moraju se ove nase ulice savladati.
Astra g, stvarno robustan auto, za te pare ih nadjes gdje hoces a prejeftina za odrzavanje. Ja vozam 1.7 dti i sluzi dobro, malo je lijen ali minimalno trosi a i ne kvari se.
TLOP wrote: ↑16/03/2021 14:23
Ma velika je ta Astra, nesto manje bi bilo dobro, npr Corsa neka, Punto, Stilo, 206. Ne znam sta uopste ima u ponudi ovih dana, a da je solidno.