Pomoć oko kupovine auta

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Locked
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13198
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#9951 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by Evolution_IV »

emko1234 wrote: 11/09/2020 11:04
Nismo gtr 2019 sa 600ks na testu odradi 402 metra za 11 sekundi. Porsche carrera 4s s 450ks istu stvar uradi za 11.1 sekundi. Mislim da je za nissana definitvno kasno. GTR r36 će vjerovatno ko i Honda NSX imati neku kombinaciju struje i benzina, ali novom turbo Su neće moći prići.

Što se tiče priče o šasiji, to ne neću ni komentarisati.
Ja ti govorim da nema sanse jer je koncept star vise od 10 godina,ti navalio porsche pa porsche,jebo te porsche ba..sviranje qrcu isto ko fanovi 918,nema boljeg,laferrari i P1 su smece sporo :lol:

kad dodje novi R36 sigurno ce bit jako brz,a ti i dalje vjeruj da nece..eh da gtr nikad nije bio rival Turbo S nego obicnom TUrbo,poyyy..


ovi kad su pravili attesu ETS i slicno,ostali nisu znali sta je aktivni diferencijal i AWD sistem :-)
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#9952 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by emko1234 »

Milenkov buraz wrote: 11/09/2020 11:05
emko1234 wrote: 11/09/2020 10:09
Milenkov buraz wrote: 11/09/2020 09:56

Pa na mom primjeru i 200.000 sa tim mjenjačem vidiš da to što pričaš nije baš tako. Naravno uvijek ćeš naći nekoga ko je reparirao DSG ili EDC na 100.000 km ili manje. Tom tvojom logikom ako znamo da će mjenjač sa torq convertorom podnijeti par puta više snage od DSG-a ispada da bi u svako auto trebali samo ugrađivati klasični automatski mjenjač sa torq convertorom jer se manje grije, robusniji...itd? Ti fakat vjeruješ u to što pričaš pa misliš da je EDC samo za 0.75 ili 1.5 motore? Imaš ga na Koleosu novom 2.0 175KS i 4x4, imaš ga i na 1.6 130KS, na zadnjim motorima 1.7 sa 120 i 150KS, sve EDC, naravno i na Twingu 0.75ccm kao u ostalom i DSG na Polo 1.0 :mrgreen:
Opet mješaš kruške i jabuke. Nisam ja rekao da se EDC treba raspast nakon 200 000. To je tvoja teza vezana za DSG mjenjač. Ja ti ovdje pravim ne samo komparaciju izmedju EDCa i DSGa nego izmedju principa rada ta dva mjenjača.
EDC ima mehaničko ograničenje u vidu toga koliko snage može iznijeti obzirom na princip rada. Najjače auto s EDC mjenjačem je Megane RS s 280/300ks. Najjači DSG/Stronic ima 620/640ks u Audiju R8plus / Huracan Performante. PDK fabrički iznosi 700ks u GT2 RS modelu.

Ako je princip rada mjenjača wet clutch tehnologijom primjeren izdržavanju takvih zlostavljanja u vidu prenosa snage, sasvim je logično da će takav mjenjač uz pravilno održavanje u svakom slučaju nadživiti nešto što je tehnološki inferiornije. Naravno, uvijek postoje izuzeci.
Mom se drugu na passatu B6 faceliftu rasuo DSG kad je uradio chip a nije radio ništa na mjenjaču. Auto sa 140ks/320nm dignuto na 180ks/400+nm. Nakon 7 dana zlostavljanja mjenjač se rasuo ko riža.
Pa de mi reci je li teže i sofisticiranije napraviti nešto što generalno nema podmazivanje i da traje barem 200.000 km ili više nego nešto što ima podmazivanje pa makar to bio i lanac na biciklu, to su osnove mehanike jbg. :mrgreen:
Teško je napraviti i jedno i drugo. S tim što su u pitanju različite vrste težine tj tehničkih riješenja koja su ugrađena kako bi se ispunila namjena.
Postoji razlog što EDC najčešće ide u male motore 0.9, 1.3, 1.6 pa i u 1.8. Znači da je ograničen i zato bez klasičnog podmazivanja prelazi te kilometre.
User avatar
konektovan
Posts: 40537
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#9953 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by konektovan »

Pa normalno da ce ici u te manje motore, jer renault i nema neke vece motore...
User avatar
Laplace
Posts: 10372
Joined: 19/11/2012 18:37

#9954 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by Laplace »

Throttle wrote: 10/09/2020 14:05
530i wrote: 10/09/2020 12:58
Throttle wrote: 10/09/2020 11:09

I vozio je svako auto makar 10000km
Valja preći Njemačku uzduž i poprijeko, svakog dana, 250 na sat.
Moze on kad je na hibrida jos stavio HHO sistem :mrgreen:
Edit:
auto-f14/hho-generator-kako-ustediti-na ... 41094.html
Eto.ima jarana i sa HHO :lol:
Ja to zovem hahahao sistem ilitiga kako potrošiti gomilu novca da bi motoru automobila smanjio stepen iskorištenja.
User avatar
konektovan
Posts: 40537
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#9955 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by konektovan »

RagibUzoriti wrote: 11/09/2020 11:08
emko1234 wrote: 11/09/2020 09:38 čovjek ne konta da je namjena mjenjača jako bitna.

Nije ista namjena mjenjača u autu s 0.9turbo motorom u twingu i cliu i mjenjača koji ide u auto s 220kw snage.
Lik ne konta da vozi usisivac mjesto automobila pa ne zna nacin kako da opravda svoje frustracije.

Nasao da poredi svoje spadalo od mjenjaca sa ozbiljnim tehnickim rjesenjima,medjutim svi mi koji bi mu pokusali dokazati nesto gori smo od njega.Lik je ogranicen i sve se svodi na presipanje iz supljeg u prazno sa istim...
To spadalo od mjenjaca pravi getrag, ne pravi ga renault...
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#9956 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by emko1234 »

konektovan wrote: 11/09/2020 11:22 Pa normalno da ce ici u te manje motore, jer renault i nema neke vece motore...
i šta još? EDC je znatno jeftiniji riješenje od DSGa, to je vrlo bitna stavka.
Milenkov buraz
Posts: 6956
Joined: 27/11/2018 13:02

#9957 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by Milenkov buraz »

konektovan wrote: 11/09/2020 11:30
RagibUzoriti wrote: 11/09/2020 11:08
emko1234 wrote: 11/09/2020 09:38 čovjek ne konta da je namjena mjenjača jako bitna.

Nije ista namjena mjenjača u autu s 0.9turbo motorom u twingu i cliu i mjenjača koji ide u auto s 220kw snage.
Lik ne konta da vozi usisivac mjesto automobila pa ne zna nacin kako da opravda svoje frustracije.

Nasao da poredi svoje spadalo od mjenjaca sa ozbiljnim tehnickim rjesenjima,medjutim svi mi koji bi mu pokusali dokazati nesto gori smo od njega.Lik je ogranicen i sve se svodi na presipanje iz supljeg u prazno sa istim...
To spadalo od mjenjaca pravi getrag, ne pravi ga renault...
To "sprdalo" od Getraga koje spominješ se ugrađuje i u pojedine BMW pa ti vidi koliko je to sprdalo ali dobro, Vi strĆnjaci znate najbolje. :mrgreen:
Milenkov buraz
Posts: 6956
Joined: 27/11/2018 13:02

#9958 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by Milenkov buraz »

emko1234 wrote: 11/09/2020 11:15
Milenkov buraz wrote: 11/09/2020 11:05
emko1234 wrote: 11/09/2020 10:09
Opet mješaš kruške i jabuke. Nisam ja rekao da se EDC treba raspast nakon 200 000. To je tvoja teza vezana za DSG mjenjač. Ja ti ovdje pravim ne samo komparaciju izmedju EDCa i DSGa nego izmedju principa rada ta dva mjenjača.
EDC ima mehaničko ograničenje u vidu toga koliko snage može iznijeti obzirom na princip rada. Najjače auto s EDC mjenjačem je Megane RS s 280/300ks. Najjači DSG/Stronic ima 620/640ks u Audiju R8plus / Huracan Performante. PDK fabrički iznosi 700ks u GT2 RS modelu.

Ako je princip rada mjenjača wet clutch tehnologijom primjeren izdržavanju takvih zlostavljanja u vidu prenosa snage, sasvim je logično da će takav mjenjač uz pravilno održavanje u svakom slučaju nadživiti nešto što je tehnološki inferiornije. Naravno, uvijek postoje izuzeci.
Mom se drugu na passatu B6 faceliftu rasuo DSG kad je uradio chip a nije radio ništa na mjenjaču. Auto sa 140ks/320nm dignuto na 180ks/400+nm. Nakon 7 dana zlostavljanja mjenjač se rasuo ko riža.
Pa de mi reci je li teže i sofisticiranije napraviti nešto što generalno nema podmazivanje i da traje barem 200.000 km ili više nego nešto što ima podmazivanje pa makar to bio i lanac na biciklu, to su osnove mehanike jbg. :mrgreen:
Teško je napraviti i jedno i drugo. S tim što su u pitanju različite vrste težine tj tehničkih riješenja koja su ugrađena kako bi se ispunila namjena.
Postoji razlog što EDC najčešće ide u male motore 0.9, 1.3, 1.6 pa i u 1.8. Znači da je ograničen i zato bez klasičnog podmazivanja prelazi te kilometre.
Teško je napraviti bilo šta po nekom standardu a kamo li automatski mjenjač. Tolerancije kod izrade i samog rada EDC mjenjača su dosta manje tako da sa tog stanovišta kako kažeš "tehnološki naprednije" EDC je tehnološki napredniji u odnosu na DSG. Možemo pričati možda o zastupljenosti, pogotovo kod prosječnog Bošnje kloca to se može vidjeti po komentarima na forumu, to je drugi par cipela i na to se ne isplati trošiti ni vrijeme ni objašnjavati bilo šta. Ja čak ni ne tvrdim da je EDC bolji već iz vlastitog iskustva znam da je u istoj ravni sa DSG-om s tim da je DSG daleko, daleko više zastupljen i ujedno izvikan.
Last edited by Milenkov buraz on 11/09/2020 11:59, edited 1 time in total.
User avatar
konektovan
Posts: 40537
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#9959 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by konektovan »

Ti milenko bas puko....citaj malo sa razumjevanjem.
Milenkov buraz
Posts: 6956
Joined: 27/11/2018 13:02

#9960 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by Milenkov buraz »

konektovan wrote: 11/09/2020 11:57 Ti milenko bas puko....citaj malo sa razumjevanjem.
Ti zaboravio uzeti one svoje bobe? Čitaj ti bolan.
User avatar
RagibUzoriti
Posts: 2658
Joined: 05/12/2018 14:07
Location: Zemlja snijega,lososa i plavusa
Vozim: Vozim se na struju

#9961 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by RagibUzoriti »

Image

Suhi mjenjac, zadnji krik tehnike :lol: :lol:
User avatar
konektovan
Posts: 40537
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#9962 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by konektovan »

Milenkov buraz wrote: 11/09/2020 11:59
konektovan wrote: 11/09/2020 11:57 Ti milenko bas puko....citaj malo sa razumjevanjem.
Ti zaboravio uzeti one svoje bobe? Čitaj ti bolan.
Pa napišem da taj mjenjac, pravi jedan od najboljih proizvodjaca na svijetu i da to nije renault proizvod, posto neki to ovdje tvrde, uzdizuci njemacku tehnologiju iz dsg naspram edc,....koji je isto njemacki proizvod. :-)
User avatar
mk ultra
Posts: 19470
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#9963 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by mk ultra »

Milenkov buraz wrote: 11/09/2020 11:51

To "sprdalo" od Getraga koje spominješ se ugrađuje i u pojedine BMW pa ti vidi koliko je to sprdalo ali dobro, Vi strĆnjaci znate najbolje. :mrgreen:
Sto hoce reci da renault nema veze sa tim :mrgreen:
Samo 7 brzina sa prednjim pogonom BMW, a taj je sa uljem...

Stvarno ne razumijem sta zelis dokazati :shock:
I ford koristi getrag, i mnogi drugi... mozda ce i VW jednog dana...
Milenkov buraz
Posts: 6956
Joined: 27/11/2018 13:02

#9964 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by Milenkov buraz »

konektovan wrote: 11/09/2020 12:04
Milenkov buraz wrote: 11/09/2020 11:59
konektovan wrote: 11/09/2020 11:57 Ti milenko bas puko....citaj malo sa razumjevanjem.
Ti zaboravio uzeti one svoje bobe? Čitaj ti bolan.
Pa napišem da taj mjenjac, pravi jedan od najboljih proizvodjaca na svijetu i da to nije renault proizvod, posto neki to ovdje tvrde, uzdizuci njemacku tehnologiju iz dsg naspram edc,....koji je isto njemacki proizvod. :-)
OK, samo nije tako izgledalo...elem nejse, čak mi to osobno nije ni bitno taman da ga pravi i Lada fabrika u Sibiru. Niko od proizvođača ne pravi sam svoje mjenjače, barem što se tiče automatskih.
Milenkov buraz
Posts: 6956
Joined: 27/11/2018 13:02

#9965 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by Milenkov buraz »

mk ultra wrote: 11/09/2020 12:05
Milenkov buraz wrote: 11/09/2020 11:51

To "sprdalo" od Getraga koje spominješ se ugrađuje i u pojedine BMW pa ti vidi koliko je to sprdalo ali dobro, Vi strĆnjaci znate najbolje. :mrgreen:
Sto hoce reci da renault nema veze sa tim :mrgreen:
Samo 7 brzina sa prednjim pogonom BMW, a taj je sa uljem...

Stvarno ne razumijem sta zelis dokazati :shock:
I ford koristi getrag, i mnogi drugi... mozda ce i VW jednog dana...
:mrgreen: Opet ćorak...sva nova Renault vozila mislim od 2016. godine dolaze sa EDC 7 brzina. Znači ko kupi Renault dobiva premium dualclutch koji se ugrađuje u BMW, nebitno sada ulje ne ulje. Bravo! :mrgreen: Ta će Reno, skula ocam. :lol:
User avatar
mk ultra
Posts: 19470
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#9966 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by mk ultra »

Milenkov buraz wrote: 11/09/2020 12:14
mk ultra wrote: 11/09/2020 12:05
Milenkov buraz wrote: 11/09/2020 11:51

To "sprdalo" od Getraga koje spominješ se ugrađuje i u pojedine BMW pa ti vidi koliko je to sprdalo ali dobro, Vi strĆnjaci znate najbolje. :mrgreen:
Sto hoce reci da renault nema veze sa tim :mrgreen:
Samo 7 brzina sa prednjim pogonom BMW, a taj je sa uljem...

Stvarno ne razumijem sta zelis dokazati :shock:
I ford koristi getrag, i mnogi drugi... mozda ce i VW jednog dana...
:mrgreen: Opet ćorak...sva nova Renault vozila mislim od 2016. godine dolaze sa EDC 7 brzina. Znači ko kupi Renault dobiva premium dualclutch koji se ugrađuje u BMW, nebitno sada ulje ne ulje. Bravo! :mrgreen: Ta će Reno, skula ocam. :lol:
Kako je skula, skuplji od golfa... najjeftiniji dizel sa edc 42000... golf je 1.6 sa dsg bio 38
Milenkov buraz
Posts: 6956
Joined: 27/11/2018 13:02

#9967 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by Milenkov buraz »

mk ultra wrote: 11/09/2020 12:38
Milenkov buraz wrote: 11/09/2020 12:14
mk ultra wrote: 11/09/2020 12:05

Sto hoce reci da renault nema veze sa tim :mrgreen:
Samo 7 brzina sa prednjim pogonom BMW, a taj je sa uljem...

Stvarno ne razumijem sta zelis dokazati :shock:
I ford koristi getrag, i mnogi drugi... mozda ce i VW jednog dana...
:mrgreen: Opet ćorak...sva nova Renault vozila mislim od 2016. godine dolaze sa EDC 7 brzina. Znači ko kupi Renault dobiva premium dualclutch koji se ugrađuje u BMW, nebitno sada ulje ne ulje. Bravo! :mrgreen: Ta će Reno, skula ocam. :lol:
Kako je skula, skuplji od golfa... najjeftiniji dizel sa edc 42000... golf je 1.6 sa dsg bio 38
Bude akcija, može se dobiti dosta jeftinije. Samo Megane nikada u BiH neće biti popularan kao Golf, kao ni Renault općenito, taman da dijele zlatne poluge uz njega, jbg. tako je kako je.
User avatar
Dozer
Posts: 28384
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#9968 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by Dozer »

tabija wrote: 11/09/2020 01:43 To su 3 litra razlike na 100 km(ako poredimo sa benzinom a ne plinom).Na 1500 km (moja mjesecna kilometraza) je to 45 litara sto je cca 90 KM na mjesecni budzet.Godisnje je to 1080 KM. Za pet godina je to 5500 KM.
Upravo o ovome i pricam. Jos je u ovom tvom slucaju razlika u potrosnji od 3L poprilicna, pod uslovom da ti je tacna procjena koliko bi dizel trosio.

Poenta je upravo u tome - da li se uopste isplati kupiti isti auto dizel za 4-5.000 vise (pricam o novom) od benzinca, pod premisom "dizel manje trosi"? Mislim da je to s danasnjim motorima totalno neisplativo, i da je cisto bacanje love.
User avatar
Dozer
Posts: 28384
Joined: 19/09/2008 10:14
Location: Zemlja maloumne ENV matrice...

#9969 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by Dozer »

izvrsni direktor wrote: 11/09/2020 04:11
Dozer wrote: 10/09/2020 23:42 E sta na GOLFU starom 3 godine, sad ce i cetvrta, vrijedi 45.000 KM jbt :shock:
Posto je to smece bilo novo? 70? :lol: :lol: :lol:
Ko jos za Golfa , i to s VW laziranim Eko performansama, daje tolike pare?!
Jesi siguran da nemas jarana koji je dao toliko za golfa?
100% siguran. Moja raja su 40+, tako da je tesko da medju njima ima nalozenih na Golfa, pogotovo od 60-70K :lol: :lol: :lol:
Davno smo isfurali te budalastine i skontali sta je sta ;)
artur morgan
Posts: 2829
Joined: 30/04/2020 19:47

#9970 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by artur morgan »

Dry DSG ima samo jedan mjenjač u cijeloj gami, oznake je DQ200 i podnosi najviše 250 Nm. Ide u vozila sa manjom motorizacijom. U sve manje benzince i samo u od dizelaša -1.6 tdi odnosno kod motorizacije do 250 Nm. To je najmanji i najlakši DSG mjenjač.

Svi ostali su Wet varijante koje podnose preko 250 NM pa naviše.

Dry verzija ima dva različita ulja u sistemu. Ulje za mjenjač i ulje u mehatronici. Odnosno suho kvačilo bez podmazivanja.

Wet ima jedno ulje u cijelom sistemu i kvačilo koje se " podmazuje ". To mu je ujedno i prednost i mana. Prednost je da se teško može pregrijat, mana je što pored striktne izmjene ulja, u tom ulju nečistoće i šta već mogu završiti u mehatronici i napraviti vremenom problem.

Glavni problem Dry kvačila ne samo kod dsg-a već generalno, on se više grije od wet verzije. Čak se mogao i pregrijati...zbog toga je VW radio opoziv tih vozila sa tim mjenjačem dq 200 i mijenjao ulje u mehatronici, sasvim drugim uljem. Drugi problemi su vezani za lamele, kod kojih nije očekivani kvalitet kao sa lamelama na wet verzijama.

Obično su veliki strahovi ko kupuje dry dsg jer nije na dobrom glasu. Na internetu je cirkus kad odete na strane forume i čitate o tom mjenjaču :-D Međutim, mislim da ti strahovi nisu opravdani jer je rađen fabrički opoziv, zamjena drugog odgovarajućeg ulja, i on se jako dugo ugrađuje, urađene su vremenom neke izmjene na samom kućištu mehatronike i dr. stvari radi poboljšanja kvalitete. Gledajući generalno, najveća šansa za kvar kod tog dsg-a su istrošene lamele i zamajac, ali to je i kod ručnog mjenjača tako. S druge strane, mehatronika bi nakon opoziva trebala biti izdržljivija od one u wet izvedbi.

Ono što je jedina razlika između dry dsg-a sa 7 brzina i wet dsg-a sa 6 brzina u samoj vožnji, jeste prva brzina kod dry verzije, koja je totalno kratka i moguće je malo zadržati samo u visokim uzbrdicama. Sve drugo radi isto.
User avatar
sime_cipol
Posts: 16251
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#9971 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by sime_cipol »

Milenkov buraz wrote: 11/09/2020 12:14
mk ultra wrote: 11/09/2020 12:05
Milenkov buraz wrote: 11/09/2020 11:51

To "sprdalo" od Getraga koje spominješ se ugrađuje i u pojedine BMW pa ti vidi koliko je to sprdalo ali dobro, Vi strĆnjaci znate najbolje. :mrgreen:
Sto hoce reci da renault nema veze sa tim :mrgreen:
Samo 7 brzina sa prednjim pogonom BMW, a taj je sa uljem...

Stvarno ne razumijem sta zelis dokazati :shock:
I ford koristi getrag, i mnogi drugi... mozda ce i VW jednog dana...
:mrgreen: Opet ćorak...sva nova Renault vozila mislim od 2016. godine dolaze sa EDC 7 brzina. Znači ko kupi Renault dobiva premium dualclutch koji se ugrađuje u BMW, nebitno sada ulje ne ulje. Bravo! :mrgreen: Ta će Reno, skula ocam. :lol:
I Mercedes :D
Seawolf
Posts: 7687
Joined: 14/06/2012 22:59

#9972 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by Seawolf »

sime_cipol wrote: 11/09/2020 13:24
Milenkov buraz wrote: 11/09/2020 12:14
mk ultra wrote: 11/09/2020 12:05

Sto hoce reci da renault nema veze sa tim :mrgreen:
Samo 7 brzina sa prednjim pogonom BMW, a taj je sa uljem...

Stvarno ne razumijem sta zelis dokazati :shock:
I ford koristi getrag, i mnogi drugi... mozda ce i VW jednog dana...
:mrgreen: Opet ćorak...sva nova Renault vozila mislim od 2016. godine dolaze sa EDC 7 brzina. Znači ko kupi Renault dobiva premium dualclutch koji se ugrađuje u BMW, nebitno sada ulje ne ulje. Bravo! :mrgreen: Ta će Reno, skula ocam. :lol:
I Mercedes :D
Samo u kombinaciji sa prednjim pogonom i sa motorima čiji najveći obrtni moment ne prelazi vrijednost od 260 Nm (zaključno sa 180 d / 200 benzin).
User avatar
sime_cipol
Posts: 16251
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#9973 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by sime_cipol »

Seawolf wrote: 11/09/2020 13:49
sime_cipol wrote: 11/09/2020 13:24
Milenkov buraz wrote: 11/09/2020 12:14

:mrgreen: Opet ćorak...sva nova Renault vozila mislim od 2016. godine dolaze sa EDC 7 brzina. Znači ko kupi Renault dobiva premium dualclutch koji se ugrađuje u BMW, nebitno sada ulje ne ulje. Bravo! :mrgreen: Ta će Reno, skula ocam. :lol:
I Mercedes :D
Samo u kombinaciji sa prednjim pogonom i sa motorima čiji najveći obrtni moment ne prelazi vrijednost od 260 Nm (zaključno sa 180 d / 200 benzin).
Naravno.
Milenkov buraz
Posts: 6956
Joined: 27/11/2018 13:02

#9974 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by Milenkov buraz »

artur morgan wrote: 11/09/2020 13:22 Dry DSG ima samo jedan mjenjač u cijeloj gami, oznake je DQ200 i podnosi najviše 250 Nm. Ide u vozila sa manjom motorizacijom. U sve manje benzince i samo u od dizelaša -1.6 tdi odnosno kod motorizacije do 250 Nm. To je najmanji i najlakši DSG mjenjač.

Svi ostali su Wet varijante koje podnose preko 250 NM pa naviše.

Dry verzija ima dva različita ulja u sistemu. Ulje za mjenjač i ulje u mehatronici. Odnosno suho kvačilo bez podmazivanja.

Wet ima jedno ulje u cijelom sistemu i kvačilo koje se " podmazuje ". To mu je ujedno i prednost i mana. Prednost je da se teško može pregrijat, mana je što pored striktne izmjene ulja, u tom ulju nečistoće i šta već mogu završiti u mehatronici i napraviti vremenom problem.

Glavni problem Dry kvačila ne samo kod dsg-a već generalno, on se više grije od wet verzije. Čak se mogao i pregrijati...zbog toga je VW radio opoziv tih vozila sa tim mjenjačem dq 200 i mijenjao ulje u mehatronici, sasvim drugim uljem. Drugi problemi su vezani za lamele, kod kojih nije očekivani kvalitet kao sa lamelama na wet verzijama.

Obično su veliki strahovi ko kupuje dry dsg jer nije na dobrom glasu. Na internetu je cirkus kad odete na strane forume i čitate o tom mjenjaču :-D Međutim, mislim da ti strahovi nisu opravdani jer je rađen fabrički opoziv, zamjena drugog odgovarajućeg ulja, i on se jako dugo ugrađuje, urađene su vremenom neke izmjene na samom kućištu mehatronike i dr. stvari radi poboljšanja kvalitete. Gledajući generalno, najveća šansa za kvar kod tog dsg-a su istrošene lamele i zamajac, ali to je i kod ručnog mjenjača tako. S druge strane, mehatronika bi nakon opoziva trebala biti izdržljivija od one u wet izvedbi.

Ono što je jedina razlika između dry dsg-a sa 7 brzina i wet dsg-a sa 6 brzina u samoj vožnji, jeste prva brzina kod dry verzije, koja je totalno kratka i moguće je malo zadržati samo u visokim uzbrdicama. Sve drugo radi isto.
:thumbup:
User avatar
nepass1
Posts: 9666
Joined: 06/07/2017 07:35

#9975 Re: Pomoć oko kupovine auta

Post by nepass1 »

Isto djeca
Locked