Dry DSG ima samo jedan mjenjač u cijeloj gami, oznake je DQ200 i podnosi najviše 250 Nm. Ide u vozila sa manjom motorizacijom. U sve manje benzince i samo u od dizelaša -1.6 tdi odnosno kod motorizacije do 250 Nm. To je najmanji i najlakši DSG mjenjač.
Svi ostali su Wet varijante koje podnose preko 250 NM pa naviše.
Dry verzija ima dva različita ulja u sistemu. Ulje za mjenjač i ulje u mehatronici. Odnosno suho kvačilo bez podmazivanja.
Wet ima jedno ulje u cijelom sistemu i kvačilo koje se " podmazuje ". To mu je ujedno i prednost i mana. Prednost je da se teško može pregrijat, mana je što pored striktne izmjene ulja, u tom ulju nečistoće i šta već mogu završiti u mehatronici i napraviti vremenom problem.
Glavni problem Dry kvačila ne samo kod dsg-a već generalno, on se više grije od wet verzije. Čak se mogao i pregrijati...zbog toga je VW radio opoziv tih vozila sa tim mjenjačem dq 200 i mijenjao ulje u mehatronici, sasvim drugim uljem. Drugi problemi su vezani za lamele, kod kojih nije očekivani kvalitet kao sa lamelama na wet verzijama.
Obično su veliki strahovi ko kupuje dry dsg jer nije na dobrom glasu. Na internetu je cirkus kad odete na strane forume i čitate o tom mjenjaču
Međutim, mislim da ti strahovi nisu opravdani jer je rađen fabrički opoziv, zamjena drugog odgovarajućeg ulja, i on se jako dugo ugrađuje, urađene su vremenom neke izmjene na samom kućištu mehatronike i dr. stvari radi poboljšanja kvalitete. Gledajući generalno, najveća šansa za kvar kod tog dsg-a su istrošene lamele i zamajac, ali to je i kod ručnog mjenjača tako. S druge strane, mehatronika bi nakon opoziva trebala biti izdržljivija od one u wet izvedbi.
Ono što je jedina razlika između dry dsg-a sa 7 brzina i wet dsg-a sa 6 brzina u samoj vožnji, jeste prva brzina kod dry verzije, koja je totalno kratka i moguće je malo zadržati samo u visokim uzbrdicama. Sve drugo radi isto.