Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ma ne poredim Stronic vozio sam DSG i EDC na evo drugom vozilu, uvijek bih prije EDC nov nego polovan DSG. Možemo sada čiji je veći.
Ne znam šta si htio ovim reći. Bolji mjenjač je bolji mjenjač bez obzira na kilometražu. Održavan DSG je će uvijek biti bolji od uporednog EDC. To nisam rekao niti sam izmislio ja, imaš more testova koje možeš pogledati po youtubu.
Lični dojam je druga stvar.
A šta znači održavan? Ja na svom starom EDC na Scenicu III 200.000km bez ikakvog održavanja jer je to suho kvačilo bez ulja, osim zamjene 1.5l u difrenecijalu mjenjača i to nije bilo potrebe jer proizvođač to nije predviodio ali reko hajde ne može škoditi, svaki DSG se raspadne na 200.000, pusti se YouTube sranja i Youtubera. Izvikana je ta VW tehnologija dosta, ne kažem ja da je EDC tu nešto bolji ali nije sigurno ni lošiji i to iz vlastitog iskustva a ne YouTube pameti koja je često vrlo upitna, selektivna i subjektivna.
Napisao sam održavan DSG jer znam da EDC ima dry clutch sistem. Raspadne?
DSG se može raspast jedino usljed enormnog povećanja snage bez urađenih ojačanja i adekvatnog softvera. Ja iskreno nisam još čuo da se DSG nekom raspao.
VW je dsg predstavio 2003 a reno je kasnio dobrih 10 godina. Tako da se ne bih složio s tim da je tehnologija izvikana. DSG je tata svih double clutch mjenjača.
emko1234 wrote: ↑11/09/2020 09:08
Napisao sam održavan DSG jer znam da EDC ima dry clutch sistem. Raspadne?
DSG se može raspast jedino usljed enormnog povećanja snage bez urađenih ojačanja i adekvatnog softvera. Ja iskreno nisam još čuo da se DSG nekom raspao.
VW je dsg predstavio 2003 a reno je kasnio dobrih 10 godina. Tako da se ne bih složio s tim da je tehnologija izvikana. DSG je tata svih double clutch mjenjača.
De bolan uozbilji se, sve se pokvari pa i ZF mjenjač na novom BMW-u kamo li DSG ili EDC. Dakle ne tvrdim ja da je EDC bolji samo ti dajem vlastiti primjer da je EDC sasvim solidan i sigurno u ravni DSG-a a druga je stvar što ti to ne prihvataš zbog zaluđenosti VW-om, pun je grad takvih chunera. Eto dao sam ti argument, EDC suho kvačilo ne traži nikakvo posebno održavanje a DSG moraš održavati ali eto opet je DSG bolji, jes druže al' u kurcu i kod Bošnje u Bosni.
emko1234 wrote: ↑11/09/2020 09:08
Napisao sam održavan DSG jer znam da EDC ima dry clutch sistem. Raspadne?
DSG se može raspast jedino usljed enormnog povećanja snage bez urađenih ojačanja i adekvatnog softvera. Ja iskreno nisam još čuo da se DSG nekom raspao.
VW je dsg predstavio 2003 a reno je kasnio dobrih 10 godina. Tako da se ne bih složio s tim da je tehnologija izvikana. DSG je tata svih double clutch mjenjača.
De bolan uozbilji se, sve se pokvari pa i ZF mjenjač na novom BMW-u kamo li DSG ili EDC. Dakle ne tvrdim ja da je EDC bolji samo ti dajem vlastiti primjer da je EDC sasvim solidan i sigurno u ravni DSG-a a druga je stvar što ti to ne prihvataš zbog zaluđenosti VW-om, pun je grad takvih chunera. Eto dao sam ti argument, EDC suho kvačilo ne traži nikakvo posebno održavanje a DSG moraš održavati ali eto opet je DSG bolji, jes druže al' u kurcu i kod Bošnje u Bosni.
emko1234 wrote: ↑11/09/2020 09:08
Napisao sam održavan DSG jer znam da EDC ima dry clutch sistem. Raspadne?
DSG se može raspast jedino usljed enormnog povećanja snage bez urađenih ojačanja i adekvatnog softvera. Ja iskreno nisam još čuo da se DSG nekom raspao.
VW je dsg predstavio 2003 a reno je kasnio dobrih 10 godina. Tako da se ne bih složio s tim da je tehnologija izvikana. DSG je tata svih double clutch mjenjača.
De bolan uozbilji se, sve se pokvari pa i ZF mjenjač na novom BMW-u kamo li DSG ili EDC. Dakle ne tvrdim ja da je EDC bolji samo ti dajem vlastiti primjer da je EDC sasvim solidan i sigurno u ravni DSG-a a druga je stvar što ti to ne prihvataš zbog zaluđenosti VW-om, pun je grad takvih chunera. Eto dao sam ti argument, EDC suho kvačilo ne traži nikakvo posebno održavanje a DSG moraš održavati ali eto opet je DSG bolji, jes druže al' u kurcu i kod Bošnje u Bosni.
Bojim se da nisi u pravu i da ne poznaješ materiju o kojoj pričaš. Jedina prednost EDC je što se ne kupa u ulju i što ne traži održavanje u tom smislu. Sve ostalo je na strani mjenjača s wet clutch sistemom. Od toga da se manje grije i haba, do toga da se stvara mane trenja, više podnosi maltretiranje i zlostavljanje i generalno je puno robusniji, izdržljiviji i dugotrajniji sistem. Može podnijeti daleko više opterećenja etc etc etc.
EDC ide samo na male motore koliko sam upućen dok DSG/Stronic/PDK podnose haman 3 puta više snage i momenta. Valjda ti to govori o tome šta je bolje.
emko1234 wrote: ↑11/09/2020 09:08
Napisao sam održavan DSG jer znam da EDC ima dry clutch sistem. Raspadne?
DSG se može raspast jedino usljed enormnog povećanja snage bez urađenih ojačanja i adekvatnog softvera. Ja iskreno nisam još čuo da se DSG nekom raspao.
VW je dsg predstavio 2003 a reno je kasnio dobrih 10 godina. Tako da se ne bih složio s tim da je tehnologija izvikana. DSG je tata svih double clutch mjenjača.
De bolan uozbilji se, sve se pokvari pa i ZF mjenjač na novom BMW-u kamo li DSG ili EDC. Dakle ne tvrdim ja da je EDC bolji samo ti dajem vlastiti primjer da je EDC sasvim solidan i sigurno u ravni DSG-a a druga je stvar što ti to ne prihvataš zbog zaluđenosti VW-om, pun je grad takvih chunera. Eto dao sam ti argument, EDC suho kvačilo ne traži nikakvo posebno održavanje a DSG moraš održavati ali eto opet je DSG bolji, jes druže al' u kurcu i kod Bošnje u Bosni.
A u mjenjacu sa suhim kvacilom nema ulja?
VW mislim da trazi zamjenu ulja u mjenjacu i na 7 brzina DSG gdje je suho kvacilo, a renault NE? Sve si rekao
7 brzina dsg suhi je poceo sa golfom 6, tako da ne lupetaj...
Naslovnica wrote: ↑11/09/2020 08:59
2012 Tiguan 2.0 TDI, DSG, prešao oko 250 tisuća.
Nedavno odem do servisa da mu promijene ulje u DSG-u, sve 5, nikakav raspad ili nešto slično, i danas radi isto kao i prije 4 godine kada je kupljen.
Od tada prešao 100k.
Eto vidiš, ti na DSG moraš ulje mijenjati ja na EDC-u ne moram jer ga nema, tj. nije potrebo za EDC. Meni ostane više love a ti u tih 250.000 sigurno si uradio 4-5 izmjena ulja i da si radio u ovlaštenom servisu sigurno bi bio lakši za par hiljada maraka...jes loš taj EDC ko ga izmisli
emko1234 wrote: ↑11/09/2020 09:08
Napisao sam održavan DSG jer znam da EDC ima dry clutch sistem. Raspadne?
DSG se može raspast jedino usljed enormnog povećanja snage bez urađenih ojačanja i adekvatnog softvera. Ja iskreno nisam još čuo da se DSG nekom raspao.
VW je dsg predstavio 2003 a reno je kasnio dobrih 10 godina. Tako da se ne bih složio s tim da je tehnologija izvikana. DSG je tata svih double clutch mjenjača.
De bolan uozbilji se, sve se pokvari pa i ZF mjenjač na novom BMW-u kamo li DSG ili EDC. Dakle ne tvrdim ja da je EDC bolji samo ti dajem vlastiti primjer da je EDC sasvim solidan i sigurno u ravni DSG-a a druga je stvar što ti to ne prihvataš zbog zaluđenosti VW-om, pun je grad takvih chunera. Eto dao sam ti argument, EDC suho kvačilo ne traži nikakvo posebno održavanje a DSG moraš održavati ali eto opet je DSG bolji, jes druže al' u kurcu i kod Bošnje u Bosni.
A u mjenjacu sa suhim kvacilom nema ulja?
VW mislim da trazi zamjenu ulja u mjenjacu i na 7 brzina DSG gdje je suho kvacilo, a renault NE? Sve si rekao
7 brzina dsg suhi je poceo sa golfom 6, tako da ne lupetaj...
EDC nema ulja osim u diferencijalu mjenjača...za DSG smo pričali o održavanju istog pa shodno tome logično da ne pričamo o tom sa 7 brzina i suhim kvačilom već klasičnom sa uljem. Jbg. nisi u stanju pratiti nit diskusije, nisam ti ja kriv. Sorry
emko1234 wrote: ↑11/09/2020 09:08
Napisao sam održavan DSG jer znam da EDC ima dry clutch sistem. Raspadne?
DSG se može raspast jedino usljed enormnog povećanja snage bez urađenih ojačanja i adekvatnog softvera. Ja iskreno nisam još čuo da se DSG nekom raspao.
VW je dsg predstavio 2003 a reno je kasnio dobrih 10 godina. Tako da se ne bih složio s tim da je tehnologija izvikana. DSG je tata svih double clutch mjenjača.
De bolan uozbilji se, sve se pokvari pa i ZF mjenjač na novom BMW-u kamo li DSG ili EDC. Dakle ne tvrdim ja da je EDC bolji samo ti dajem vlastiti primjer da je EDC sasvim solidan i sigurno u ravni DSG-a a druga je stvar što ti to ne prihvataš zbog zaluđenosti VW-om, pun je grad takvih chunera. Eto dao sam ti argument, EDC suho kvačilo ne traži nikakvo posebno održavanje a DSG moraš održavati ali eto opet je DSG bolji, jes druže al' u kurcu i kod Bošnje u Bosni.
Bojim se da nisi u pravu i da ne poznaješ materiju o kojoj pričaš. Jedina prednost EDC je što se ne kupa u ulju i što ne traži održavanje u tom smislu. Sve ostalo je na strani mjenjača s wet clutch sistemom. Od toga da se manje grije i haba, do toga da se stvara mane trenja, više podnosi maltretiranje i zlostavljanje i generalno je puno robusniji, izdržljiviji i dugotrajniji sistem. Može podnijeti daleko više opterećenja etc etc etc.
EDC ide samo na male motore koliko sam upućen dok DSG/Stronic/PDK podnose haman 3 puta više snage i momenta. Valjda ti to govori o tome šta je bolje.
Pa na mom primjeru i 200.000 sa tim mjenjačem vidiš da to što pričaš nije baš tako. Naravno uvijek ćeš naći nekoga ko je reparirao DSG ili EDC na 100.000 km ili manje. Tom tvojom logikom ako znamo da će mjenjač sa torq convertorom podnijeti par puta više snage od DSG-a ispada da bi u svako auto trebali samo ugrađivati klasični automatski mjenjač sa torq convertorom jer se manje grije, robusniji...itd? Ti fakat vjeruješ u to što pričaš pa misliš da je EDC samo za 0.75 ili 1.5 motore? Imaš ga na Koleosu novom 2.0 175KS i 4x4, imaš ga i na 1.6 130KS, na zadnjim motorima 1.7 sa 120 i 150KS, sve EDC, naravno i na Twingu 0.75ccm kao u ostalom i DSG na Polo 1.0
Naslovnica wrote: ↑11/09/2020 08:59
2012 Tiguan 2.0 TDI, DSG, prešao oko 250 tisuća.
Nedavno odem do servisa da mu promijene ulje u DSG-u, sve 5, nikakav raspad ili nešto slično, i danas radi isto kao i prije 4 godine kada je kupljen.
Od tada prešao 100k.
Eto vidiš, ti na DSG moraš ulje mijenjati ja na EDC-u ne moram jer ga nema, tj. nije potrebo za EDC. Meni ostane više love a ti u tih 250.000 sigurno si uradio 4-5 izmjena ulja i da si radio u ovlaštenom servisu sigurno bi bio lakši za par hiljada maraka...jes loš taj EDC ko ga izmisli
Ja nisam rekao da je EDC loš, samo sam rekao da se svaki DSG ne raspada na 200.000 kako si ti ovdje napisao.
Ende.
Ništa nije sporno osim komparacije dry clutch DCT vs wet clutch DCT.
Za poršeov PDK koji je wet clutch svi svjetski časopisi i novinari kažu da je najbolji DCT na svijetu. Koliko mlatretiranja može podnijeti najviše govori činjenica da se launch control start može uraditi 50 puta zaredom bez da se mjenjač pregrije ili da se ošteti.
Usporedbe radi nissan GTR istu stvar ne može uraditi 3 puta zaredom. Toliko o samoj tehnologiji.
De bolan uozbilji se, sve se pokvari pa i ZF mjenjač na novom BMW-u kamo li DSG ili EDC. Dakle ne tvrdim ja da je EDC bolji samo ti dajem vlastiti primjer da je EDC sasvim solidan i sigurno u ravni DSG-a a druga je stvar što ti to ne prihvataš zbog zaluđenosti VW-om, pun je grad takvih chunera. Eto dao sam ti argument, EDC suho kvačilo ne traži nikakvo posebno održavanje a DSG moraš održavati ali eto opet je DSG bolji, jes druže al' u kurcu i kod Bošnje u Bosni.
Bojim se da nisi u pravu i da ne poznaješ materiju o kojoj pričaš. Jedina prednost EDC je što se ne kupa u ulju i što ne traži održavanje u tom smislu. Sve ostalo je na strani mjenjača s wet clutch sistemom. Od toga da se manje grije i haba, do toga da se stvara mane trenja, više podnosi maltretiranje i zlostavljanje i generalno je puno robusniji, izdržljiviji i dugotrajniji sistem. Može podnijeti daleko više opterećenja etc etc etc.
EDC ide samo na male motore koliko sam upućen dok DSG/Stronic/PDK podnose haman 3 puta više snage i momenta. Valjda ti to govori o tome šta je bolje.
Pa na mom primjeru i 200.000 sa tim mjenjačem vidiš da to što pričaš nije baš tako. Naravno uvijek ćeš naći nekoga ko je reparirao DSG ili EDC na 100.000 km ili manje. Tom tvojom logikom ako znamo da će mjenjač sa torq convertorom podnijeti par puta više snage od DSG-a ispada da bi u svako auto trebali samo ugrađivati klasični automatski mjenjač sa torq convertorom jer se manje grije, robusniji...itd? Ti fakat vjeruješ u to što pričaš pa misliš da je EDC samo za 0.75 ili 1.5 motore? Imaš ga na Koleosu novom 2.0 175KS i 4x4, imaš ga i na 1.6 130KS, na zadnjim motorima 1.7 sa 120 i 150KS, sve EDC, naravno i na Twingu 0.75ccm kao u ostalom i DSG na Polo 1.0
Opet mješaš kruške i jabuke. Nisam ja rekao da se EDC treba raspast nakon 200 000. To je tvoja teza vezana za DSG mjenjač. Ja ti ovdje pravim ne samo komparaciju izmedju EDCa i DSGa nego izmedju principa rada ta dva mjenjača.
EDC ima mehaničko ograničenje u vidu toga koliko snage može iznijeti obzirom na princip rada. Najjače auto s EDC mjenjačem je Megane RS s 280/300ks. Najjači DSG/Stronic ima 620/640ks u Audiju R8plus / Huracan Performante. PDK fabrički iznosi 700ks u GT2 RS modelu.
Ako je princip rada mjenjača wet clutch tehnologijom primjeren izdržavanju takvih zlostavljanja u vidu prenosa snage, sasvim je logično da će takav mjenjač uz pravilno održavanje u svakom slučaju nadživiti nešto što je tehnološki inferiornije. Naravno, uvijek postoje izuzeci.
Mom se drugu na passatu B6 faceliftu rasuo DSG kad je uradio chip a nije radio ništa na mjenjaču. Auto sa 140ks/320nm dignuto na 180ks/400+nm. Nakon 7 dana zlostavljanja mjenjač se rasuo ko riža.
Kod mene na Fordu je PowerShit i nisam se usudio da odradim chip tunning baas zbog mjenjaca. A evo ovih dana planiram ulje i filter da mijenjam. Kod mene je wet clutch i puno je izdrzljivji od dry clutch varijante na focusu i fiesti zbog kojeg je u stvari ovaj mjenjac na losem glasu. Oni su pravili probleme...
Bojim se da nisi u pravu i da ne poznaješ materiju o kojoj pričaš. Jedina prednost EDC je što se ne kupa u ulju i što ne traži održavanje u tom smislu. Sve ostalo je na strani mjenjača s wet clutch sistemom. Od toga da se manje grije i haba, do toga da se stvara mane trenja, više podnosi maltretiranje i zlostavljanje i generalno je puno robusniji, izdržljiviji i dugotrajniji sistem. Može podnijeti daleko više opterećenja etc etc etc.
EDC ide samo na male motore koliko sam upućen dok DSG/Stronic/PDK podnose haman 3 puta više snage i momenta. Valjda ti to govori o tome šta je bolje.
Pa na mom primjeru i 200.000 sa tim mjenjačem vidiš da to što pričaš nije baš tako. Naravno uvijek ćeš naći nekoga ko je reparirao DSG ili EDC na 100.000 km ili manje. Tom tvojom logikom ako znamo da će mjenjač sa torq convertorom podnijeti par puta više snage od DSG-a ispada da bi u svako auto trebali samo ugrađivati klasični automatski mjenjač sa torq convertorom jer se manje grije, robusniji...itd? Ti fakat vjeruješ u to što pričaš pa misliš da je EDC samo za 0.75 ili 1.5 motore? Imaš ga na Koleosu novom 2.0 175KS i 4x4, imaš ga i na 1.6 130KS, na zadnjim motorima 1.7 sa 120 i 150KS, sve EDC, naravno i na Twingu 0.75ccm kao u ostalom i DSG na Polo 1.0
Opet mješaš kruške i jabuke. Nisam ja rekao da se EDC treba raspast nakon 200 000. To je tvoja teza vezana za DSG mjenjač. Ja ti ovdje pravim ne samo komparaciju izmedju EDCa i DSGa nego izmedju principa rada ta dva mjenjača.
EDC ima mehaničko ograničenje u vidu toga koliko snage može iznijeti obzirom na princip rada. Najjače auto s EDC mjenjačem je Megane RS s 280/300ks. Najjači DSG/Stronic ima 620/640ks u Audiju R8plus / Huracan Performante. PDK fabrički iznosi 700ks u GT2 RS modelu.
Ako je princip rada mjenjača wet clutch tehnologijom primjeren izdržavanju takvih zlostavljanja u vidu prenosa snage, sasvim je logično da će takav mjenjač uz pravilno održavanje u svakom slučaju nadživiti nešto što je tehnološki inferiornije. Naravno, uvijek postoje izuzeci.
Mom se drugu na passatu B6 faceliftu rasuo DSG kad je uradio chip a nije radio ništa na mjenjaču. Auto sa 140ks/320nm dignuto na 180ks/400+nm. Nakon 7 dana zlostavljanja mjenjač se rasuo ko riža.
Hahaha GT3 RS dere Nismo u svaka doba... youtube is your friend
E dječice.....
Sreca pa nije platforma iz 2007 ,naravno da su brze nove 911ke ali i skuplje naravno..
Sada ide novi Z,pa vjerovatno iza GTR R36 i opet ce ih posramit sve
Nismo gtr 2019 sa 600ks na testu odradi 402 metra za 11 sekundi. Porsche carrera 4s s 450ks istu stvar uradi za 11.1 sekundi. Mislim da je za nissana definitvno kasno. GTR r36 će vjerovatno ko i Honda NSX imati neku kombinaciju struje i benzina, ali novom turbo Su neće moći prići.
Što se tiče priče o šasiji, to ne neću ni komentarisati.
Pa na mom primjeru i 200.000 sa tim mjenjačem vidiš da to što pričaš nije baš tako. Naravno uvijek ćeš naći nekoga ko je reparirao DSG ili EDC na 100.000 km ili manje. Tom tvojom logikom ako znamo da će mjenjač sa torq convertorom podnijeti par puta više snage od DSG-a ispada da bi u svako auto trebali samo ugrađivati klasični automatski mjenjač sa torq convertorom jer se manje grije, robusniji...itd? Ti fakat vjeruješ u to što pričaš pa misliš da je EDC samo za 0.75 ili 1.5 motore? Imaš ga na Koleosu novom 2.0 175KS i 4x4, imaš ga i na 1.6 130KS, na zadnjim motorima 1.7 sa 120 i 150KS, sve EDC, naravno i na Twingu 0.75ccm kao u ostalom i DSG na Polo 1.0
Opet mješaš kruške i jabuke. Nisam ja rekao da se EDC treba raspast nakon 200 000. To je tvoja teza vezana za DSG mjenjač. Ja ti ovdje pravim ne samo komparaciju izmedju EDCa i DSGa nego izmedju principa rada ta dva mjenjača.
EDC ima mehaničko ograničenje u vidu toga koliko snage može iznijeti obzirom na princip rada. Najjače auto s EDC mjenjačem je Megane RS s 280/300ks. Najjači DSG/Stronic ima 620/640ks u Audiju R8plus / Huracan Performante. PDK fabrički iznosi 700ks u GT2 RS modelu.
Ako je princip rada mjenjača wet clutch tehnologijom primjeren izdržavanju takvih zlostavljanja u vidu prenosa snage, sasvim je logično da će takav mjenjač uz pravilno održavanje u svakom slučaju nadživiti nešto što je tehnološki inferiornije. Naravno, uvijek postoje izuzeci.
Mom se drugu na passatu B6 faceliftu rasuo DSG kad je uradio chip a nije radio ništa na mjenjaču. Auto sa 140ks/320nm dignuto na 180ks/400+nm. Nakon 7 dana zlostavljanja mjenjač se rasuo ko riža.
Pa de mi reci je li teže i sofisticiranije napraviti nešto što generalno nema podmazivanje i da traje barem 200.000 km ili više nego nešto što ima podmazivanje pa makar to bio i lanac na biciklu, to su osnove mehanike jbg.
emko1234 wrote: ↑11/09/2020 09:38
čovjek ne konta da je namjena mjenjača jako bitna.
Nije ista namjena mjenjača u autu s 0.9turbo motorom u twingu i cliu i mjenjača koji ide u auto s 220kw snage.
Lik ne konta da vozi usisivac mjesto automobila pa ne zna nacin kako da opravda svoje frustracije.
Nasao da poredi svoje spadalo od mjenjaca sa ozbiljnim tehnickim rjesenjima,medjutim svi mi koji bi mu pokusali dokazati nesto gori smo od njega.Lik je ogranicen i sve se svodi na presipanje iz supljeg u prazno sa istim...