Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Naslovnica wrote: ↑27/01/2021 11:23
Po mojoj kalkulaciji, uzeo sam da mjesečno prelaziš 900km, da ti je prosjek potrošnje benzina 9, a plina 15% više, da je cijena benzina 1.71, a plina 0.96, da ti je ugradnja sistema 1100KM ispada slijedeće.
Ugradnja će ti se isplatiti za 22 mjeseca, a ako auto bude kod tebe 4 godine od ugradnje plina - uštedjećeš ukupno 1256KM (mjesečno oko 26 maraka).
Tu nisu uračunati šestomjesečni troškovi pp aparata, dodatni porez kod registracije, troškovi redovnih servisa na svakih 10k km i utrošak benzina dok se ne prebaci na plin.
Iskreno, tebi se nikako ne isplati.
Naslovnica wrote: ↑27/01/2021 11:23
Po mojoj kalkulaciji, uzeo sam da mjesečno prelaziš 900km, da ti je prosjek potrošnje benzina 9, a plina 15% više, da je cijena benzina 1.71, a plina 0.96, da ti je ugradnja sistema 1100KM ispada slijedeće.
Ugradnja će ti se isplatiti za 22 mjeseca, a ako auto bude kod tebe 4 godine od ugradnje plina - uštedjećeš ukupno 1256KM (mjesečno oko 26 maraka).
Tu nisu uračunati šestomjesečni troškovi pp aparata, dodatni porez kod registracije, troškovi redovnih servisa na svakih 10k km i utrošak benzina dok se ne prebaci na plin.
Iskreno, tebi se nikako ne isplati.
Dozer wrote: ↑27/01/2021 11:37
Sljedece uzimam i privatno hybrid, tako da ...
Jos bolje plug in hibrid. Posto imas garazu, punis ga preko noci. Od tvoje godisnje kilometraze, sigurno ces pola preci cisto na struju.
Sta ce mi plug in kad ima automatski...
Pisao sam na drugoj temi. Plug in ima vecu bateriju i domet samo na struju od 40-50km. Poslije se ukljucuje sus motor.
Npr citavu sedmicu se vozas cisto na elektro pogon. Vikendom krenes na dalju relaciju i tek tada ti zatreba veci domet gdje se ukljucuje sus motor.
Naslovnica wrote: ↑27/01/2021 11:23
Po mojoj kalkulaciji, uzeo sam da mjesečno prelaziš 900km, da ti je prosjek potrošnje benzina 9, a plina 15% više, da je cijena benzina 1.71, a plina 0.96, da ti je ugradnja sistema 1100KM ispada slijedeće.
Ugradnja će ti se isplatiti za 22 mjeseca, a ako auto bude kod tebe 4 godine od ugradnje plina - uštedjećeš ukupno 1256KM (mjesečno oko 26 maraka).
Tu nisu uračunati šestomjesečni troškovi pp aparata, dodatni porez kod registracije, troškovi redovnih servisa na svakih 10k km i utrošak benzina dok se ne prebaci na plin.
Iskreno, tebi se nikako ne isplati.
Ne isplati se uvijek, moje Corollce na 14mjeseci 16.653km 6,295l/100km (98), aplikacija svaki detalj i sipanje. Ne vozim kao vi po sarajevskim brdskim piklicima i ne cekam u spici nekoliko valova semafora, ali i nije sve otvorena (jest vecina). Corollce ja zlatno. Da hoce izbaciti kakav 1.8 ili 2.0 ili na ovaj 1.6 da nabace turbo.
Last edited by shheff on 27/01/2021 15:22, edited 2 times in total.
Optimist wrote: ↑27/01/2021 11:46
Pisao sam na drugoj temi. Plug in ima vecu bateriju i domet samo na struju od 40-50km. Poslije se ukljucuje sus motor.
Npr citavu sedmicu se vozas cisto na elektro pogon. Vikendom krenes na dalju relaciju i tek tada ti zatreba veci domet gdje se ukljucuje sus motor.
Dodje to tu negdje na isto, s tim sto s automatskim hybridom nemas fazu punjenja u mirovanju. Sam se dopunjava preko motora i kineticke i toplotne energije pri kocenju i skretanju, kao i voznji bez gasa (kocenje motorom).
Valja to ustimati kad rikne. Kod mene na jeepu covjek klavir svirao, posebno laptop za benzin ecu, a baska za lpg ecu, i dok nisam naletio na takvog, 4ti cylindar u safe mode
Kako se pokazao Golf 6 sa 1.4TSI 122KS motorom?
Nasao sam jedan 2009.god sa 250.000km na satu, ali čitam po netu da su ovi motori imali problema sa lancem a i opcenito da li se isplati uzeti benzinca s ovom kilometrazom?
Cijena je 10.000KM
Ne znam da li je isplatnije ici na dizela, iako tu treba dodati nekih 2000KM a mozda i malo vise ili se i ovaj benzinac?
Naslovnica wrote: ↑27/01/2021 11:40
Imam kolegu koji je u Priusa ugradio LPG.
Benzin-LPG-elektro pogon. Pravi balkanski hibrid.
Bila je neka taxi firma u BL prije 10ak godina koja je kupila Priuse a kasnije im ugradila plin. Mozda je jedan od tih.
Patrol taxi... Istina je. Priusi 3-e generacije... Opet, njima je to bilo sredstvo za rad, 24 sata u pogonu, kao Crveni taxi, par godina drljali nove aute, vjerovatno presli sa svakim 80.000-100.000 km godisnje u prosjeku, nakupi se razlike na plinu...
kaviar wrote: ↑27/01/2021 16:54
Kako se pokazao Golf 6 sa 1.4TSI 122KS motorom?
Nasao sam jedan 2009.god sa 250.000km na satu, ali čitam po netu da su ovi motori imali problema sa lancem a i opcenito da li se isplati uzeti benzinca s ovom kilometrazom?
Cijena je 10.000KM
Ne znam da li je isplatnije ici na dizela, iako tu treba dodati nekih 2000KM a mozda i malo vise ili se i ovaj benzinac?
kaviar wrote: ↑27/01/2021 16:54
Kako se pokazao Golf 6 sa 1.4TSI 122KS motorom?
Nasao sam jedan 2009.god sa 250.000km na satu, ali čitam po netu da su ovi motori imali problema sa lancem a i opcenito da li se isplati uzeti benzinca s ovom kilometrazom?
Cijena je 10.000KM
Ne znam da li je isplatnije ici na dizela, iako tu treba dodati nekih 2000KM a mozda i malo vise ili se i ovaj benzinac?
Ako nije radjen lanac bjezi ako jest puno para, znaci nista
Sta bi se onda moglo uzeti za 10000, 11000KM?
Jer Golf sa dizel motorima u ok stanju vec ide na 12000KM+
Ne znam kakvi su ovi Seat Leoni od 2010.god do 2012. god
Znam da je motor VW ali kakav je ostatak auta i kvalitet izrade
Da li se za njih isplati dati 11000KM, za 1.6TDI?
kaviar wrote: ↑27/01/2021 18:08
Sta bi se onda moglo uzeti za 10000, 11000KM?
Jer Golf sa dizel motorima u ok stanju vec ide na 12000KM+
Ne znam kakvi su ovi Seat Leoni od 2010.god do 2012. god
Znam da je motor VW ali kakav je ostatak auta i kvalitet izrade
Da li se za njih isplati dati 11000KM, za 1.6TDI?