Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Seyfo wrote: ↑17/09/2020 14:12
Struja jeste definitivno budućnost, ali kod nas u kašnjenju 10 g iza recimo Njemačke. Sad se ti vozaj, eno ti 5-6 punjača u Sarajevu pa se snalazi, mimo Sarajeva...
Defintivno takav auto nije u potpunosti upotrebljiv u BiH,uzeći u obzir i servise. Morao bi imati još jedan auto za putovati dalje.
A kod nas će legislativa stimulisati električne aute i općenito ekologiju, samo i isključivo ako budu na to natjerani. Od EU, pristupanje qrci palci.
Trenutno, oznake emisionog standarda ničemu ne služe. LPG vozila, umjesto da budu bar malo stimulisana jer su ekološki čistija,to nisu ni na koji način,a čak su i kažnjena stalnim izmišljanjem novih nameta.
Tako da će puno vode proteći dok takva vozila budu čest prizor na ulicama, koliko god da neko to želi imati i voziti ovdje.
U sarajevu ima sigurno 20 punjaca
Nije problem grad niti za jedno el.auto.
Problem je kad picis duze relacije,pogotovo ako ides zimi na skijanje odnosno planinu.
U zavisnosti od proizvodjaca,autonomija elektricnih automobila je u prosjeku od 100 km pa do nekih 500. Pri tom nema khurcenja sa punim gasom ili grijanjem/klimom na maksimali ako hoces da ostvaris punu autonomiju.
Brzo punjenje uzima 18 minuta,tj 70% od kapaciteta baterija. Neka vozila i ne daju vise na brzim punjacima a neki nakon 70% rapidno povecavaju vrijeme punjenja. Sve u zavisnosti od kapaciteta punjaca.
Trenutno najbolji odnos ulozeno/dobiveno po pitanju el.automobila i mog skromnog misljenja je Kia ili Hyndai.
sime_cipol wrote: ↑17/09/2020 15:17
Pametnije je onda kupiti eUP za po gradu na struju i Panameru Turbo S za dalje, nego samo Taycana
Tako sam nekako i ja kontao i skontao.
Nisam uzeo Porschea,nije mi bilo smisla davati vise para za priblizno vozilo, ali sam uzeo jedno malo elektricno za po gradu i jedno za duza putovanja. I mislim da sam uradio dobru stvar,nisam skrsio bruku para u jednu Teslu npr,i opet bio ogranicen po pitanju autonomije.
Čekajte, da sad nešto razjasnimo: neki dan sam ja ispao fukara kad sam napisao da bih radije kupio Ford Focus C-max nego golfa, ono kao kupujem forda jer nemam para za golfa. Sad ispada da je ford skuplji, i to ne C-max nego običan Focus. Dajte se malo odlučite šta je narodni auto, šta je premium, šta je za fukaru a šta za finu gradsku raju, a šta za parkirati ispred šiša bara.
Laplace wrote: ↑17/09/2020 19:29
Dajte se malo odlučite šta je narodni auto, šta je premium, šta je za fukaru a šta za finu gradsku raju, a šta za parkirati ispred šiša bara.
Laplace wrote: ↑17/09/2020 19:29
Dajte se malo odlučite šta je narodni auto, šta je premium, šta je za fukaru a šta za finu gradsku raju, a šta za parkirati ispred šiša bara.
Laplace wrote: ↑17/09/2020 19:29
Čekajte, da sad nešto razjasnimo: neki dan sam ja ispao fukara kad sam napisao da bih radije kupio Ford Focus C-max nego golfa, ono kao kupujem forda jer nemam para za golfa. Sad ispada da je ford skuplji, i to ne C-max nego običan Focus. Dajte se malo odlučite šta je narodni auto, šta je premium, šta je za fukaru a šta za finu gradsku raju, a šta za parkirati ispred šiša bara.
basicm wrote: ↑17/09/2020 09:49
Ti opet sarajevo. Pa bar na kanton prosiri da ti podaci budu vjerodostojniji, a zanemaricemo cinjenicu da svugdje spominjes drzave osim za bih, tu ide ona od bascarsije do m.dvora.
Kupovna moć je daleko najveća u Sarajevu. Mislim da niko u Jelahu ni u Čitluku ne razmišlja da kupi Forda od 90 000, polovnog Forda.
Kakav Vord u Čitluku, samo Mercedes pajdo. Radije Merc 190 nego nova Kuga
Evolution_IV wrote: ↑17/09/2020 14:17
Samo gorivne celije,ostalo je ubleha teska..ovi ekolozi kad god ubodu punjac nek se sjete termoelektrane i nuklearne elektrane
Bio je neki dan dokumentarac oko ublehe solarni paneli, baterije za auta itd...uglavnom svima je do para a oko prirode se pokoji aktivist zanima
emko1234 wrote: ↑17/09/2020 14:19
Ma nisi u pravu ali nikako. Tesla ima strašnu garanciju na baterije. Imas milion ljudi na youtubu koji se bave recenzijama i jedan od njih je onaj Hoovies garage. Lik je kupio Teslu staru 8 godina čini mi se sa 160 000 na satu. Kapacitet baterije joj nije pao ni 10%.
Dalje, svaki superčardžer napuni haman full bateriju za pola sata. Jedini realan problem je domet, i kod nas nedostatak stanica za punjenje. Mislim da imamo samo 3-4 u BiH.
Prakticno je i nemoguce da baterija nema nikakvu degradaciju kroz vrijeme, a onaj test koji spomenuh (pokusavam naci taj clanak) je pokazao upravo ovo o cemu se i prica. Logicno, u svemu tome sigurno ulogu ima i nacin voznje, prosjecne brzine, prosjecni vremenski uslovi, itd.. Nece se ista baterija, u istom autu i kroz isti vremenski period sigurno ponasati isto na Floridi i u Norveskoj.
Milenkov buraz wrote: ↑17/09/2020 14:28
Ja sam 2001. godine letio za Berlin, presjedao u Muenchenu, i izađemo iz aviona i na autobus do terminalske zgrade. Autobus na gorive ćelije, pilot projekat BMW i još neka firma, ne sjećam se više. Od tada prođe 19 godina i gorive ćelije još nisu u masovnoj upotrebi mada ih ima komercijalno već neko vrijeme. Svaka nova tehnologija ima svoje prednosti i mane ali ovo govori koliko su sve te tehnolgije spore kod ulaska u svakodnevni život. Po meni električni automobili su tu mnogo zastupljeniji i brže ulaze u svakodnevni život. Na kraju prvo električno vozilo se pojavilo sredinom 19 vijeka i evo koliko je trebalo da tehnologija sazri.
To je bio test koji je 2006. zamijenjen - hidrogenom. Ispostavilo se da su gorive celije super, ali i prilicno opasne. Zato su od 2006. ljudi uveli testiranje autobusa na vodu, tj. hidrogen, i takvi se vozaju i danas.
emko1234 wrote: ↑17/09/2020 14:19
Ma nisi u pravu ali nikako. Tesla ima strašnu garanciju na baterije. Imas milion ljudi na youtubu koji se bave recenzijama i jedan od njih je onaj Hoovies garage. Lik je kupio Teslu staru 8 godina čini mi se sa 160 000 na satu. Kapacitet baterije joj nije pao ni 10%.
Dalje, svaki superčardžer napuni haman full bateriju za pola sata. Jedini realan problem je domet, i kod nas nedostatak stanica za punjenje. Mislim da imamo samo 3-4 u BiH.
Prakticno je i nemoguce da baterija nema nikakvu degradaciju kroz vrijeme, a onaj test koji spomenuh (pokusavam naci taj clanak) je pokazao upravo ovo o cemu se i prica. Logicno, u svemu tome sigurno ulogu ima i nacin voznje, prosjecne brzine, prosjecni vremenski uslovi, itd.. Nece se ista baterija, u istom autu i kroz isti vremenski period sigurno ponasati isto na Floridi i u Norveskoj.
Ne kazem ja da si izmislio. Ja ti kazem da si pretjerao kad si iznio podatke da baterija haman propadne kroz 2-3 godine.
Smanjivanje kapaciteta baterije je sasvim logicna i normalna stvar. Svaka baterija ima određeni broj ciklusa punjenja, i kad taj broj ispucas kapacitet se počne smanjivati.
Ali garancija od 8 godina i neograničen broj kilometara je meni sasvim fer deal. Koji to proizvođač ICE mašina daje?
Evo na klipu iz primjera vidiš da je nakon 8 godina i 100 000 milja kapacitet pao ni 10%. Više nego fer i korektno.
emko1234 wrote: ↑18/09/2020 10:33
Ne kazem ja da si izmislio. Ja ti kazem da si pretjerao kad si iznio podatke da baterija haman propadne kroz 2-3 godine.
Smanjivanje kapaciteta baterije je sasvim logicna i normalna stvar. Svaka baterija ima određeni broj ciklusa punjenja, i kad taj broj ispucas kapacitet se počne smanjivati.
Ali garancija od 8 godina i neograničen broj kilometara je meni sasvim fer deal. Koji to proizvođač ICE mašina daje?
Evo na klipu iz primjera vidiš da je nakon 8 godina i 100 000 milja kapacitet pao ni 10%. Više nego fer i korektno.
Pa tako ljudi rekli, da je Tesla star 3 godine presao za oko 100 km manje od novog istog modela.