Ovo je tipično razmišljanje nekoga ko na saobraćaj gleda veoma površno i sa pozicije nekoga bez mnogo iskustva.Ateista wrote:50 je ok ogranicenje samo za neke uske ulicice u kojima se tesko mimoilaze dva auta, gdje prolazis skoro pored vrata necije kuce, gdje nema trotoara i slicno, nekad je relalna brzina cak i manja, ali staviti 50 na magistralni put zbog par kuca, ili na glavnu gradsku saobracajnicu sa tri siroke trake, koja ima pored sirok trotoar i jos sirok zeleni pojas izmedju ceste i trotoara je idiotizam.
Na postavljanje ograničenje brzine utječu i mnogi drugi faktori osim dužine pravca, širine puta ili broja kuća pored puta, npr. ako je neki kraj stočarski, a cesta razdvaje pašnjake, tada stada ovaca ili goveda često znaju da se nađu na cesti, normalno je da će biti ograničenje bez obzira na pravac i broj kuća (primjer Nišići), iskusan vozač u BiH zna da ljeti u podnevnim satima, kad su velike vrućine postoji mogućnost da u tunelu može biti krava sa obližnjeg pašnjaka, koja hladovinu tunela koristi za plandovanje, dakle, i to može biti razlog za ograničenje brzine.
Razlog za ograničenje brzine može biti nadmorska visina ili pozicija sunca u određeno doba dana, tako imamo mjesta koja su jedan dio dana osunčana i tope snijeg pored puta, a voda otopljenog snijega teče preko kolovoza, u popodnevnim satima, kad taj dio puta nije osunčan, voda se pretvori u led, zamislite zimski dan, lijepo vrijeme vozite po suhoj cesti, ispred vas ne toliko opasna krivina ali na izlazu iz te krivine dočeka vas led koji tu niste očekivali s obzirom na vremenske uslove.
Neko je već pomenuo i priključne puteve, također, ako je neki kraj poljoprivredni, velika je mogućnost da se na put uključuju traktori i razne poljoprivredne mašine i vozila sa obližnjih njiva....
Mnogo je faktora na koje se mora obratiti pažnja prilikom obilježavanja puta, od atmosferskih, reljefnih, geografskih pa do ekonomskih i društvenih, nije to samo ono što prosječan vozač vidi i razumije.