pocetnik sa klavijaturom

Diskusije o bh. i inostranim izvođačima, razmjena pjesama, CD-ova, muzičke oprema...

Moderator: _BataZiv_0809

Post Reply
zenicanin 1979
Posts: 295
Joined: 14/08/2009 15:12

#1 pocetnik sa klavijaturom

Post by zenicanin 1979 »

Nedavno sam kupio klavijaturu yamaha psr-e313.Posto sam totalni pocetnik u muzici sa puno zelje, molio bih nekoga ko ima iskustva da mi predlozi literaturu ili neki link gdje bi se mogli nauciti prvi muzicki koraci ili eventualno neki savjet.Konkretno bih zelio da naucim napisati odslusanu pjesmu pomocu nota i odsvirati notama napisanu pjesmu.
Unapred hvala.
User avatar
uradi sam
Posts: 497
Joined: 29/07/2009 01:11

#2 Re: pocetnik sa klavijaturom

Post by uradi sam »

poz..e ovako prvo nisi napisao koliko imas godina mada nije nikad kasno al eto bitno je ipak....te serije yamahe su se pokazale lose ali posto si pocetnik sasvim dovoljno...moj ti je savjet je prvo pokusas sam polako slusati na tiho pjesmu i SKIDATI Akorde jedan po jedan, prvo desnom rukom pa onda prenesi na lijevu i to je harmonija a desna ti ostaje onda za solo i kojekakve ukrase.. :-D po meni bi bilo naj bolje da pocnes kao prvo uciti razna kola da SLOMIS PRESTE ili ti razgibas tetive
jer da bi nesto odsvirao komplikovanije moras imati razgibane prste..a o trilerima, Harmonijskim ljestvicama, NOTAMA to dolazi kasnije ..mada ja nikad nisam ucio note sve sto ti treba je dobar sluh i vjezba..
SAMO VJEZBAJ :thumbup: ....imam ja ljestvice i imam Lakijevu skolu klavijature i neke vrste trilera kako zvuce i kako se sviraju.. pa ti mogu dati da malo procitas...daj mi imail da ti posaljem..LP :thumbup:
A mozda ima jos muzicara pa neka nabace koji savjet....
User avatar
diddy_zn
Posts: 35
Joined: 05/02/2010 14:24

#3 Re: pocetnik sa klavijaturom

Post by diddy_zn »