Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Moderator: _BataZiv_0809
- pirmin
- Posts: 11199
- Joined: 18/02/2006 23:50
- Location: Ciganluk
#826 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Kako zaboravih staviti "Two for the money" na Top 50 listu.
-
- Posts: 23177
- Joined: 09/06/2008 14:54
#827 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
1.Titanik
2.
3.
4.
5.
Sama ću izaći sa teme ...
2.
3.
4.
5.
Sama ću izaći sa teme ...
-
- Posts: 58946
- Joined: 03/08/2010 19:04
#828 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Prijebite osumnjicene
sperminator
Gladijajator
napad na policijsku straznjicu
i konji uzivaju zar ne?
sperminator
Gladijajator
napad na policijsku straznjicu
i konji uzivaju zar ne?
-
- Posts: 183
- Joined: 22/05/2018 16:43
#829 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Troja. Nema dalje.
- beni-bu-man
- Posts: 17400
- Joined: 10/04/2012 09:01
- Location: On land, air, or sea, I don't need No I.D
#830 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Auuu moglo bi se to ponovo pogledatipirmin wrote:Kako zaboravih staviti "Two for the money" na Top 50 listu.
I ovo Rogue Trader (1999)
https://www.imdb.com/title/tt0131566/
- pirmin
- Posts: 11199
- Joined: 18/02/2006 23:50
- Location: Ciganluk
#831 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Obavezna lektira za nas kladionicare.beni-bu-man wrote:Auuu moglo bi se to ponovo pogledatipirmin wrote:Kako zaboravih staviti "Two for the money" na Top 50 listu.
Za ostale i nije nesto posebno.
- beni-bu-man
- Posts: 17400
- Joined: 10/04/2012 09:01
- Location: On land, air, or sea, I don't need No I.D
#832 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Ili za raju koja drugu raju vara preko telefonapirmin wrote:Obavezna lektira za nas kladionicare.beni-bu-man wrote:Auuu moglo bi se to ponovo pogledatipirmin wrote:Kako zaboravih staviti "Two for the money" na Top 50 listu.
Za ostale i nije nesto posebno.
- berenice
- Posts: 3173
- Joined: 17/06/2010 14:32
#834 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Ben Hur
Alkatraz
Prljavi ples
Dracula (Bram Stoker)
Kosa
Ima jos sigurno desetak koje mogu gledati again and again, ali ovo mi je sad na prvu numpalo.
Alkatraz
Prljavi ples
Dracula (Bram Stoker)
Kosa
Ima jos sigurno desetak koje mogu gledati again and again, ali ovo mi je sad na prvu numpalo.
- johnnykola
- Posts: 10316
- Joined: 15/10/2004 12:23
- Contact:
- Porodice Foht
- Posts: 2847
- Joined: 14/01/2019 04:56
#836 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
English patient
Titanic
Dobar, los, zao
Sutjeska
Balkanski spijun
Titanic
Dobar, los, zao
Sutjeska
Balkanski spijun
- johnnykola
- Posts: 10316
- Joined: 15/10/2004 12:23
- Contact:
- Gerro
- ModeratorNaBezCenzure
- Posts: 10376
- Joined: 19/12/2018 20:19
#838 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Top 5 je nemoguce navesti bukvalno, mozes samo top 5 najdrazih a i to je vrlo tesko...
Godfather (pogotovo 2 dio)
Memories of murder
Pulp fiction
Dark knight
Se7en
Memento
Back to the future
etc..
Godfather (pogotovo 2 dio)
Memories of murder
Pulp fiction
Dark knight
Se7en
Memento
Back to the future
etc..
-
- Posts: 4
- Joined: 01/04/2019 23:02
#839 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Sedam, Iskupljenje u Shawshanku, Forest gump, Pakleni šund, Dobar loš zao, Ko to tamo peva...
- el sadismo
- Posts: 195
- Joined: 17/08/2008 18:46
#840 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
The Usual Suspects
For a Few Dollars More
Vertigo
Dogville
The Good,the Bad and the Ugly
For a Few Dollars More
Vertigo
Dogville
The Good,the Bad and the Ugly
-
- Posts: 286
- Joined: 15/11/2018 10:07
#841 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Kineska cetvrt
Dobar los zao
Pulp fiction
Interception
Jaganjci
Dobar los zao
Pulp fiction
Interception
Jaganjci
- Point.
- Posts: 27946
- Joined: 28/10/2008 00:24
- Location: Castra
#842 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
5 najdražih
Interstellar
Copland
Taken 1
Ronin
Inglourious Basterds (samo zbog Christoph Waltza)
Interstellar
Copland
Taken 1
Ronin
Inglourious Basterds (samo zbog Christoph Waltza)
-
- Posts: 28085
- Joined: 20/03/2013 15:38
#843 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Po mom ličnom izboru, Maratonci su remek djelo i jedini film koji se može pogledati jednom sedmično svih 52 sedmice u godini, i da jope bude interesantan i da se otkrije nešto novo što je do tada promaklo.
-
- Posts: 169
- Joined: 14/12/2012 09:55
#844 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Ne sjećam se više ni jesam li dao svoju listu nekad, teško je ograničiti na 5 prije 20 ali evo bez određenpg redoslijeda:
The Godfather 1 i 2-FF Coppola
Once upon a time in the West-Sergio Leone
Les parapluies de Cherbourg/Šerburski kišobrani-Jaques Demy
2001: a Space Odyssey-Stanley Kubrick
Umberto D.-Vittorio de Sica
The best Years of Our Lives-William Wyler
The Deer Hunter-Michael Cimino
Voyna i MIr-War and Peace-Sergei Bondarchuk
Tasogare Seibei/The Twighlight Samurai-Yoyi Yamada
Papillon-Franklin Schaffner
Saving Private Ryan-Steven Spielberg
Amarcord-Fellini
She wore a Yellow Ribbon-John Ford
... može ovako još dugo ovo mi prvo pade na pamet, mnoge sam izostavio
od naših
Bitka na Neretvi, daleko ispred svih u svakom pogledu, pa možda Ovo malo duše, Most-H Krvavca
The Godfather 1 i 2-FF Coppola
Once upon a time in the West-Sergio Leone
Les parapluies de Cherbourg/Šerburski kišobrani-Jaques Demy
2001: a Space Odyssey-Stanley Kubrick
Umberto D.-Vittorio de Sica
The best Years of Our Lives-William Wyler
The Deer Hunter-Michael Cimino
Voyna i MIr-War and Peace-Sergei Bondarchuk
Tasogare Seibei/The Twighlight Samurai-Yoyi Yamada
Papillon-Franklin Schaffner
Saving Private Ryan-Steven Spielberg
Amarcord-Fellini
She wore a Yellow Ribbon-John Ford
... može ovako još dugo ovo mi prvo pade na pamet, mnoge sam izostavio
od naših
Bitka na Neretvi, daleko ispred svih u svakom pogledu, pa možda Ovo malo duše, Most-H Krvavca
-
- Posts: 2
- Joined: 24/11/2019 14:26
#845 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
1.The Godfather
2.Vertigo
3.Dark Knight
4.12 Aangry Man
5.Ben Hur
2.Vertigo
3.Dark Knight
4.12 Aangry Man
5.Ben Hur
-
- Posts: 1442
- Joined: 15/01/2017 19:21
#846 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
the good , the bad , the ugly
hmmmmm
ben hur
hmmmmmmm
southern comfort
hmmmmm
papillon
barry lyndon
...jer su filmovi koji su me digli.
možda sam trebo staviti papillona umjesto trilogije gospodar prstenova, ali eto nek stoji ovako
edit: ma bolji je leptir
ima i onaj talijanski... La vita è bella, da ga bar spomenem
hmmmmm
ben hur
hmmmmmmm
southern comfort
hmmmmm
papillon
barry lyndon
...jer su filmovi koji su me digli.
možda sam trebo staviti papillona umjesto trilogije gospodar prstenova, ali eto nek stoji ovako
edit: ma bolji je leptir
ima i onaj talijanski... La vita è bella, da ga bar spomenem
Last edited by sikstinajn on 02/01/2020 21:51, edited 1 time in total.
- Manual
- Posts: 2124
- Joined: 01/10/2018 18:07
#847 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Pakleni Sund
Kum I
Kum II
Apocalypse Now
Shutter Island
Kum I
Kum II
Apocalypse Now
Shutter Island
- medvjed23
- Posts: 26921
- Joined: 16/07/2010 13:49
#848 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
joker
joker
joker
melanholija
vrana
joker
joker
melanholija
vrana
- bunk
- Posts: 8774
- Joined: 16/07/2016 19:58
#849 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Forest Gump
The Shawshank redemption
The good,the bad and the ugly
LOTR
Pulp Fiction
....bez redoslijeda
The Shawshank redemption
The good,the bad and the ugly
LOTR
Pulp Fiction
....bez redoslijeda
Last edited by bunk on 14/02/2021 07:47, edited 1 time in total.
- GOT
- Posts: 3344
- Joined: 30/04/2016 12:10
#850 Re: Po vama-najboljih 5 filmova svih vremena
Edward Scissorhands
La vita e bella (Life is beautiful)
Seven Pounds
....
La vita e bella (Life is beautiful)
Seven Pounds
....