Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Moderator: _BataZiv_0809
- error codes
- Posts: 323
- Joined: 20/10/2014 11:37
#876 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
fali Domaci (da se odnosi na bih i region) da mogu upisati Maratonce
- Riddle
- Posts: 8202
- Joined: 28/01/2011 20:20
- Location: Safe Lane
#877 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
To po zanrovima je bolje rjesenje, ali se toliko filmova ispreplice po tom pitanju, tako da ce i to biti tesko.
Ja cu danas zanr akcije staviti, a ostalo u narednim danima kako se cega sjetim.
Heat, Speed i First Blood su meni najdraza 3 akcijska filma. Zaboravljam neke, ali ove sto sam naveo cu uvijek staviti u top 5. Vjerovatno bi mi ostatak bio Die Hard i Predator. Trebam spomenuti Leona mozda, kao i Terminatora.
Ja cu danas zanr akcije staviti, a ostalo u narednim danima kako se cega sjetim.
Heat, Speed i First Blood su meni najdraza 3 akcijska filma. Zaboravljam neke, ali ove sto sam naveo cu uvijek staviti u top 5. Vjerovatno bi mi ostatak bio Die Hard i Predator. Trebam spomenuti Leona mozda, kao i Terminatora.
-
- Posts: 279
- Joined: 10/02/2021 12:51
#878 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
1. Bitka na Neretvi
2. Desant na Drvar
3. Kozara
4. Bitka na Sutjesci
5. Veliki transport
2. Desant na Drvar
3. Kozara
4. Bitka na Sutjesci
5. Veliki transport
- Sanjarko
- Posts: 23589
- Joined: 17/02/2015 19:32
- Location: U snu
#879 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Matrix
Terminator
Dina
Alien 2
?
Terminator
Dina
Alien 2
?
- apsidejzi
- Posts: 8361
- Joined: 25/05/2013 23:49
#880 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Ne znam da li se "Serijali" mogu ubaciti na listu. Ako moze ja bih ubacio Dark i Black Mirror. Oba su na Netflixu i uz Serijal Matrix po meni jedni od najboljih filmskih ostvarenja. Makar ideoloski.
- Sanjarko
- Posts: 23589
- Joined: 17/02/2015 19:32
- Location: U snu
-
- Posts: 5778
- Joined: 01/12/2020 00:58
#882 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Kôd amiđže idriza
- Grean
- Posts: 9334
- Joined: 30/11/2013 19:47
#883 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
1.
Babel (2006),
drama,
Jedan tragičan događaj ispreplete sudbine četiriju obitelji
2.
PULP FICTION (Originalni naziv), drama kriminalistički crna komedija
Remek-djelo Q. Tarantina ispričano kroz četri slabo povezane priče o nasilju i iskupljenu
3.
Loše da lošije ne može da bude (1998), Very Bad Things (Originalni naziv), komedija triler
Grupa prijatelja zaputi se u Las Vegas na momačku večer, no stvari krenu naopako
4.
Bolje ne može (1997),
As Good as It Gets (Originalni naziv), komedija drama romantika
Samohrana majka, pisac mizantrop i homoseksualni umjetnik započinju neobično prijateljstvo
5.
Četiri venčanja i sahrana (1994)
FOUR WEDDINGS AND A FUNERAL (Originalni naziv), komedija romantika
Babel (2006),
drama,
Jedan tragičan događaj ispreplete sudbine četiriju obitelji
2.
PULP FICTION (Originalni naziv), drama kriminalistički crna komedija
Remek-djelo Q. Tarantina ispričano kroz četri slabo povezane priče o nasilju i iskupljenu
3.
Loše da lošije ne može da bude (1998), Very Bad Things (Originalni naziv), komedija triler
Grupa prijatelja zaputi se u Las Vegas na momačku večer, no stvari krenu naopako
4.
Bolje ne može (1997),
As Good as It Gets (Originalni naziv), komedija drama romantika
Samohrana majka, pisac mizantrop i homoseksualni umjetnik započinju neobično prijateljstvo
5.
Četiri venčanja i sahrana (1994)
FOUR WEDDINGS AND A FUNERAL (Originalni naziv), komedija romantika
- dystopia
- Posts: 1337
- Joined: 26/10/2020 12:16
- Location: Utopia
#884 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
- LOTR
- The Godfather
- Equilibrium
- Life itself
- Savršeni krug
- The Godfather
- Equilibrium
- Life itself
- Savršeni krug
- jasib
- Posts: 1180
- Joined: 25/08/2013 09:12
- canvra888
- Posts: 4546
- Joined: 09/07/2021 15:03
#886 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
1. Memento
2. The Machinist
3. Shutter Island
4. Payback
5. The Game
2. The Machinist
3. Shutter Island
4. Payback
5. The Game
-
- Posts: 8301
- Joined: 19/10/2020 15:33
#887 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
1. 2001: A Space Odyssey
2. Once Upon a Time in the West
3. Bicycle Thieves
4. Rear Window
5. Persona
2. Once Upon a Time in the West
3. Bicycle Thieves
4. Rear Window
5. Persona
- Romanista 101%
- Posts: 8479
- Joined: 25/05/2010 22:24
- Location: Trigoria
- Contact:
#888 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Ma nema sanse da samo 5 filmova izaberes. Najbolje po kategorijama. Ukupno 55
Sport:
1. Any Given Sunday
2. Million Dollar Baby
3. Moneyball
4. The Wrestler
5. Raging Bull
Music:
1. Walk The Line
2. Ray
3. Bohemian Rhapsody
4. The Doors
5. Straight Outta Compton
Prison:
1. The Shawshank Redemption
2. Runaway Train
3. Shot Caller
4. Escape From Alcatraz
5. Dead Man Walking
Mafia/Gangster:
1. American Gangster
2. Carlito's Way
3. Casino
4. Scarface
5. The Godfather
War:
1. Platoon
2. Thin Red Line
3. The Deer Hunter
4. Full Metal Jacket
5. Saving Private Ryan
Action:
1. Dirty Harry
2. Sicario II: Soldado
3. Leon
4. Heat
5. Predator
Thriller:
1. No Country for Old Man
2. 7even
3. Hell or High Water
4. U.S. Marshals
5. The Silence of the Lambs
True:
1. Schindler’s List
2. Catch Me If You Can
3. Lawless
4. Rain Man
5. The Pianist
Drama:
1. The Highwaymen
2. Forrest Gump
3. The Fighter
4. Taxi Driver
5. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
Western/Country
1. Tombstone
2. Open Range
3. 3:10 to Yuma
4. Once Upon a Time in the West
5. The Good, the Bad and the Ugly
The Rest of the Best:
1. Zodiac
2. Wind River
3. 25th Hour
4. Cinderella Man
5. The French Connection
Sport:
1. Any Given Sunday
2. Million Dollar Baby
3. Moneyball
4. The Wrestler
5. Raging Bull
Music:
1. Walk The Line
2. Ray
3. Bohemian Rhapsody
4. The Doors
5. Straight Outta Compton
Prison:
1. The Shawshank Redemption
2. Runaway Train
3. Shot Caller
4. Escape From Alcatraz
5. Dead Man Walking
Mafia/Gangster:
1. American Gangster
2. Carlito's Way
3. Casino
4. Scarface
5. The Godfather
War:
1. Platoon
2. Thin Red Line
3. The Deer Hunter
4. Full Metal Jacket
5. Saving Private Ryan
Action:
1. Dirty Harry
2. Sicario II: Soldado
3. Leon
4. Heat
5. Predator
Thriller:
1. No Country for Old Man
2. 7even
3. Hell or High Water
4. U.S. Marshals
5. The Silence of the Lambs
True:
1. Schindler’s List
2. Catch Me If You Can
3. Lawless
4. Rain Man
5. The Pianist
Drama:
1. The Highwaymen
2. Forrest Gump
3. The Fighter
4. Taxi Driver
5. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
Western/Country
1. Tombstone
2. Open Range
3. 3:10 to Yuma
4. Once Upon a Time in the West
5. The Good, the Bad and the Ugly
The Rest of the Best:
1. Zodiac
2. Wind River
3. 25th Hour
4. Cinderella Man
5. The French Connection
Last edited by Romanista 101% on 19/11/2021 10:53, edited 6 times in total.
-
- ZeModerator
- Posts: 5186
- Joined: 07/12/2003 00:00
#889 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Stanar
Persona
Brak marije braun
Tamni predmet pozude
Teorem
Persona
Brak marije braun
Tamni predmet pozude
Teorem
-
- Posts: 53
- Joined: 11/04/2013 19:32
#890 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
The usual suspects
V for Vendetta
Shutter island
The Departed
No country for old men
Još neki sjajni koje vrijedi spomenuti: Forrest gump, Pulp fiction, Memento, Inception, Rain man, LA Confidential, Full metal jacket, Saving Private Ryan, Reservoir dogs, Se7en, American Beauty, American history X, Heat
V for Vendetta
Shutter island
The Departed
No country for old men
Još neki sjajni koje vrijedi spomenuti: Forrest gump, Pulp fiction, Memento, Inception, Rain man, LA Confidential, Full metal jacket, Saving Private Ryan, Reservoir dogs, Se7en, American Beauty, American history X, Heat
- Romanista 101%
- Posts: 8479
- Joined: 25/05/2010 22:24
- Location: Trigoria
- Contact:
#891 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Naj-Cool filmovi:
1. The Big Lebowski
2. Jackie Brown
3. Memento
4. Collateral
5. Fight Club
1. The Big Lebowski
2. Jackie Brown
3. Memento
4. Collateral
5. Fight Club
-
- Posts: 12889
- Joined: 07/04/2019 10:56
#892 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Romanista 101% wrote: ↑22/12/2021 13:51 Naj-Cool filmovi:
1. The Big Lebowski
2. Jackie Brown
3. Memento
4. Collateral
5. Fight Club
-
- Posts: 8024
- Joined: 10/05/2007 13:38
- Location: Sarajevo
#893 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Posto niko nije spomenuo: Sam u kuci I Warriors barem Meni.
-
- Posts: 5778
- Joined: 01/12/2020 00:58
#894 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
mO k3 wrote: ↑19/06/2021 14:46 Napravimo po zanrima
Akcija
Smrtonosno oruzje
Avantura
Gospodar prstenova 1 ili 2 ili 3
SF
Terminator ili Avatar
Horor
Imam jedno 15 kandidata ali recimo Hellreiser 2
Komedija
Glup i gluplji
Fantazija
10tak kandidata ekrenizacija Stephena Kinga
Triler
Contratiempo (Argentinski triler)
Animacija:
Avatar vec stavio u avanturu, mada spada i ovdje i u SF
Drama
Reflecting Skin
Muzika
/
Kaubojski
Za saku dolara
Dokumentarni
Scream for me Sarajevo
Roadmovie
/
Filmska biografija
/
Erotski
/
Ljubavni film
Ima ih vise al se ne sjecam naziva
Domaci
Savrseni krug
Pornic
/
Nigdje mjesta za najbolje filmove tipa Braveheart, Spasavanje vojnika Ryana, Full Metal Jacket jer nema zanr ratni ali si ti ponudio pornice jebo te pornici
-
- Posts: 4158
- Joined: 17/03/2020 00:41
#895 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Naletih maloprije na:
- Murat Sabanovic
- Posts: 5527
- Joined: 18/01/2005 20:55
#896 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
muzika: pink floyd -the wall , tommy, crossroads, the doors,west side story, ray
-
- Posts: 571
- Joined: 20/05/2008 12:20
#897 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
1)
Gone with the wind
2)
Titanic
3)
One flew over cuckoo's nest
4)
Girl, interrupted
5)
The Godfather
Gone with the wind
2)
Titanic
3)
One flew over cuckoo's nest
4)
Girl, interrupted
5)
The Godfather
-
- Posts: 4158
- Joined: 17/03/2020 00:41
#898 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Skoro svaki film na toj listi baziran na knjizi.
-
- Posts: 4158
- Joined: 17/03/2020 00:41
#899 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Ne znam koji je najbolji, znam da sam često kad me pitaju odgovarala - Chungking Express. Definitivno i Kum, i dosta domaćih ex-yu filmova koji mi se ovih dana općenito gledaju.
-
- Posts: 40879
- Joined: 30/07/2015 20:01
#900 Re: Po vama - najboljih 5 filmova svih vremena
Casalanca, 2001: A Space oddyssey, Citizen Kane, Godfather...