Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

condy
Posts: 7816
Joined: 22/09/2011 14:34

Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by condy » 13/11/2013 13:43

U pitanju je Golf 08 godište, tdi 77kw, presao 170kkm. Kad je motor zagrijan na radnu temperaturu, i nakon nesto duze voznje kada se ugasi a zatim odmah za par minuta upali, motor se strese prilikom paljenja odnosno dosta trzne. Kad je hladan ili kad se malo ohladi normalno pali. Ponekad malo neprimjetno vibrira motor na leru. Sve drugo je normalno, normalno vuče, troši, mijenja brzine i sl. Prvo sam mislio da je zaprljan egr ventil i očistio sam ga ali opet isto se dešava. Sad mislim da je u pitanju ipak zamajac. Ako je do njega koliko on jos moze izdržati i da li da već planiram zamjenu ?


User avatar
Ridjobrki
Posts: 11374
Joined: 21/05/2004 20:27
Location: https://twitter.com/Ridjobrki
Contact:

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by Ridjobrki » 13/11/2013 16:04

Biće da je zamajac i planiraj ti lagano zamjenu što prije. Vjerovatno vibrira i kad pritisneš kvačilo u vožnji a strese ti se auto i kad ga ugasiš - kao da se prebaci neki teret preko neke osovine. Takvi su simptomi i kod mene bili ovih dana i u petak je zakazana zamjena seta kvačila - cijela priča košta oko dvije milje.

Ne znam kako je kod Golfa, ovo je na Astri bilo a čujem da je taj zamajac vječna boljka vlasnika Golfova. Meni je otišao na 120 000 km a lik u servisu kaže da i najkvalitetniji zamajci uz najbolju vožnju rikavaju u prosjeku na oko 150k km, tako da si dobro i izdržao.

Ne znam sada da li je dobro mijenjati samo zamajac ili čitav set, meni je preporučeno da se zamijeni i ostalo što ide sa njim jer na sam zamajac ne dobijaš garanciju a ostalo će svejedno početi crkavati nedugo poslije njega (govorim o korpi kvačila, lameli, pratećim ležajevima i sl.).

I ja sam laik od ovih stvari, pišem ono što znam iz vlastitog iskustva nadajući se da ću i ja naučiti više o ovome.

colt
Posts: 1001
Joined: 11/10/2007 00:19

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by colt » 13/11/2013 19:00

Ridjobrki wrote:Biće da je zamajac i planiraj ti lagano zamjenu što prije. Vjerovatno vibrira i kad pritisneš kvačilo u vožnji a strese ti se auto i kad ga ugasiš - kao da se prebaci neki teret preko neke osovine. Takvi su simptomi i kod mene bili ovih dana i u petak je zakazana zamjena seta kvačila - cijela priča košta oko dvije milje.

Ne znam kako je kod Golfa, ovo je na Astri bilo a čujem da je taj zamajac vječna boljka vlasnika Golfova. Meni je otišao na 120 000 km a lik u servisu kaže da i najkvalitetniji zamajci uz najbolju vožnju rikavaju u prosjeku na oko 150k km, tako da si dobro i izdržao.

Ne znam sada da li je dobro mijenjati samo zamajac ili čitav set, meni je preporučeno da se zamijeni i ostalo što ide sa njim jer na sam zamajac ne dobijaš garanciju a ostalo će svejedno početi crkavati nedugo poslije njega (govorim o korpi kvačila, lameli, pratećim ležajevima i sl.).

I ja sam laik od ovih stvari, pišem ono što znam iz vlastitog iskustva nadajući se da ću i ja naučiti više o ovome.


Valjda je u Golfu plivajući. Znači mijenja se čitav set . . .U Golfu, ne vjerujem da je dvije milje. Kod mene na Octaviji A5 sa popustom oko milja (Sachs)

User avatar
Ridjobrki
Posts: 11374
Joined: 21/05/2004 20:27
Location: https://twitter.com/Ridjobrki
Contact:

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by Ridjobrki » 13/11/2013 19:16

colt wrote:Valjda je u Golfu plivajući. Znači mijenja se čitav set . . .U Golfu, ne vjerujem da je dvije milje. Kod mene na Octaviji A5 sa popustom oko milja (Sachs)


Kod mene nema nikakvog popusta, isto je Sachs i koštaće 1 830 KM po ispostavljenom predračunu. Nudio mi je lik zamjenu samog zamajca, spominjao i varijantu jeftinijih kineskih dijelova, zatim polovnog zamajca gdje bi moglo biti oko 30% niže ali to je sve kockanje...

miop
Posts: 942
Joined: 13/10/2005 12:50

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by miop » 13/11/2013 19:42

Image




colt
Posts: 1001
Joined: 11/10/2007 00:19

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by colt » 13/11/2013 22:27

Ridjobrki wrote:
colt wrote:Valjda je u Golfu plivajući. Znači mijenja se čitav set . . .U Golfu, ne vjerujem da je dvije milje. Kod mene na Octaviji A5 sa popustom oko milja (Sachs)


Kod mene nema nikakvog popusta, isto je Sachs i koštaće 1 830 KM po ispostavljenom predračunu. Nudio mi je lik zamjenu samog zamajca, spominjao i varijantu jeftinijih kineskih dijelova, zatim polovnog zamajca gdje bi moglo biti oko 30% niže ali to je sve kockanje...


Otprilike bi i mene toliko koštao kod ovlaštenih. Međutim to bez ovlaštenih košta oko milje (ili 100,00 KM više-manje). Uzmu i ovlaštenih od istih kao i ja, samo što ti oni prodaju malo više. Ne vjeruj ti previše ni tom što mislis uzeti. Imam prijatelje gdje su ugrađivali dijelove za auta (doduše nije zamajac) kod ovlaštenih, pa je neki drugi ovlašteni usljed kvara ustanovio da dio nije originalan nego neki lijevi . . . Jebi ti to. Ne možeš gledati šta ti radi, a montira ti Bog zna šta.

User avatar
Ridjobrki
Posts: 11374
Joined: 21/05/2004 20:27
Location: https://twitter.com/Ridjobrki
Contact:

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by Ridjobrki » 13/11/2013 22:30

Ma ne sekiram se plaho, nije iz mog džepa. :D

condy
Posts: 7816
Joined: 22/09/2011 14:34

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by condy » 14/11/2013 09:55

Pogledao sam ovaj klip sa VW Borom i kod mene se takvo struganje u motoru ne javlja.

Motor radi kod mene sasvim normalno, bez dopiranja drugih zvukova, jedino što zna nekad da grupo sastavi prilikom stavljanja motora u pogon, kad je motor zagrijan na radnu temperaturu. U vožnji i prilikom gašenja je sve ok. Motor ne trese uopće kad se digne hauba ili kad se gasi. Te vibracije prilikom startanja zagrijanog motora najvjerovatnije šalje zamajac koji je popustio s obzirom na kilometražu vozila ali mislim da je još uvijek u solidnom stanju i da može izdržati još oko 30kkm. Pošto mi zamajac ne pravi druge probleme, mislim da bi ga još mogao koristiti barem godinu dana. :roll:

condy
Posts: 7816
Joined: 22/09/2011 14:34

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by condy » 14/11/2013 09:59

Ridjobrki wrote:Biće da je zamajac i planiraj ti lagano zamjenu što prije. Vjerovatno vibrira i kad pritisneš kvačilo u vožnji a strese ti se auto i kad ga ugasiš - kao da se prebaci neki teret preko neke osovine. Takvi su simptomi i kod mene bili ovih dana i u petak je zakazana zamjena seta kvačila - cijela priča košta oko dvije milje.

Ne znam kako je kod Golfa, ovo je na Astri bilo a čujem da je taj zamajac vječna boljka vlasnika Golfova. Meni je otišao na 120 000 km a lik u servisu kaže da i najkvalitetniji zamajci uz najbolju vožnju rikavaju u prosjeku na oko 150k km, tako da si dobro i izdržao.

Ne znam sada da li je dobro mijenjati samo zamajac ili čitav set, meni je preporučeno da se zamijeni i ostalo što ide sa njim jer na sam zamajac ne dobijaš garanciju a ostalo će svejedno početi crkavati nedugo poslije njega (govorim o korpi kvačila, lameli, pratećim ležajevima i sl.).

I ja sam laik od ovih stvari, pišem ono što znam iz vlastitog iskustva nadajući se da ću i ja naučiti više o ovome.


Hvala na podjeljenom iskustvu. Ja ću sačekati još neko vrijeme i ako mi se pojave takve stvari kao što su se javljale kod tvoje Astre mijenjaću cijeli set.

User avatar
sema911s
Posts: 5148
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by sema911s » 14/11/2013 10:05

panex auto dijelovi set 750KM,., ceka se dan dio,., postavka kod lokalnog majstora 50KMica,.,

stim ako imate neku njihovu karticu imate neki popust

nookey
Posts: 901
Joined: 13/10/2010 21:42

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by nookey » 14/11/2013 13:34

Kod mene je na golf IV 1.9 tdi, jednostavno proklizao, znači niti je tresao, niti je lupkao, samo jedan dan auto neće preko 2000 ob, a kvačilo skroz na vrhu počelo hvatati. Zamijenio za jednomaseni i plus set kvačila sve sa rukama 450 KM.

E sad kod tebe mi to malo daje simptome dizni, jer ako auto pomalo trza na leru, zna biti jedna od dizni iako obrtaji stoje mirno. Trebao bi i to pogledati...

User avatar
1korisnik
Posts: 422
Joined: 13/01/2013 16:11

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by 1korisnik » 15/11/2013 02:41

Euromotorio, za 1000KM Sachs komplet set kvacila i plivajuci zamajac, drito iz Dojclanda - naruceno, donijeto na kucnu adresu (ili tamo gdje ti kazes), mislim da nema jeftinije.

ruke 150KM

I miran.

gidra
Posts: 2772
Joined: 17/11/2011 16:11
Location: Sarajevo

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by gidra » 17/11/2013 13:25

Imao sličnu stvar na petici prije 7-8 mjeseci.
Kad je vruć teže palio i duže verglao, i to baš kao motor se tresao. A na hladan motor palio normalno.
Zamjenio četkice na anlaseru i to je to. Sad pali haman na po ključa.

condy
Posts: 7816
Joined: 22/09/2011 14:34

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by condy » 18/11/2013 08:42

gidra wrote:Imao sličnu stvar na petici prije 7-8 mjeseci.
Kad je vruć teže palio i duže verglao, i to baš kao motor se tresao. A na hladan motor palio normalno.
Zamjenio četkice na anlaseru i to je to. Sad pali haman na po ključa.


Vidiš to bi moglo biti i kod mene. Mislim ako je zamajac u pitanju, da bi trebao motor stresti prilikom svakog paljenja a ne samo kad je vruć motor. Provjeriću, dobro je što si to napisao, tnx.

User avatar
Ridjobrki
Posts: 11374
Joined: 21/05/2004 20:27
Location: https://twitter.com/Ridjobrki
Contact:

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by Ridjobrki » 18/11/2013 19:11

Ako ti i nije otišao do sad pomiri se sa tim da neće još dugo izdržati - 170k km je, kako je meni objašnjeno, jako dobra kilometraža bez zamjene plivajućeg zamajca, naročito kod Golfa.

Kako je meni glavni meštar pričao u subotu tokom probne vožnje nakon što mi je zamjenio set kvačila, taj zamajac se namjerno pravi tako da izdrži oko 150k km i nije rijetkost da ode i prije sto milja. Imao je čak slučaj da je na Golfu mijenjao zamajac na oko 80k i taj novi Sachsov nakon zamjene rikn'o poslije pređenih 30k km, par mjeseci nakon što je istekla garancija. Baš neki baksuz lik bio. :-)

User avatar
sorcerer
Posts: 2853
Joined: 26/02/2012 12:11
Location: boljakov potok
Contact:

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by sorcerer » 18/11/2013 20:19

nije bio baksuz nego ne zna vozit...imao sam i ja slucaj da mijenjam lamele na 12.000 km ,to najvise ima veze s vozacem i vozackim (ne)sposobnostima...

Ana Maria
Posts: 266
Joined: 13/11/2013 15:28

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by Ana Maria » 28/07/2015 13:14

Koliko kosta set kvacila i plivajuci zamajac za GOLF V, ima li neka preporuka kod kojeg majstora da se to zamjeni sve? Koliko dodje cijena za sve to?
Ne vraca mi se kvacilo, i nekad kad do pola se povuce dodje do manjeg treskanja. Ne znam uopce da li treba sve mjenjati ili moze samo kvacilo? :D

User avatar
ElDzidziIbnDzo
Posts: 637
Joined: 16/02/2013 10:53
Location: Sjeverno

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by ElDzidziIbnDzo » 29/07/2015 08:42

Stavi fiksni i bices rahat :-D

User avatar
mali_milojica
Posts: 14202
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by mali_milojica » 29/07/2015 09:01

Ana Maria wrote:Koliko kosta set kvacila i plivajuci zamajac za GOLF V, ima li neka preporuka kod kojeg majstora da se to zamjeni sve? Koliko dodje cijena za sve to?
Ne vraca mi se kvacilo, i nekad kad do pola se povuce dodje do manjeg treskanja. Ne znam uopce da li treba sve mjenjati ili moze samo kvacilo? :D

Kod mene je prijatelj mjenjao na 1.9 tdi izaslo ga oko 950 KM sa rukama

drndalo
Posts: 14737
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by drndalo » 29/07/2015 09:50

ElDzidziIbnDzo wrote:Stavi fiksni i bices rahat :-D

Naspi i ulje od 9 KM u njega, u rezervoar samo loz-ulje, gume bolje od onih s otpada ne trebas, a kod Sandora uvijek ima starih disk-plocica sto su ljudi vec skinuli, a mogu one jos...

User avatar
ElDzidziIbnDzo
Posts: 637
Joined: 16/02/2013 10:53
Location: Sjeverno

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by ElDzidziIbnDzo » 29/07/2015 09:55

Haj ne seri. Boli tebe K sta cu ja da sipam i ugradjujem na svoje auto.

Nakon ugradnje fiksnog auto mi se bolje ponasa i to je to.Opisivao sam to na forumu ovde. Ti ako imas problem stim,ugradjuj zlatne ili od platine djelove. Zato ne seri kad ne znas kako se to ponasa u praksi

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by ado-šampion » 29/07/2015 10:00

U principu nisam protiv skidanja, uslovno receno, nepotrebnih dijelova. Tipa FAP filter, koji ne sluzi nicemu osim ekologiji, a koliko ce taj FAP filter doprinijeti ekologiji u Sarajevu, dovoljno je pogledati kroz prozor u decembru. Znaci, nece nikako.

Medjutim, plivajuci zamajac itekakao ima funkciju a ta funkcija je zastita mjenjaca. I njegova zamjena obicnim fiksnim je seljacenje. Set kvacila s plivajcim 950 KM (ako je vjerovati ciframa na ovom temi), koliko kosta nov mjenjac? Posebno je ta funkcija bitna kod auta s teme, jer PD motori imaju divlje razvijanje obrtnog momenta.

950 KM za set kvacila s plivajucim zamajcem nije puno. Kome je puno na to je trebao misliti prije nego sto je uzeo dizela.
Last edited by ado-šampion on 29/07/2015 10:03, edited 1 time in total.

drndalo
Posts: 14737
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by drndalo » 29/07/2015 10:00

ElDzidziIbnDzo wrote:Haj ne seri. Boli tebe K sta cu ja da sipam i ugradjujem na svoje auto.



Ne seri TI ! savjetujes zenskoj osobi kako ne treba...

Vjerovatno joj je bitnije da to zamijeni sada kako treba i da sve ostale godine upotrebe auta ne MORA razmisljati jel to OK...

Ti sebi ugradi i titanijumski kuk ako zelis... Svako dobro. Ako uspijes slomiti svoj mjenjac obrtnim momentom, onda ce biti pitanja na forumu:"Gdje ima dobrih, a jeftinih otpad-mjenjaca?"

User avatar
ElDzidziIbnDzo
Posts: 637
Joined: 16/02/2013 10:53
Location: Sjeverno

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by ElDzidziIbnDzo » 29/07/2015 10:08

Halo ba.
Pricamo ovde o eksploatisanju vozila u normalnim uslovima.Jel treba to crtati?
Imam u vozilu PD motor,karavan vozilo.
Na nekih 280 hiljada prvi put zamjenjen plivajuci set sa fiksnim setom.I to ne sto je bilo pod moranje nego je pokazivao prve simptome istrosenosti.Garantujem da je mogao jos par desetina km preci sa starim.
Uzeo i ugradio fiksni set.
I evo vozim sa njim nekih 30 hiljada bez apsolutno ikakvih problema.

Da li trebam da crtam ili da se nadam da ti je ovo jasno?

Pricaju ljudi o negativnim pojavama nakon prelaska sa plivajuceg na fiksni.Konkretno u mom slucaju nije nista negativno se pojavilo nakon ugradnje.Od pozitivnih stvari je to,sto je kvacilo neuporedivo mekse.

Spomenuo si bio ulje neko od 9 maraka.Ne sipam ulje od 9 maraka,vec koristim ulje iz kamionskog programa Volvo ili MAN.
I evo fabricka turbina na njemu traje 310 hiljada...

Treba li i to da crtam?

Mislim da sam bio jasan.

User avatar
madner
Posts: 50085
Joined: 09/08/2004 16:35

Re: Plivajući zamajac kod Golfa V ?

Post by madner » 29/07/2015 10:11

ado-šampion wrote:U principu nisam protiv skidanja, uslovno receno, nepotrebnih dijelova. Tipa FAP filter, koji ne sluzi nicemu osim ekologiji, a koliko ce taj FAP filter doprinijeti ekologiji u Sarajevu, dovoljno je pogledati kroz prozor u decembru. Znaci, nece nikako.



Antologijska. :D

Post Reply