Pitanja oko mjenjača

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
SHOCK
Posts: 197
Joined: 29/08/2004 16:41

#1 Pitanja oko mjenjača

Post by SHOCK » 03/10/2006 22:05

Pozdrav. Imam Fiat Bravo 1,2 16v. Dešava mi se samo ponekad da kada hoću mjenač ubaciti u prvu brzinu da to ne ide baš lahko ili ne može nikako, pa moram pustiti kvačilo i nanovo pokušati. Onda obično uspije. Inače radi sasvim lijepo i "elegantno".

Također, zanima me koliko može biti za mjenjač ili nešto drugo štetna situacija recimo: Trebao sam krenuti u rikverc i nakon gasa skontam da sam zaboravio mjenjač ubaciti u rikverc. Onda nisam sačekao da se motor vrati u normalu i pokušao ubaciti u rikverc, tada se začuo jako neugodan zvuk nekakvog krčanja. Koliko ovo može biti štetno?


Vozdra_123
Posts: 2219
Joined: 31/12/2003 00:00
Location: SAD/Kanada

#2

Post by Vozdra_123 » 03/10/2006 22:23

jesi li mjenjao kvacilo nedavno?

neka ti neko provjeri sajle od mjenjaca, i konektor na tranzmisiji

to krcanje, jednom dva put nece mu nista biti :D

felix
Posts: 44
Joined: 31/03/2006 20:06

#3

Post by felix » 03/10/2006 22:50

Sumnjam na potusnu plocu kvacila i lamelu... Kada si mjenjao lamelu?

neko iz mase
Posts: 2019
Joined: 29/12/2004 21:18

#4

Post by neko iz mase » 04/10/2006 15:25

mozda mu se prosuljala gefufna

alek
Posts: 2853
Joined: 11/08/2004 17:34

#5

Post by alek » 04/10/2006 15:27

ulje, olje, olj :?

MRAVOJED
Posts: 5261
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

#6

Post by MRAVOJED » 04/10/2006 15:33

ma nije to ništa, barem ovo za rikver

to je normalno kod većine auta da tu i tamo zapne
malo zavrtiš da se sinkroni usaglase i onda ide

alek
Posts: 2853
Joined: 11/08/2004 17:34

#7

Post by alek » 04/10/2006 15:34

MRAVOJED wrote:to je normalno kod većine auta da tu i tamo zapne
kod mog ne :oops:

User avatar
manijak1
Posts: 45711
Joined: 16/01/2003 00:00
Location: Ni na nebu još manje ispod zemlje
Has thanked: 6 times
Been thanked: 16 times
Contact:

#8

Post by manijak1 » 04/10/2006 15:36

:oops: Alek ti pojma ne znaš :oops: :D

alek
Posts: 2853
Joined: 11/08/2004 17:34

#9

Post by alek » 04/10/2006 15:37

manijak otvori sebi temu o motoru brisaca :D i razguli :D

FortunaBela
Posts: 6390
Joined: 02/01/2005 11:01
Location: SWE

#10

Post by FortunaBela » 04/10/2006 15:38

Podmazi ga....

User avatar
manijak1
Posts: 45711
Joined: 16/01/2003 00:00
Location: Ni na nebu još manje ispod zemlje
Has thanked: 6 times
Been thanked: 16 times
Contact:

#11

Post by manijak1 » 04/10/2006 15:41

:oops: Mogao bih i o prekidaču za rikverc :D :D ......pojma ne znaš ......ne bi spominjala ulje oil vako nako :D bez dodatka za mjenjač :D :D jer nije isto motorno ulje i ulje za mjenjač .....to dovoljno govori da pojma ne znaš :oops: :D ......odskakutaću na krilima tvojim :D :D

MRAVOJED
Posts: 5261
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

#12

Post by MRAVOJED » 04/10/2006 15:51

ja u getribu sipam motorno ulje :D shell helix 10w40 polusintetika

napiso čika honda u manuelu da može ako nemamo honda mtf :D za getribicu

The_Flyer2002
Posts: 1655
Joined: 29/03/2004 20:58
Location: US
Contact:

#13

Post by The_Flyer2002 » 04/10/2006 17:04

MRAVOJED wrote:ja u getribu sipam motorno ulje :D shell helix 10w40 polusintetika

napiso čika honda u manuelu da može ako nemamo honda mtf :D za getribicu
cuj 10 40
hahahaa

TO TI JE DO ULJA ko sto covije je vec reko u 2ili trecem postu.

stavi dobro sinteticki i vidjet ces kako ce to glatko ici.
ps.

nemoj slusati ovog vise mene. u mjenjac ide 75+ w , a najcesce 90w -ka

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#14

Post by dr.iver » 04/10/2006 17:29

Vjerovatno ti fali ulja.
To s rikvercom nemoj raditi, otice ti sinhroni...

SHOCK
Posts: 197
Joined: 29/08/2004 16:41

#15

Post by SHOCK » 04/10/2006 20:27

Hvala, hvala. Ma nadam se da mi se takvo nešto neće više desiti, jer sam bio u žurbi pa odmah htio ubaciti u rikverc. Neću više tako. Mene je zanimalo koliko to može biti štetno, jer me to malo i nasekiralo (skoro sam kupio auto:) ).
Ovo za prvu mi baš i ne smeta jer se rijetko dešava iako nije ugodno kad mi trube na semaforu a ja ne mogu da ubacim u prvu :)

Kad je mjenjana lamela ni bilo šta drugo i da li je, ne znam jer sam auto kupio prije 3-4 mjeseca. Prešao je 103 hiljade, 2000. godište, pa možda to ništa nije ni mjenjano.

MRAVOJED
Posts: 5261
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

#16

Post by MRAVOJED » 04/10/2006 22:20

The_Flyer2002 wrote:
MRAVOJED wrote:ja u getribu sipam motorno ulje :D shell helix 10w40 polusintetika

napiso čika honda u manuelu da može ako nemamo honda mtf :D za getribicu
cuj 10 40
hahahaa

TO TI JE DO ULJA ko sto covije je vec reko u 2ili trecem postu.

stavi dobro sinteticki i vidjet ces kako ce to glatko ici.
ps.

nemoj slusati ovog vise mene. u mjenjac ide 75+ w , a najcesce 90w -ka
ti da si neki meštar onda bi znao da su 10w40 i recimo 70w90 gotovo iste gradacije samo je razlika u nekakvim aditivima

ne znam za druge aute ali za hondu u HONDINOM MANUALU piše da ide hondaMTF ili obično motorno 10w40 ulje

frendu je tako ˝majstor˝ tupio da stavi to ulje za getribe ne znam koja gradacija mislim 80w90 ili tako nešto pa mu je za 3000km otišo sinkron druge brzine....opet se o hondi radi

a ti šok, proguglaj, nađi manual za svoj auto i pročitaj šta piše.
samo tako nećeš pogriješiti

ja vozim već 20000 kilometara sa gore navedenim uljem i šaltam ko po loju

The_Flyer2002
Posts: 1655
Joined: 29/03/2004 20:58
Location: US
Contact:

#17

Post by The_Flyer2002 » 07/10/2006 19:19

razlika u uljima je gustoca ulja. 10-40 je puno rijedje od recimo 90 ke. da si vidio 90 ku znao bi razliku.

pa imo sam hondu. mjenjo sam joj lamelu, i ulje. u manualu kaze da ulje mora biti 75w-90w koji je ovlasten od honde.

to sto kazes da ti koristis 10-40 bas i nije preporucljivo za hladno vrijeme a pogotovo u bosni gdje su promjene temarature drasticne.

NIJE SVAKO AUTO HONDA. honda zahtjeva kvalitet ali i zato je VEOMA zahvalno auto.

mravojed nadam se da mjenjas ulje cesce u toj transmisiji jer motorno ulje gubi viskozitet puno brze. nisi imo do sada problema, pa se zato ne sekiraj. auto je ionako (vjerovatno) starije od 15 godina tj auto je smece. :D zasto se sekirat sta ce biti sutra?

User avatar
bpsang
Posts: 10191
Joined: 10/07/2005 21:03
Location: AK,

#18

Post by bpsang » 07/10/2006 22:00

moze biti i druk lezaj, sinhron ,ako je ostecen nece u prvu, sjeca li se ko fice nije imao sinhron mjenjac i morao si zaustaviti vozilo da ubacis u prvu.Najbolje je otici na servis i pregledati jer ti se moze desiti da ti pukne potisna ploca a onda ti je belaj jos veci

c4dinamit
Posts: 63
Joined: 12/07/2003 00:00

#19

Post by c4dinamit » 14/10/2006 23:59

shock, i ja sam vozao brava 1,4 , valjda je to tu negdje mjenjac i te zezancije....ista stvar, jednostavno jako tesko ide u prvu, pogotovo ako ides nekom odredjenom brzinom...cesto i u mjestu nece...

kupi mercedesa, nova c klasa salta kako god ti volja...:):)

salu na stranu, taj fiat ima (bar meni) neobican mjenjac, raspored brzina (momenta), al mi cudno ono nesto kao "dvostepeno" kvacilo, stisnes do pola i izbacis iz brzine, pa moras jos "do poda" da ubacis u sljedecu brzinu...mislim....fakat....nemam pojma....

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#20

Post by dr.iver » 15/10/2006 19:50

valjda kvacilo se pritisne do kraja, promijenis brzinu i pustis kvacilo, do pola pritiskati moze samo s*ebati sinhrone....

The_Flyer2002
Posts: 1655
Joined: 29/03/2004 20:58
Location: US
Contact:

#21

Post by The_Flyer2002 » 16/10/2006 17:51

dr.iver wrote:valjda kvacilo se pritisne do kraja, promijenis brzinu i pustis kvacilo, do pola pritiskati moze samo s*ebati sinhrone....
ako imas vjestine netreba ti uopste kvacilo. cini se da je nemas pa neznas.


dokle god su obrtaji izjednaceni sa obratjima transmisije mozes saltat i bez kvacila. buraz ako ti tesko salta onda pokusaj da kada saltas u manju das vise gasa i onda presaltaj.

sto se tice rikverca. kada hoces da ga prebacis u rikverc uradi sl: izbaci iz brzine, pusti kvacilo, daj gasa i onda opet stisni kvacilo i malo gasa. trebalo bi da klizne ko podmazano.

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#22

Post by dr.iver » 16/10/2006 19:15

Ti imas?
Znam ja bolje od tebe kako se mijenjaju rucne brzine bez pritiskanja kvacila...i odjeb od mene, sta si k'o priljepak...:roll:


kad mjenjas brzine pritisnes kvacilo do kraja, to je poenta...

Post Reply