Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Peryton_ wrote: ↑02/09/2024 12:05
Jutros 12.7 prije paljenja. I opet zakuje na 13.49 sa svim upaljenim potrosacima. Ne mogu biti pametan, ne čačka mi se i mijenjaju ispravni dijelovi, ali ne mogu povjerovati da aku nakon godine čučne toliko. Poslusat cu jos jedno misljenje pa vidjeti sta i kako
A koliko bude napon kad je upaljeno auto a iskljuceni potrosaci?
Isto sve, zakuje na 13.49,ode na 13.60 na otprilike 3krpm.
Kazu da je ispravan napon punjenja od 13,6 do 14,7. Po meni tu kod tebe nije nesto u redu. Jesi li siguran da je regler kako treba. On je zaduzen za napon. Ako je on ok, ja bih provjerio masu. Probaj izmjerit napon direktno na alternatoru. Ili kablom za paljenje auta...samo jedno kablo uzmi...jedan kraj zakaci na usku alternatora a drugi kraj na minus akumulatora...i onda izmjeri napon na akumulatoru.
Ne rece ti ili sam ja propustio...koje je auto u pitanju?
Auto je Octavia 2018 god. U servisu su rastavili sve, i regler i ispitivali i zakljucili da je sve uredu. Iskreno, ja sam najbliže zamjeni reglera, 55eura je originalni za ovo auto, pa probati. Tusimo dzabe temu, ljudima je mozda mrsko citati, ali eto.. Sva auta prije ovoga sam imao preko 14 napon punjenja. Doduse, maloprije sam testirao onaj neki Mercedesov mali kombi 2015 godiste 1.5dci, napon punjenja identičan mom.
Nije to vise ni problem novca, ni zamjene dijelova koliko me muci mogucnost da kad stanem negdje da cu nahebat zbog praznog aku.
Peryton_ wrote: ↑02/09/2024 21:14
Auto je Octavia 2018 god. U servisu su rastavili sve, i regler i ispitivali i zakljucili da je sve uredu. Iskreno, ja sam najbliže zamjeni reglera, 55eura je originalni za ovo auto, pa probati. Tusimo dzabe temu, ljudima je mozda mrsko citati, ali eto.. Sva auta prije ovoga sam imao preko 14 napon punjenja. Doduse, maloprije sam testirao onaj neki Mercedesov mali kombi 2015 godiste 1.5dci, napon punjenja identičan mom.
Nije to vise ni problem novca, ni zamjene dijelova koliko me muci mogucnost da kad stanem negdje da cu nahebat zbog praznog aku.
Posto je 2018. godiste pretpostavljam da je AGM akumulator. Ako jest onda definitivno nije dobar napon punjenja. Inace voltaza punjenja agm akumulatora u autu je za nijaaaansu veca nego obicnog akumulatora i nebi se smio punit voltazom ispod 13,5V jer moze doci do ostecenja.
Slijedece, jesi li siguran da novi akumulator ne treba prijavit dijagnostikom da bi punjenje bilo pravilno. Ja nisam siguran ali negdje mozes dobit informaciju.
Nije AGM, obicni je. Koji crnjak, krenes na put i starter sa sobom nosas. Hvala svima na savjetima, javim se krajem sedmice kad se razbistri situacija, dok odem do jos jednog i zadnjeg autoelektricara
Peryton_ wrote: ↑02/09/2024 21:14
Auto je Octavia 2018 god. U servisu su rastavili sve, i regler i ispitivali i zakljucili da je sve uredu. Iskreno, ja sam najbliže zamjeni reglera, 55eura je originalni za ovo auto, pa probati. Tusimo dzabe temu, ljudima je mozda mrsko citati, ali eto.. Sva auta prije ovoga sam imao preko 14 napon punjenja. Doduse, maloprije sam testirao onaj neki Mercedesov mali kombi 2015 godiste 1.5dci, napon punjenja identičan mom.
Nije to vise ni problem novca, ni zamjene dijelova koliko me muci mogucnost da kad stanem negdje da cu nahebat zbog praznog aku.
Mene je na autu jebavo regler 3 mjeseca dok ga u kod 3 elektricara u drugom odlasku nisam uhvatio da mu padne napon.
I kod mene se desavao da upali normala i onda nakon 5 minuta mu pocne nestajat struja pa moduli gase dio po dio.... i onda samo se sve vrati u normalu.
Ej ekipa,neki dan mi propalo kvacilo,majstor popravio bilo do cilindra kvacila,sad fin "nagaz" ima,ali mi cudno jer ne znam dal tako treba biti ili?
Ugl.prilikom pustanja kvacila onaj "ujed" ili vaga se skoro i ne osjeti,tj ne osjeti se usporavanje/kocenje motora kao sto je bilo prije nego sto sam ga vozio majstoru....Osjeti se da "uhvati" tek kad skroz malte ne pustim kvacilo,a prije hvatalo na sredini....
Pored kvacila uradjen i veliki servis.
Dakle imam problem sa polom benzinac 2008 godište. Kod auta je inace sve u redu te auto lijepo ide, osim sto zajebava kod prvog paljenja (kad je motor ohlađen). Uglavom, kod prvog paljena auta posebno ujtru auto se muči i upali mi tek iz drugog, trećeg ili četvrtog puta.Znaci ja okrenem kljuc dam kontakt i drzim ga i počne se malo treskati onda upali iz trećeg ili četvrtog puta.Rijetko se desi da odmah upali.Dok auto upali dalje sve normalno radi, ako ga ugasim i idem ponovo upalit, pali bez problema, jedino ako ga ugasim i opet probam upalit za kojih 5-6 sati onda je opet isti problem. Eto, bio bih zahvalan, ako netko moze naslutiti gdje bi bio problem.
Ovaj jedan mehaničar mi je rekao da je si anlasera i mijenjao ga je ali problem je nije otklonjen i njemu ne smijem više ići da mi ne bi više šta zajbao.
Vozio sam nedavno ovom drugom i on ga je priključivao na dijagnostiku i nije našao nikakav problem osim što mi je izbacilo malu grešku na tom releju,da li bi do toga moglo biti?
nuki_cika wrote: ↑04/09/2024 23:48
Dakle imam problem sa polom benzinac 2008 godište. Kod auta je inace sve u redu te auto lijepo ide, osim sto zajebava kod prvog paljenja (kad je motor ohlađen). Uglavom, kod prvog paljena auta posebno ujtru auto se muči i upali mi tek iz drugog, trećeg ili četvrtog puta.Znaci ja okrenem kljuc dam kontakt i drzim ga i počne se malo treskati onda upali iz trećeg ili četvrtog puta.Rijetko se desi da odmah upali.Dok auto upali dalje sve normalno radi, ako ga ugasim i idem ponovo upalit, pali bez problema, jedino ako ga ugasim i opet probam upalit za kojih 5-6 sati onda je opet isti problem. Eto, bio bih zahvalan, ako netko moze naslutiti gdje bi bio problem.
Ovaj jedan mehaničar mi je rekao da je si anlasera i mijenjao ga je ali problem je nije otklonjen i njemu ne smijem više ići da mi ne bi više šta zajbao.
Vozio sam nedavno ovom drugom i on ga je priključivao na dijagnostiku i nije našao nikakav problem osim što mi je izbacilo malu grešku na tom releju,da li bi do toga moglo biti?
Probaj drzati na kontaktu i oslusati da li se cuje i kako pumpa goriva , vratiti kljuc i onda upaliti kad ga palis hladnog. Najvjerovatnije problem sa pumpom goriva odnosno pritiskom, ocekuj da ce ti uskoro stradati cijela pumpa. Moze biti i da relej zeza ali sumnjam.
Ako je pumpa goriva ok, moze biti i mala sansa da je ulozak brave, senzor polozaja radilice ili nesto banalno poput slabe baterije u kljucu.
Jesi riješio problem? S obzirom da imam identičan, a prije 20 dana je rađen mali servis tj. mijenjan filter u autu, ali nikakvog napretka nema. Bukvalno tek kad upalim auto tako zasmrdi, i onda provjetrim 30-ak sekundi i nakon toga je sve OK.
Dobro ozonirati i rijesit ces problem. Nemoj dzabe se zajebavati sa tim sprejom, ne moze to pomoci.
Hvala. Kod lokalnog dilera autodijelovima sam na prošlom autu radio ozoniranje + punjenje klime u paketu, 50 KM je ukupno. Pa ću otići kod njega da mi to odradi.
artur morgan wrote: ↑29/08/2024 09:09
Dezinfekcija auto klime, iskustva ?
Cuje se neki gadno neugodan miris nakon startanja motora iz ventilacije, te nakon toga nema vise. Mislio probati sa onim sprejom sto se ostavi u autu 15 tak min dok klima radi.
Jesi riješio problem? S obzirom da imam identičan, a prije 20 dana je rađen mali servis tj. mijenjan filter u autu, ali nikakvog napretka nema. Bukvalno tek kad upalim auto tako zasmrdi, i onda provjetrim 30-ak sekundi i nakon toga je sve OK.
Dany97 wrote: ↑04/09/2024 12:29
Ej ekipa,neki dan mi propalo kvacilo,majstor popravio bilo do cilindra kvacila,sad fin "nagaz" ima,ali mi cudno jer ne znam dal tako treba biti ili?
Ugl.prilikom pustanja kvacila onaj "ujed" ili vaga se skoro i ne osjeti,tj ne osjeti se usporavanje/kocenje motora kao sto je bilo prije nego sto sam ga vozio majstoru....Osjeti se da "uhvati" tek kad skroz malte ne pustim kvacilo,a prije hvatalo na sredini....
Pored kvacila uradjen i veliki servis.
nuki_cika wrote: ↑04/09/2024 23:48
Dakle imam problem sa polom benzinac 2008 godište. Kod auta je inace sve u redu te auto lijepo ide, osim sto zajebava kod prvog paljenja (kad je motor ohlađen). Uglavom, kod prvog paljena auta posebno ujtru auto se muči i upali mi tek iz drugog, trećeg ili četvrtog puta.Znaci ja okrenem kljuc dam kontakt i drzim ga i počne se malo treskati onda upali iz trećeg ili četvrtog puta.Rijetko se desi da odmah upali.Dok auto upali dalje sve normalno radi, ako ga ugasim i idem ponovo upalit, pali bez problema, jedino ako ga ugasim i opet probam upalit za kojih 5-6 sati onda je opet isti problem. Eto, bio bih zahvalan, ako netko moze naslutiti gdje bi bio problem.
Ovaj jedan mehaničar mi je rekao da je si anlasera i mijenjao ga je ali problem je nije otklonjen i njemu ne smijem više ići da mi ne bi više šta zajbao.
Vozio sam nedavno ovom drugom i on ga je priključivao na dijagnostiku i nije našao nikakav problem osim što mi je izbacilo malu grešku na tom releju,da li bi do toga moglo biti?
Da pucam na slijepo... senzor temperature rasladnje tekucine.
semsasuljakovic wrote: ↑02/09/2024 07:23
Nije baš tema za mehaničare, ali ne znam gdje da postavim.
Jedan dan došao na parking i ne mogu otključati Golfa 7 tj. ne radi daljinsko otključavanje. Sreća pa sam znao onaj fazon sa manuelnim otključavanjem. Rekoh sebi do baterije je.
Nakon par dana probam, radi ključ.. Ali hajde reko promijenit ću bateriju svakako. Promijenio bateriju, odmah probam - radi. Sljedeći dan - ne radi. Očito do baterije nije, a pojma nemam šta bi moglo biti.
Imam drugi tj. rezervni, ali lagodnije se osjećam ako znam da imam 2 funkcionalna ključa.
Isti problem nedavno imao, isto golf 7 u pitanju. Promijenio 3 baterije u kljucu za nekoliko dana misleci da je do lose baterije, trajanje - jedna par sati, druge dvije dan otprilike. Kod mene je bio problem u samoj ploci unutar kljuca, vjerovatno vlaga/voda dosla do nekih mikroprekidaca i drugih dijelova. Neisplativo praviti taj, uradio novi u Hudiniju na Otoci - sve sa daljinskim otkljucavanjem tj opcijama koje je imao i originalni. Za sada super sluzi, nema nikakvih problema
semsasuljakovic wrote: ↑02/09/2024 07:23
Nije baš tema za mehaničare, ali ne znam gdje da postavim.
Jedan dan došao na parking i ne mogu otključati Golfa 7 tj. ne radi daljinsko otključavanje. Sreća pa sam znao onaj fazon sa manuelnim otključavanjem. Rekoh sebi do baterije je.
Nakon par dana probam, radi ključ.. Ali hajde reko promijenit ću bateriju svakako. Promijenio bateriju, odmah probam - radi. Sljedeći dan - ne radi. Očito do baterije nije, a pojma nemam šta bi moglo biti.
Imam drugi tj. rezervni, ali lagodnije se osjećam ako znam da imam 2 funkcionalna ključa.
Isti problem nedavno imao, isto golf 7 u pitanju. Promijenio 3 baterije u kljucu za nekoliko dana misleci da je do lose baterije, trajanje - jedna par sati, druge dvije dan otprilike. Kod mene je bio problem u samoj ploci unutar kljuca, vjerovatno vlaga/voda dosla do nekih mikroprekidaca i drugih dijelova. Neisplativo praviti taj, uradio novi u Hudiniju na Otoci - sve sa daljinskim otkljucavanjem tj opcijama koje je imao i originalni. Za sada super sluzi, nema nikakvih problema
semsasuljakovic wrote: ↑02/09/2024 07:23
Nije baš tema za mehaničare, ali ne znam gdje da postavim.
Jedan dan došao na parking i ne mogu otključati Golfa 7 tj. ne radi daljinsko otključavanje. Sreća pa sam znao onaj fazon sa manuelnim otključavanjem. Rekoh sebi do baterije je.
Nakon par dana probam, radi ključ.. Ali hajde reko promijenit ću bateriju svakako. Promijenio bateriju, odmah probam - radi. Sljedeći dan - ne radi. Očito do baterije nije, a pojma nemam šta bi moglo biti.
Imam drugi tj. rezervni, ali lagodnije se osjećam ako znam da imam 2 funkcionalna ključa.
Isti problem nedavno imao, isto golf 7 u pitanju. Promijenio 3 baterije u kljucu za nekoliko dana misleci da je do lose baterije, trajanje - jedna par sati, druge dvije dan otprilike. Kod mene je bio problem u samoj ploci unutar kljuca, vjerovatno vlaga/voda dosla do nekih mikroprekidaca i drugih dijelova. Neisplativo praviti taj, uradio novi u Hudiniju na Otoci - sve sa daljinskim otkljucavanjem tj opcijama koje je imao i originalni. Za sada super sluzi, nema nikakvih problema
Hvala. Koliko košta to zadovoljstvo u Hudiniju?
150 KM je bio sa centralnim zakljucavanjem. Dvije su opcije ako sam dobro shvatio 150 KM (ako moze ocitati neki kod sa dijagnostike), u suprotnom 300 KM. Za sahatak gotovo bilo, sve top
dgL_ wrote: ↑05/09/2024 18:52
1.6 TDI CAYC variranje obrtaja samo kad se klima upali? Kad se ugasi momentalno se smiri? Jel bilo ovdje priče o tome šta je problem?
Jarane kakav je to u tebe pasonja, svaki mjesec ćućavela nešto
gentoo wrote: ↑05/09/2024 20:20
Od sad ko god odgovori na temu i ujedno promjeni naslov iste ce biti banovan
Ovaj toyotash je otvorio novu temu s pitanjem pa sam ja spojio s ovom jer nam ne treba 46 razlicitih tema sa istim oli slicnim sadržajem.
Tako da je i naslov drugaciji.