Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
konektovan wrote: ↑06/05/2022 21:35
Opel corsa 2016 1.4 beMzin + zavoli plinjara...
Autić ide u safe mode...kad je hladan motor, tj. kad prenoći takodjer i ventilator se znao upaliti ponekad, i vrti dok je motor hladan.
Kad se ugasi, i opet upali greška se poništi. U leru, nakon malo duzeg stajanja, upali se greška esc....pa se nekad u nekom momentu ugasi..
Dijagnostika očitava jedino grešku pedala gasa..
Preporuka za majstora, servis, neko ko će detaljno pregledati auto ili neki savjet od forumskih velemajstora?!
Jedan majstor mi je govorio da je procesor kod Corse na lošem mjestu, ispod otvora za ventilaciju (ili šta već), tj. tako postavljen da se pri kiši voda slijeva preko procesora i vremenom ga zezne. Ne znam da li je to kod tog godišta ili su tu grešku ranije ispravili. Svakako bih u obzir uzeo mogućnost da greške dolaze od samog procesora (kod moje Astre se to događalo).
konektovan wrote: ↑06/05/2022 21:35
Opel corsa 2016 1.4 beMzin + zavoli plinjara...
Autić ide u safe mode...kad je hladan motor, tj. kad prenoći takodjer i ventilator se znao upaliti ponekad, i vrti dok je motor hladan.
Kad se ugasi, i opet upali greška se poništi. U leru, nakon malo duzeg stajanja, upali se greška esc....pa se nekad u nekom momentu ugasi..
Dijagnostika očitava jedino grešku pedala gasa..
Preporuka za majstora, servis, neko ko će detaljno pregledati auto ili neki savjet od forumskih velemajstora?!
Slican problem imao punac na Reno kangoo, pokazivalo na dijagnostici pedala gasa a problem bio sa necim na usisnoj grani…..neki senzor.
Jedan majstor mi je govorio da je procesor kod Corse na lošem mjestu, ispod otvora za ventilaciju (ili šta već), tj. tako postavljen da se pri kiši voda slijeva preko procesora i vremenom ga zezne. Ne znam da li je to kod tog godišta ili su tu grešku ranije ispravili. Svakako bih u obzir uzeo mogućnost da greške dolaze od samog procesora (kod moje Astre se to događalo).
Eto, korisna informacija....
To sa procesorom je bio problem na Corsi D koliko sam ja upoznat. D i E jesu na istoj platformi, ali mislim da su riješili taj problem sa procesorom u F seriji.
konektovan wrote: ↑06/05/2022 21:35
Opel corsa 2016 1.4 beMzin + zavoli plinjara...
Autić ide u safe mode...kad je hladan motor, tj. kad prenoći takodjer i ventilator se znao upaliti ponekad, i vrti dok je motor hladan.
Kad se ugasi, i opet upali greška se poništi. U leru, nakon malo duzeg stajanja, upali se greška esc....pa se nekad u nekom momentu ugasi..
Dijagnostika očitava jedino grešku pedala gasa..
Preporuka za majstora, servis, neko ko će detaljno pregledati auto ili neki savjet od forumskih velemajstora?!
Potenciometar je otisao mozda oni magneti al eto ima i drugih iskustava probaj staviti drugu papucicu jer nije bas jeftin kvar pa probaj ako nastavi brljati mozda je nesto drugo.
Imal ko finog majstora za skodu 2010 dizel ..imam neki problem nikako da se rijesim na dijagnostici nista ne prikaze.. dizne odlicne kod zulfera na provjeri bile.. dpf nije zacepljen, nema ispusnog crnog ili bijelog dima, auto Vuce sve ok..vozao i na auto putu radi procepljivanja nista...
Problem je taj sto kada se nakon nekog vremena tj voznje stane na semaforu ili gdje vec obrtaji idu gore dole isto kao da sam na trkama... Ali interesantno od svega toga kada ti obrtaji rade dole gore upalim ventilaciju ili klimu ti isti obrtaji prestaju i bude normala sve....
dostavljac wrote: ↑07/05/2022 19:32
Imal ko finog majstora za skodu 2010 dizel ..imam neki problem nikako da se rijesim na dijagnostici nista ne prikaze.. dizne odlicne kod zulfera na provjeri bile.. dpf nije zacepljen, nema ispusnog crnog ili bijelog dima, auto Vuce sve ok..vozao i na auto putu radi procepljivanja nista...
Problem je taj sto kada se nakon nekog vremena tj voznje stane na semaforu ili gdje vec obrtaji idu gore dole isto kao da sam na trkama... Ali interesantno od svega toga kada ti obrtaji rade dole gore upalim ventilaciju ili klimu ti isti obrtaji prestaju i bude normala sve....
Mozda ti negdje vuce fals zrak.. Kakva je smjesa goriva i zraka (fuel trim)? Moguce da je klapna gasa zaprljana.. To kad obrtaju variraju na leru uglavnom bude neka glupost koja se rijesi ciscenjem klapne ili provjerom vakuma.. Meni se desavalo cesto, do duse na benzincima..
dostavljac wrote: ↑07/05/2022 19:32
Imal ko finog majstora za skodu 2010 dizel ..imam neki problem nikako da se rijesim na dijagnostici nista ne prikaze.. dizne odlicne kod zulfera na provjeri bile.. dpf nije zacepljen, nema ispusnog crnog ili bijelog dima, auto Vuce sve ok..vozao i na auto putu radi procepljivanja nista...
Problem je taj sto kada se nakon nekog vremena tj voznje stane na semaforu ili gdje vec obrtaji idu gore dole isto kao da sam na trkama... Ali interesantno od svega toga kada ti obrtaji rade dole gore upalim ventilaciju ili klimu ti isti obrtaji prestaju i bude normala sve....
Mozda ti negdje vuce fals zrak.. Kakva je smjesa goriva i zraka (fuel trim)? Moguce da je klapna gasa zaprljana.. To kad obrtaju variraju na leru uglavnom bude neka glupost koja se rijesi ciscenjem klapne ili provjerom vakuma.. Meni se desavalo cesto, do duse na benzincima..
Zato mi i treba neko zna to rijesiti svi hoce da kopcaju na laptop i kad im pokaze da nema greske...onda se cude... Onda mozda ovo ono a niko da uradi da prestane..
vjeshalica wrote: ↑07/05/2022 19:55
Kad upali klimu prestane ocito da je nesto sa strujom na relaciji sa klimom,jer da je klapna pesinava varirali bi stalno??
kvalitet, od pakovanja, uputstva na papiru i kvalitet samog filtera...inace mi treba 15min da zamjenim i vazda se jebavao sa ostalim, ovoga za 5min stavio i ko saliveno...22KM
dostavljac wrote: ↑07/05/2022 19:32
Imal ko finog majstora za skodu 2010 dizel ..imam neki problem nikako da se rijesim na dijagnostici nista ne prikaze.. dizne odlicne kod zulfera na provjeri bile.. dpf nije zacepljen, nema ispusnog crnog ili bijelog dima, auto Vuce sve ok..vozao i na auto putu radi procepljivanja nista...
Problem je taj sto kada se nakon nekog vremena tj voznje stane na semaforu ili gdje vec obrtaji idu gore dole isto kao da sam na trkama... Ali interesantno od svega toga kada ti obrtaji rade dole gore upalim ventilaciju ili klimu ti isti obrtaji prestaju i bude normala sve....
egr provjeri
Za pocetak skini povratno crijevo izduvnih gasova sto ide sa motora prema klapni mirnog gasnja
4x Torx 30, 1 imbus 5
black_adrian wrote: ↑08/05/2022 15:07
gdje god pitam svi imaju SKF il neki drugi set za veliki servis.... gdje ima kompletan Continental set za veliki servis?
black_adrian wrote: ↑08/05/2022 15:07
gdje god pitam svi imaju SKF il neki drugi set za veliki servis.... gdje ima kompletan Continental set za veliki servis?
Ja imam DAYCO set, ne znam tacno koja je pumpa vode ( to mi je prijatelj u autodijelovima probrao). Guram bukvalno duplu konjazu na motoru i nemam nikakvih problema.
Ina je cesto bila OEM
Dayco...
Ako bas imas fobije mozes kupiti u ovlastenom set a vala ima i zupcastih sa kevlarskim vlaknima...
procuje se smece i na 50 ks ...
ja dva puta vidio da je pukao skf kais sam od sebe prije nego je trebao,otad ih izbjegavam .skf lezajevi/spaneri su ok ,ali kais uvijek conti,nikad problema nije bilo .