Postoje i drugaciji tipovi aditiva za dpf.kabal1337 wrote: ↑30/04/2022 23:58Nista ne moras sipati sem tog AdBlue.shalla wrote: ↑30/04/2022 23:46 Mene nervira što sam glup i još nisam pohvatao koncept šta sipati, kad i koliko od tih aditiva. Jebo me dizel da me jebo, moraš se doškolovati da voziš dizela
Lijepi benzin, naspi i vozi
Uglavnom, ako ima neka dobra duša koja bi mi u ove Mubarek dane malo objasnila kako i šta, bio bih zahvalan.
Dakle prije 2 mjeseca kupio Peugeot 308 T9, 1,6 blueHdi...
Sipam ovaj aditivirani dizel i jučer sam kupio i nasuo prije sipanja rezervoara ovaj neki aditiv za dizel koji sam uzeo (slučajno, nije da sam ganjao da uzmem dole) u BLOK servisu...
Moje pitanje je šta još trebam sipati, kad, koliko? Koliko sam skontao, Adblue kao i aditiv za isti sipam nakon što mi board izbaci onu poruku da mi je Adblue pri kraju? Koji još aditivi postoje i za šta? Za dizne, za DPF?
Halalite ako su glupa i suvišna pitanja
Pusti ti forumske price preporucuje Tunap jer spusta temperaturu izgaranja a ne zna da svaki aditiv za to na isti nacin funcionise.
Tvoje je da jednom sedmicno ili u 14 dana napravis djir autoputem ( 2-2.6k obrtaja nekih 10-15 minuta) i prst u uho.
Da je Tunap magican koliko pricaju, i cjenovno bolji od LM - Nije.
Zasto?
Koncemtrisani mogu biti do te mjere dok ne pocnu skodit normalnom radu.
Oni koji spustaju temp izgaranja i sluze za zdrave dpfs i oni koji su agresivniji i dizanjem temperature cisce zapusen dpf.
Bio je na yt klip bas koji razdvaja te 2 vrste aditiva.