Pitamo Mehanicare ?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

artur morgan
Posts: 2797
Joined: 30/04/2020 19:47

#35151 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by artur morgan »

Ta ulja u VW vozila sa dpf-om ne bi mogla.

Shell je vrhunsko ulje ali samo odgovarajuce specifikacije.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 12809
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#35152 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Evolution_IV »

ma jebo njih kako reko,nisu mogli napravit da radi bez varalice(novija ulja 504/507 imaju umanjenu kolicinu aditiva s razlogom),opet kazem ne moze bit bolje od MB specifikacije nikako :-D
Dzontra_Volta
Posts: 6459
Joined: 20/01/2011 11:10

#35153 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Dzontra_Volta »

artur morgan wrote: 19/05/2021 19:33 Ta ulja u VW vozila sa dpf-om ne bi mogla.

Shell je vrhunsko ulje ali samo odgovarajuce specifikacije.
Ma ne valja ni za hdi motore, ali eto. Javi nam se @EasyMan kad ti se upali neka greška na BC.
Magnum558
Posts: 4
Joined: 30/01/2018 09:13

#35154 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Magnum558 »

Kakvi su motori 1.8 92kw u golfu 4 ?
Na sta paziti,imam priliku povoljno uzeti jednog
Kako podnose plin
User avatar
Evolution_IV
Posts: 12809
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#35155 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Evolution_IV »

Dzontra_Volta wrote: 19/05/2021 19:40
artur morgan wrote: 19/05/2021 19:33 Ta ulja u VW vozila sa dpf-om ne bi mogla.

Shell je vrhunsko ulje ali samo odgovarajuce specifikacije.
Ma ne valja ni za hdi motore, ali eto. Javi nam se @EasyMan kad ti se upali neka greška na BC.
Ne prepadaj covjeka bezveze,iscitaj malo acea c2 i c3 na internetu i jedina razlika je u ustedi goriva,pa ford toci u te motore formulu f koja je susta suprotnost total ineo ecs,svi su se ti fordovi raspali,klipnjaca sa klipom kroz haubu izleti,a dpf explodira...
User avatar
black_adrian
Posts: 4564
Joined: 15/02/2021 13:32
Location: Medeno Polje
Vozim: vjetar

#35156 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by black_adrian »

Magnum558 wrote: 19/05/2021 19:46 Kakvi su motori 1.8 92kw u golfu 4 ?
Na sta paziti,imam priliku povoljno uzeti jednog
Kako podnose plin
:thumbup: :thumbup:

za plin ne znam, nisam nikad auto na plin vozio, samo čisti benzin
artur morgan
Posts: 2797
Joined: 30/04/2020 19:47

#35157 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by artur morgan »

Ja bi se odlucio za Shell helix ultra professional. Zbog dpf-a.

Zasto je ovako shell jeftin ? Jeli ovo sigurno original ? Ovaj gore shell oko 40 KM za 4 litra. Jeftino mi to dosta za kvalitetno ulje ?

Edit. Ipak je oko 64 KM, sto je opet dosta povoljna cijena.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 12809
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#35158 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Evolution_IV »

artur morgan wrote: 19/05/2021 20:15 Ja bi se odlucio za Shell helix ultra professional. Zbog dpf-a.

Zasto je ovako shell jeftin ? Jeli ovo sigurno original ? Ovaj gore shell oko 40 KM za 4 litra. Jeftino mi to dosta za kvalitetno ulje ?

Edit. Ipak je oko 64 KM, sto je opet dosta povoljna cijena.
Ja sam ga placao direkt od uvoznika 14KM/L,prosle god nije bilo u momentu pa sam eneos i prijatno sam iznenadjen 🙂
EasyMan
Posts: 2033
Joined: 30/11/2020 16:31

#35159 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by EasyMan »

artur morgan wrote: 19/05/2021 20:15 Ja bi se odlucio za Shell helix ultra professional. Zbog dpf-a.

Zasto je ovako shell jeftin ? Jeli ovo sigurno original ? Ovaj gore shell oko 40 KM za 4 litra. Jeftino mi to dosta za kvalitetno ulje ?

Edit. Ipak je oko 64 KM, sto je opet dosta povoljna cijena.
Mislio sam da je shell dosta skuplji. Njega bi najradije sipao ako je cijena ta koju kazes.
User avatar
dend
Posts: 3440
Joined: 08/10/2018 14:07

#35160 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by dend »

nookey wrote: 19/05/2021 13:02 Ljudi, može li savjet odakle da krenem.
Od prije par dana mi se dešava ujutro na prvom paljenju, auto na trenutak upali u milisekundi i onda se ugasi (potroši naftu) i onda moram verglati 5-6-7 sekundi dok povuče bukvalno novu naftu iz rezervoara pretpostavljam kao da se sva vrati dole. U pitanju je Golf 4 TDI 74KW.
Jedno jutro sam ga ostavio kontra okrenutog malo nizbrdo da je hauba prema dole i tad je sastavio odmah.
Kad dam kontakt čujem da odradi pumpa u rezervoaru, u vožnji nemam problema ništa ne trokira, sve kao i prvog dana piči ko lud.
Odakle da krenem, da je filter goriva po meni trzao bi u vožnji, e sad mogu biti gumice na diznama pa mi bježi vakum, ali šta predlažete odakle da krenem, šta je najčešći uzrok kod ovakvih slučajeva? Da ne vadimo sad bezveze dizne, možda je neko imao sličnih slučajeva.
Da li bi pomogao nepovratni ventil na dovodu goriva da zadrži naftu u crijevima?

Hvala unaprijed
Imao sam isti problem na 1.6 hdi puegeot 407 80kw

Ujutro prvo paljenje odmah upali i radi sekund-dva i onda se ugasi, neovisno da li dodas gas ili ne. Mora se onda verglati 10 sekundi da bi upalio.

Gorivo je pustalo na dizni ( gumica zamjenjena )

Majstor preko mobitela samo rekao da skinem poklopac sa motora, upalim auto ujutro hladno i da gledam da li ce se gdje pojaviti vlaga oko dizni. Kroz 5 sekundi odmah pronasao koja je dizna. Odvukao boschisti, besplatno mi zamjenio, inace je 5 KM u motorexu ta gumica i mozes je sam sebi zamjeniti ( na p407 ) . Mozda nevezano za to uopste ali mi je ubrzo nakon toga otkazala primer pumpica ( nepovratni ventil - rucna pumpa ili kako god vec , skroz se spljostila ) pa sam je zamjenio za ~12KM
artur morgan
Posts: 2797
Joined: 30/04/2020 19:47

#35161 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by artur morgan »

nookey wrote: 19/05/2021 13:02 Ljudi, može li savjet odakle da krenem.
Od prije par dana mi se dešava ujutro na prvom paljenju, auto na trenutak upali u milisekundi i onda se ugasi (potroši naftu) i onda moram verglati 5-6-7 sekundi dok povuče bukvalno novu naftu iz rezervoara pretpostavljam kao da se sva vrati dole. U pitanju je Golf 4 TDI 74KW.
Jedno jutro sam ga ostavio kontra okrenutog malo nizbrdo da je hauba prema dole i tad je sastavio odmah.
Kad dam kontakt čujem da odradi pumpa u rezervoaru, u vožnji nemam problema ništa ne trokira, sve kao i prvog dana piči ko lud.
Odakle da krenem, da je filter goriva po meni trzao bi u vožnji, e sad mogu biti gumice na diznama pa mi bježi vakum, ali šta predlažete odakle da krenem, šta je najčešći uzrok kod ovakvih slučajeva? Da ne vadimo sad bezveze dizne, možda je neko imao sličnih slučajeva.
Da li bi pomogao nepovratni ventil na dovodu goriva da zadrži naftu u crijevima?

Hvala unaprijed
Mislim da je rjesenje upravo taj nepovratni ventil, da sprijeci vracanje goriva.
User avatar
Optimist
Posts: 13566
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#35162 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Optimist »

Ako su gumice dizni, onda bi ti rastao nivo ulja, jer se mijesa nafta i ulje.
Pokusaj prvo sa nepovratnim ventilom.
nookey
Posts: 1020
Joined: 13/10/2010 21:42

#35163 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by nookey »

dend wrote: 19/05/2021 20:47
nookey wrote: 19/05/2021 13:02 Ljudi, može li savjet odakle da krenem.
Od prije par dana mi se dešava ujutro na prvom paljenju, auto na trenutak upali u milisekundi i onda se ugasi (potroši naftu) i onda moram verglati 5-6-7 sekundi dok povuče bukvalno novu naftu iz rezervoara pretpostavljam kao da se sva vrati dole. U pitanju je Golf 4 TDI 74KW.
Jedno jutro sam ga ostavio kontra okrenutog malo nizbrdo da je hauba prema dole i tad je sastavio odmah.
Kad dam kontakt čujem da odradi pumpa u rezervoaru, u vožnji nemam problema ništa ne trokira, sve kao i prvog dana piči ko lud.
Odakle da krenem, da je filter goriva po meni trzao bi u vožnji, e sad mogu biti gumice na diznama pa mi bježi vakum, ali šta predlažete odakle da krenem, šta je najčešći uzrok kod ovakvih slučajeva? Da ne vadimo sad bezveze dizne, možda je neko imao sličnih slučajeva.
Da li bi pomogao nepovratni ventil na dovodu goriva da zadrži naftu u crijevima?

Hvala unaprijed
Imao sam isti problem na 1.6 hdi puegeot 407 80kw

Ujutro prvo paljenje odmah upali i radi sekund-dva i onda se ugasi, neovisno da li dodas gas ili ne. Mora se onda verglati 10 sekundi da bi upalio.

Gorivo je pustalo na dizni ( gumica zamjenjena )

Majstor preko mobitela samo rekao da skinem poklopac sa motora, upalim auto ujutro hladno i da gledam da li ce se gdje pojaviti vlaga oko dizni. Kroz 5 sekundi odmah pronasao koja je dizna. Odvukao boschisti, besplatno mi zamjenio, inace je 5 KM u motorexu ta gumica i mozes je sam sebi zamjeniti ( na p407 ) . Mozda nevezano za to uopste ali mi je ubrzo nakon toga otkazala primer pumpica ( nepovratni ventil - rucna pumpa ili kako god vec , skroz se spljostila ) pa sam je zamjenio za ~12KM
Hvala ti, jesi u Sarajevu, koji je bosista ako nije tajna?
nookey
Posts: 1020
Joined: 13/10/2010 21:42

#35164 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by nookey »

artur morgan wrote: 19/05/2021 22:10
nookey wrote: 19/05/2021 13:02 Ljudi, može li savjet odakle da krenem.
Od prije par dana mi se dešava ujutro na prvom paljenju, auto na trenutak upali u milisekundi i onda se ugasi (potroši naftu) i onda moram verglati 5-6-7 sekundi dok povuče bukvalno novu naftu iz rezervoara pretpostavljam kao da se sva vrati dole. U pitanju je Golf 4 TDI 74KW.
Jedno jutro sam ga ostavio kontra okrenutog malo nizbrdo da je hauba prema dole i tad je sastavio odmah.
Kad dam kontakt čujem da odradi pumpa u rezervoaru, u vožnji nemam problema ništa ne trokira, sve kao i prvog dana piči ko lud.
Odakle da krenem, da je filter goriva po meni trzao bi u vožnji, e sad mogu biti gumice na diznama pa mi bježi vakum, ali šta predlažete odakle da krenem, šta je najčešći uzrok kod ovakvih slučajeva? Da ne vadimo sad bezveze dizne, možda je neko imao sličnih slučajeva.
Da li bi pomogao nepovratni ventil na dovodu goriva da zadrži naftu u crijevima?

Hvala unaprijed
Mislim da je rjesenje upravo taj nepovratni ventil, da sprijeci vracanje goriva.
To znam, samo me brine sto se to desava, nesto ne drzi, pregledao sam crijeva i da negdje ne pusta nisam otkrio...
nookey
Posts: 1020
Joined: 13/10/2010 21:42

#35165 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by nookey »

Optimist wrote: 19/05/2021 22:35 Ako su gumice dizni, onda bi ti rastao nivo ulja, jer se mijesa nafta i ulje.
Pokusaj prvo sa nepovratnim ventilom.
To mi je rekao i moj majstor, pratim svaki dan al ne raste. Stavicu nepovratni da vidim
User avatar
ElRe
Posts: 10674
Joined: 12/12/2011 11:28

#35166 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by ElRe »

EasyMan wrote: 19/05/2021 17:37
Pitam jer nisam 100% siguran bio da je ovo ulje preporuceno od fabrike. Nasao sam informaciju na internetu. Ovo ulje sa oznakom MC3 sam sipao u Sportagea. Ulje mijenjam godisnje ili na nekih 6-7000km :D Ako je bolje ulje stavicu onda to MC3.
Preporučeno je i Total ECS 5W-30 i Total First 0W-30.
User avatar
dend
Posts: 3440
Joined: 08/10/2018 14:07

#35167 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by dend »

nookey wrote: 20/05/2021 07:22
dend wrote: 19/05/2021 20:47
nookey wrote: 19/05/2021 13:02 Ljudi, može li savjet odakle da krenem.
Od prije par dana mi se dešava ujutro na prvom paljenju, auto na trenutak upali u milisekundi i onda se ugasi (potroši naftu) i onda moram verglati 5-6-7 sekundi dok povuče bukvalno novu naftu iz rezervoara pretpostavljam kao da se sva vrati dole. U pitanju je Golf 4 TDI 74KW.
Jedno jutro sam ga ostavio kontra okrenutog malo nizbrdo da je hauba prema dole i tad je sastavio odmah.
Kad dam kontakt čujem da odradi pumpa u rezervoaru, u vožnji nemam problema ništa ne trokira, sve kao i prvog dana piči ko lud.
Odakle da krenem, da je filter goriva po meni trzao bi u vožnji, e sad mogu biti gumice na diznama pa mi bježi vakum, ali šta predlažete odakle da krenem, šta je najčešći uzrok kod ovakvih slučajeva? Da ne vadimo sad bezveze dizne, možda je neko imao sličnih slučajeva.
Da li bi pomogao nepovratni ventil na dovodu goriva da zadrži naftu u crijevima?

Hvala unaprijed
Imao sam isti problem na 1.6 hdi puegeot 407 80kw

Ujutro prvo paljenje odmah upali i radi sekund-dva i onda se ugasi, neovisno da li dodas gas ili ne. Mora se onda verglati 10 sekundi da bi upalio.

Gorivo je pustalo na dizni ( gumica zamjenjena )

Majstor preko mobitela samo rekao da skinem poklopac sa motora, upalim auto ujutro hladno i da gledam da li ce se gdje pojaviti vlaga oko dizni. Kroz 5 sekundi odmah pronasao koja je dizna. Odvukao boschisti, besplatno mi zamjenio, inace je 5 KM u motorexu ta gumica i mozes je sam sebi zamjeniti ( na p407 ) . Mozda nevezano za to uopste ali mi je ubrzo nakon toga otkazala primer pumpica ( nepovratni ventil - rucna pumpa ili kako god vec , skroz se spljostila ) pa sam je zamjenio za ~12KM
Hvala ti, jesi u Sarajevu, koji je bosista ako nije tajna?
Tuzlanski Kanton
EasyMan
Posts: 2033
Joined: 30/11/2020 16:31

#35168 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by EasyMan »

ElRe wrote: 20/05/2021 08:33
EasyMan wrote: 19/05/2021 17:37
Pitam jer nisam 100% siguran bio da je ovo ulje preporuceno od fabrike. Nasao sam informaciju na internetu. Ovo ulje sa oznakom MC3 sam sipao u Sportagea. Ulje mijenjam godisnje ili na nekih 6-7000km :D Ako je bolje ulje stavicu onda to MC3.
Preporučeno je i Total ECS 5W-30 i Total First 0W-30.
Koja je razlika i koje je bolje ulje od ova dva?
User avatar
ElRe
Posts: 10674
Joined: 12/12/2011 11:28

#35169 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by ElRe »

EasyMan wrote: 20/05/2021 10:27
Koja je razlika i koje je bolje ulje od ova dva?
Moj 308 HDI 68 KW već 200.000 km ide na ECS 5W-30. Pored viskoznosti ulje First 0W-30 je novije proizvodnje i prije svega je namijenjeno novim BlueHDI motorima (BHX) a može se koristiti i u HDI motorima nakon njihovog redizajna, to su motori HDI 92 KS, e-HDI 114/115 KS.
Uglavnom, šta god izabereš a što je proizvođač preporučio, nećeš pogriješiti. Mijenjan ga nakon 10.000 km i neće biti problema.
EasyMan
Posts: 2033
Joined: 30/11/2020 16:31

#35170 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by EasyMan »

:thumbup:
ElRe wrote: 20/05/2021 12:11
EasyMan wrote: 20/05/2021 10:27
Koja je razlika i koje je bolje ulje od ova dva?
Moj 308 HDI 68 KW već 200.000 km ide na ECS 5W-30. Pored viskoznosti ulje First 0W-30 je novije proizvodnje i prije svega je namijenjeno novim BlueHDI motorima (BHX) a može se koristiti i u HDI motorima nakon njihovog redizajna, to su motori HDI 92 KS, e-HDI 114/115 KS.
Uglavnom, šta god izabereš a što je proizvođač preporučio, nećeš pogriješiti. Mijenjan ga nakon 10.000 km i neće biti problema.
EasyMan
Posts: 2033
Joined: 30/11/2020 16:31

#35171 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by EasyMan »

Kad dam kontakt ne vidim lampicu grijaca na Peugeot 3008. Zna li neko gdje se nalazi ta lampica i da li je uopste prikazuje? Auto je 2014. godina.
User avatar
bilic
Posts: 1165
Joined: 25/07/2012 22:33

#35172 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by bilic »

EasyMan wrote: 20/05/2021 20:45 Kad dam kontakt ne vidim lampicu grijaca na Peugeot 3008. Zna li neko gdje se nalazi ta lampica i da li je uopste prikazuje? Auto je 2014. godina.
Kad bude temperatura vanjska ispod -2,,,-3 stepena vidjet češ je na sekund :izet:
EasyMan
Posts: 2033
Joined: 30/11/2020 16:31

#35173 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by EasyMan »

bilic wrote: 20/05/2021 20:55
EasyMan wrote: 20/05/2021 20:45 Kad dam kontakt ne vidim lampicu grijaca na Peugeot 3008. Zna li neko gdje se nalazi ta lampica i da li je uopste prikazuje? Auto je 2014. godina.
Kad bude temperatura vanjska ispod -2,,,-3 stepena vidjet češ je na sekund :izet:
Hvala, rekoh da nije kakav problemcic.
Cak ni u knjizi uputstva na slici kontrolne table tu lampicu ne pokazuje.
nookey
Posts: 1020
Joined: 13/10/2010 21:42

#35174 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by nookey »

Evo info za paljenje što sam pisao ranije: zamijenio sam filter goriva, nije bilo nekog posebnog mulja u njemu kad sam ispustio ali nebitno.Pali evo drugi dan normalno ide, e sad ima li veze što je malo hladnije nego prethodnih dana, vidjećemo za dan - dva.
Hvala svima na savjetima, javim ako se šta promijeni.

Pozdrav,
User avatar
drug_profi
Posts: 50217
Joined: 16/07/2012 16:00

#35175 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by drug_profi »

Onako laički, da ti nije na dihtovanju filtera goriva prolazio zrak, pa se nakon zamjene rješilo?
Post Reply