Pitamo Mehanicare ?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

User avatar
Optimist
Posts: 13649
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#34026 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Optimist »

soferina wrote: 15/02/2021 16:12
Optimist wrote: 14/02/2021 16:12 Sta je rundela?
I mene zanima ovaj seljački izraz šta bi bio
Odgovorio je par postova iza, kruzni tok.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13254
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#34027 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Evolution_IV »

:lol: :lol: :lol:
User avatar
black_adrian
Posts: 4564
Joined: 15/02/2021 13:32
Location: Medeno Polje
Vozim: vjetar

#34028 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by black_adrian »

Imam parnicu na šoferšajbi tačno u obliku hoda brisača na vozačevoj strani, znači samo jedna linija vjerovatno nastala kad je neki kamenčić zapao za brisač, i nastade problemčić, jbg. Iz auta toliko se i ne vidi, jedino kad se baš zagledaš, ali s vanjske strane se vidi dosta. Kako to da saniram? Imaju li kakva sredstva ili nešto? Šta činiti
User avatar
konektovan
Posts: 40589
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#34029 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by konektovan »

black_adrian wrote: 15/02/2021 21:54 Imam parnicu na šoferšajbi tačno u obliku hoda brisača na vozačevoj strani, znači samo jedna linija vjerovatno nastala kad je neki kamenčić zapao za brisač, i nastade problemčić, jbg. Iz auta toliko se i ne vidi, jedino kad se baš zagledaš, ali s vanjske strane se vidi dosta. Kako to da saniram? Imaju li kakva sredstva ili nešto? Šta činiti
Ne znam kolko je velika parnica, moze se mozda i rucno to srediti uz neku polir pastu za staklo ili uraditi masinski,...kod ljudi koji se bave tim
Ljubec0
Posts: 1
Joined: 15/02/2021 22:05

#34030 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Ljubec0 »

Pozdrav za sve članove, prvi put koristim forum pa se nadam da pišem na pravome mjestu ovo. Kupio sam skoro bmw e34 518i 1990 godište.

Inače se po malo bavim mehenikom i popravljam svoja druga auta, problem prvi koji imam sa ovim autom jeste da prilikom davanja gasa neki period posle puštanja gasa i dalje drži obrtaje pa onda smanji (isto tako ako ne dam malo gasa dok je na leru hoće da ugasi), mislim da nema veze sa podešavanjem šarafa na leptiru gasa, baš iz razloga što drži malo gas nakon puštanja pedale. Prvo što sam radio jeste prekontrolisao usisno crijevo od filtera zraka do motora, koje je bilo ispucalo i to sam trakom zalijepio i to sam eliminisao da ne povlači zrak sa strane, motor mi djeluje da je dobar, samo ima nešto što pravi problem oko toga. Prvi put radim sa benzincem pa nisam siguran na šta bih mogao obratiti pažnju, sutra sam u planu da ostala crijeva prekontrolišem, ali ne vjerujem da ima problem sa falš zrakom, jedino što sumnjam još jeste što kaplje benzin na jednom crijevu koje dovodi gorivo do injektora.

Takođe trebam i da zamjenim pomoćni cilindar kvačila, pošto je ispod njega bilo ulja, kvačilo je propalo (tako sam kupio auto), a u posudi kočionog ulja je bilo ispod minimuma, pa se nadam da ću zamjenom pomoćnog cilindra omogućiti da auto krene.

Auto sam kupio za sebe, ne planiram prodavati ako sve bude po planu, pa vremenom da rasklapam dio po dio i da sređujem.

Hvala svima za savjete unaprijed i izdvojeno vrijeme za razmatranje ovog problema.
el_bake007
Posts: 794
Joined: 16/03/2017 15:26

#34031 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by el_bake007 »

Kojeg majstora preporucate u Sarajevu (pozeljno NG ili Ilidza) za popravku podizaca stakla?
Dimu1927
Posts: 3986
Joined: 24/05/2020 17:41
Location: Sarajevo

#34032 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Dimu1927 »

el_bake007 wrote: 15/02/2021 23:41 Kojeg majstora preporucate u Sarajevu (pozeljno NG ili Ilidza) za popravku podizaca stakla?
Imas servis bas za podizace na barama, alipasina ulica kad se spustas od skretanja za stadion kosevo prema sipu sa lijeve strane. (malo prije one autopraonice i tehnickog pregleda)
avijon
Posts: 1533
Joined: 20/08/2012 22:10

#34033 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by avijon »

el_bake007 wrote: 15/02/2021 23:41 Kojeg majstora preporucate u Sarajevu (pozeljno NG ili Ilidza) za popravku podizaca stakla?
Memso, kasindolska kažu dobar
User avatar
HarTar
Posts: 8726
Joined: 20/05/2020 02:33

#34034 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by HarTar »

Preporuke za majstora za zamjenu običnog trokrakog volana za MF volan sa komandama? Kanton Sarajevo.
User avatar
SONY_91
Posts: 1843
Joined: 09/09/2009 12:24
Location: Somewhere in Posavina

#34035 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by SONY_91 »

Mijenjao sam ulje i filtere u subotu i po specifikacijama za 2.0 CDTI kapacitet koji staje je 4,5l dok mi je majstor nasuo 5l ulja. Na mjeraču je ulje na maksimumu ali ne vidim da li je iznad je jer svijetlo ulje. Da li sada da mu ponovo idem da izvuče ulja ili da ostavim ovako.
User avatar
nivla
Posts: 4282
Joined: 12/01/2008 23:44

#34036 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by nivla »

nece mu biti nista, ostavi kako jeste
User avatar
Industrialyzer
Posts: 4839
Joined: 11/06/2011 23:51

#34037 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Industrialyzer »

avijon wrote: 16/02/2021 01:07
el_bake007 wrote: 15/02/2021 23:41 Kojeg majstora preporucate u Sarajevu (pozeljno NG ili Ilidza) za popravku podizaca stakla?
Memso, kasindolska kažu dobar
Odlican :thumbup:
User avatar
Optimist
Posts: 13649
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#34038 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Optimist »

SONY_91 wrote: 16/02/2021 11:58 Mijenjao sam ulje i filtere u subotu i po specifikacijama za 2.0 CDTI kapacitet koji staje je 4,5l dok mi je majstor nasuo 5l ulja. Na mjeraču je ulje na maksimumu ali ne vidim da li je iznad je jer svijetlo ulje. Da li sada da mu ponovo idem da izvuče ulja ili da ostavim ovako.
Prekontrolisi vise puta nivo ulja u narednim danima i ako bude iznad maksimuma, otidji da ti izvuce visak.
Nivo znatno preko maksimuma moze biti stetan za motor jer stvara veci pritisak na dihtunge i ventile.
User avatar
SONY_91
Posts: 1843
Joined: 09/09/2009 12:24
Location: Somewhere in Posavina

#34039 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by SONY_91 »

Optimist wrote: 16/02/2021 12:41
SONY_91 wrote: 16/02/2021 11:58 Mijenjao sam ulje i filtere u subotu i po specifikacijama za 2.0 CDTI kapacitet koji staje je 4,5l dok mi je majstor nasuo 5l ulja. Na mjeraču je ulje na maksimumu ali ne vidim da li je iznad je jer svijetlo ulje. Da li sada da mu ponovo idem da izvuče ulja ili da ostavim ovako.
Prekontrolisi vise puta nivo ulja u narednim danima i ako bude iznad maksimuma, otidji da ti izvuce visak.
Nivo znatno preko maksimuma moze biti stetan za motor jer stvara veci pritisak na dihtunge i ventile.
Ma šipka izrezbarena u dijelu gdje se mjeri i tu se vidi da je na max. (dolazi ulje do kraja dijela gdje je izrezbarena) ali dalje se ne vidi ništa jer je ulje svijetlo a šipka glatka.
User avatar
Optimist
Posts: 13649
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#34040 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Optimist »

Zato i kazem da vozis par dana tako i onda provjeris koliko je preko maximuma, dok se ulje zaprlja. Ukoliko je 2-3mm nije problem. Ukoliko bude vise od toga, ja bih izvukao taj visak.
User avatar
basicm
Posts: 10474
Joined: 16/01/2012 21:38

#34041 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by basicm »

Izvuci ulje.
User avatar
drug_profi
Posts: 50604
Joined: 16/07/2012 16:00

#34042 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by drug_profi »

Ako je na maksimumu, a da je u dozvoljenom rasponu, ne bi trebalo biti štete.
Više od toga je štetno za motor. Da budeš siguran izvuci 2-3 deca. Imaš na nekim pumpama usisivače za ulje.
User avatar
konektovan
Posts: 40589
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#34043 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by konektovan »

Ma potrošiće 2 -3 dece cdti za heftu.. :mrgreen:
User avatar
ruud
Posts: 4129
Joined: 30/07/2008 15:29

#34044 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by ruud »

ruud wrote: 25/12/2020 21:02 Šta bi mogao prvo ispratiti prije nego počnem sumnjati na dihtung (ne daj Bože glavu) jer vidim da povremeno auto pomalo uzima vodu?
kabal1337 wrote: 25/12/2020 21:04 @ruud pa imas li majoneze ispod cepa od ulja, baloncici u posudi za rashldnu dok auto radi?
konektovan wrote: 25/12/2020 21:35 Kod tebe nije majoneza, vec choco puding :mrgreen:
bitanga_sa_otesa wrote: 25/12/2020 21:40 ma ok ti je cep :thumbup:
na dizalicu i trazi baterijom gdje curi antifriz.
preludezalude wrote: 25/12/2020 22:50 Da li gubi antifriz? Da li dosipas?
Brus Lee wrote: 25/12/2020 23:06 Da nije dihtung glave. Jesi dobar s glavom 😁
S obzirom da mi je počeo uzimati poprilično dosta tečnosti, pa tako dosipam svaki ili svaki drugi dan po par decilitara. Vrijeme je krajnje bilo za servis. U servisu kažu da ne pušta nigdje, sve suho kao barut, ali ima trag antifriza u auspuhu. Zbog toga ali i zbog količine dima iz auspuha kažu da je skoro pa 100% glava.

Dok ne nađem istu, nisam htio da mi rade demontažu odnosno testiranje.

Imate li preporuku gdje tražiti glavu? U pitanju je 2.0 Common rail sa 2 bregaste.
User avatar
SONY_91
Posts: 1843
Joined: 09/09/2009 12:24
Location: Somewhere in Posavina

#34045 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by SONY_91 »

konektovan wrote: 16/02/2021 13:28 Ma potrošiće 2 -3 dece cdti za heftu.. :mrgreen:
1.9 CDTI 88kW na 15.000km mijenjao ulje a auto imalo 400.000km na satu nije trošio ništa ulja. Sipao ga blizu max. svaku zamjenu i toliko zateknem na sljedećoj zamjeni. Valjda i ovaj 2.0 bude približan, tek sam uzeo auto :D .
User avatar
JavierBosnia
Posts: 3542
Joined: 22/11/2015 13:59
Location: Uradi sam

#34046 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by JavierBosnia »

U septembru kupljen novi akumulator Exide Premium jer je stari crko i jucer nakon nekih 7-8 dana sto nisam palio auto, na prvom paljenju bgm popalise se lampice da blinkaju i piste na trenutak jedno sekundu i nakon 2 sekunde upali.

Odvezao se 10 min do lokacije gdje trebam, parkirao i nakon sat kad sam se vracao normalno se pokrenuo. Da li je to ikako normalno s obzirom da je vani bio 7 8 dana na ovim minusima ili bih trebao sta provjeriti.

Ako se dobro sjecam momak kad mi je iz Vesproma postavljao provjeravao je napon i punjenje mislim da je rekao da je to dobro, ali da provjerim mescini anlaser jer malo duze vergla? Da li bi to moglo biti to?
User avatar
konektovan
Posts: 40589
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#34047 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by konektovan »

SONY_91 wrote: 16/02/2021 13:50
konektovan wrote: 16/02/2021 13:28 Ma potrošiće 2 -3 dece cdti za heftu.. :mrgreen:
1.9 CDTI 88kW na 15.000km mijenjao ulje a auto imalo 400.000km na satu nije trošio ništa ulja. Sipao ga blizu max. svaku zamjenu i toliko zateknem na sljedećoj zamjeni. Valjda i ovaj 2.0 bude približan, tek sam uzeo auto :D .
E nije isto kad ga fiat proizvodi (jtd) i GM(opel)).. :mrgreen:
User avatar
SONY_91
Posts: 1843
Joined: 09/09/2009 12:24
Location: Somewhere in Posavina

#34048 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by SONY_91 »

konektovan wrote: 16/02/2021 14:26
SONY_91 wrote: 16/02/2021 13:50
konektovan wrote: 16/02/2021 13:28 Ma potrošiće 2 -3 dece cdti za heftu.. :mrgreen:
1.9 CDTI 88kW na 15.000km mijenjao ulje a auto imalo 400.000km na satu nije trošio ništa ulja. Sipao ga blizu max. svaku zamjenu i toliko zateknem na sljedećoj zamjeni. Valjda i ovaj 2.0 bude približan, tek sam uzeo auto :D .
E nije isto kad ga fiat proizvodi (jtd) i GM(opel)).. :mrgreen:
Nemoj da ga urekneš. Neka izdrži do 300.000 i ja zadovoljan :D .
User avatar
konektovan
Posts: 40589
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#34049 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by konektovan »

SONY_91 wrote: 16/02/2021 14:33
konektovan wrote: 16/02/2021 14:26
SONY_91 wrote: 16/02/2021 13:50

1.9 CDTI 88kW na 15.000km mijenjao ulje a auto imalo 400.000km na satu nije trošio ništa ulja. Sipao ga blizu max. svaku zamjenu i toliko zateknem na sljedećoj zamjeni. Valjda i ovaj 2.0 bude približan, tek sam uzeo auto :D .
E nije isto kad ga fiat proizvodi (jtd) i GM(opel)).. :mrgreen:
Nemoj da ga urekneš. Neka izdrži do 300.000 i ja zadovoljan :D .

Nek bude sa srećom. :thumbup:
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#34050 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by 530i »

SONY_91 wrote: 16/02/2021 12:46 Ma šipka izrezbarena u dijelu gdje se mjeri i tu se vidi da je na max. (dolazi ulje do kraja dijela gdje je izrezbarena) ali dalje se ne vidi ništa jer je ulje svijetlo a šipka glatka.
Znaju šipke biti nezgodne za očitanje, ali opet se može uglavnom jasno vidjeti do kojeg je nivoa ulje. Očisti šipku krpom dobro i izmjeri...
Post Reply