Odgovorio je par postova iza, kruzni tok.
Pitamo Mehanicare ?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Optimist
- Posts: 13649
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
- Evolution_IV
- Posts: 13254
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#34028 Re: Pitamo Mehanicare ?
Imam parnicu na šoferšajbi tačno u obliku hoda brisača na vozačevoj strani, znači samo jedna linija vjerovatno nastala kad je neki kamenčić zapao za brisač, i nastade problemčić, jbg. Iz auta toliko se i ne vidi, jedino kad se baš zagledaš, ali s vanjske strane se vidi dosta. Kako to da saniram? Imaju li kakva sredstva ili nešto? Šta činiti
- konektovan
- Posts: 40589
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#34029 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ne znam kolko je velika parnica, moze se mozda i rucno to srediti uz neku polir pastu za staklo ili uraditi masinski,...kod ljudi koji se bave timblack_adrian wrote: ↑15/02/2021 21:54 Imam parnicu na šoferšajbi tačno u obliku hoda brisača na vozačevoj strani, znači samo jedna linija vjerovatno nastala kad je neki kamenčić zapao za brisač, i nastade problemčić, jbg. Iz auta toliko se i ne vidi, jedino kad se baš zagledaš, ali s vanjske strane se vidi dosta. Kako to da saniram? Imaju li kakva sredstva ili nešto? Šta činiti
-
- Posts: 1
- Joined: 15/02/2021 22:05
#34030 Re: Pitamo Mehanicare ?
Pozdrav za sve članove, prvi put koristim forum pa se nadam da pišem na pravome mjestu ovo. Kupio sam skoro bmw e34 518i 1990 godište.
Inače se po malo bavim mehenikom i popravljam svoja druga auta, problem prvi koji imam sa ovim autom jeste da prilikom davanja gasa neki period posle puštanja gasa i dalje drži obrtaje pa onda smanji (isto tako ako ne dam malo gasa dok je na leru hoće da ugasi), mislim da nema veze sa podešavanjem šarafa na leptiru gasa, baš iz razloga što drži malo gas nakon puštanja pedale. Prvo što sam radio jeste prekontrolisao usisno crijevo od filtera zraka do motora, koje je bilo ispucalo i to sam trakom zalijepio i to sam eliminisao da ne povlači zrak sa strane, motor mi djeluje da je dobar, samo ima nešto što pravi problem oko toga. Prvi put radim sa benzincem pa nisam siguran na šta bih mogao obratiti pažnju, sutra sam u planu da ostala crijeva prekontrolišem, ali ne vjerujem da ima problem sa falš zrakom, jedino što sumnjam još jeste što kaplje benzin na jednom crijevu koje dovodi gorivo do injektora.
Takođe trebam i da zamjenim pomoćni cilindar kvačila, pošto je ispod njega bilo ulja, kvačilo je propalo (tako sam kupio auto), a u posudi kočionog ulja je bilo ispod minimuma, pa se nadam da ću zamjenom pomoćnog cilindra omogućiti da auto krene.
Auto sam kupio za sebe, ne planiram prodavati ako sve bude po planu, pa vremenom da rasklapam dio po dio i da sređujem.
Hvala svima za savjete unaprijed i izdvojeno vrijeme za razmatranje ovog problema.
Inače se po malo bavim mehenikom i popravljam svoja druga auta, problem prvi koji imam sa ovim autom jeste da prilikom davanja gasa neki period posle puštanja gasa i dalje drži obrtaje pa onda smanji (isto tako ako ne dam malo gasa dok je na leru hoće da ugasi), mislim da nema veze sa podešavanjem šarafa na leptiru gasa, baš iz razloga što drži malo gas nakon puštanja pedale. Prvo što sam radio jeste prekontrolisao usisno crijevo od filtera zraka do motora, koje je bilo ispucalo i to sam trakom zalijepio i to sam eliminisao da ne povlači zrak sa strane, motor mi djeluje da je dobar, samo ima nešto što pravi problem oko toga. Prvi put radim sa benzincem pa nisam siguran na šta bih mogao obratiti pažnju, sutra sam u planu da ostala crijeva prekontrolišem, ali ne vjerujem da ima problem sa falš zrakom, jedino što sumnjam još jeste što kaplje benzin na jednom crijevu koje dovodi gorivo do injektora.
Takođe trebam i da zamjenim pomoćni cilindar kvačila, pošto je ispod njega bilo ulja, kvačilo je propalo (tako sam kupio auto), a u posudi kočionog ulja je bilo ispod minimuma, pa se nadam da ću zamjenom pomoćnog cilindra omogućiti da auto krene.
Auto sam kupio za sebe, ne planiram prodavati ako sve bude po planu, pa vremenom da rasklapam dio po dio i da sređujem.
Hvala svima za savjete unaprijed i izdvojeno vrijeme za razmatranje ovog problema.
-
- Posts: 794
- Joined: 16/03/2017 15:26
#34031 Re: Pitamo Mehanicare ?
Kojeg majstora preporucate u Sarajevu (pozeljno NG ili Ilidza) za popravku podizaca stakla?
-
- Posts: 3986
- Joined: 24/05/2020 17:41
- Location: Sarajevo
#34032 Re: Pitamo Mehanicare ?
Imas servis bas za podizace na barama, alipasina ulica kad se spustas od skretanja za stadion kosevo prema sipu sa lijeve strane. (malo prije one autopraonice i tehnickog pregleda)el_bake007 wrote: ↑15/02/2021 23:41 Kojeg majstora preporucate u Sarajevu (pozeljno NG ili Ilidza) za popravku podizaca stakla?
-
- Posts: 1533
- Joined: 20/08/2012 22:10
#34033 Re: Pitamo Mehanicare ?
Memso, kasindolska kažu dobarel_bake007 wrote: ↑15/02/2021 23:41 Kojeg majstora preporucate u Sarajevu (pozeljno NG ili Ilidza) za popravku podizaca stakla?
- HarTar
- Posts: 8726
- Joined: 20/05/2020 02:33
#34034 Re: Pitamo Mehanicare ?
Preporuke za majstora za zamjenu običnog trokrakog volana za MF volan sa komandama? Kanton Sarajevo.
- SONY_91
- Posts: 1843
- Joined: 09/09/2009 12:24
- Location: Somewhere in Posavina
#34035 Re: Pitamo Mehanicare ?
Mijenjao sam ulje i filtere u subotu i po specifikacijama za 2.0 CDTI kapacitet koji staje je 4,5l dok mi je majstor nasuo 5l ulja. Na mjeraču je ulje na maksimumu ali ne vidim da li je iznad je jer svijetlo ulje. Da li sada da mu ponovo idem da izvuče ulja ili da ostavim ovako.
- nivla
- Posts: 4282
- Joined: 12/01/2008 23:44
#34036 Re: Pitamo Mehanicare ?
nece mu biti nista, ostavi kako jeste
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#34037 Re: Pitamo Mehanicare ?
Odlicanavijon wrote: ↑16/02/2021 01:07Memso, kasindolska kažu dobarel_bake007 wrote: ↑15/02/2021 23:41 Kojeg majstora preporucate u Sarajevu (pozeljno NG ili Ilidza) za popravku podizaca stakla?
- Optimist
- Posts: 13649
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#34038 Re: Pitamo Mehanicare ?
Prekontrolisi vise puta nivo ulja u narednim danima i ako bude iznad maksimuma, otidji da ti izvuce visak.SONY_91 wrote: ↑16/02/2021 11:58 Mijenjao sam ulje i filtere u subotu i po specifikacijama za 2.0 CDTI kapacitet koji staje je 4,5l dok mi je majstor nasuo 5l ulja. Na mjeraču je ulje na maksimumu ali ne vidim da li je iznad je jer svijetlo ulje. Da li sada da mu ponovo idem da izvuče ulja ili da ostavim ovako.
Nivo znatno preko maksimuma moze biti stetan za motor jer stvara veci pritisak na dihtunge i ventile.
- SONY_91
- Posts: 1843
- Joined: 09/09/2009 12:24
- Location: Somewhere in Posavina
#34039 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ma šipka izrezbarena u dijelu gdje se mjeri i tu se vidi da je na max. (dolazi ulje do kraja dijela gdje je izrezbarena) ali dalje se ne vidi ništa jer je ulje svijetlo a šipka glatka.Optimist wrote: ↑16/02/2021 12:41Prekontrolisi vise puta nivo ulja u narednim danima i ako bude iznad maksimuma, otidji da ti izvuce visak.SONY_91 wrote: ↑16/02/2021 11:58 Mijenjao sam ulje i filtere u subotu i po specifikacijama za 2.0 CDTI kapacitet koji staje je 4,5l dok mi je majstor nasuo 5l ulja. Na mjeraču je ulje na maksimumu ali ne vidim da li je iznad je jer svijetlo ulje. Da li sada da mu ponovo idem da izvuče ulja ili da ostavim ovako.
Nivo znatno preko maksimuma moze biti stetan za motor jer stvara veci pritisak na dihtunge i ventile.
- Optimist
- Posts: 13649
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#34040 Re: Pitamo Mehanicare ?
Zato i kazem da vozis par dana tako i onda provjeris koliko je preko maximuma, dok se ulje zaprlja. Ukoliko je 2-3mm nije problem. Ukoliko bude vise od toga, ja bih izvukao taj visak.
- drug_profi
- Posts: 50604
- Joined: 16/07/2012 16:00
#34042 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ako je na maksimumu, a da je u dozvoljenom rasponu, ne bi trebalo biti štete.
Više od toga je štetno za motor. Da budeš siguran izvuci 2-3 deca. Imaš na nekim pumpama usisivače za ulje.
Više od toga je štetno za motor. Da budeš siguran izvuci 2-3 deca. Imaš na nekim pumpama usisivače za ulje.
- konektovan
- Posts: 40589
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#34043 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ma potrošiće 2 -3 dece cdti za heftu..
- ruud
- Posts: 4129
- Joined: 30/07/2008 15:29
#34044 Re: Pitamo Mehanicare ?
bitanga_sa_otesa wrote: ↑25/12/2020 21:40 ma ok ti je cep
na dizalicu i trazi baterijom gdje curi antifriz.
S obzirom da mi je počeo uzimati poprilično dosta tečnosti, pa tako dosipam svaki ili svaki drugi dan po par decilitara. Vrijeme je krajnje bilo za servis. U servisu kažu da ne pušta nigdje, sve suho kao barut, ali ima trag antifriza u auspuhu. Zbog toga ali i zbog količine dima iz auspuha kažu da je skoro pa 100% glava.
Dok ne nađem istu, nisam htio da mi rade demontažu odnosno testiranje.
Imate li preporuku gdje tražiti glavu? U pitanju je 2.0 Common rail sa 2 bregaste.
- SONY_91
- Posts: 1843
- Joined: 09/09/2009 12:24
- Location: Somewhere in Posavina
#34045 Re: Pitamo Mehanicare ?
1.9 CDTI 88kW na 15.000km mijenjao ulje a auto imalo 400.000km na satu nije trošio ništa ulja. Sipao ga blizu max. svaku zamjenu i toliko zateknem na sljedećoj zamjeni. Valjda i ovaj 2.0 bude približan, tek sam uzeo auto .
- JavierBosnia
- Posts: 3542
- Joined: 22/11/2015 13:59
- Location: Uradi sam
#34046 Re: Pitamo Mehanicare ?
U septembru kupljen novi akumulator Exide Premium jer je stari crko i jucer nakon nekih 7-8 dana sto nisam palio auto, na prvom paljenju bgm popalise se lampice da blinkaju i piste na trenutak jedno sekundu i nakon 2 sekunde upali.
Odvezao se 10 min do lokacije gdje trebam, parkirao i nakon sat kad sam se vracao normalno se pokrenuo. Da li je to ikako normalno s obzirom da je vani bio 7 8 dana na ovim minusima ili bih trebao sta provjeriti.
Ako se dobro sjecam momak kad mi je iz Vesproma postavljao provjeravao je napon i punjenje mislim da je rekao da je to dobro, ali da provjerim mescini anlaser jer malo duze vergla? Da li bi to moglo biti to?
Odvezao se 10 min do lokacije gdje trebam, parkirao i nakon sat kad sam se vracao normalno se pokrenuo. Da li je to ikako normalno s obzirom da je vani bio 7 8 dana na ovim minusima ili bih trebao sta provjeriti.
Ako se dobro sjecam momak kad mi je iz Vesproma postavljao provjeravao je napon i punjenje mislim da je rekao da je to dobro, ali da provjerim mescini anlaser jer malo duze vergla? Da li bi to moglo biti to?
- konektovan
- Posts: 40589
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#34047 Re: Pitamo Mehanicare ?
E nije isto kad ga fiat proizvodi (jtd) i GM(opel))..
- SONY_91
- Posts: 1843
- Joined: 09/09/2009 12:24
- Location: Somewhere in Posavina
#34048 Re: Pitamo Mehanicare ?
Nemoj da ga urekneš. Neka izdrži do 300.000 i ja zadovoljan .konektovan wrote: ↑16/02/2021 14:26E nije isto kad ga fiat proizvodi (jtd) i GM(opel))..
- konektovan
- Posts: 40589
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#34049 Re: Pitamo Mehanicare ?
SONY_91 wrote: ↑16/02/2021 14:33Nemoj da ga urekneš. Neka izdrži do 300.000 i ja zadovoljan .
Nek bude sa srećom.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#34050 Re: Pitamo Mehanicare ?
Znaju šipke biti nezgodne za očitanje, ali opet se može uglavnom jasno vidjeti do kojeg je nivoa ulje. Očisti šipku krpom dobro i izmjeri...