Zamjenski dijelovi ovjesa za vozila marke mercedes proizvodjaca meyle ili jos bolje lemforder koji su propisno postavljeni N E M O G U propasti za 2godine ili 40.000km. Ukoliko se, iz nekog razloga, nema fetish za preskakanje trotoara pri brzini od 40+ kmh, onda mogu Takvi dijelovi MORAJU da traju 5godina. Cak i lemforder sam od sebe daje 1godinu garancije, da radis sta god hoces, ako propadne dobit ces drugi djaba. Tako je i za OEM, s tim da su oni za 20-30% dugotrajniji, pa ocekuj nekih 7godina vijek trajanja. Kad saberes vrijeme, oduzmes cijenu, shvatis da ipak nije skupoSnake Eyes wrote: ↑26/11/2020 18:04
Ja sve reklamacije koje sam ikada imao su bile zbog loše ugradnje, majstor stručnih ruku i čestita karaktera vredniji je od zlata.
Možeš li onako usput dati nam preporuku šta gledati prilikom kupovine Mercedesa? Šta misliš o B klasi? Generalno i ona je na glasu da je kao malo manje skučena od A klase kada je servis u pitanju.
2005+ b200, 220, dobra auta. Kod modela 2005- je bila greska s valeom radijatorom pa je rashladna tecnost ulazila u mjenjac. Mislim da @mirsek ima bas takav radijator i da mu je problem s mjenjacem vezan radi prisustva glycola u ulju mjenjaca. Sto prouzrokuje druge kvarove. Takav scenarij se moze sprijeciti zamjenom radijatora, ispiranjem getribe. Automobili u rasponu 2004-2007 su znali imati poteskoca pri paljenju, gdje bi dijagnostika izbacivala pogresne parametre ecu-a, a greska bi zapravo bila u senzoru pritiska ulja. Zamjenski senzor pritiska ulja kosta cca 70km, a isti rikne u roku par mjeseci, mora se kupiti ili s otpada ili orginalni. Zadnje opruge na modelima classic-avangard su skloni pucanju, pa ne bi bilo lose pregledati i njih. Gumice zadnje balans stangle su vecinom lose, zamjenske OEM kostaju 20tak km komad, a u radnjama cca 10tak km. Ostatak zadnjeg ovjesa je u 99% fabricki, a i ostat ce takav, sto govori o kvaliteti dijelova . Treba provjeri hidro nosace motora, stvaraju ukoliko su propali, velike probleme s radom. Osjeti se jako dubok, treskav, zvuk pri kretanju, kasnjenje na odzivu s gasom. Sipati propisno ulje, ukoliko posjeduje dpf onda MORA ici ulje niskog pepela ( low ash ) inace ce biti skupa igranka. Ostalo manje vise solidno.