Pitamo Mehanicare ?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Snake Eyes
- Posts: 5190
- Joined: 12/04/2013 14:02
#31151 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ja sam idalje ubjeđen da ovlašteni servisi nisu obavezni da koriste preporučenu satnicu od proizvođača , to je satnica iz manual-a ali zašto da je ne koriste kada se uspješno mogu kriti iza nje, ko rek'o, zeko rek'o Korisnik se buni za satnicu, evo prijatelju ćitab, proizvođač rekao da za zamjenu tog dijela toliko vremena treba. Također vrijednost sata je individualno određena. Sad će opet paljba po meni
- Laplace
- Posts: 10445
- Joined: 19/11/2012 18:37
#31152 Re: Pitamo Mehanicare ?
Malo mi je čudno da više radnika radi na zamjeni ulja. Meni je jedan randik uradio veliki servis + zamjenu ulja u mjenjaču, a mali servis (ulje u motoru + filteri) također jedan čovjek.saiks wrote: ↑24/11/2020 18:26 Dovukao auto u ovlašteni u 9 ujutru. U 12 zovu gotovo auto. Fakturisali 6 sati rada na autu jer kao radilo je vise ljudi na njemu i pošto je auto bilo ugrijano morali čekati da se ulja ohlade jer je bila riječ o zamjeni ulja u motoru i mjenjaču. Neće moje auto više kod vas
-
- Posts: 2841
- Joined: 30/04/2020 19:47
#31153 Re: Pitamo Mehanicare ?
Nece biti paljbeSnake Eyes wrote: ↑26/11/2020 09:39 Ja sam idalje ubjeđen da ovlašteni servisi nisu obavezni da koriste preporučenu satnicu od proizvođača , to je satnica iz manual-a ali zašto da je ne koriste kada se uspješno mogu kriti iza nje, ko rek'o, zeko rek'o Korisnik se buni za satnicu, evo prijatelju ćitab, proizvođač rekao da za zamjenu tog dijela toliko vremena treba. Također vrijednost sata je individualno određena. Sad će opet paljba po meni
Cijena rada treba biti prilagodjena odredjenom trzistu na nacin da bude povoljna i prihvatljiva i za servis a i takodje prihvatljiva za klijente korisnike servisa. Vrijeme rada Mercedes moze i treba normirati, ali novcana vrijednost satnice je iskljucivo stvar servisa.
-
- Posts: 368
- Joined: 06/10/2015 14:27
#31154 Re: Pitamo Mehanicare ?
Znam da je ovo tema za mehaničare, ali da slučajno neko ne zna..
Imam Škodu fabiju 2004 godište, radio koji je bio je izvađen i stavljen je novi isti za fabiju, međutim ne može se upaliti zbog nedostatka kodova..Da li se može ovo nekako restartovati, gdje i koliko bi koštalo?
Imam Škodu fabiju 2004 godište, radio koji je bio je izvađen i stavljen je novi isti za fabiju, međutim ne može se upaliti zbog nedostatka kodova..Da li se može ovo nekako restartovati, gdje i koliko bi koštalo?
- mirsek
- Posts: 12823
- Joined: 07/05/2010 15:40
#31155 Re: Pitamo Mehanicare ?
To je vec peglanje osobe. Ako bude nepredvidjenih problema tek tada zovem da se ubrza ili rijesi sto prije.topcam wrote: ↑26/11/2020 08:14mirsek wrote: ↑25/11/2020 17:38Hvala na odgovoru.STARx wrote: ↑24/11/2020 23:09
Da ovo je cijena servisa za 722.6 mjenjac, odnosno 5g tronic. Cijena "kit-a" ulja i u radnji kosta 300km, mimo ovlastenog. A racunajte da rijetko koji serviser ce izvuci sav kapacitet ulja, vecinom se to krece od 4-5l. Mi radimo komplet zamjenu. Provjerava se nivo ulja na propisanoj temperaturi, greske su nedopustive. Po zelji kupca mozemo slati i analizu starog ulja na glycol ili prisustvo metalnih cestica, sto se dodatno naplacuje, a daje jasniju sliku stanja mjenjaca.
Pregled je 50km, cijena se odreduje ovisno o stanju i vrsti zahvata koji je potreban da se reparira.
Znaci pregled mjenjaca je 50 KM, to nije skupo ako se sa velikom sigurnosti/preciznosti moze pronaci stvarni problem. Koliko kosta testiranje starog ulja na glycol i metalne cestice ?mirsek wrote: ↑25/11/2020 23:07Svaka cast na odgovorima i promociji servisa. Pohvalit cu vas Aldini, inace, mojoj skolskoj drugarici.STARx wrote: ↑25/11/2020 20:37
Radna povrsina, kao i sredina, mora biti cista. Profesionalan pristup, odmascivanje, pospremanje nereda prijasnjih servisera, ciscenje motornog prostora, zastita enterijera, volana, je normalna pojava. Tezimo ka tome da nasa usluga bude bolja od konkurencije, da to bude na svjetskoj razini. Mislim da u tome uspjevamo, prituzbe kao i u svakom poslu postoje, kao i negativna iskustva ( vecinom radi nesporazuma oko cijene ) no trudimo se da klijent izadje zadovoljan. Ipak prezentujemo brend kojim smo ponosni.
Drug trebao si odmah nazvati skolsku, da serviserima kaze, ovaj je moj, moze i bez termina.
- kabal1337
- Posts: 8112
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#31156 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ovlasteni ili dekodiranjeIstinitaPoruka wrote: ↑26/11/2020 14:20 Znam da je ovo tema za mehaničare, ali da slučajno neko ne zna..
Imam Škodu fabiju 2004 godište, radio koji je bio je izvađen i stavljen je novi isti za fabiju, međutim ne može se upaliti zbog nedostatka kodova..Da li se može ovo nekako restartovati, gdje i koliko bi koštalo?
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#31157 Re: Pitamo Mehanicare ?
U oba slučaja oko 30 maraka. Ali mislim da ti ovlašećni neće dati kod ako nemaš broj šasije vozila u koje je originalno ugrađen.IstinitaPoruka wrote: ↑26/11/2020 14:20 Znam da je ovo tema za mehaničare, ali da slučajno neko ne zna..
Imam Škodu fabiju 2004 godište, radio koji je bio je izvađen i stavljen je novi isti za fabiju, međutim ne može se upaliti zbog nedostatka kodova..Da li se može ovo nekako restartovati, gdje i koliko bi koštalo?
Jednostavnija opcija je dekodiranje. U Sarajevo elektronik servis na Koševskom u Nusreta šišića Dede.
- Snake Eyes
- Posts: 5190
- Joined: 12/04/2013 14:02
#31158 Re: Pitamo Mehanicare ?
artur morgan wrote: ↑26/11/2020 10:28Nece biti paljbeSnake Eyes wrote: ↑26/11/2020 09:39 Ja sam idalje ubjeđen da ovlašteni servisi nisu obavezni da koriste preporučenu satnicu od proizvođača , to je satnica iz manual-a ali zašto da je ne koriste kada se uspješno mogu kriti iza nje, ko rek'o, zeko rek'o Korisnik se buni za satnicu, evo prijatelju ćitab, proizvođač rekao da za zamjenu tog dijela toliko vremena treba. Također vrijednost sata je individualno određena. Sad će opet paljba po meni
Cijena rada treba biti prilagodjena odredjenom trzistu na nacin da bude povoljna i prihvatljiva i za servis a i takodje prihvatljiva za klijente korisnike servisa. Vrijeme rada Mercedes moze i treba normirati, ali novcana vrijednost satnice je iskljucivo stvar servisa.
Satnica zakonski mora biti nominirana, sopstvenim pravilnikom, preporukom proizvođača ili lokalnim trgovinskim adetima. Ubjedljivo najlakše je iskoristiti norme koje je definisao proizvođač, lako kupcima objasniti zašto je to tako i da tako mora biti Na stranu što to kompaniji finasijski odgovara Zamisli kada bi se zaista morali držati satnice/cjenovnika, nikada ne bi dobili ugovor o održavanju ili ne bi nikada mogli izaći na bilo koji tender ili manje sati fakturisati po potrebi...
Ono oko čeka nema dileme i što je mandatorno za ovlaštene servise i gdje proizvođać zadire je standard i nivo kvaliteta usluge, zato se mora ići na konstantne edukacije, zato moraju serviseri polagati nove certifikate kako tehnologija napreduje ako žele zadržati licencu.
Opet ja očekujem paljbu
-
- Posts: 2094
- Joined: 24/11/2020 19:21
#31159 Re: Pitamo Mehanicare ?
Varas se. Pogotovo ako mislis da je svaka musterija upravu, da od svake musterije ovisi opstanak servisa. Vecinski udio je u servisiranju flote, "obicni" korisnici cine 10-15% prometa. Ko god misli da je skupo 100km za ruke da ti ovlasteni serviser zamijeni ulje u mjenjacu, wandleru, izmjeri stanje na temperaturi od 40c ulja, stavi nove vijke, utikac, dihtung, po zelji restartuje memoriju mjenjaca, stavi pecat na rad, onda je zalutao. Ko god dodje sa stavom da moze sprovoditi silu za svoje pare i uvjerenjem da ce neko propasti radi njegovir par stotina km je takodjer zalutao. Ja licno da imam privatni servis ne bih uradio servis mjenjaca ispod 100km, a toliko kosta i u ovlastenom. Fuseraja ima na svakom cosku, ti ce raditi i za 20km, pa kad ti spali vrelim uljem koje prska kompresorom da brze izadje jer ga ispred ceka jos 5 auta bit ce odron auto, a ne majstor
- Evolution_IV
- Posts: 13303
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#31160 Re: Pitamo Mehanicare ?
Koliko ja znam mercedes nije za fukaru i kokuze,nek me neko ispravi kao grijesim
- Optimist
- Posts: 13658
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#31161 Re: Pitamo Mehanicare ?
Opra ovaj snejk na ruke majke mi.
-
- Posts: 2094
- Joined: 24/11/2020 19:21
#31162 Re: Pitamo Mehanicare ?
Nije jednom se bogaralo kako auto koje vrijedi 3500km moze dobit fakturu od 1500-2000km. Curi ulje sa svih strana, masno ispod sve, "deder" uspi ti novo, mjenjac trza, preskace. Blago receno grob. A hoce da rijesi problem za 100-200km. Ja takva auta prvo cistim, prljavo auto necu da radim, a to se naplati Pa tek onda provjerim odakle curi, zasto curi, zamijenim sve pa tek onda radim sto je dogovoreno, s tim da cijena vise nije ta nego se dodatno placa, sto kupac bude obavijesten prije pocetka radova. Ako mu odgovara, radi se, ako ne odgovara, moze vozit dalje. Neki dan w215 fl 5.0 full prednji trap, novi diskovi, disk plocice, kablovi, svjecice, zadnje opruge, ulje u servu, mjenjacu, motoru, kociona tecnost, rashladna tecnost, termostat i jos par sitnica. Oko 6000km( u dijelovima ). Auto je ispravno i spremno za narednih 7god prst u uho, mimo redovnog servisa.Evolution_IV wrote: ↑26/11/2020 15:24 Koliko ja znam mercedes nije za fukaru i kokuze,nek me neko ispravi kao grijesim
- nivla
- Posts: 4286
- Joined: 12/01/2008 23:44
#31163 Re: Pitamo Mehanicare ?
objasni mi onda zasto je ovlasteni servis(mercedes) trazio da potpisem da ako dodje do pucanja grijaca prilikom njihovog vadjenja ja njima dajem saglasnost da otvore motor, urade obradu glave i zamijene dihtung i tu uslugu naplati 1700km, uz to jos napisali da je otisao relej grijaca i kojesta
eto bio sam voljan za 4 grijaca dati 240km, ali su oni dodali da treba i relej zamijeniti, racun otprilike 500km i plus 1700 ako slucajno pukne grijac
nije ciganluk, ali definitivno nefer, i zasto bih ja placao dodatno nesto sto se ovlastenom bas ne bi smjelo desiti da dodatno naplati
lasva komerc je s druge strane saopstio da ako dodje do pucanja da je vadjenje preostalog dijela grijaca 100km po grijacu
eto bio sam voljan za 4 grijaca dati 240km, ali su oni dodali da treba i relej zamijeniti, racun otprilike 500km i plus 1700 ako slucajno pukne grijac
nije ciganluk, ali definitivno nefer, i zasto bih ja placao dodatno nesto sto se ovlastenom bas ne bi smjelo desiti da dodatno naplati
lasva komerc je s druge strane saopstio da ako dodje do pucanja da je vadjenje preostalog dijela grijaca 100km po grijacu
- Evolution_IV
- Posts: 13303
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#31164 Re: Pitamo Mehanicare ?
tako ti je kod vecine servisa,jer je to sa grijacima lutrija uvijek
nema puno takvih privatnih kupaca ,al zato ima ovih sto repariraju,krpe i sipaju ATF u uvozne tek razradjene
STARx wrote: ↑26/11/2020 15:38Nije jednom se bogaralo kako auto koje vrijedi 3500km moze dobit fakturu od 1500-2000km. Curi ulje sa svih strana, masno ispod sve, "deder" uspi ti novo, mjenjac trza, preskace. Blago receno grob. A hoce da rijesi problem za 100-200km. Ja takva auta prvo cistim, prljavo auto necu da radim, a to se naplati Pa tek onda provjerim odakle curi, zasto curi, zamijenim sve pa tek onda radim sto je dogovoreno, s tim da cijena vise nije ta nego se dodatno placa, sto kupac bude obavijesten prije pocetka radova. Ako mu odgovara, radi se, ako ne odgovara, moze vozit dalje. Neki dan w215 fl 5.0 full prednji trap, novi diskovi, disk plocice, kablovi, svjecice, zadnje opruge, ulje u servu, mjenjacu, motoru, kociona tecnost, rashladna tecnost, termostat i jos par sitnica. Oko 6000km( u dijelovima ). Auto je ispravno i spremno za narednih 7god prst u uho, mimo redovnog servisa.Evolution_IV wrote: ↑26/11/2020 15:24 Koliko ja znam mercedes nije za fukaru i kokuze,nek me neko ispravi kao grijesim
nema puno takvih privatnih kupaca ,al zato ima ovih sto repariraju,krpe i sipaju ATF u uvozne tek razradjene
- Snake Eyes
- Posts: 5190
- Joined: 12/04/2013 14:02
#31165 Re: Pitamo Mehanicare ?
HahahaEvolution_IV wrote: ↑26/11/2020 15:24 Koliko ja znam mercedes nije za fukaru i kokuze,nek me neko ispravi kao grijesim
Ja pricam opcenito o ovlastenim servisima, ne pricam o StarLine-u. Ne znam nista o njima da bi ih komentarisao.
-
- Posts: 2094
- Joined: 24/11/2020 19:21
#31166 Re: Pitamo Mehanicare ?
Jer ja ne znam ko je mijenjao, ukoliko nemate servisnu knjizicu, grijace prije. Ne znam da li je na iste nanosio mast, da li su isti stegnuti propisnom silom. Ukoliko dodje do pucanja, a ne moze doci do pucanja ukoliko je propisno postavljeno, mora se vaditi. Grijace skidam uredjajim koji mi pokazuje silu okretaja izrazenu u NM. Do odredjene sile okrecem, ukoliko ne osjetim da popusta, preko ne idem, necu da mijenjam. Koriste se tu i sprejevi, zagrijavanje, preko te sile necu da idem bez ovlastenja za dalje radove. Radimo po instrukcijama i preporuci proizvodjaca.nivla wrote: ↑26/11/2020 15:42 objasni mi onda zasto je ovlasteni servis(mercedes) trazio da potpisem da ako dodje do pucanja grijaca prilikom njihovog vadjenja ja njima dajem saglasnost da otvore motor, urade obradu glave i zamijene dihtung i tu uslugu naplati 1700km, uz to jos napisali da je otisao relej grijaca i kojesta
eto bio sam voljan za 4 grijaca dati 240km, ali su oni dodali da treba i relej zamijeniti, racun otprilike 500km i plus 1700 ako slucajno pukne grijac
nije ciganluk, ali definitivno nefer, i zasto bih ja placao dodatno nesto sto se ovlastenom bas ne bi smjelo desiti da dodatno naplati
lasva komerc je s druge strane saopstio da ako dodje do pucanja da je vadjenje preostalog dijela grijaca 100km po grijacu
- saiks
- Posts: 1017
- Joined: 12/11/2013 13:06
#31167 Re: Pitamo Mehanicare ?
Na mercu inace ako ga vozis s neispravnim bar jednim grijacem odmah strada i relej grijaca. Evo i meni otisao a i jaranu prosle godinenivla wrote: ↑26/11/2020 15:42 objasni mi onda zasto je ovlasteni servis(mercedes) trazio da potpisem da ako dodje do pucanja grijaca prilikom njihovog vadjenja ja njima dajem saglasnost da otvore motor, urade obradu glave i zamijene dihtung i tu uslugu naplati 1700km, uz to jos napisali da je otisao relej grijaca i kojesta
eto bio sam voljan za 4 grijaca dati 240km, ali su oni dodali da treba i relej zamijeniti, racun otprilike 500km i plus 1700 ako slucajno pukne grijac
nije ciganluk, ali definitivno nefer, i zasto bih ja placao dodatno nesto sto se ovlastenom bas ne bi smjelo desiti da dodatno naplati
lasva komerc je s druge strane saopstio da ako dodje do pucanja da je vadjenje preostalog dijela grijaca 100km po grijacu
-
- Posts: 2094
- Joined: 24/11/2020 19:21
#31168 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ima, ima.. Ima jedan, ne znam radi li jos, servis u kiseljaku , koji uporno koristi kompresor pri ispustanju ulja. Uz savjet "treba ga dobro zagrijat da lakse iscuri" Pa spali elektroniku, ne moze da skine utikac, razvali dihtung, sklopi, naspe novo ulje, restartuje na dijagnostici, sretno. Auto krece u trecoj, nece da reaguje na rucicu mjenjaca, curi ulje. Ukoliko nema ociglednih simptoma da nesto nije dobro, a ne primjetis da curi ulje, pa kroz par stotina kilometara mjenjac crkne dodje se u ovlasteni. Tu ide hvatanje za glavu, skupo Takve strucnjake volimo izmedju sebe trehatEvolution_IV wrote: ↑26/11/2020 15:47
nema puno takvih privatnih kupaca ,al zato ima ovih sto repariraju,krpe i sipaju ATF u uvozne tek razradjene
- Snake Eyes
- Posts: 5190
- Joined: 12/04/2013 14:02
#31169 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ja sam naveo zašto je svaka mušterija u pravu i zašto su nekada stvari loše po imidž , ali izvini, osim ako nisi vlasnik StarLine-a ili bilo čega drugog nisi kompetentan da to komentarišešSTARx wrote: ↑26/11/2020 15:22 Varas se. Pogotovo ako mislis da je svaka musterija upravu, da od svake musterije ovisi opstanak servisa. Vecinski udio je u servisiranju flote, "obicni" korisnici cine 10-15% prometa. Ko god misli da je skupo 100km za ruke da ti ovlasteni serviser zamijeni ulje u mjenjacu, wandleru, izmjeri stanje na temperaturi od 40c ulja, stavi nove vijke, utikac, dihtung, po zelji restartuje memoriju mjenjaca, stavi pecat na rad, onda je zalutao. Ko god dodje sa stavom da moze sprovoditi silu za svoje pare i uvjerenjem da ce neko propasti radi njegovir par stotina km je takodjer zalutao. Ja licno da imam privatni servis ne bih uradio servis mjenjaca ispod 100km, a toliko kosta i u ovlastenom. Fuseraja ima na svakom cosku, ti ce raditi i za 20km, pa kad ti spali vrelim uljem koje prska kompresorom da brze izadje jer ga ispred ceka jos 5 auta bit ce odron auto, a ne majstor
Svako dobro želim tebi i firmi u kojoj radiš, radite kvalitetno, naplatite koliko hoćete, sve za deset, nastavite tako.
Ali nije vas Mercedes natjerao da koristite definisana vremena zamjene kao referncu za fakturisanje.
Još jednom svako dobro!
- saiks
- Posts: 1017
- Joined: 12/11/2013 13:06
#31170 Re: Pitamo Mehanicare ?
Starx de malo napisi vise od resetovanju mjenjaca. Bas me to nesto zanima. Mogu li ja to uraditi mimo dijagnostike jer sam gledao neke videe na yt
- Haris033
- Posts: 3865
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#31171 Re: Pitamo Mehanicare ?
Danas na putu prema Zenici su mi se upalila 3 upozorenja. Blinkajuće UREA, SERVICE, i “Greška pročišćavanja: Pokretanje je zabranjeno u 1100 km”.
Malo sam guglao i vidio da je problem tvornički i da ima veze sa pumpom u AD Blue spremniku.
Ono što je najgore je to da popravak košta od min.1500 KM pa do 3000 KM, a koji se riješava na način da se zamjeni komplet ADBlue spremnik.
Obzirom da je auto Peugeot 308 1.6Hdi (2016 gp) i da je prešao 144000km, vidio sam na forumima iz Hrvatske da bi proizvođač mogao participirati u popravci.
Da li je u BiH neko imao slično iskustvo?
Na Peugeot forumu se javila djevojka pod nadimkom Mahi, koje je imala isti problem, ali je pristala na popravku u Blocku za 1600km, što meni nikako ne odgovara.
Nema mi smisla plaćati toliki iznos za tvornički grešku, a ako ispadne da je to jedina solucija, od mene će Peugeot zauvijek biti prekrižen, prodat ću ga, a trudit ću se da ih negativno izreklamiram po forumima po cijelom svijetu
Malo sam guglao i vidio da je problem tvornički i da ima veze sa pumpom u AD Blue spremniku.
Ono što je najgore je to da popravak košta od min.1500 KM pa do 3000 KM, a koji se riješava na način da se zamjeni komplet ADBlue spremnik.
Obzirom da je auto Peugeot 308 1.6Hdi (2016 gp) i da je prešao 144000km, vidio sam na forumima iz Hrvatske da bi proizvođač mogao participirati u popravci.
Da li je u BiH neko imao slično iskustvo?
Na Peugeot forumu se javila djevojka pod nadimkom Mahi, koje je imala isti problem, ali je pristala na popravku u Blocku za 1600km, što meni nikako ne odgovara.
Nema mi smisla plaćati toliki iznos za tvornički grešku, a ako ispadne da je to jedina solucija, od mene će Peugeot zauvijek biti prekrižen, prodat ću ga, a trudit ću se da ih negativno izreklamiram po forumima po cijelom svijetu
-
- Posts: 2094
- Joined: 24/11/2020 19:21
#31172 Re: Pitamo Mehanicare ?
To da je svaka musterija upravu je proslo vrijeme, ne moze musterija znati bolje od mene. Tudje smetljarluke ne radim besplatno, osoba za koju radim ima dovoljno povjerenja, a ja obuke, da stoji iza moje odluke. Pa nije jednom musterija ispracena uz savjet da potrazi privatnog servisera, da im se to ne isplati. Ko god hoce da mu se uradi, propisno, onako kako treba da se radi, on ce imati vrhunski prijem. Nece sigurno biti zakinut ni za jednu stavku, dobit ce auto kako je izaslo iz fabrike, a to kosta. Ko god dodje sa stavom ja sam upravu, imam pare, budu mu pokazana izlazna vrata. Mercedes je dao normirano vrijeme zamjene dijelova, na osnovu koje se fakturise cijena, ne na osnovu provedenog rada.Snake Eyes wrote: ↑26/11/2020 16:10
Ja sam naveo zašto je svaka mušterija u pravu i zašto su nekada stvari loše po imidž , ali izvini, osim ako nisi vlasnik StarLine-a ili bilo čega drugog nisi kompetentan da to komentarišeš
Svako dobro želim tebi i firmi u kojoj radiš, radite kvalitetno, naplatite koliko hoćete, sve za deset, nastavite tako.
Ali nije vas Mercedes natjerao da koristite definisana vremena zamjene kao referncu za fakturisanje.
Još jednom svako dobro!
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#31173 Re: Pitamo Mehanicare ?
neki dan napisah ,a evo i ponovicu ovdje ,svaka musterija nije u pravu(to mozda postoji u crtanim ili nekim americkim filmovima) i kao sto vam napisa covjek ,niko pametan nece jesti tudja govna i trpiti budale i jahanje po mozgu za 50-100 maraka
-
- Posts: 2094
- Joined: 24/11/2020 19:21
#31174 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ne mozes. Postoji opcija da udjes u auto, zatvoris vrata, stavis kljuc na polozaj 2 pritisnes papucicu gasa do kraja, potopis kickdown prekidac. Drzis 15sekundi, okrenes kljuc na 0 s pritisnutim gasom, kad okrenes kljuc na 0 pustas gas i ostavis kljuc unutar brave 2-3 minute. Izvadis kljuc, vratis nazad, upalis. Tako se restartuje odziv gasa, ne mjenjac, za njeg je ipak potrebna star dijagnostika ili icarsoft cr pro
-
- Posts: 2094
- Joined: 24/11/2020 19:21
#31175 Re: Pitamo Mehanicare ?
Da, sef mi je takav da imam podrsku s vrha, i sam ne dopusta ovakvo ponasanje. Te ucjene da je negdje jeftinije, da cemo propasti, da ce on otici kod tog, da ne zelimo da zaradimo, budu ispracene pozdravima do izlaznih vrata. Ko god dodje, s bilo kakvim upitom, bude usluzen. Dobije se predracun na datu uslugu/zahtjev, s tim da taj predracun ne pokriva tudji smetljarluk koji je ostavljen, steta nacinjena. Niko od nas nece uraditi nesto a da prijasnje greske ne ispravi, a to se naplati dodatno. Auto kad se zavrsi izaci ce po fabrickim specifikacijama, tek tad ce dobiti pecat. Radite samostalno na autima, pa znate kako je ispravljati iza drugog, a visi ti iznad glave i dobacuje ne treba to, samo uradi ovo. Pa kad je samo uradi sam.bitanga_sa_otesa wrote: ↑26/11/2020 16:20 neki dan napisah ,a evo i ponovicu ovdje ,svaka musterija nije u pravu(to mozda postoji u crtanim ili nekim americkim filmovima) i kao sto vam napisa covjek ,niko pametan nece jesti tudja govna i trpiti budale i jahanje po mozgu za 50-100 maraka