Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Malo smirglom sredit disk i ko nov, motorno kocenje i miran
A jedno pitanje kad smo kod ovog, jel normalno da ovo hrdja toliko, zbog cega kako sta to, radil se sta na sprijecavanju nekom odrzavanju il sta
Sem da se malo podmaze
A jedno pitanje kad smo kod ovog, jel normalno da ovo hrdja toliko, zbog cega kako sta to, radil se sta na sprijecavanju nekom odrzavanju il sta
Sem da se malo podmaze
mislis na disk? to je komad gusa,nema ga svrhe tretirati bilo cim kad se stalno grije i hladi i izlozen je vremenskim uticajima,a potrosna je roba
Throttle wrote: ↑28/07/2020 20:47
Ima li neki brend da valjaju il je sta ponude? Nisam to nikad ganjao
ja sam prošle godine mijenjao sve 4 nove stavio
isto tako pokušao pogledati na netu šta valja, ma gotovo nikakvih info, uzeo naprijed čini mi se trw, nazad neke druge nije bilo trw.
Vjerovatno šta god da uzmeš prije ćeš prodati auto ili riknuti auto nego što opet dođu opruge za za zamjenu.
kokuz_sa wrote: ↑27/07/2020 18:58
Doduse nisam dugo ovo auto vozao..
Pa se i odvikao
Sluzbeno gulim
Pa zapazih..
Na sluzbenom na 120km/h obrtaji na 3000 2.0 motor
Kod mene na 1800 1.9jtd
Jel to neka alfa? To je normalno. Na tacno 200km/h obrtaji su na 3500.
kokuz_sa wrote: ↑27/07/2020 18:58
Doduse nisam dugo ovo auto vozao..
Pa se i odvikao
Sluzbeno gulim
Pa zapazih..
Na sluzbenom na 120km/h obrtaji na 3000 2.0 motor
Kod mene na 1800 1.9jtd
Jel to neka alfa? To je normalno. Na tacno 200km/h obrtaji su na 3500.
Punto 2
ma to ti je normalno. Probaj jedan dan: 1 brzina 2500 2 brzina 3000 treca brzina 3500 4 brzina 4000 i onda probaj i kocnice. Ako sve to moze i jos stane nakon toga, nema frke.
rijads wrote: ↑28/07/2020 14:45
Rece mi na tehnickom da trebam mjenjati plutajuci zamajac (golf 5 1.9tdi), ja samo kad startam auto ponekad osjetim da malo vise trzne, ne cujem nista, trebam li odma ovo mjenjati, cekati ?
odvuci postenom mehanicaru nek pogleda ali znaj da tu ide kompletan set dvomasenog zamajca, korpe, lamele i druk lezaja, pored toga ako je u losem stanju onda ti je i cilindar kvacila otisao, imas jos nekih sitnica na koje se mogu na sklopu pojesti ja sam i neki saraf koji se bio pojeo zamijenio
nemoj da te ko nagovori da stavis fiksni jer jedino mozda od takvih da bi valeo mogao valjati za konverziju a ovi borg beck, comline i slicni su smece, nemoj praviti frankenstajna od auta
od ovih plutajucih imas za dobaviti sachs, luk i valeo, valeo je najskuplji od svih, za luk je bitanga nesto pisao da je bilo problematicnih, za sachs ne znam da se ko zalio na ove made in serbia sto se kod nas prodaju
racunaj da ce te set izaci minimalno 600km ako nisi bas dobar sa mehanicarem pa ti isti ne da popust koji on ima na dijelove
Ja sam stavljao fiksni, i osim sto je mekse kvacilo apsolutno nikakvih drugih razlika nije bilo.
sparky wrote: ↑28/07/2020 20:56
Jel to neka alfa? To je normalno. Na tacno 200km/h obrtaji su na 3500.
Punto 2
ma to ti je normalno. Probaj jedan dan: 1 brzina 2500 2 brzina 3000 treca brzina 3500 4 brzina 4000 i onda probaj i kocnice. Ako sve to moze i jos stane nakon toga, nema frke.
Iskreno to mi je prenisko. Jel mozda mjenjac sa 6 brzina?
Olmajti 1.9tdi sa 5 brzina se na 130 vrti na 2700 obrtaja.
Na 200 je na 4000 i to mu je max.
Optimist wrote:
Iskreno to mi je prenisko. Jel mozda mjenjac sa 6 brzina?
Olmajti 1.9tdi sa 5 brzina se na 130 vrti na 2700 obrtaja.
Na 200 je na 4000 i to mu je max.
Na njegovom puntu je vjerovatno 5 brzina, ali opet u 5oj na 120 ne bi trebao preko 2000. Na ravnom, uz konstantni gas. Sa 6om brzinom bi taj 1.9tdi bio rasterecen, ali sa 5 je tu kraj svakako.
Ne znam onda kako je tolika razlika u prenosu kod 1.9tdi i 1.9jtd.
1.9tdi na 120 je tacno 2500 obrtaja.
Na 140 je to vec 3000 obrtaja sto je za danasnji standard jako puno.
Fabia SDI se vrti jos i vise od ovoga.
Optimist wrote: ↑29/07/2020 13:07
Ne znam onda kako je tolika razlika u prenosu kod 1.9tdi i 1.9jtd.
1.9tdi na 120 je tacno 2500 obrtaja.
Na 140 je to vec 3000 obrtaja sto je za danasnji standard jako puno.
Fabia SDI se vrti jos i vise od ovoga.
Fabianita je na 130 3500 i pravo glasna. Na 160(po satu) je osjecaj kao na motoru bez kacige, a obrtaji malo preko 4500
Edit: sat joj po gpsu laže neki 11-12km na brzini od 130
Imam bmw e46 318d i desi mi se ponekad da skace voltaza akumulatora do 15v i tako varira 13.9-15v i onda se ugasi radio,pocne da blinka lampica od dsc i zuta od rucne..
A nekad sasvim normalno radi,vozis 1h bez problema..