Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
kojot1 wrote:Da li neko zna da mi kaze kako su se pokazali 1.4 i 1.6 hdi, koliko se kvare, koje probleme imaju, kako vuku i kakvi su u odnosu na 1.3 mjet?
kako vuce 1.6,a kako ce vuc nego haman 2x bolje,kvare se ako nisu odrzavani,prva turbina,zatim citav motor,podloske dizni isto prekontrolisat i gas,zamjena je 20KM po dizni.
na hdi se mijenja zupcasti,na tom 1.3 lanac,sam procjeni sta je jeftinije.
ja licno ne bi te male 1.3 i 1.4 a ti kako hoces..hdi je mislim i ugladjeniji motor,manje klepece kad je ispravan
Ja sam cuo da je taj 1.3 neunistiv motor. A od hdi da valja samo 2.0.
Znaci majstor ce da prepozna da li je taj 1.6 u ok stanju?
aktivacija wrote:Zna li neko za sta sluzi mali ventilator na rasvjeti iznad glave vozaca kod mercedesa c klasa? Ubacio bih sliku al ne znam kako. Uglavnom, taj vrti i kad se ugasi auto i kad se ugasi unutrasnja rasvjeta. Jedan je od razloga sto mi se isprazni akumulator. Dakle, taj ventilator je na maticnoj ploci od osvjetljenja i vidi se tek kad se sve rasklopi, a sa donje strane kod prekidaca za svjetlo, imaju mali prorezi iza kojih se isti nalazi.
Vjerovatno negdje na ploči kvar, taj ventilator bi trebao stati kad ugasis auto, tu je senzor klime, on vjerovatno navlaci zrak na senzor, nemam pojma
Kod druga isto bilo, vazda okretao, kad mu je oslabio akumulator praznio ga, na kraju prodao auto koliko se sjecam s tim, mislim da nije nikad rijesio
Ma samo 1.3 jer ima lanac. Budes rahat jer nema velikog servisa.
Nisi lud da kupujes to neko galsko smece koje ce ti stati prvu sedmicu nakon kupovine.
Optimist wrote:Ma samo 1.3 jer ima lanac. Budes rahat jer nema velikog servisa.
Nisi lud da kupujes to neko galsko smece koje ce ti stati prvu sedmicu nakon kupovine.
Jesi li ozbiljan ili je to ironicno? Ne trazim da se motor nikad ne pokvari nego da me ne ostavi bas na putu i da mi ne izbije pola auta iz dzepa. Spreman sam ja remontovati turbinu, nije to neki bauk, 200 evra gore dole. Ali da iole znam da ce auto da mi upali kad sednem...
Na svaki dalji put na koji krenem, pored puta bude barem jedno auto koje je izdalo vlasnika. Svaki ce upaliti, samo je pitanje dokle ces doci.
A ako su ti kratke relacije onda nemas brige.
aktivacija wrote:Zna li neko za sta sluzi mali ventilator na rasvjeti iznad glave vozaca kod mercedesa c klasa? Ubacio bih sliku al ne znam kako. Uglavnom, taj vrti i kad se ugasi auto i kad se ugasi unutrasnja rasvjeta. Jedan je od razloga sto mi se isprazni akumulator. Dakle, taj ventilator je na maticnoj ploci od osvjetljenja i vidi se tek kad se sve rasklopi, a sa donje strane kod prekidaca za svjetlo, imaju mali prorezi iza kojih se isti nalazi.
Vjerovatno negdje na ploči kvar, taj ventilator bi trebao stati kad ugasis auto, tu je senzor klime, on vjerovatno navlaci zrak na senzor, nemam pojma
Kod druga isto bilo, vazda okretao, kad mu je oslabio akumulator praznio ga, na kraju prodao auto koliko se sjecam s tim, mislim da nije nikad rijesio
Optimist wrote:Na svaki dalji put na koji krenem, pored puta bude barem jedno auto koje je izdalo vlasnika. Svaki ce upaliti, samo je pitanje dokle ces doci.
A ako su ti kratke relacije onda nemas brige.
Pa ok, verujem da ne bi tolike kompanije ugradjivale taj motor da ne valja, ali kod nas sve sto nije tdi i jtd smatra se da ne valja. Kakve su sanse da se taj 1.6 nadje u dobrom stanju?
aktivacija wrote:Zna li neko za sta sluzi mali ventilator na rasvjeti iznad glave vozaca kod mercedesa c klasa? Ubacio bih sliku al ne znam kako. Uglavnom, taj vrti i kad se ugasi auto i kad se ugasi unutrasnja rasvjeta. Jedan je od razloga sto mi se isprazni akumulator. Dakle, taj ventilator je na maticnoj ploci od osvjetljenja i vidi se tek kad se sve rasklopi, a sa donje strane kod prekidaca za svjetlo, imaju mali prorezi iza kojih se isti nalazi.
Taj ventilator bi trebao senzor unutrasnje temperature i trebalo bi da je moguce da ga se raskopca i promjeni, s tim da ako se raskopca automatska klima nece imati podataka. Nedavno zamjenio upravo taj senzor na jednoj C280 2000. god.
aktivacija wrote:Zna li neko za sta sluzi mali ventilator na rasvjeti iznad glave vozaca kod mercedesa c klasa? Ubacio bih sliku al ne znam kako. Uglavnom, taj vrti i kad se ugasi auto i kad se ugasi unutrasnja rasvjeta. Jedan je od razloga sto mi se isprazni akumulator. Dakle, taj ventilator je na maticnoj ploci od osvjetljenja i vidi se tek kad se sve rasklopi, a sa donje strane kod prekidaca za svjetlo, imaju mali prorezi iza kojih se isti nalazi.
Taj ventilator bi trebao senzor unutrasnje temperature i trebalo bi da je moguce da ga se raskopca i promjeni, s tim da ako se raskopca automatska klima nece imati podataka. Nedavno zamjenio upravo taj senzor na jednoj C280 2000. god.
Njegova funkcija, kakvagod bila, ne bi trebala da je razlogom njegovog negašenja.
Imalo bi mi smisla da ne radi ispravno to sa klimom, kad je upaljen auto. Ali sto nece da se ugasi kad ugasim auto?
Pitanje.....dal ce se problem rijesiti ako samo zamijenim ovaj ventilator? Ili je do neceg na ploci?
Optimist wrote:Na svaki dalji put na koji krenem, pored puta bude barem jedno auto koje je izdalo vlasnika. Svaki ce upaliti, samo je pitanje dokle ces doci.
A ako su ti kratke relacije onda nemas brige.
Pa ok, verujem da ne bi tolike kompanije ugradjivale taj motor da ne valja, ali kod nas sve sto nije tdi i jtd smatra se da ne valja. Kakve su sanse da se taj 1.6 nadje u dobrom stanju?
Ma kakav francuz, eno na drugoj temi covjek trazi posebnog vulkanizera koji mu moze gume izbalansirati jer na felgama nema klasicne rupe. Hej, da bi postavio gume, mora biti poseban majstor. Mozes misliti kad ode nesto drugo, niko ti ga ne moze popraviti. Zato samo 1.3 jtd, ako nadjes sa 66kw uzimaj obavezno, jer ima mjenjac sa 6 brzina.
aktivacija wrote:Zna li neko za sta sluzi mali ventilator na rasvjeti iznad glave vozaca kod mercedesa c klasa? Ubacio bih sliku al ne znam kako. Uglavnom, taj vrti i kad se ugasi auto i kad se ugasi unutrasnja rasvjeta. Jedan je od razloga sto mi se isprazni akumulator. Dakle, taj ventilator je na maticnoj ploci od osvjetljenja i vidi se tek kad se sve rasklopi, a sa donje strane kod prekidaca za svjetlo, imaju mali prorezi iza kojih se isti nalazi.
Taj ventilator bi trebao senzor unutrasnje temperature i trebalo bi da je moguce da ga se raskopca i promjeni, s tim da ako se raskopca automatska klima nece imati podataka. Nedavno zamjenio upravo taj senzor na jednoj C280 2000. god.
Njegova funkcija, kakvagod bila, ne bi trebala da je razlogom njegovog negašenja.
Imalo bi mi smisla da ne radi ispravno to sa klimom, kad je upaljen auto. Ali sto nece da se ugasi kad ugasim auto?
Pitanje.....dal ce se problem rijesiti ako samo zamijenim ovaj ventilator? Ili je do neceg na ploci?
Tacno je da bi se trebao ugasiti kad je auto ugasen.
Kod mene je bio problem sto se nije vrtio, pa je automatska klima slabo grijala, zamjenjen za ispravan i sve bilo ok.
Ne znam hoce li se problem rjesiti ako zamjenis senzor, ali tako ces najjednostavnije saznati da li je do senzora ili ploce. Eventualno da se premjeri da li dolazi napon na senzor kad je auto ugasen.