Pitamo Mehanicare ?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

kravamuzara
Posts: 3592
Joined: 15/03/2022 11:18

#50901 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by kravamuzara »

Qwerty1234 wrote: 14/04/2024 22:27
kravamuzara wrote: 14/04/2024 22:05
Evolution_IV wrote: 14/04/2024 22:03 i iskljucis eeger i depef :D 8-)
I pricas nikad nista :zzzz:

Kad ga skines zbog chipa i jeste nikad nista.

Jebo vas dpf da vas jebo …najbeskorisnija stvar ikad.
Nebitno koristan beskoristan, off zahvat totalno mijenja pricu o pouzdanosti i diskvalifikuje iz price nikad nista.

Jedan motor moze imati ukupno jednu-dvije banalne mane nevezane za ekologiju a drugi dvadeset vezanih, i onda ispade ovaj drugi bolji kad je u ilegalnom stanju :roll:
Qwerty1234
Posts: 747
Joined: 27/05/2021 09:57

#50902 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Qwerty1234 »

kravamuzara wrote: 15/04/2024 13:22
Qwerty1234 wrote: 14/04/2024 22:27
kravamuzara wrote: 14/04/2024 22:05

I pricas nikad nista :zzzz:

Kad ga skines zbog chipa i jeste nikad nista.

Jebo vas dpf da vas jebo …najbeskorisnija stvar ikad.
Nebitno koristan beskoristan, off zahvat totalno mijenja pricu o pouzdanosti i diskvalifikuje iz price nikad nista.

Jedan motor moze imati ukupno jednu-dvije banalne mane nevezane za ekologiju a drugi dvadeset vezanih, i onda ispade ovaj drugi bolji kad je u ilegalnom stanju :roll:
A ti mislis da ce dpf off zahvat sakriti 20 mana? Nece, vec jednu.

Mana mi je sto imaju to govno uopste 😂

S obzirom na kompleksnost dizel motora, turbine, ubrizgavanje, more senzora….

Dovoljno da se jedan motor moze nazvati dobrim i sa dpf off, ako nema drugr probleme.

A i ovi dpfovi na fauveu mogu izdrzat preko 300k u uslovima voznje za sta je dizel i napravljen.
Ima boljih rijesenja, pogotovo od ovih prvih fauveova sa dpfom u to nema dileme.
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10671
Joined: 10/03/2022 22:16

#50903 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by ZoomZoomKiwi »

Laplace wrote: 15/04/2024 13:08
ZoomZoomKiwi wrote: 15/04/2024 12:52 Ma dobar, samo nek nije CVT sranje.
Zasad uredno radi. Razmišljam da preventivno zamijenim ulje u mjenjaču jer ne znam kad je mijenjano posljednji put.
Elf Elmatic J6 (7.5l ide kad je skroz prazan, al' ne znam koliko ide kad se mijenja)

Nije skupo, zamijeni.
Throttle
Posts: 13020
Joined: 10/06/2016 12:35

#50904 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Throttle »

Laplace wrote: 15/04/2024 13:08
ZoomZoomKiwi wrote: 15/04/2024 12:52 Ma dobar, samo nek nije CVT sranje.
Zasad uredno radi. Razmišljam da preventivno zamijenim ulje u mjenjaču jer ne znam kad je mijenjano posljednji put.
A mozda se navikao sa starim uljem :D
User avatar
Laplace
Posts: 10446
Joined: 19/11/2012 18:37

#50905 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Laplace »

Throttle wrote: 15/04/2024 14:37
Laplace wrote: 15/04/2024 13:08
ZoomZoomKiwi wrote: 15/04/2024 12:52 Ma dobar, samo nek nije CVT sranje.
Zasad uredno radi. Razmišljam da preventivno zamijenim ulje u mjenjaču jer ne znam kad je mijenjano posljednji put.
A mozda se navikao sa starim uljem :D
:D
NediM17
Posts: 21712
Joined: 05/11/2009 11:49

#50906 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by NediM17 »

ZoomZoomKiwi wrote: 15/04/2024 14:03
Laplace wrote: 15/04/2024 13:08
ZoomZoomKiwi wrote: 15/04/2024 12:52 Ma dobar, samo nek nije CVT sranje.
Zasad uredno radi. Razmišljam da preventivno zamijenim ulje u mjenjaču jer ne znam kad je mijenjano posljednji put.
Elf Elmatic J6 (7.5l ide kad je skroz prazan, al' ne znam koliko ide kad se mijenja)

Nije skupo, zamijeni.
Ne upratih, sta bi sa fordinom na kraju ?
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10671
Joined: 10/03/2022 22:16

#50907 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by ZoomZoomKiwi »

Još je nekretnina. Nemam vremena za njega iskreno.

Dolazio je i ovaj kolega iz Kölna iz Forda, pa smo počeli sastavljati.

Kad ga sastavim i oprobam barem par hiljada km budem napisao kako prođe.

U međuvremenu mu je i rega istekla moram ga do tehničkog nekako prebaciti kad ga sastavim :lol:
kravamuzara
Posts: 3592
Joined: 15/03/2022 11:18

#50908 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by kravamuzara »

ZoomZoomKiwi wrote: 16/04/2024 13:28 Još je nekretnina. Nemam vremena za njega iskreno.

Dolazio je i ovaj kolega iz Kölna iz Forda, pa smo počeli sastavljati.

Kad ga sastavim i oprobam barem par hiljada km budem napisao kako prođe.

U međuvremenu mu je i rega istekla moram ga do tehničkog nekako prebaciti kad ga sastavim :lol:
Nisam optimistican, znam tri slucaja kad je taj motor poceo bagovati i niko ziv ih nije vise uhavizao, samo otisli zivci i pare.
U jednom od njih sam i ja ganjao dijelove i jos vise zamrzio forda :lol:
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10671
Joined: 10/03/2022 22:16

#50909 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by ZoomZoomKiwi »

Ma nema šta, stavio novu vakuum pumpu, provjerio pritisak ulja i kanaliće, skinuo karter sve čisto kao suza nema nigdje špene, bregaste kao nove, jedino joj rail-pumpa da je bila u disbalansu jer nam je ovaj jaro iz Forda u međuvremenu rekao da oznaka uzubljenja na rail-pumpi se ne podudara sa top-oznakom na strani zupčastog remena, nego postoji drugi položaj na koji se sve nakon uzubljenja, a prije montiranja nulirane rail-pumpe, mora okrenuti. I to na nijednom T8CC motoru nije na istom mjestu.
Neki se okretni momenti javljaju u rail pumpi i svaka valjda prije montaže ide na balansiranje i onda se odredi ta pozicija u kojoj treba da budu radilica i bregaste prije nego se ona zašarafi na motor. :shock: :run:

Što će reći da je ovo drugi put što se desilo do nas jer smo, kad smo je nulirali stavili na tek uzubljen remen i sve s blokadama u nultoj poziciji, a ta posebna oznaka na koju nam je kolega ukazao nije na 12 sati nego na 2.

Eto toliko.
vernes81
Posts: 1611
Joined: 25/04/2011 23:04

#50910 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by vernes81 »

ZoomZoomKiwi wrote: 16/04/2024 13:41 Ma nema šta, stavio novu vakuum pumpu, provjerio pritisak ulja i kanaliće, skinuo karter sve čisto kao suza nema nigdje špene, bregaste kao nove, jedino joj rail-pumpa da je bila u disbalansu jer nam je ovaj jaro iz Forda u međuvremenu rekao da oznaka uzubljenja na rail-pumpi se ne podudara sa top-oznakom na strani zupčastog remena, nego postoji drugi položaj na koji se sve nakon uzubljenja, a prije montiranja nulirane rail-pumpe, mora okrenuti. I to na nijednom T8CC motoru nije na istom mjestu.
Neki se okretni momenti javljaju u rail pumpi i svaka valjda prije montaže ide na balansiranje i onda se odredi ta pozicija u kojoj treba da budu radilica i bregaste prije nego se ona zašarafi na motor. :shock: :run:

Što će reći da je ovo drugi put što se desilo do nas jer smo, kad smo je nulirali stavili na tek uzubljen remen i sve s blokadama u nultoj poziciji, a ta posebna oznaka na koju nam je kolega ukazao nije na 12 sati nego na 2.

Eto toliko.
Imas volju svaka cast :thumbup: .
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10671
Joined: 10/03/2022 22:16

#50911 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by ZoomZoomKiwi »

Pa šta ću, ili da ga sredim, ili da ga polijem benzinom i zapalim :lol:
User avatar
konektovan
Posts: 40705
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#50912 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by konektovan »

Drugo je znatno jeftinije..
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10671
Joined: 10/03/2022 22:16

#50913 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by ZoomZoomKiwi »

Pa i nije, ako ga mogu prodat za 20k KM kad ga sredim, ili za 8k KM ovako sjebanog onda nije :mrgreen:

A i boja mu je dobra za predstojeći WWIII, prava maslinastozelena :lol:
Throttle
Posts: 13020
Joined: 10/06/2016 12:35

#50914 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Throttle »

A to sto se desilo prvi put i dalje misterija? Ako je drugi put potencijalno disbalans pumpe napravio havariju
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10671
Joined: 10/03/2022 22:16

#50915 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by ZoomZoomKiwi »

Throttle wrote: 16/04/2024 14:08 A to sto se desilo prvi put i dalje misterija? Ako je drugi put potencijalno disbalans pumpe napravio havariju
Prvi put ostaje krivac španer lanca koji je zaista oslabio bio i propišao ulje.

Drugi put smo 99% mi krivi zbog neznanja i gluposti sa rail-pumpom.
kravamuzara
Posts: 3592
Joined: 15/03/2022 11:18

#50916 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by kravamuzara »

ZoomZoomKiwi wrote: 16/04/2024 13:41 Ma nema šta, stavio novu vakuum pumpu, provjerio pritisak ulja i kanaliće, skinuo karter sve čisto kao suza nema nigdje špene, bregaste kao nove, jedino joj rail-pumpa da je bila u disbalansu jer nam je ovaj jaro iz Forda u međuvremenu rekao da oznaka uzubljenja na rail-pumpi se ne podudara sa top-oznakom na strani zupčastog remena, nego postoji drugi položaj na koji se sve nakon uzubljenja, a prije montiranja nulirane rail-pumpe, mora okrenuti. I to na nijednom T8CC motoru nije na istom mjestu.
Neki se okretni momenti javljaju u rail pumpi i svaka valjda prije montaže ide na balansiranje i onda se odredi ta pozicija u kojoj treba da budu radilica i bregaste prije nego se ona zašarafi na motor. :shock: :run:

Što će reći da je ovo drugi put što se desilo do nas jer smo, kad smo je nulirali stavili na tek uzubljen remen i sve s blokadama u nultoj poziciji, a ta posebna oznaka na koju nam je kolega ukazao nije na 12 sati nego na 2.

Eto toliko.
Pu jebemti, ko tako nesto moze znati.

Lijepi atmo benzin, ako znas sloziti lego za djecu od 3 godine znas i njega :zzzz:
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10671
Joined: 10/03/2022 22:16

#50917 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by ZoomZoomKiwi »

Pa eto nisu ni svi mehaničari u Fordu znali.

Kolegi od ovog našeg jare iz Kelna se desilo da je čovjeku mijenjao dihtung rail pumpe koji ima manu da na jednom određenom mjestu malo pušta ulje.
I čovjek nulirao sve, stavio u top položaj, i nakon par mjeseci (2000km pređenih) zove ga šef, kaže evo onaj što si mu skidao rail-pumpu, pukao mu zupčasti. Auto pod garancijom bilo, šteta - novi motor, pošto oni ništa ne mijenjaju od dijelova nego komplet motor. Naravno, odmah dijagnoza dijabetes tip 2.

Desilo se u Europi još nekoliko puta, svaki put na T8CC motoru, i onda su dobili bulletin na e-mail svi ponaosob da im se ukaže na tu oznaku, koja je bukvalno jedva vidljiva i isto kao da je ručno bušilicom zabušena na glavu.

Uglavnom, ljepota :mrgreen:
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10671
Joined: 10/03/2022 22:16

#50918 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by ZoomZoomKiwi »

Evo njihov interni razgovor:

Image
Throttle
Posts: 13020
Joined: 10/06/2016 12:35

#50919 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Throttle »

ZoomZoomKiwi wrote: 16/04/2024 14:22
Throttle wrote: 16/04/2024 14:08 A to sto se desilo prvi put i dalje misterija? Ako je drugi put potencijalno disbalans pumpe napravio havariju
Prvi put ostaje krivac španer lanca koji je zaista oslabio bio i propišao ulje.

Drugi put smo 99% mi krivi zbog neznanja i gluposti sa rail-pumpom.
Lanac izmedju bregastih? Jel ima servisni interval za to
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10671
Joined: 10/03/2022 22:16

#50920 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by ZoomZoomKiwi »

Throttle wrote: 16/04/2024 14:51
ZoomZoomKiwi wrote: 16/04/2024 14:22
Throttle wrote: 16/04/2024 14:08 A to sto se desilo prvi put i dalje misterija? Ako je drugi put potencijalno disbalans pumpe napravio havariju
Prvi put ostaje krivac španer lanca koji je zaista oslabio bio i propišao ulje.

Drugi put smo 99% mi krivi zbog neznanja i gluposti sa rail-pumpom.
Lanac izmedju bregastih? Jel ima servisni interval za to
Da.

Ne, nema. “Lifetime” govno. A set komplet 240 KM, da sam znao da treba mijenjati, zamijenio bih davno.
Throttle
Posts: 13020
Joined: 10/06/2016 12:35

#50921 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Throttle »

Zato me i cudi, kontam da bi to trebalo mijenjat na velikom servisu, nije neka pljacka a eto zna prouzrokovat glavobolju :roll:
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10671
Joined: 10/03/2022 22:16

#50922 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by ZoomZoomKiwi »

Vjeruj mi, ja baš nikad nisam štedio na tim stvarima, i da sam igdje, bilo gdje, pročitao da treba ili bi bilo poželjno, zamijenio bih.
User avatar
-Chesterfield-
Posts: 5659
Joined: 04/08/2020 19:22

#50923 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by -Chesterfield- »

https://www.liqui-moly.com/de/de/system ... .html#5139

Danas nasuo ovo čudo preventivno...
Je li ovo za čišćenje dizni ili ima nešto bolje?

Piše na 75 litara a kod mene je bilo oko 50 u rezervoaru
Throttle
Posts: 13020
Joined: 10/06/2016 12:35

#50924 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Throttle »

-Chesterfield- wrote: 16/04/2024 16:10 https://www.liqui-moly.com/de/de/system ... .html#5139

Danas nasuo ovo čudo preventivno...
Je li ovo za čišćenje dizni ili ima nešto bolje?

Piše na 75 litara a kod mene je bilo oko 50 u rezervoaru
Imas ovaj bas namjenski od Liqui Moly, ja sam ih vidjao po Bingu
https://www.liqui-moly.com/de/de/inject ... .html#5110
Mada ni taj sto si nasuo nece skodit
Seawolf
Posts: 7751
Joined: 14/06/2012 22:59

#50925 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Seawolf »

ZoomZoomKiwi wrote: 16/04/2024 15:07
Throttle wrote: 16/04/2024 14:51
ZoomZoomKiwi wrote: 16/04/2024 14:22

Prvi put ostaje krivac španer lanca koji je zaista oslabio bio i propišao ulje.

Drugi put smo 99% mi krivi zbog neznanja i gluposti sa rail-pumpom.
Lanac izmedju bregastih? Jel ima servisni interval za to
Da.

Ne, nema. “Lifetime” govno. A set komplet 240 KM, da sam znao da treba mijenjati, zamijenio bih davno.
Jedna informacija: Pojam "Lifetime", ne označava da je nešto vječno (niti život nije vječan), nego da se treba zamijeniti prije kraja isteka životnog vijeka motora, ako se taj motor misli koristiti duže nego što je predviđeni životni vijek od strane proizvođača.

Koliki je predviđeni životni vijek motora T8CC?

Koliko je kilometara do sada prešao tvoj auto sa tim motorom?
Post Reply