Pitamo Mehanicare ?
Moderators: _BataZiv_0809, anex
-
- Posts: 4
- Joined: 22/10/2004 22:24
- Location: Tuzla
#1 VR6 motor
Gledam neki dan na vw-scena.net napucanog golfa 2 iz Zagreba.Momak je 1.8 l motor zamijenio sa 2.8 l VR6 motorom.Zanima me da li bi se takav 2.8 VR6 motor mogao zamijenit sa 1.6 u mog golfa, imal takav motor u bih se nabavit i kolika mu je cijena.hvala
-
- Posts: 476
- Joined: 05/09/2004 15:06
#2
Za cijenu ne znam, ali mislim da ti je puno bolja investicija da ubacis 1.8T umjesto VR6. Prvo zato sto je puno laksi i manje trosi, a drugo jer je jeftiniji za odrzavanje.
VR6 razvija 173KS a 1.8T 150KS ali zbog razlike u kilazi i zbog turba manjak od 20 KS neces ni osjetiti.
Jos jedna prednost je sto turbo cupa iz malih obrtaja, ovaj razvija 250Nm pri 1750 o/min, VR-u treba barem 3500-4000 o/min da se razmase.
Jos ako ga cipujes mozes izvuci 180KS ili vise Taj motor u Audiju TT razvija 225KS( naravno sa modifikovanim klipovima)
VR6 razvija 173KS a 1.8T 150KS ali zbog razlike u kilazi i zbog turba manjak od 20 KS neces ni osjetiti.
Jos jedna prednost je sto turbo cupa iz malih obrtaja, ovaj razvija 250Nm pri 1750 o/min, VR-u treba barem 3500-4000 o/min da se razmase.
Jos ako ga cipujes mozes izvuci 180KS ili vise Taj motor u Audiju TT razvija 225KS( naravno sa modifikovanim klipovima)
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#3
1.8 turbo motor razvija 150 ks i 210 nm pri 1.750 o/min.
Međutim, koji ti golf imaš? Pretpostavljam golf II. E pa, motor ti je najmanja stavka. Vidiš, moraš trap mjenjati, jer poluosovine, ležajevi, opruge itd, nema teorije da mogu izdržati to opterećenje i 345 nm obrtnog momenta iz 2.8 ltr mašine, koja itekako bolje čupa od 1.8 T motora. Kočnice??? Jaro moj, ti kada staviš taj motoru u tog golfa golf će doseći maximalno 1 tonu, što je za 2.8 ltr mašinu smješna težine, te će auto jurišat ko lud, ali kako ga misliš zaustaviti? Zbog toga što je tu bio 1.6 ltr motor i kočnice su bezveze, te moraš mjenjati sve, od kočionih klješta,m nazad moraš bubnjeve zamjeniti diskovima, a moraš uzeti veće diskove, ali pošto nema puno mjesta, maximalna veličina bi bilao oko 256 mm, što je nedovoljno za taj motor, ali onda moraš uzeti diskove i pločice BREMBO ili AP Racing, što je preskupo. Moraš uvezati lijevu i desnu stranu ojačivačima na amortizerima, a ond anajgori dio! Elektronik?
jaro, bolje kupi se Golf IV GTI polovan, jeftinije bi te ispalo!
Međutim, koji ti golf imaš? Pretpostavljam golf II. E pa, motor ti je najmanja stavka. Vidiš, moraš trap mjenjati, jer poluosovine, ležajevi, opruge itd, nema teorije da mogu izdržati to opterećenje i 345 nm obrtnog momenta iz 2.8 ltr mašine, koja itekako bolje čupa od 1.8 T motora. Kočnice??? Jaro moj, ti kada staviš taj motoru u tog golfa golf će doseći maximalno 1 tonu, što je za 2.8 ltr mašinu smješna težine, te će auto jurišat ko lud, ali kako ga misliš zaustaviti? Zbog toga što je tu bio 1.6 ltr motor i kočnice su bezveze, te moraš mjenjati sve, od kočionih klješta,m nazad moraš bubnjeve zamjeniti diskovima, a moraš uzeti veće diskove, ali pošto nema puno mjesta, maximalna veličina bi bilao oko 256 mm, što je nedovoljno za taj motor, ali onda moraš uzeti diskove i pločice BREMBO ili AP Racing, što je preskupo. Moraš uvezati lijevu i desnu stranu ojačivačima na amortizerima, a ond anajgori dio! Elektronik?
jaro, bolje kupi se Golf IV GTI polovan, jeftinije bi te ispalo!
-
- Posts: 476
- Joined: 05/09/2004 15:06
#7
E jeb... mrsko mi da listam kataloge nemam vremena pa sam rekao iz glave na brzaka, ali sam bio ubijedjen da ima 250Nm, tako da cu se dati u posao pa malo pregledati arhivu i obnoviti gradivo,ispadam iz forme
Ali znam da ih TDI razvija na 1900 o/min
Bitno je da covjek ima tacnu informaciju
Ali znam da ih TDI razvija na 1900 o/min
Bitno je da covjek ima tacnu informaciju
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#11
To je već moguće, ali treba vidjeti dali nosači odgovaraju. Mislim da taj audi ima 4 diska, pa mu to i nije neki hendikep, ali VR6 motor se u golfa ugrađuje poprečno, dok su u audiju nosači predviđeni za uzdužno postavljen motor!!! To je problem, i to veliki!
-
- Posts: 73
- Joined: 04/01/2005 00:25
- Location: Bosanska Krupa
- Contact:
#12
e hvala ti pomogao si nam za kasnije
de mi reci ovdje jedan prodaje jedan lik ,zapravo "pravi" pucaljke pa kad bi isao na tehnicki jel bi ja prosao s tim ,on kaze da je i vatru moguce ugraditi da mi iz ispuha ide
usput u mene je sebringov ispuh,pa jel moguce to uradit
neko mi kaze da je to odlicna stvar,ali ja mislim da ce meni to "oderati" sav ispuh . jesam u pravu
de mi reci ovdje jedan prodaje jedan lik ,zapravo "pravi" pucaljke pa kad bi isao na tehnicki jel bi ja prosao s tim ,on kaze da je i vatru moguce ugraditi da mi iz ispuha ide
usput u mene je sebringov ispuh,pa jel moguce to uradit
neko mi kaze da je to odlicna stvar,ali ja mislim da ce meni to "oderati" sav ispuh . jesam u pravu
- Edin H.
- Posts: 47182
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#13
A sta to znaci ako ga cipujes?dugi wrote:Za cijenu ne znam, ali mislim da ti je puno bolja investicija da ubacis 1.8T umjesto VR6. Prvo zato sto je puno laksi i manje trosi, a drugo jer je jeftiniji za odrzavanje.
VR6 razvija 173KS a 1.8T 150KS ali zbog razlike u kilazi i zbog turba manjak od 20 KS neces ni osjetiti.
Jos jedna prednost je sto turbo cupa iz malih obrtaja, ovaj razvija 250Nm pri 1750 o/min, VR-u treba barem 3500-4000 o/min da se razmase.
Jos ako ga cipujes mozes izvuci 180KS ili vise Taj motor u Audiju TT razvija 225KS( naravno sa modifikovanim klipovima)
-
- Posts: 476
- Joined: 05/09/2004 15:06
#15
To znaci da zamjenis ili reprogramiras elektronsku jedinicu( cip ) koji upravlja radom motora. U ovom slucaju to bi znacilo povecanje pritiska prednabijanja( na turbini ) i vecu kolicinu ubrizganog zraka i goriva u cilindar sto ce proizvesti vecu snagu. Naravno da se ovim ulazi u mehanicke i toplotne rezerve motora koje je fabrika ostavila, pa bi u slucaju nestrucnog cipovanja mogao stradati motor jer se povecavaju toplotna opterecenja i pritisci u cilindru.Edin H. wrote:A sta to znaci ako ga cipujes?dugi wrote:Za cijenu ne znam, ali mislim da ti je puno bolja investicija da ubacis 1.8T umjesto VR6. Prvo zato sto je puno laksi i manje trosi, a drugo jer je jeftiniji za odrzavanje.
VR6 razvija 173KS a 1.8T 150KS ali zbog razlike u kilazi i zbog turba manjak od 20 KS neces ni osjetiti.
Jos jedna prednost je sto turbo cupa iz malih obrtaja, ovaj razvija 250Nm pri 1750 o/min, VR-u treba barem 3500-4000 o/min da se razmase.
Jos ako ga cipujes mozes izvuci 180KS ili vise Taj motor u Audiju TT razvija 225KS( naravno sa modifikovanim klipovima)
-
- Posts: 73
- Joined: 04/01/2005 00:25
- Location: Bosanska Krupa
- Contact:
#16
@edis
bosanskim receno chip je:
osjetno povecaje snage.okretnog momenta motora kako pri niskim tako i pri visokim brojem okretaja
vjerovao ili ne manja potrosnja pri rezimu voznje EU normama
slabo ti ja znam oko toga ali mislim da bi ovo trebalo biti dovoljno
@ninaec
ma sta ja znam znas u folu si kad prdjes s tim ,jedan sto i pravi te pucaljke na svom golfu je stavio i nije mu lose,kad pukne prolaznici uvijek misle ode auto
al ipak ja to ne bih stavljao
bosanskim receno chip je:
osjetno povecaje snage.okretnog momenta motora kako pri niskim tako i pri visokim brojem okretaja
vjerovao ili ne manja potrosnja pri rezimu voznje EU normama
slabo ti ja znam oko toga ali mislim da bi ovo trebalo biti dovoljno
@ninaec
ma sta ja znam znas u folu si kad prdjes s tim ,jedan sto i pravi te pucaljke na svom golfu je stavio i nije mu lose,kad pukne prolaznici uvijek misle ode auto
al ipak ja to ne bih stavljao
-
- Posts: 73
- Joined: 04/01/2005 00:25
- Location: Bosanska Krupa
- Contact:
#17
@edis
bosanskim receno chip je:
osjetno povecaje snage.okretnog momenta motora kako pri niskim tako i pri visokim brojem okretaja
vjerovao ili ne manja potrosnja pri rezimu voznje EU normama
slabo ti ja znam oko toga ali mislim da bi ovo trebalo biti dovoljno
@ninaec
ma sta ja znam znas u folu si kad prdjes s tim ,jedan sto i pravi te pucaljke na svom golfu je stavio i nije mu lose,kad pukne prolaznici uvijek misle ode auto
al ipak ja to ne bih stavljao ionako sam dosta nova izdvojio za sebring pa mi se ne baca
bosanskim receno chip je:
osjetno povecaje snage.okretnog momenta motora kako pri niskim tako i pri visokim brojem okretaja
vjerovao ili ne manja potrosnja pri rezimu voznje EU normama
slabo ti ja znam oko toga ali mislim da bi ovo trebalo biti dovoljno
@ninaec
ma sta ja znam znas u folu si kad prdjes s tim ,jedan sto i pravi te pucaljke na svom golfu je stavio i nije mu lose,kad pukne prolaznici uvijek misle ode auto
al ipak ja to ne bih stavljao ionako sam dosta nova izdvojio za sebring pa mi se ne baca
- VR6
- Posts: 1215
- Joined: 28/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Contact:
#19
Prosle sedmice registrovao jedan automobil star 20-ak godina i to bez ikakvog tehnickog pregleda. Samo uplatio i nastavio dalje, nisu ni trazili da se doveze automobil. To je stvarno cudno, da je automobil nov pa bi shvatio al ovako moze biti u dva komada a da je registrovan. Mislim da bi se na takve stvari trebalo pripaziti kod nas, onda se ne bi svasta vozalo po cestama...nineac wrote:Ma kod nas kada bi mrkog medvjeda stavio na haubu prošao bi na tehničkom!
Neznam za te pucaljke, ali nešto me to ni ne privlači! Šta će ti to?
-
- Posts: 476
- Joined: 05/09/2004 15:06
#20
Ako nije tajna interesuje me koji si kupio auto i sa kojim motorom, jeli turbo ili usisni, benzin ili dizel. I gdje je cipovan, to bi trebao znati zbog sebe.Edin H. wrote:Hvala audi i dugi na pojasnjenju.
Nisam bez veze pitao jer mi je receno za auto koji sam kupio da je cipovan, premda mi nije bas bilo jasno sta to znaci!
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#24 Re: VR6 motor
To sto si ti gledao na VW- scena.net je jedno ali da to uradis od svoje dvojke je potpuno druga stvar. Neznam kakav si sa parama , al ako nisi mehanicar a ne bih rekao da jesi , pa da se s tim mozes sam baviti moj ti je savjet da ne pokusavas. Prvo , sje*aces si auto i drugo potrosices toliko love na majstore i djelove da ces morati raditi samo za to auto. Stoga idi na internet i gledaj kako to drugi ljudi radei uci na tudim greskama . Ako hoces auto sa sport kupi si fino Mitsubishi Lancer Evolution VII. Kosta oko $30 000 USA i imaces istinsko sportsko auto kome nece trebati nikakav tuning .senad333 wrote:Gledam neki dan na vw-scena.net napucanog golfa 2 iz Zagreba.Momak je 1.8 l motor zamijenio sa 2.8 l VR6 motorom.Zanima me da li bi se takav 2.8 VR6 motor mogao zamijenit sa 1.6 u mog golfa, imal takav motor u bih se nabavit i kolika mu je cijena.hvala
-
- Posts: 73
- Joined: 04/01/2005 00:25
- Location: Bosanska Krupa
- Contact:
#25
dat cu ti ja svoju dvojku
i to tridesetak konja vise hahahahah
a lancera nemoj uzimati a tesko da mozes ikako,jer kad se onaj u njemackoj muci da ga dobije sta ce bit s tobom,iako ovaj najnoviji lancer ima sada i zastupnika(u njemackoj)
a i da ti stoji u sred sarajeva tesko da bi mogao izvuc 45000
s toga uzmi vr6 ,znas ono:"prvo misljenje je uvijek pravo misljenje"
i to tridesetak konja vise hahahahah
a lancera nemoj uzimati a tesko da mozes ikako,jer kad se onaj u njemackoj muci da ga dobije sta ce bit s tobom,iako ovaj najnoviji lancer ima sada i zastupnika(u njemackoj)
a i da ti stoji u sred sarajeva tesko da bi mogao izvuc 45000
s toga uzmi vr6 ,znas ono:"prvo misljenje je uvijek pravo misljenje"