pezo 307 hdi 79kw(ukljucivanje turbina)
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 2
- Joined: 30/01/2013 19:57
#1 pezo 307 hdi 79kw(ukljucivanje turbina)
Pozdrav narode. Moj problem je sledece prirode, znam da je tema ižvakana hiljadu puta al da pokušam. Kupio sam prije mjesec dana pežo 307 2003god. hdi 79kw. Prvih par dana se ponašao odlicno, dok jedno hladnije jutro nije htio da povuce dok se ne zagrije kad se zagrije ide ko lud i turbina se palila na ispod 2000 obrtaja, jer sam osjećao kako me lijepi za sjediste. Odem na dijagnostiku da vidim zašto ne vuče hladan, izbaci gresku na maf senzoru tj. protokomjeru. E sad zamjenio sam protokomjer vuce kad je hladan, ali turbina se pali tek od 2000 obrtaja a do tad je obicni dizel. Da li je neko imao sličan problem, i sta bi jos moglo biti sem protokomjera. Hvala unaprijed za kometare i savjete!
-
- Posts: 5790
- Joined: 02/04/2015 13:27
- Location: Ilidza إليدزا
- Vozim: Staro željezo
#2 Re: pezo 307 hdi 79kw(ukljucivanje turbina)
Valjda je normalno da ima turbo rupu, nije to biturbo mašina
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#3 Re: pezo 307 hdi 79kw(ukljucivanje turbina)
Nema ukljucivanja i iskljucivanja turbine , ona se stalno vrti . Dobro ti kaze leon , svaki turbo.motor ima turbo rupu i dok ne postignes odredjan broj obrtaja tj. kolicinu izduvnih gasova , nemas skoro nikakve perfomanse .
Ukucaj na google : turbo treshold pa ce ti biti jasnije
Ukucaj na google : turbo treshold pa ce ti biti jasnije
-
- Posts: 2
- Joined: 30/01/2013 19:57
#4 Re: pezo 307 hdi 79kw(ukljucivanje turbina)
OK turbina stalno vrti, nisam baš obrazovan po pitanju mehanike oko auta, ali zašto je sa starim protokomjerom bolje povlacio od 1700 obrtaja a sa novim tek od 2000 obrtaja?! Laički pitam.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#5 Re: pezo 307 hdi 79kw(ukljucivanje turbina)
to je vec druga prica , e to vec ne znam , moze biti neispravan , napuklo crijevo , filter zraka , to ti mora neko pogledatsargon81 wrote:OK turbina stalno vrti, nisam baš obrazovan po pitanju mehanike oko auta, ali zašto je sa starim protokomjerom bolje povlacio od 1700 obrtaja a sa novim tek od 2000 obrtaja?! Laički pitam.
i upravu si , maksimalan moment tvog auta je na 1750 obrtaja , a vec na 1500 bi trebao imat fin pritisak
https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=5276
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#6 Re: pezo 307 hdi 79kw(ukljucivanje turbina)
Mozda zato sto je davao netacne podatke?sargon81 wrote:OK turbina stalno vrti, nisam baš obrazovan po pitanju mehanike oko auta, ali zašto je sa starim protokomjerom bolje povlacio od 1700 obrtaja a sa novim tek od 2000 obrtaja?! Laički pitam.
- Aethaercyn
- Posts: 397
- Joined: 13/02/2013 22:35
- Location: Iza sedam gora,iza sedam mora...
#7 Re: pezo 307 hdi 79kw(ukljucivanje turbina)
Paša moj, vozim isti PUG. Imao sam problem isti kao tvoj. Promijenio senzor kao i ti. Provjeri usisnu granu. Kod mene je bila 90% začepljena/zapušena. Majstor i sam se čudio kako je vozilo uopće išlo. Znači, dok se ne dostigne odredjeni broj obrtaja, i kod mene je auto bilo kao obični dizel (vazduško).sargon81 wrote:Pozdrav narode. Moj problem je sledece prirode, znam da je tema ižvakana hiljadu puta al da pokušam. Kupio sam prije mjesec dana pežo 307 2003god. hdi 79kw. Prvih par dana se ponašao odlicno, dok jedno hladnije jutro nije htio da povuce dok se ne zagrije kad se zagrije ide ko lud i turbina se palila na ispod 2000 obrtaja, jer sam osjećao kako me lijepi za sjediste. Odem na dijagnostiku da vidim zašto ne vuče hladan, izbaci gresku na maf senzoru tj. protokomjeru. E sad zamjenio sam protokomjer vuce kad je hladan, ali turbina se pali tek od 2000 obrtaja a do tad je obicni dizel. Da li je neko imao sličan problem, i sta bi jos moglo biti sem protokomjera. Hvala unaprijed za kometare i savjete!