PEUGEOT servis u Sarajevu
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 239
- Joined: 15/06/2013 15:58
#1176 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Malo je duži tekst pa halalite.
Obilazio sam malo majstore i to i tražio dijelove pa sam dobio jednu ponudu za malo više dijelova.
Dijelovi su: Remen Z, Pumpa vode, dvije lafete, set kvačila, dihtung glave i poklopca, micro remene, španer remena, remenica radilice, dihtung grane, 4x gumice nake, ulje, filter ulja, zraka, unutrašnjeg i goriva te španer remena. To sve me izađe 1000 KM.
Sad pošto je u pitanju Peugeot 206 2001. 1.4 benzin, da li je to isplativo sve odjednom ili onako kroz tri mjeseca što se kaže? Tipa prvo da sredim problem sa grijanjem, iako nije problem ali ga auto prikazuje da jeste pa eto moram to vidjeti.. navjerovatnije da se glava malo iskrivila ili šta već. Pa onda veliki mali servis i na kraju set kvačila. Set ne moram čitav mijenjati, možda samo korpu i to jer mi je jednom propalo kvaličo samo i nije više pa ne bih da se zezam.
Auto planiram da zadržim još najmanje 3-4 godine prije nego ga dam sestri, pa hoću da sam siguran i ja i ostali učesnici u saobraćaju
Obilazio sam malo majstore i to i tražio dijelove pa sam dobio jednu ponudu za malo više dijelova.
Dijelovi su: Remen Z, Pumpa vode, dvije lafete, set kvačila, dihtung glave i poklopca, micro remene, španer remena, remenica radilice, dihtung grane, 4x gumice nake, ulje, filter ulja, zraka, unutrašnjeg i goriva te španer remena. To sve me izađe 1000 KM.
Sad pošto je u pitanju Peugeot 206 2001. 1.4 benzin, da li je to isplativo sve odjednom ili onako kroz tri mjeseca što se kaže? Tipa prvo da sredim problem sa grijanjem, iako nije problem ali ga auto prikazuje da jeste pa eto moram to vidjeti.. navjerovatnije da se glava malo iskrivila ili šta već. Pa onda veliki mali servis i na kraju set kvačila. Set ne moram čitav mijenjati, možda samo korpu i to jer mi je jednom propalo kvaličo samo i nije više pa ne bih da se zezam.
Auto planiram da zadržim još najmanje 3-4 godine prije nego ga dam sestri, pa hoću da sam siguran i ja i ostali učesnici u saobraćaju
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#1177 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
To propadanje kvačila može biti do cilindra kvačila. Korpa kad je pukla što je najčešći kvar onda trese prilikom kretanja, a i lamela proklizava...
Kad se skida glava motora onda se svakako skida i remen pa je zgodno i to sve usput riješiti.
Samo prvo nađi nekoga ko će naći precizno šta je u pitanju, iz ovog tvog opisa djeluje da nisi baš na "ti" sa prepoznavanjem kvarova...
Kad se skida glava motora onda se svakako skida i remen pa je zgodno i to sve usput riješiti.
Samo prvo nađi nekoga ko će naći precizno šta je u pitanju, iz ovog tvog opisa djeluje da nisi baš na "ti" sa prepoznavanjem kvarova...
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#1178 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
korpa kad pukne kvacilo bude nevjerovatno mekano i kad pustis pedalu skroz onda uhvati poslije par sekundi kad pustis gas ,ako dodajes gas klize...
a na tim motorima istrune dihtung glave ,na jednom je cak pukao krajnji saraf glave i pomijesao ulje i vodu....
a na tim motorima istrune dihtung glave ,na jednom je cak pukao krajnji saraf glave i pomijesao ulje i vodu....
- konektovan
- Posts: 40550
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1179 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Cini mi se, ko god ima ovaj 1.4 motor iz psa da je mjenjao dihtung glave?! Poznajem tri slucaja, to su mi bliski ljudi, svi su to vec uradili i to na pravo malim kilometrazama. Dvije 206-ice i jedan C3.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#1180 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
ma ovi auti su presli po 200.000. prva slika je 206,druga i treca 307...
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#1181 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
3008 1.6 hdi.. Alure oprema, 2010, presao 140 hiljada, originalnih... Vrijedi li 17 hiljada?
- liaar
- Posts: 3785
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
#1182 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Zavisi od paketa opreme, kakav je sa servisima itd.Ned071 wrote:3008 1.6 hdi.. Alure oprema, 2010, presao 140 hiljada, originalnih... Vrijedi li 17 hiljada?
Ako je to sve OK, vrijedi i više.
Ne viđoh da piše Alure, my bad, u svakom slučaju vidi kad su servisi rađeni, je l' automatik ili manuelac (ako je automatik je l' kad rađen servis automatskog) itd
- konektovan
- Posts: 40550
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1183 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Mislim da se moze uzeti i novije godiste za tu lovu, sa motorima novije generacije.Ned071 wrote:3008 1.6 hdi.. Alure oprema, 2010, presao 140 hiljada, originalnih... Vrijedi li 17 hiljada?
- ElRe
- Posts: 10800
- Joined: 12/12/2011 11:28
#1184 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Zaobidji ako je automatski mjenjac Ubija svu volju za voznjom u tom automobilu. Ako ces automatik onda 2.0 HDI, klasicni automatski mjenjac.Ned071 wrote:3008 1.6 hdi.. Alure oprema, 2010, presao 140 hiljada, originalnih... Vrijedi li 17 hiljada?
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#1185 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Rucni mjenjac. Auto od druga, odrzavano. Ne znam...
- Optimist
- Posts: 13642
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#1186 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Kad je od druga ja tu onda ne bih imao dvojbe, narocito ako mu poznajes historiju.Ned071 wrote:Rucni mjenjac. Auto od druga, odrzavano. Ne znam...
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#1187 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Probaj , ja sam se vozio i bio mi je tvrd nekakoNed071 wrote:Rucni mjenjac. Auto od druga, odrzavano. Ne znam...
-
- Posts: 4336
- Joined: 23/08/2011 14:12
#1188 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Samo bjezi od automatika i verzije 1.6 hdi sa 16 ventila; novija verzija 1.6 hdi je sa 8 ventila i u nju se svi zaklinju a ugradjuje se u 3008 od 2012.g. Detaljnije kod majstora.
-
- Posts: 239
- Joined: 15/06/2013 15:58
#1189 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Odradio sam prvu fazu na svom Peugeot-u 206. Odrađen je komplet veliki i mali servis, promijenjen i dihtung glave motora i glava je išla na reparaciju, promijenjene svjećice, stabilizator i još nekih sitnica te je sve upakovano nazad kako treba. Auto se puno bolje i ponaša na putu i sve.
Međutim, pojavljuje se opet ista stvar. Pokazuje mi na instrument tabli da mi se temperatura diže u autu, to je pretežno dok stojim ili sam u gužvi nekoj pa ono mic po mic ide. Digne se kazaljka skroz do vrha (gdje to valjda sve ključa), ali se za 10-15 sekundi opet spusti na 90 stepeni normalne radne temperature. Sad po meni nema logike da onaj moj jedan ventilator može ohladiti za 10 sekundi sa 120 stepeni na 90 stepeni.. Auto i dalje vozi normalno, bez smetnji, ventilator se upali i to je to. Sve je promijenjeno što bi moglo uticati na to.. Od dihtunga glave do termoprekidača, termostata, čak sam i novu posudu za vodu uzeo... Majstor mi je isto rekao da to ignorišem jer nema logike da to radi tako a voda uopšte ne ključa kad se čep odvrne nego je normala sve.
Da li je neko imao slična iskustva? Može li biti do elektronike i procesora pa da prikazuje grešku na instrument tabli? Ne znam ni ja više vala...
Međutim, pojavljuje se opet ista stvar. Pokazuje mi na instrument tabli da mi se temperatura diže u autu, to je pretežno dok stojim ili sam u gužvi nekoj pa ono mic po mic ide. Digne se kazaljka skroz do vrha (gdje to valjda sve ključa), ali se za 10-15 sekundi opet spusti na 90 stepeni normalne radne temperature. Sad po meni nema logike da onaj moj jedan ventilator može ohladiti za 10 sekundi sa 120 stepeni na 90 stepeni.. Auto i dalje vozi normalno, bez smetnji, ventilator se upali i to je to. Sve je promijenjeno što bi moglo uticati na to.. Od dihtunga glave do termoprekidača, termostata, čak sam i novu posudu za vodu uzeo... Majstor mi je isto rekao da to ignorišem jer nema logike da to radi tako a voda uopšte ne ključa kad se čep odvrne nego je normala sve.
Da li je neko imao slična iskustva? Može li biti do elektronike i procesora pa da prikazuje grešku na instrument tabli? Ne znam ni ja više vala...
- dostavljac
- Posts: 316
- Joined: 15/06/2015 21:22
#1190 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Mozel neko dati vise info o ovom autu? peugeot 208 1.4 hdi business 50kw 2013 god.. cijena nekih 12 tisuca maraka
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#1191 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
taj auto ima 2 ventilatora,jedan se pali na 92 drugi na 120,moguce da ti ne radi taj sto pali prvi,imao sam identican problem na istom autu,na sredini nosaca ventilatora ,kad skines masku ima poklopac ispod su 2 releja koji pale ventilator,pregledaj njih i ima ispod njih otpornik jer prvi ventilator ima 2 brzine.na ovom su bile 2 zice izgorile i istopili se konektori i nije radio ventilator.Meda_s_kasike wrote:Digne se kazaljka skroz do vrha (gdje to valjda sve ključa), ali se za 10-15 sekundi opet spusti na 90 stepeni normalne radne temperature. Sad po meni nema logike da onaj moj jedan ventilator može ohladiti za 10 sekundi sa 120 stepeni na 90 stepeni.. Auto i dalje vozi normalno, bez smetnji, ventilator se upali i to je to.
-
- Posts: 3081
- Joined: 14/04/2011 15:03
#1192 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Bitanga je u pravu, i na mom je isto se desavalo.bitanga_sa_otesa wrote:taj auto ima 2 ventilatora,jedan se pali na 92 drugi na 120,moguce da ti ne radi taj sto pali prvi,imao sam identican problem na istom autu,na sredini nosaca ventilatora ,kad skines masku ima poklopac ispod su 2 releja koji pale ventilator,pregledaj njih i ima ispod njih otpornik jer prvi ventilator ima 2 brzine.na ovom su bile 2 zice izgorile i istopili se konektori i nije radio ventilator.Meda_s_kasike wrote:Digne se kazaljka skroz do vrha (gdje to valjda sve ključa), ali se za 10-15 sekundi opet spusti na 90 stepeni normalne radne temperature. Sad po meni nema logike da onaj moj jedan ventilator može ohladiti za 10 sekundi sa 120 stepeni na 90 stepeni.. Auto i dalje vozi normalno, bez smetnji, ventilator se upali i to je to.
To je bio prvi problem, drugi problem koji daje iste simptome je kontakt na elektronici koja se nalazi kod motora.
Imaju 3 djeka koja idu na kontrolnu jedinicu, provjeri kontakte na njima, ja sam i tu imao problem koji se tako manifestovao.
- sarajevo_84
- Posts: 151
- Joined: 24/11/2010 14:55
#1193 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Peugeot 307, 2.0 hdi 66 kW troši previše 11-12 litara, nevažno koja je vožnja u pitanju, gradska ili otvorena. Urađen veliki i mali servis, al i prije toga je isto puno trošio.
Šta mi je činiti?
Šta mi je činiti?
- liaar
- Posts: 3785
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
#1194 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Stanje DPFa ako ga imaš ?sarajevo_84 wrote:Peugeot 307, 2.0 hdi 66 kW troši previše 11-12 litara, nevažno koja je vožnja u pitanju, gradska ili otvorena. Urađen veliki i mali servis, al i prije toga je isto puno trošio.
Šta mi je činiti?
Provjeriti dizne (vjerovatno su Siemens)
- konektovan
- Posts: 40550
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1195 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Nema taj motor dpf.liaar wrote:Stanje DPFa ako ga imaš ?sarajevo_84 wrote:Peugeot 307, 2.0 hdi 66 kW troši previše 11-12 litara, nevažno koja je vožnja u pitanju, gradska ili otvorena. Urađen veliki i mali servis, al i prije toga je isto puno trošio.
Šta mi je činiti?
Provjeriti dizne (vjerovatno su Siemens)
- liaar
- Posts: 3785
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
#1196 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Nek provjeri dizne, podloške dizni itdkonektovan wrote:Nema taj motor dpf.liaar wrote:Stanje DPFa ako ga imaš ?sarajevo_84 wrote:Peugeot 307, 2.0 hdi 66 kW troši previše 11-12 litara, nevažno koja je vožnja u pitanju, gradska ili otvorena. Urađen veliki i mali servis, al i prije toga je isto puno trošio.
Šta mi je činiti?
Provjeriti dizne (vjerovatno su Siemens)
-
- Posts: 239
- Joined: 15/06/2013 15:58
#1197 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Da li mogu zadnja štop svjetla od 206+ na regularni 206 2001 godište? Baš su mi one lijepe od 206+ i volio bi njih da stavim
- liaar
- Posts: 3785
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
#1198 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Mislim da mogu, uvijek moš trknut do otpada reci da probam pa ako može da kupim. I meni su se svidjela i ovdje mi je otpad jedno 100m od kuće pa ću se nekad nakanit da probam na svogMeda_s_kasike wrote:Da li mogu zadnja štop svjetla od 206+ na regularni 206 2001 godište? Baš su mi one lijepe od 206+ i volio bi njih da stavim
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#1199 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Mislim da ne moze jer im je drugaciji raspored svjetala cini mi se mada nisam siguran provjeri za svaki slucajMeda_s_kasike wrote:Da li mogu zadnja štop svjetla od 206+ na regularni 206 2001 godište? Baš su mi one lijepe od 206+ i volio bi njih da stavim
-
- Posts: 239
- Joined: 15/06/2013 15:58
#1200 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Baš bi bilo super da mogu. Planiram aBd tamo kad jesen stupi uzeti i angel eyes pa bi bila lijepa kombinacija to dvoje ja mislim