Bolje bi bilo da radi, a ovi sad sto rade su srbi bili nosaci, a nisu naucili nista.alcho wrote:Ne radi Srbo vise gore, ima novi likkonektovan wrote:E vala i ikićevci nisu cemu, izuzev onog starog majstora Ljube.
PEUGEOT servis u Sarajevu
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- konektovan
- Posts: 40650
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1101 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
- Haris.ba
- Posts: 24884
- Joined: 08/09/2005 20:08
#1102 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Ko bi mogao upaliti mi cd changer opciju na radiu na pežou osim ovlaštenih?
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#1103 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Svako ko.ima dijagnostiku
Ja bih ti upalio da mi laptop radi
Ja bih ti upalio da mi laptop radi
- Haris.ba
- Posts: 24884
- Joined: 08/09/2005 20:08
#1104 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Hvala. Našao sam na piku nekoga, piše da je na Dobrinji. Zvaću sutra.supercali wrote:Svako ko.ima dijagnostiku
Ja bih ti upalio da mi laptop radi
https://www.olx.ba/artikal/13516104/aut ... dacia-psa/
-
- Posts: 26
- Joined: 04/03/2014 20:53
#1105 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Pozdrav,
Auto ima slabiju vucu i dijagnostika kaze da turbina dobija manje zraka nego sto bi trebala. Pa pretpostavka je da je maf senzor zacepljen. Ko bi mi mogao definitivno utvrditi da li je maf i da li se on moze cistiti. Auto je 307 1.6 hdi 80 kw. Hvala na bilo kakvon savjetu
Auto ima slabiju vucu i dijagnostika kaze da turbina dobija manje zraka nego sto bi trebala. Pa pretpostavka je da je maf senzor zacepljen. Ko bi mi mogao definitivno utvrditi da li je maf i da li se on moze cistiti. Auto je 307 1.6 hdi 80 kw. Hvala na bilo kakvon savjetu
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#1106 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
pregledaj da li radi vakuum ventil na turbini ,nek neko dodaje gas a ti gledaj jel radi polugica.nedavno sam na istom autu imao slican problem ,za zadnje strane bloka ima el magnetni ventil koji otvara vakuum za turbinu...zacepio se...kinkyseaturtle wrote:Pozdrav,
Auto ima slabiju vucu i dijagnostika kaze da turbina dobija manje zraka nego sto bi trebala. Pa pretpostavka je da je maf senzor zacepljen. Ko bi mi mogao definitivno utvrditi da li je maf i da li se on moze cistiti. Auto je 307 1.6 hdi 80 kw. Hvala na bilo kakvon savjetu
- konektovan
- Posts: 40650
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1107 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
bitanga_sa_otesa wrote:pregledaj da li radi vakuum ventil na turbini ,nek neko dodaje gas a ti gledaj jel radi polugica.nedavno sam na istom autu imao slican problem ,za zadnje strane bloka ima el magnetni ventil koji otvara vakuum za turbinu...zacepio se...kinkyseaturtle wrote:Pozdrav,
Auto ima slabiju vucu i dijagnostika kaze da turbina dobija manje zraka nego sto bi trebala. Pa pretpostavka je da je maf senzor zacepljen. Ko bi mi mogao definitivno utvrditi da li je maf i da li se on moze cistiti. Auto je 307 1.6 hdi 80 kw. Hvala na bilo kakvon savjetu
Je li to ova dzidza?
https://youtu.be/3Mty5n9UpF4
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
-
- Posts: 27933
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1109 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Koja je razlika u potrošnji između 307sw fl 1.6 i 2.0 benzinaca, ima li ko info na osnovu ličnog iskustva?
Hvala!
Hvala!
-
- Posts: 21692
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1110 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Ako kontas staviti plin, nikakva. Taj 2.0 benzinac je vrhunska mazga (ni 1.6 nije nista losiji, ali taj 2.0 lijepo ide), znam iz par primjera. Sta je sve izdrzao i jos radi, a za plina dusu dao.
-
- Posts: 27933
- Joined: 20/03/2013 15:38
#1111 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Da, bez plina život nema smisla.NediM17 wrote:Ako kontas staviti plin, nikakva. Taj 2.0 benzinac je vrhunska mazga (ni 1.6 nije nista losiji, ali taj 2.0 lijepo ide), znam iz par primjera. Sta je sve izdrzao i jos radi, a za plina dusu dao.
Hvala na javljanju.
-
- Posts: 4594
- Joined: 13/10/2013 22:38
#1112 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Peugeot 307 2.0 HDI 2002 god.
Ljeti kada idem uz brdo temparatura debelo prelazi 90 (vidi sliku). Dodje znaci preko ove linije od 90 otprilike na sredini izmedju prve i druge linije poslje 90?
Link za sliku http://www.upslike.net/image/IcF9i
Zimi onako kako kad uglavnom do 90 dodje, akada se vozi po ravnom temp je ispod 90. Ljeti isto kada je bez opterecenja isto ispod 90.
Ima li ko Peugeot da napise kako je kod njega?
Ljeti kada idem uz brdo temparatura debelo prelazi 90 (vidi sliku). Dodje znaci preko ove linije od 90 otprilike na sredini izmedju prve i druge linije poslje 90?
Link za sliku http://www.upslike.net/image/IcF9i
Zimi onako kako kad uglavnom do 90 dodje, akada se vozi po ravnom temp je ispod 90. Ljeti isto kada je bez opterecenja isto ispod 90.
Ima li ko Peugeot da napise kako je kod njega?
-
- Posts: 21692
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1113 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Vozao sam dosta taj 2.0 HDi i uvijek je setala temperatura. Jednostavno, pokazivac temperature daje relane informacije, nije elektronski zakovan na pola kao kod mase drugih auta.
- liaar
- Posts: 3785
- Joined: 29/11/2016 11:09
- Location: Grad zabranjenog imena
- Grijem se na: na suze
- Vozim: francusku nakazu
- Contact:
#1114 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Kod mene je 206 2.0 HDI, haman pa isti motor.probook wrote:Peugeot 307 2.0 HDI 2002 god.
Ljeti kada idem uz brdo temparatura debelo prelazi 90 (vidi sliku). Dodje znaci preko ove linije od 90 otprilike na sredini izmedju prve i druge linije poslje 90?
Link za sliku http://www.upslike.net/image/IcF9i
Zimi onako kako kad uglavnom do 90 dodje, akada se vozi po ravnom temp je ispod 90. Ljeti isto kada je bez opterecenja isto ispod 90.
Ima li ko Peugeot da napise kako je kod njega?
Mislio sam da imam problem sa hlađenjem problema, otišao kod majstora, dali gas dok nije došla do te mjere, tu se ventilator pali.
Jednostavno tek iza 95° mu se pali ventilator motora, ne sikiraj se.
Ako te baš zanima, 206 servis na Stupu, proguglaj tačnu lokaciju, nek ti pregleda releje hladnjaka
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#1115 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
ja sam maloprije pratio , ne prelazi 83-84 stepena kod mene(pouzdan program i dijagnostika) , 1.6hdi al u mazGi
jedino temp katalizatora/DPF-a ode na 400 stepeni
btw. imam ojecaj da za nijansu slabije ide na ovih 35-36 stepeni , heat soak sta li , temp usisa 55 stepeni
jedino temp katalizatora/DPF-a ode na 400 stepeni
btw. imam ojecaj da za nijansu slabije ide na ovih 35-36 stepeni , heat soak sta li , temp usisa 55 stepeni
- konektovan
- Posts: 40650
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1116 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
amar1994 wrote:ja sam maloprije pratio , ne prelazi 83-84 stepena kod mene(pouzdan program i dijagnostika) , 1.6hdi al u mazGi
jedino temp katalizatora/DPF-a ode na 400 stepeni
btw. imam ojecaj da za nijansu slabije ide na ovih 35-36 stepeni , heat soak sta li , temp usisa 55 stepeni
Meni poslije aksama, ide k'o avion.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#1117 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
konektovan wrote:amar1994 wrote:ja sam maloprije pratio , ne prelazi 83-84 stepena kod mene(pouzdan program i dijagnostika) , 1.6hdi al u mazGi
jedino temp katalizatora/DPF-a ode na 400 stepeni
btw. imam ojecaj da za nijansu slabije ide na ovih 35-36 stepeni , heat soak sta li , temp usisa 55 stepeni
Meni poslije aksama, ide k'o avion.
torque pro je zakon
- alcho
- Posts: 1469
- Joined: 31/08/2006 09:08
#1118 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
liaar wrote:Kod mene je 206 2.0 HDI, haman pa isti motor.probook wrote:Peugeot 307 2.0 HDI 2002 god.
Ljeti kada idem uz brdo temparatura debelo prelazi 90 (vidi sliku). Dodje znaci preko ove linije od 90 otprilike na sredini izmedju prve i druge linije poslje 90?
Link za sliku http://www.upslike.net/image/IcF9i
Zimi onako kako kad uglavnom do 90 dodje, akada se vozi po ravnom temp je ispod 90. Ljeti isto kada je bez opterecenja isto ispod 90.
Ima li ko Peugeot da napise kako je kod njega?
Mislio sam da imam problem sa hlađenjem problema, otišao kod majstora, dali gas dok nije došla do te mjere, tu se ventilator pali.
Jednostavno tek iza 95° mu se pali ventilator motora, ne sikiraj se.
Ako te baš zanima, 206 servis na Stupu, proguglaj tačnu lokaciju, nek ti pregleda releje hladnjaka
Samo im daj malo vremena da prvo proguglaju sta je to relej hladnjaka, gdje se nalazi i cemu sluzi
Cuj oni da pogledaju
-
- Posts: 21692
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1119 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
amar1994 wrote:ja sam maloprije pratio , ne prelazi 83-84 stepena kod mene(pouzdan program i dijagnostika) , 1.6hdi al u mazGi
jedino temp katalizatora/DPF-a ode na 400 stepeni
btw. imam ojecaj da za nijansu slabije ide na ovih 35-36 stepeni , heat soak sta li , temp usisa 55 stepeni
Na turbo motorima temperatura vanjskog zraka ne igra ulogu!
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#1120 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
ne znam bas Nedime , mozda ne direktno lai znam isto tako da T. motorima ne odgovara vrucina i da se vise griju nego atmosferci , doduse ovaj moj je "pothladjen izgleda"NediM17 wrote:amar1994 wrote:ja sam maloprije pratio , ne prelazi 83-84 stepena kod mene(pouzdan program i dijagnostika) , 1.6hdi al u mazGi
jedino temp katalizatora/DPF-a ode na 400 stepeni
btw. imam ojecaj da za nijansu slabije ide na ovih 35-36 stepeni , heat soak sta li , temp usisa 55 stepeni
Na turbo motorima temperatura vanjskog zraka ne igra ulogu!
ali mora losije da ide kad je rijedji zrak , nego hladan/gusci zrak
-
- Posts: 21692
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1121 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Vise se griju zato sto razvijaju vece temperature pri sagorijevanju goriva, ali ako ima ulja i vode, i sve je ispravno, nema nikakvih problema.
Turbo motori nabijaju toliki pritisak, i IC opet radi svoj posao da jednostavno nije moguce primijetiti bilo kakvu razliku u snazi, bilo ljeto ili zima.
Ja cak ni na atmosferskom motoru ne osjecam nikakve promjene, a kamo li na turbaku.
Turbo motori nabijaju toliki pritisak, i IC opet radi svoj posao da jednostavno nije moguce primijetiti bilo kakvu razliku u snazi, bilo ljeto ili zima.
Ja cak ni na atmosferskom motoru ne osjecam nikakve promjene, a kamo li na turbaku.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#1122 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
NediM17 wrote:Vise se griju zato sto razvijaju vece temperature pri sagorijevanju goriva, ali ako ima ulja i vode, i sve je ispravno, nema nikakvih problema.
Turbo motori nabijaju toliki pritisak, i IC opet radi svoj posao da jednostavno nije moguce primijetiti bilo kakvu razliku u snazi, bilo ljeto ili zima.
Ja cak ni na atmosferskom motoru ne osjecam nikakve promjene, a kamo li na turbaku.
onda je klima
-
- Posts: 4338
- Joined: 23/08/2011 14:12
#1123 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
307 2.0 hdi 79 kw. Prilikom paljenja se svi potrosaci struje u kabini upale pa ugase pa opet sami od sebe upale i centralna brava skljocne,zakljuca se i istog momenta otkljuca. Svi majstori su nemocni. Ideje?
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#1124 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
ulozak brave?
- basicm
- Posts: 10483
- Joined: 16/01/2012 21:38
#1125 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Nizak napon? Slab spoj na klemama/masi na sasiji?Seyfo wrote:307 2.0 hdi 79 kw. Prilikom paljenja se svi potrosaci struje u kabini upale pa ugase pa opet sami od sebe upale i centralna brava skljocne,zakljuca se i istog momenta otkljuca. Svi majstori su nemocni. Ideje?