PEUGEOT servis u Sarajevu
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- zaphodia
- Posts: 272
- Joined: 30/06/2006 15:18
- Location: InBeTween
#1 PEUGEOT servis u Sarajevu
Pitanje:
Gdje je najbolje raditi servis na Peugeot-u, na brand new autu ove marke?
Drugarica koja "ne foruma" je upravo platila izmjenu ulja i filtera 200 KM u Peugeot servisu, pa se pitamo - je li to zaista ta cijena? Auto je staro 10 mjeseci i ne prelazi puno km.
Gdje je najbolje raditi servis na Peugeot-u, na brand new autu ove marke?
Drugarica koja "ne foruma" je upravo platila izmjenu ulja i filtera 200 KM u Peugeot servisu, pa se pitamo - je li to zaista ta cijena? Auto je staro 10 mjeseci i ne prelazi puno km.
- fantom slobode
- Posts: 9023
- Joined: 07/09/2006 15:24
#2 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Ko ima novo auto zbog garancije mora da ide kod oficijelnih dilera, koji naravno onda tako naplacuju usluge, bez obzira na marku automobila.zaphodia wrote:Pitanje:
Gdje je najbolje raditi servis na Peugeot-u, na brand new autu ove marke?
Drugarica koja "ne foruma" je upravo platila izmjenu ulja i filtera 200 KM u Peugeot servisu, pa se pitamo - je li to zaista ta cijena? Auto je staro 10 mjeseci i ne prelazi puno km.
Ja znam za dva Peugeotova servisa, jedan u dnu Kosevskog kod Bara, a drugi na Ilidzi.Ima jos jedan negdje u Sarajevu, recimo na Stupu, ovo lupam lici mi da je tamo(tamo je Reno-ov, pa kontam sto ne bi bio i Pezo-ov:)
- fantom slobode
- Posts: 9023
- Joined: 07/09/2006 15:24
#5
Ja sam bio kod ovoga u dnu kosevskog brda, trebao mi kod od orginal peugeotovog CD-a i nasao mi ga je i nije nista naplatio.(a prije toga sam se trudio za taj kod jedno mjesec dana, ne samo u Sarajevu).vrlo pohvalno sa njegove strane.Tako da mislim da vrijedi otici i upitati kakve su cijene kod njega za taj redovni servis odrzavanja.I da li ima licencu za to.poplava wrote:Od ovog na Ilidzi bjezi sto dalje, nemaju pojma - govorim ti iz licnog iskustva. Za ovaj na Kosevskom ne znam, nisam nikada bio. Ovaj na stupu (kod Hece) je relativno dobar i cijene su OK za servise takvog tipa.
-
- Posts: 206
- Joined: 22/06/2007 17:01
- Location: Sarajevo
#7
http://www.asd.co.ba/asd/ZOBENI wrote:ovaj u Barama nije skup i relativno je dobar, a ima licencu sto je najbitnije
- Better Man
- Posts: 16773
- Joined: 01/10/2006 20:10
#10
I ako je tema o Peugoet servisima ja bih spomenuo Renault. Danas sam bio na prvom servisu kod Bunje i platio sam ukupno 107 KM za novog Clia. Dakle izmjena ulja, filtera i šta sve ide.
- Better Man
- Posts: 16773
- Joined: 01/10/2006 20:10
#14
Prvi servis se radi na 15 hiljada kilometara ili na godinu dana (zavisi šta prije dođe) i to se odnosi na benzince, dok je za dizelaše na 10 hiljada pređenih kilometara. Kod mene je Clio 3 benzinac, mašina 1,2 16V, 75 konjskih snaga, dinamique, 5 vrata. Što se tiće mog zadovoljstva i više sam nego zadovoljan. Auto radi savršeno, mekan je i udoban, volan mu je pravo lagan i može fino da povuće. Najveća brzina koju sam ja razvio je 150 km na sat (po papirima mu je max brzina 167 km na sat) na autobanu prema Zagrebu i auto se odlično ponašalo, bio je potpuno miran i stabilan, kao da ne ide 150 km na sat. Max brzinu nisam pokušavao da postignem, jer nije bilo nikakve svrhe i potrebe. Uzbrdo takođe može fino da povuće bez ikakvih problema. Sve u svemu super auto i budi siguran da se nisi pokajao što si ga uzeo.zaphodia wrote:Moja je tema, p aje mogu i zachatat
Better Man,
Novi Clio? Moj stize pocetkom slijedece sedmice, hajde reci mi kad se radi prvi servis, jesi zadovoljan autom, koji je motor?? Sve mi reci!
-
- Posts: 3
- Joined: 05/04/2010 00:17
#15 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Ja takođe imam loša iskustva sa onima na Ilidži...
Mijenjajući ulje u moje nekadašnje 205-ice slomi mi frajer cjevčicu koja ide iz poklopca otvora za ulje. Rekoh šta sad?, kad lola kaže : "Nema problema, sad ću ja to zalijepiti sekundarnim?" Bezbeli nisam dao, tražio šefa koji se na mene izderao što dižem toliku frku i rekao mi da kad nađem poklopac na otpadu da dođem da mi on da pare??? Ko fol mi stavili originalni filter za taj tip vozila, da bi mi nakon paljenja izbacilo ulje na filter po cijelom motoru. Pola zime a jaro za šlauf, kaže da opere motor, oni će ulje nasuti od sebe, a filter da tražim negdje drugo jer oni takav nemaju (ko biva neki specijalni za 205-icu). Na kraju auto nije htjelo upaliti pa sam čekao dobrih sat i nešto dok on nije sve kablove prosušio i svjećice očistio. Neka vjeruje ko hoće, al' ja ni danas ne mogu doći sebi da neko u servisu može tako postupiti. Normalno, nikad više u taj servis. Mogao sam i sam ovako. Bar to znam: slomit i razvalit.
Mijenjajući ulje u moje nekadašnje 205-ice slomi mi frajer cjevčicu koja ide iz poklopca otvora za ulje. Rekoh šta sad?, kad lola kaže : "Nema problema, sad ću ja to zalijepiti sekundarnim?" Bezbeli nisam dao, tražio šefa koji se na mene izderao što dižem toliku frku i rekao mi da kad nađem poklopac na otpadu da dođem da mi on da pare??? Ko fol mi stavili originalni filter za taj tip vozila, da bi mi nakon paljenja izbacilo ulje na filter po cijelom motoru. Pola zime a jaro za šlauf, kaže da opere motor, oni će ulje nasuti od sebe, a filter da tražim negdje drugo jer oni takav nemaju (ko biva neki specijalni za 205-icu). Na kraju auto nije htjelo upaliti pa sam čekao dobrih sat i nešto dok on nije sve kablove prosušio i svjećice očistio. Neka vjeruje ko hoće, al' ja ni danas ne mogu doći sebi da neko u servisu može tako postupiti. Normalno, nikad više u taj servis. Mogao sam i sam ovako. Bar to znam: slomit i razvalit.
- drndalo
- Posts: 22824
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#16 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Koji Pezo ? Nije svejedno ide li u njega 3.5 litra ili 5.5 litara ulja... Ulje, ni u jednom servisu ne ide ono od 8KM/lit u nov auto... Cijena rada ? Po norma satu, ako je Pezo rekao da se ta zamjena naplacuje npr. 1.5 sati rada, onda su oni duzni toliko naplatiti, x 20-25-30 KM/sat rada (kako kod koga od ovlastenih)... Dal' je naplacena i kompjuterska dijagnostika? Neki i to naplacuju posebno, iako meni nema smisla...
U svakom slucaju, trebala je prije servisa izvrsiti pripremu, okrenuti telefone kod njih i u makar jos jednom ovlastenom servisu, pa uporediti... Sad je kasno... Osim toga, i to spada u cijenu novog automobila, nema pijacnog ulja, nema ispustanja ulja na parkingu, nema uzet' filter 'nako... Dobro dosli u kapitalizam...
200 KM na servis u jednoj godini (ti rece 10 mjeseci) i nije nesto puno para... Najvaznije je da joj se ne kvari, da je ne ostavi i tako to... Tu nastaju problemi... Dok je sve u 200 KM, suti i uzivaj u voznji novog auta...
U svakom slucaju, trebala je prije servisa izvrsiti pripremu, okrenuti telefone kod njih i u makar jos jednom ovlastenom servisu, pa uporediti... Sad je kasno... Osim toga, i to spada u cijenu novog automobila, nema pijacnog ulja, nema ispustanja ulja na parkingu, nema uzet' filter 'nako... Dobro dosli u kapitalizam...
200 KM na servis u jednoj godini (ti rece 10 mjeseci) i nije nesto puno para... Najvaznije je da joj se ne kvari, da je ne ostavi i tako to... Tu nastaju problemi... Dok je sve u 200 KM, suti i uzivaj u voznji novog auta...
- NEOPLAN
- Posts: 991
- Joined: 02/05/2009 12:15
#17 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Ovaj dole na Ilidzi toplo preporucujem da zaobidjete. Strucnost im je na nuli. Evo moje situacije:
Im'o ja Kadetta GSi i zezala me elektronika, Posto kod nas nema majstora koji to zna ustimati, ja fino promijenim motor i stavim 1.8 sa karburatorskim ubrizgavanjem.
Poslije nekog vremena, kad motam nalijevo cuje se kako nesto udara u predijelu motornog prostora, k'o metal od metal, uzas. I jos povrh svega pocelo me zezati ubrizgavanje, pa se stalno gasilo auto. I trazio ja majstore, svi prepametni, al niko da sredi. Kad jedan dan rece mi jedan od njih da u tom Peugeot servisu radi "majstor" Fadil koji je 30 godina radio u Opelu i koji je najbolji majstor za Opele u cijeloj BIH. Dadne mi fino broj, ja sav sretan nazovem, narucim se za pregled....
Sutradan otisao, cacka on karburator i kao uredu je. A pitam ga ja sta lupa u motoru, on sjede, provoza, vrati se i kaze da mi lupa motor od karoseriju. Digne auto na dizalicu i gleda odozdo i vidi saraf koji drzi alternator da je blizu karoserije i da na karoseriji ima ostecenje koje je on napravio. I onda pocne suplja: "Nije ti ovaj motor predvidjen za Kadetta, nisi treb'o njega ugradjivati, treb'o si meni doci imam ja motor, ovo, ono" i uze pajser i njih dvojica udri, udri, udri po karoseriji ne bi li malo savili lim da ne dohvaca saraf.
Kao sredili su. Ja sjednem, krenem od Ilidze prema gradu, kad u Nedjaricima, paf...ugasi se auto i nema vise teorije da upalim. A citavo to vrijeme opet isto lupanje iz motora. Zovnem jednog prijatelja da me preslepa i odemo na Aerodromsko kod najblizeg majstora. Covjek radi u garazi, nit alata, nit dizalice, nista, dvije fosne na blokovima i to mu sluzi kao kanal. Joj reko gdje dodjoh, al sta je tu je.
Uze covjek, rastavi karburator i nadje neku mrezicu, a ona puna taloga. Kaze promijeni pumpu, ne valja ti gorivo. A za lupanje mu ispricam sta mi je rekao ovaj dole "strucnjak", kad covjek otvori haubu i odvali se smijati. "Je+o te taj strucnjak koji je radio u Opelu, veze on nema!"....reko "Sta je?" Kaze: "Pa vidis bolan da ti je ovaj nosac motora otiso u helac totalno, pa ti leta motor tamo-vamo".....i nadje covjek drugi, zamjeni, i od tad auto k'o zuca, nit lupa, nit se gasi....
Od tad zaobilazim onaj servis dole k'o djavo krst......jer kad ne zna otkriti polomljen nosac motora, sta mislis kako se snalazi u kompjuterima i elektronici........fuj...
Im'o ja Kadetta GSi i zezala me elektronika, Posto kod nas nema majstora koji to zna ustimati, ja fino promijenim motor i stavim 1.8 sa karburatorskim ubrizgavanjem.
Poslije nekog vremena, kad motam nalijevo cuje se kako nesto udara u predijelu motornog prostora, k'o metal od metal, uzas. I jos povrh svega pocelo me zezati ubrizgavanje, pa se stalno gasilo auto. I trazio ja majstore, svi prepametni, al niko da sredi. Kad jedan dan rece mi jedan od njih da u tom Peugeot servisu radi "majstor" Fadil koji je 30 godina radio u Opelu i koji je najbolji majstor za Opele u cijeloj BIH. Dadne mi fino broj, ja sav sretan nazovem, narucim se za pregled....
Sutradan otisao, cacka on karburator i kao uredu je. A pitam ga ja sta lupa u motoru, on sjede, provoza, vrati se i kaze da mi lupa motor od karoseriju. Digne auto na dizalicu i gleda odozdo i vidi saraf koji drzi alternator da je blizu karoserije i da na karoseriji ima ostecenje koje je on napravio. I onda pocne suplja: "Nije ti ovaj motor predvidjen za Kadetta, nisi treb'o njega ugradjivati, treb'o si meni doci imam ja motor, ovo, ono" i uze pajser i njih dvojica udri, udri, udri po karoseriji ne bi li malo savili lim da ne dohvaca saraf.
Kao sredili su. Ja sjednem, krenem od Ilidze prema gradu, kad u Nedjaricima, paf...ugasi se auto i nema vise teorije da upalim. A citavo to vrijeme opet isto lupanje iz motora. Zovnem jednog prijatelja da me preslepa i odemo na Aerodromsko kod najblizeg majstora. Covjek radi u garazi, nit alata, nit dizalice, nista, dvije fosne na blokovima i to mu sluzi kao kanal. Joj reko gdje dodjoh, al sta je tu je.
Uze covjek, rastavi karburator i nadje neku mrezicu, a ona puna taloga. Kaze promijeni pumpu, ne valja ti gorivo. A za lupanje mu ispricam sta mi je rekao ovaj dole "strucnjak", kad covjek otvori haubu i odvali se smijati. "Je+o te taj strucnjak koji je radio u Opelu, veze on nema!"....reko "Sta je?" Kaze: "Pa vidis bolan da ti je ovaj nosac motora otiso u helac totalno, pa ti leta motor tamo-vamo".....i nadje covjek drugi, zamjeni, i od tad auto k'o zuca, nit lupa, nit se gasi....
Od tad zaobilazim onaj servis dole k'o djavo krst......jer kad ne zna otkriti polomljen nosac motora, sta mislis kako se snalazi u kompjuterima i elektronici........fuj...
-
- Posts: 154
- Joined: 11/08/2006 11:26
#18 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
što se tiče servisa u sarajevu, najbolji su blok na stupu i dedović na barama. ja lično idem kod dedovića, dobri majstori, susretljivi, nisu skupi. preporučujem svima.
blok je po cijenama malo skuplji, ali opet sve zavisi od norme propisane od strane peugeota. cijene dijelova su mislim svugdje iste, samo znam da je satnica drugačija, ako se ne varam u bloku je 30 ili 40km a kod dedovića 20km
blok je po cijenama malo skuplji, ali opet sve zavisi od norme propisane od strane peugeota. cijene dijelova su mislim svugdje iste, samo znam da je satnica drugačija, ako se ne varam u bloku je 30 ili 40km a kod dedovića 20km
-
- Posts: 1048
- Joined: 25/09/2008 22:55
#19 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
brate ako vam nije novo auto i garancija vam je istekla, za te redovne servise
uzmete dijelove kod grka (sedam braće) i u neku garažu. ruke 5-10 maraka
uzmete dijelove kod grka (sedam braće) i u neku garažu. ruke 5-10 maraka
- citroen
- Posts: 5863
- Joined: 19/05/2009 18:08
- Location: Sarajevo,memli strana
#20 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Tacno takoCafe Camargue wrote:brate ako vam nije novo auto i garancija vam je istekla, za te redovne servise
uzmete dijelove kod grka (sedam braće) i u neku garažu. ruke 5-10 maraka
-
- Posts: 154
- Joined: 11/08/2006 11:26
#21 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
fino čovjek napisao da je auto novo, tj. još pod garancijom. svaka intervencija mimo ovlaštenog servisa i izgubit će garanciju. a ovo što se tiče kupovine dijelova i u neki servis, aposlutno pdržavam kada je u pitanju redovno servisiranje tipa zamjene ulja i filtera. to svako može uraditi, a dođe duplo jeftinije nego u ovlaštenom servisu.
- respo
- Posts: 12675
- Joined: 15/08/2009 05:26
- Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-
#22 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
ne znam koje je auto ali je relativno puno to platila
ja kad sam sa novim pezoom 2005-e otisao na prvi servis izasao me 53KM
znaci filteri ulje i sitnice ako sta fali itd (otisla jedna sijalica za tablicu to je sto sam vidio da je zamjenio)
e sada za 5 godina ne vjerujem da je toliko poskupilo al ajd valjda je to to
a sto se tice servisa dedovic u barama nedostizan i po ljubaznosti i po uradjenom i po svemu sto se tice musterije
predlozi ti prvo jeftiniju varijantu pa tek onda zamjenu originalnim dijelom koji je najskuplje rijesenje
sto se tice tih uradi sam ako neko ne zna bolje da ne pocinje jer ce napraviti vecu stetu nego korist
ja kad sam sa novim pezoom 2005-e otisao na prvi servis izasao me 53KM
znaci filteri ulje i sitnice ako sta fali itd (otisla jedna sijalica za tablicu to je sto sam vidio da je zamjenio)
e sada za 5 godina ne vjerujem da je toliko poskupilo al ajd valjda je to to
a sto se tice servisa dedovic u barama nedostizan i po ljubaznosti i po uradjenom i po svemu sto se tice musterije
predlozi ti prvo jeftiniju varijantu pa tek onda zamjenu originalnim dijelom koji je najskuplje rijesenje
sto se tice tih uradi sam ako neko ne zna bolje da ne pocinje jer ce napraviti vecu stetu nego korist
-
- Posts: 52
- Joined: 16/03/2009 07:26
#23 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Pozz
Prvo te dvije glave za taj servis nije puno, pogotovo sto je novo auto i sto ulazi u servisnu knjizicu.
Drugo ja kad sam imao 405-ticu pezo-a radio sam ga na Barama kod Hame, sad ti ne mogu reci 100% kakvi su ali onda su bili dobro pravo i povoljni i nema petljavine kazu ti ljudi sta moras mjenjati i koliko je para i sto je najbolje sve imaju tako da ne moras nigdje hodati i traziti dijelove........
Mislim da su licencirani ,ali nisam siguran, tako da i oni mogu pisati servisnu knjizicu..
Prvo te dvije glave za taj servis nije puno, pogotovo sto je novo auto i sto ulazi u servisnu knjizicu.
Drugo ja kad sam imao 405-ticu pezo-a radio sam ga na Barama kod Hame, sad ti ne mogu reci 100% kakvi su ali onda su bili dobro pravo i povoljni i nema petljavine kazu ti ljudi sta moras mjenjati i koliko je para i sto je najbolje sve imaju tako da ne moras nigdje hodati i traziti dijelove........
Mislim da su licencirani ,ali nisam siguran, tako da i oni mogu pisati servisnu knjizicu..
- respo
- Posts: 12675
- Joined: 15/08/2009 05:26
- Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-
#24 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
alo vidis li sta sam ja napisao i ja sam imao novo staro 6 mjeseci i naplatili mi u bloku citave 53 marke za zamjenu ulja filtera i sitnicauzas wrote:Pozz
Prvo te dvije glave za taj servis nije puno, pogotovo sto je novo auto i sto ulazi u servisnu knjizicu.
Drugo ja kad sam imao 405-ticu pezo-a radio sam ga na Barama kod Hame, sad ti ne mogu reci 100% kakvi su ali onda su bili dobro pravo i povoljni i nema petljavine kazu ti ljudi sta moras mjenjati i koliko je para i sto je najbolje sve imaju tako da ne moras nigdje hodati i traziti dijelove........
Mislim da su licencirani ,ali nisam siguran, tako da i oni mogu pisati servisnu knjizicu..
ne znam koje je auto ali po meni je to malo previse
- Jimmy_The_Saint
- Posts: 2435
- Joined: 09/01/2006 11:16
- Location: Koliba na Rogoju
- Contact:
#25 Re: PEUGEOT servis u Sarajevu
Izvini respo, koje su ti tačno ulje nasuli za tu lovu, jestivo?respo wrote:ne znam koje je auto ali je relativno puno to platila
ja kad sam sa novim pezoom 2005-e otisao na prvi servis izasao me 53KM
znaci filteri ulje i sitnice ako sta fali itd (otisla jedna sijalica za tablicu to je sto sam vidio da je zamjenio)
e sada za 5 godina ne vjerujem da je toliko poskupilo al ajd valjda je to to
a sto se tice servisa dedovic u barama nedostizan i po ljubaznosti i po uradjenom i po svemu sto se tice musterije
predlozi ti prvo jeftiniju varijantu pa tek onda zamjenu originalnim dijelom koji je najskuplje rijesenje
sto se tice tih uradi sam ako neko ne zna bolje da ne pocinje jer ce napraviti vecu stetu nego korist