Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#1126 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
haman si ubo, bilo je i renoVa
- ElRe
- Posts: 10666
- Joined: 12/12/2011 11:28
#1127 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
- Haris033
- Posts: 3826
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#1128 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
AdBlue je specijalizirana tekućina koja se koristi u SCR sustavu (selektivna katalitička redukcija). To je vodena otopina uree u 32,5% nominalne koncentracije. Glavni razlog korištenja AdBluea je smanjenje emisije dušikovih oksida. Nažalost, ovaj sustav generira vrlo visoke operativne troškove.
Adblue je skladišten u zasebnom spremniku. U različitim modelima ulaz spremnika nalazi se na raznim mjestima, na primjer u prtljažniku, ispod poklopca motora ili blizu vrata dizelskog spremnika. Iz spremnika smjesa dolazi do SCR katalizatora gdje se dušikovi oksidi reduciraju u neškodljivu vodu i dušik.
Pun spremnik AdBluea dovoljan je za vožnju 10 000 km. Gubitke tekućine treba nadoknaditi. Ako je razina AdBlue preniska, ECU će spriječiti pokretanje motora. Moderni automobili opremljeni su kontrolnim svjetlima i zvučnim signalom koji vozaču daje do znanja da je vrijeme za punjenje spremnika AdBlue.
AdBlue i SCR sustav složen je i osjetljiv na kvarove. Elektronički senzori dušika, moduli, pumpe - sav ovaj uređaj može otkazati i zamijeniti ih može biti vrlo skupo. Osim toga u vozilima koja prelaze stotine kilometara, morate redovito puniti spremnik Adblue.
Sve ovo stvara dodatne troškove korištenja automobila, što vozači žele izbjeći.
Usluga isključivanja AdBlue sastoji se od elektroničkog onemogućavanja AdBluea uklanjanjem lampica na nadzornoj ploči i porukama upozorenja u ECU povezanim sa sustavom.
U većini slučajeva dovoljno je pravilno reprogramirati sustav upravljanja motorom. Za neke modele potrebno je odvojiti SCR jedinicu od vozila.
NEDOSTACI SCR SUSTAVA
Sustav adblue dobar je za okoliš i ljudsko zdravlje jer smanjuje dušikove okside u plinovima izgaranja. Ali AdBlue ima i mnogo nedostataka, a mnogi vozači isključuju sustav.
složeni sustav osjetljiv na oštećenja - sveobuhvatan popravak može potrošiti nekoliko hiljada KM
otopina se skrutne na temperaturi od - 11 ° C (12,2 ° F) - neispravan grijač u spremniku može prouzročiti stvaranje kristala koji mogu začepiti sustav ubrizgavanja i dovesti do kvara pumpe
nužnost čestog punjenja tekućine,
otopina je jako korozivna - prolivenu tekućinu treba brzo obrisati kako bi se izbjeglo oštećivanje završne obrade boje i premaza protiv korozije.
Adblue je skladišten u zasebnom spremniku. U različitim modelima ulaz spremnika nalazi se na raznim mjestima, na primjer u prtljažniku, ispod poklopca motora ili blizu vrata dizelskog spremnika. Iz spremnika smjesa dolazi do SCR katalizatora gdje se dušikovi oksidi reduciraju u neškodljivu vodu i dušik.
Pun spremnik AdBluea dovoljan je za vožnju 10 000 km. Gubitke tekućine treba nadoknaditi. Ako je razina AdBlue preniska, ECU će spriječiti pokretanje motora. Moderni automobili opremljeni su kontrolnim svjetlima i zvučnim signalom koji vozaču daje do znanja da je vrijeme za punjenje spremnika AdBlue.
AdBlue i SCR sustav složen je i osjetljiv na kvarove. Elektronički senzori dušika, moduli, pumpe - sav ovaj uređaj može otkazati i zamijeniti ih može biti vrlo skupo. Osim toga u vozilima koja prelaze stotine kilometara, morate redovito puniti spremnik Adblue.
Sve ovo stvara dodatne troškove korištenja automobila, što vozači žele izbjeći.
Usluga isključivanja AdBlue sastoji se od elektroničkog onemogućavanja AdBluea uklanjanjem lampica na nadzornoj ploči i porukama upozorenja u ECU povezanim sa sustavom.
U većini slučajeva dovoljno je pravilno reprogramirati sustav upravljanja motorom. Za neke modele potrebno je odvojiti SCR jedinicu od vozila.
NEDOSTACI SCR SUSTAVA
Sustav adblue dobar je za okoliš i ljudsko zdravlje jer smanjuje dušikove okside u plinovima izgaranja. Ali AdBlue ima i mnogo nedostataka, a mnogi vozači isključuju sustav.
složeni sustav osjetljiv na oštećenja - sveobuhvatan popravak može potrošiti nekoliko hiljada KM
otopina se skrutne na temperaturi od - 11 ° C (12,2 ° F) - neispravan grijač u spremniku može prouzročiti stvaranje kristala koji mogu začepiti sustav ubrizgavanja i dovesti do kvara pumpe
nužnost čestog punjenja tekućine,
otopina je jako korozivna - prolivenu tekućinu treba brzo obrisati kako bi se izbjeglo oštećivanje završne obrade boje i premaza protiv korozije.
- Optimist
- Posts: 13566
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#1129 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Rodjak danas isao gledati jednog 308 Allure, ali 1.2 Puretech sa 130ks.
Auto preslo 100k km, 2015to godiste.
Kakva su iskustva sa tim motorom i sta se moze ocekivati?
Koja je cijena velikog servisa, obzirom da ima zupcasti u ulju?
Kakvi su sa potrosnjom i kvarovima?
Auto preslo 100k km, 2015to godiste.
Kakva su iskustva sa tim motorom i sta se moze ocekivati?
Koja je cijena velikog servisa, obzirom da ima zupcasti u ulju?
Kakvi su sa potrosnjom i kvarovima?
- ElRe
- Posts: 10666
- Joined: 12/12/2011 11:28
#1130 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Baš zbog toga što je zupčasti u ulju, vremenom se u ulju nadju komadići gume i znaju da naprave havariju u motoru. Isto rješenje je primijenio i Ford kod novije serije Ecoboost malih motora.
Generalno, pouzdanost PSA benzinaca nakon EW i TU serija nije dobra.
Ali opet, ako je cijena dobra, sve se da popraviti, a tu su i polovni motori na otpadima u najgorem slučaju.
https://www.youtube.com/watch?v=69vm_Jmz2rM&t=770s
Opelov benzinac 1.4 Turbo je za preporuku.
Generalno, pouzdanost PSA benzinaca nakon EW i TU serija nije dobra.
Ali opet, ako je cijena dobra, sve se da popraviti, a tu su i polovni motori na otpadima u najgorem slučaju.
https://www.youtube.com/watch?v=69vm_Jmz2rM&t=770s
Opelov benzinac 1.4 Turbo je za preporuku.
- konektovan
- Posts: 40070
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1131 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Samo redovan servis raditi, remen mmenjati i nema brige ..
- RagibUzoriti
- Posts: 2658
- Joined: 05/12/2018 14:07
- Location: Zemlja snijega,lososa i plavusa
- Vozim: Vozim se na struju
#1132 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Jel zupcasti ili lanac u ulju?ElRe wrote: ↑23/01/2022 09:18 Baš zbog toga što je zupčasti u ulju, vremenom se u ulju nadju komadići gume i znaju da naprave havariju u motoru. Isto rješenje je primijenio i Ford kod novije serije Ecoboost malih motora.
Generalno, pouzdanost PSA benzinaca nakon EW i TU serija nije dobra.
Ali opet, ako je cijena dobra, sve se da popraviti, a tu su i polovni motori na otpadima u najgorem slučaju.
https://www.youtube.com/watch?v=69vm_Jmz2rM&t=770s
Opelov benzinac 1.4 Turbo je za preporuku.
- Optimist
- Posts: 13566
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#1133 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Nije problem remen zamijeniti, zato i pitam da li neko zna koja je cijena tih radova, te na koliko je interval zamjene?
- ElRe
- Posts: 10666
- Joined: 12/12/2011 11:28
#1134 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Zupčasti remen
- konektovan
- Posts: 40070
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1135 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Znam da je zamjena remenja skuplja za puretech turbo od hdi motora...
Bilo je u početku 10 godina i 150 000, pa je onda skraćen na 6 godina i 100 000 KM u prvim generacijama. Ali ovo za intervale opet uzmi s rezervom, jer kasnije su se pojavile pojačane verzije remena..i ne znam da li se tu šta peomijenilo.
-
- Posts: 2033
- Joined: 30/11/2020 16:31
#1136 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Sto se tice sipanja te tecnosti za DPF, meni u Dedovicu rekose kad sam kupovao auto koliko ga tacno ima, npr 30%. Reko naspite odmah, kaze nema potrebe najbolje kad izbaci on obavijest da je pri kraju dodjes i naspemo do vrha. Kod mene je euro 5 motor i rekose mi da je bolji od novog sa adblue.
- konektovan
- Posts: 40070
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1137 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Znaci kod tebe je e-hdi??EasyMan wrote: ↑23/01/2022 12:05 Sto se tice sipanja te tecnosti za DPF, meni u Dedovicu rekose kad sam kupovao auto koliko ga tacno ima, npr 30%. Reko naspite odmah, kaze nema potrebe najbolje kad izbaci on obavijest da je pri kraju dodjes i naspemo do vrha. Kod mene je euro 5 motor i rekose mi da je bolji od novog sa adblue.
-
- Posts: 2033
- Joined: 30/11/2020 16:31
#1138 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Da, 1.6 e-Hdi 84kw.konektovan wrote: ↑23/01/2022 14:14Znaci kod tebe je e-hdi??EasyMan wrote: ↑23/01/2022 12:05 Sto se tice sipanja te tecnosti za DPF, meni u Dedovicu rekose kad sam kupovao auto koliko ga tacno ima, npr 30%. Reko naspite odmah, kaze nema potrebe najbolje kad izbaci on obavijest da je pri kraju dodjes i naspemo do vrha. Kod mene je euro 5 motor i rekose mi da je bolji od novog sa adblue.
- konektovan
- Posts: 40070
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1139 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
-
- Posts: 2033
- Joined: 30/11/2020 16:31
#1140 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Nemam pojma vjeruj mi, samo mi rekose da je bolje sto je ovaj euro 5 jer je onaj osjetljiviji.konektovan wrote: ↑23/01/2022 16:46Ne moze biti bolji kad je gotovo isti.
Novi ima samo adblue...i malo softwerski izvukli koji konjić više..ili turbinicom.
Baza im je ista..
Zna li neko koliko kosta ovaj aditiv za dpf?
- konektovan
- Posts: 40070
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1141 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Evo čovjek na prethodnoj stranici platio 95 KM u unitrade poslovnici,..a forumaš @ElRe za svoj stari 308 150 KM u ovlaštenom.EasyMan wrote: ↑23/01/2022 17:18Nemam pojma vjeruj mi, samo mi rekose da je bolje sto je ovaj euro 5 jer je onaj osjetljiviji.konektovan wrote: ↑23/01/2022 16:46
Ne moze biti bolji kad je gotovo isti.
Novi ima samo adblue...i malo softwerski izvukli koji konjić više..ili turbinicom.
Baza im je ista..
Zna li neko koliko kosta ovaj aditiv za dpf?
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#1143 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
jednostavno uzmete benzinca i nemate problema sa tim dpf ureom adbuleom i sl
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#1144 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
imamo problema s njutnmetrima
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37278
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#1145 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
kupis v8 i nema problema s tim
-
- Posts: 21500
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1146 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Eee, al' valja to tociti.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#1147 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
toci ga ionako za 20 bilo benzin bilo dizel tako da je mnogima svejedno
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37278
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#1148 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
e jbga vazda vam neki q fali.. nema guzovace nista
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#1149 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
pa vozi na vecim obrtajima
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar