2.0 hdi 80kw ima fap
1.6hdi 80kw ima fap
poslano s moga Sonija Ze:-D
Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 1632
- Joined: 15/09/2012 14:06
- Location: SARAJEVO
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#52 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Ako ti moze pomoci, svi 308 koji dolaze iz Njemacke imaju FAP. 1.6 110 KS uglavnom imaju, ali ih ima i da nemaju na nekim trzistima. 1.6 90 KS uglavnom nemaju, ali u Njemackoj svi imaju.
Tako da se moze primijeniti i na ove "novije" 1.6 HDI motore u 307.
Tako da se moze primijeniti i na ove "novije" 1.6 HDI motore u 307.
- 4m3l
- Posts: 1109
- Joined: 04/04/2010 00:31
#53 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Moze se to sve rijesiti za nekih 200-400km.. da ga ukinu i to je to..
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#54 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Iako nemam nista protiv skidanja FAP filtera (zasto bi neko dao 1000 KM za nesto sto ne koristi apsolutno nicemu osim cinjenici da manje zagadjujes okolinu?!), nije to bas tako jednostavno...
Taj Pezo moze imati i plivajci zamasnjak zavisno od motora, koji je isto podlozan kvarovima kao i FAP i kosta 700-800 KM a ne moze se skinuti. Turbina isto tako, reparacija je do 1000 KM (privremeno rjesenje) i ne moze se skinuti. Mislim u Bosni sve moze, ali realno zna se sta je zdrava logika a sta je seljacenje.
Po meni ako se gleda odrzavanje, moguci kvarovi odnosno skupe popravke, onda je dugorocno isplativije kupiti atmosferskog benzinca. Ali eto u Bosni mora biti dizel iz nekog razloga.
Ja isto "navijam" za dizela, ali treba izvagati, nije isto kad ti je kupovna moc 7-8 milja, a ti se zavalis 10 milja u kredit da kupis 307-icu, i kad ti je kupovna moc 20 milja a kesiras 15 milja za recimo 308. U drugom slucaju sigurno imas za moguce (skupe) popravke.
Taj Pezo moze imati i plivajci zamasnjak zavisno od motora, koji je isto podlozan kvarovima kao i FAP i kosta 700-800 KM a ne moze se skinuti. Turbina isto tako, reparacija je do 1000 KM (privremeno rjesenje) i ne moze se skinuti. Mislim u Bosni sve moze, ali realno zna se sta je zdrava logika a sta je seljacenje.
Po meni ako se gleda odrzavanje, moguci kvarovi odnosno skupe popravke, onda je dugorocno isplativije kupiti atmosferskog benzinca. Ali eto u Bosni mora biti dizel iz nekog razloga.
Ja isto "navijam" za dizela, ali treba izvagati, nije isto kad ti je kupovna moc 7-8 milja, a ti se zavalis 10 milja u kredit da kupis 307-icu, i kad ti je kupovna moc 20 milja a kesiras 15 milja za recimo 308. U drugom slucaju sigurno imas za moguce (skupe) popravke.
- basicm
- Posts: 10498
- Joined: 16/01/2012 21:38
#55 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Cemu toliki strah od FAP-a? Na servisu ti lijepo kazu koliko je zacepljen, koliko ulja ima, pa sta ima veze dodati malo i ulja. A da se zacepi treba dosta vremena, a obicno se zacepe kod auta koja imaju problem sa turbinom ili kod nekog sa veoma teskim gradskim razimom voznje.
Hocu da kazem da se izbjegavanjem FAP-a dosta suzava izbor, pa se odustaje od veoma lijepih i ocuvanih primjeraka samo zbog moguceg veceg troska odrzavanja.
Hocu da kazem da se izbjegavanjem FAP-a dosta suzava izbor, pa se odustaje od veoma lijepih i ocuvanih primjeraka samo zbog moguceg veceg troska odrzavanja.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#56 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Kako ide to s uljem, kakvo ide ulje, kad, koliko kosta, kakvo ja inace odrzavanje FAP filtera....? Sta znaci "koliko je zacepljen", kakvi su to procenti...?
Ako neko moze objasniti, lijepo bi bilo, da i od ovog foruma ima neke koristi.
Ako neko moze objasniti, lijepo bi bilo, da i od ovog foruma ima neke koristi.
-
- Posts: 1872
- Joined: 03/04/2012 17:40
#57 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Gledaj samo auta sa servisnom knjizicom automatski si sigurniji
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
- Qler
- Posts: 23608
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#58 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Ma nesto je u stotinama maraka ulje za taj FAP.. par stotina kosta litar, a u auto ide lupam 600ml, a nema pakovanja ispod 1l... tako nekako ide...ado-šampion wrote:Kako ide to s uljem, kakvo ide ulje, kad, koliko kosta, kakvo ja inace odrzavanje FAP filtera....? Sta znaci "koliko je zacepljen", kakvi su to procenti...?
Ako neko moze objasniti, lijepo bi bilo, da i od ovog foruma ima neke koristi.
-
- Posts: 1667
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#59 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
3L aditiva za FAP sa uslugom servisa, u ovlastenom Peugeot servisu = 270 KM
Manite se gadjanja stotinama maraka napamet
Manite se gadjanja stotinama maraka napamet
- Qler
- Posts: 23608
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#60 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Do mene je, izvinjavam se, jaran je pricao o ulju u haldexu mislim, tigauan je bio u pitanju, pa je tu skupa igranka. Do mene..
- basicm
- Posts: 10498
- Joined: 16/01/2012 21:38
#61 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Kakve stotine maraka! Ipak postoji rekla-kazala i bauk od stvari koje su vec postale standardne, samo kod nas se uvijek kasni. Isto kao i klima, ne valja jer ubi sinuse, i kvari se, pa onda ne valja automatik, pa sad turbine, zamajci, FAP...
Naravno G2 sve ovo nema,pa je najbolji
Uglavnom, nije to toliko strasno, cak i BIHAMK moze provjeriti novi zacepljenja, Peugeot pogotovo, platiti pregled do 50 KM moze uciniti zivot lagodnijim.
Za spomenuto auto bih pokusao da uzmem zadnje serije, jer su u hodu rijeseni neki problemi koje su imale prve serije. 1.6 HDi je dovoljan.
Naravno G2 sve ovo nema,pa je najbolji
Uglavnom, nije to toliko strasno, cak i BIHAMK moze provjeriti novi zacepljenja, Peugeot pogotovo, platiti pregled do 50 KM moze uciniti zivot lagodnijim.
Za spomenuto auto bih pokusao da uzmem zadnje serije, jer su u hodu rijeseni neki problemi koje su imale prve serije. 1.6 HDi je dovoljan.
- Qler
- Posts: 23608
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#62 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Ja da kupujem, ne bih bjezao od toga... u glavnom, svi bolji motori ga imaju. Ne bih sebe zezao sa starim i losim motorima zbog toga...
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#63 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Mogu li neke konkretne cifre?basicm wrote:Kakve stotine maraka! Ipak postoji rekla-kazala i bauk od stvari koje su vec postale standardne, samo kod nas se uvijek kasni. Isto kao i klima, ne valja jer ubi sinuse, i kvari se, pa onda ne valja automatik, pa sad turbine, zamajci, FAP...
Naravno G2 sve ovo nema,pa je najbolji
Uglavnom, nije to toliko strasno, cak i BIHAMK moze provjeriti novi zacepljenja, Peugeot pogotovo, platiti pregled do 50 KM moze uciniti zivot lagodnijim.
Za spomenuto auto bih pokusao da uzmem zadnje serije, jer su u hodu rijeseni neki problemi koje su imale prve serije. 1.6 HDi je dovoljan.
Koliko se cesto dosipa taj aditiv, ulje, sta god u prosjeku i koja je cijena tog zahvata? Sta znaci "propuhati" FAP filter, i koliko se to moze "propuhivati" dok ne bude zreo za zamjenu? I na kojoj kilometrazi za jedno auto koje prepostavimo da nije peglano po gradu se moze ocekivati zamjena FAP filtera, u prosjeku?
Pitam ovo sve jer fakat ne znam i fakat me zanima, a ti tvrdis da ga ne treba izbjegavati, pa bih volio neke konkretne cifre...
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#64 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
FAP je problem uglavnom ako se koristi drugacije ulje od onog koje je preporuceno.
Kako je ovo BiH, a u BiH sve moze, i vecina ljudi se vodi: sa oni glupi francuzi ili nijemci znaju (osim sto se u ovom slucaju, francuzi napravili auto), onda i nastanu problemi.
Kako je ovo BiH, a u BiH sve moze, i vecina ljudi se vodi: sa oni glupi francuzi ili nijemci znaju (osim sto se u ovom slucaju, francuzi napravili auto), onda i nastanu problemi.
-
- Posts: 1872
- Joined: 03/04/2012 17:40
#65 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Iskreno ja o ovome filteru pojma nemam. Znam da je puno dati 500-1000 maraka. Ali ako kupujes auto mozes se osigurati ili bar planirati trosak.
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
- basicm
- Posts: 10498
- Joined: 16/01/2012 21:38
#66 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Ne bih sad da lupam jer nemam konkretne podatke za Peugeot, ali otprilike ide oko 3l aditiva u sistem i traju oko 100 hiljada kilometara, ili prema potrebi nadosipati ako nije skroz potroseno. Auto aktivira regeneraciju filtera pri odredjenim brzina i obrtajima na otvorenom putu, a postoji mogucnost i kompjuterske regeneracije ako je filter zacepljen, dok auto stoji.
Cijenu aditiva je neko naveo vec, ciscenje filtera je negdje oko 150 KM, postoje preparati za to tipa wurth i ostali, filter se skine u opere tim sredstvom.
Opet kazem, najcesce idu zato sto je turbina pocela da pusta ulje koje se talozi u filteru, bilo cisto ili sagoreno, ili tezak rezim. Naravno kao sto jefferson rece, pogresno ulje je jedan od glavnih razloga zatajenja, jer nije vise ono doba kad je 15W40 mogao i u pitu, svaki motor svoje ulje trazi.
U zadnje vrijeme sve cesce vidjam primjere da se filter zacepio, a da je prije toga tom autu crkla turbina, a zna se desiti da turbina opet crkne zbog zacepljenja izduvnog sistema. Sve ovo zvuci strasno, ali u stvari nije, jer realna eksploatacija kod takvih auta je skrivena vracanjem kilometraze i skrivanjem istorije vozila.
Cijenu aditiva je neko naveo vec, ciscenje filtera je negdje oko 150 KM, postoje preparati za to tipa wurth i ostali, filter se skine u opere tim sredstvom.
Opet kazem, najcesce idu zato sto je turbina pocela da pusta ulje koje se talozi u filteru, bilo cisto ili sagoreno, ili tezak rezim. Naravno kao sto jefferson rece, pogresno ulje je jedan od glavnih razloga zatajenja, jer nije vise ono doba kad je 15W40 mogao i u pitu, svaki motor svoje ulje trazi.
U zadnje vrijeme sve cesce vidjam primjere da se filter zacepio, a da je prije toga tom autu crkla turbina, a zna se desiti da turbina opet crkne zbog zacepljenja izduvnog sistema. Sve ovo zvuci strasno, ali u stvari nije, jer realna eksploatacija kod takvih auta je skrivena vracanjem kilometraze i skrivanjem istorije vozila.
- saiks
- Posts: 1018
- Joined: 12/11/2013 13:06
#67 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Last edited by saiks on 27/01/2014 12:28, edited 1 time in total.
- saiks
- Posts: 1018
- Joined: 12/11/2013 13:06
#68 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
saiks wrote:Cura kupila 307 hdi 90ks,03 godina,sad mene zanima,kvacilo odvaja visoko,da li se to moze namjestiti da odvaja nize?
- 4m3l
- Posts: 1109
- Joined: 04/04/2010 00:31
#69 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
imam istog pezoa, isto kvacilo odvaja visoko, ali sta je sad tu problem, 2-3 voznje i naviknes se...
- sorcerer
- Posts: 2850
- Joined: 26/02/2012 12:11
- Location: boljakov potok
- Contact:
#70 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
moze, naravno ,set kvacila kupis nov i promijenissaiks wrote:Cura kupila 307 hdi 90ks,03 godina,sad mene zanima,kvacilo odvaja visoko,da li se to moze namjestiti da odvaja nize?
-
- Posts: 1564
- Joined: 23/12/2013 11:02
#71 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Pozdrav,
Ja gonim Peugeot 307 2.0 HDI 66 kW, 2002. godište, pa da ti prenesem svoja iskustva. Kad je ovo auto u pitanju, na prvo mjesto bih stavio udobnost, jer je, u poređenju s ostalim autima u toj klasi, u apsolutnom vrhu. Još jedan plus mu je što je auto izuzetno lijepo, kako s vana tako i unutra (doduše, uopšte mi se ne sviđa enterijer sa kombinacijom crne i smeđe plastike, ali crna i siva je pun pogodak, a i većina modela je u ovoj kombinaciji). Kad pogledam ostala auta u tom rangu (G4, A3 iz 2000-ih, pa čak i ove više, npr. G5), kupiš obično auto bez sportskih spojlera, farova i ostalih vragova, auta su karine po izgledu, a Pug 307 svaki lijep, samo mu nabaciš alu felge 15"/16" i pun pogodak. Eh sad, što se tiče motora, mogu ti dat savjet samo za dizela, jer o benzincima nemam pojma. Moja preporuka, 2.0 HDI, striktno 66 kW/90 KS, ili noviji, redizajnirani, 1.6 HDI 66 kW/ 90KS. Kod redizajniranog je zapremina smanjena sa 2.0 na 1.6, a to su modeli koji su se počeli proizvoditi od 2005. godine, čini mi se. Zašto 66 kW? Zato što nema plivajućeg zamajca i famoznog FAP filtera, i u startu si rahat. A i servis je jeftiniji. Svakako se nama doture ishandreni Peugeoti, rijetko koji redovno održavani, pa Boga pitaj u kakvom stanju je zamajac, FAP, turbina ili šta već, tako da je to rizik. S druge strane, platiš zbog tromosti auta. Zaista je takvom autu malo 90KS. Ponekad imam osjećaj da vozim benzinca, pa kad treba preticat, čestp moram vratit u brzinu niže. Vozio sam i onaj od 79 kW/110 KS, razlika je nebo i zemlja, vuče ko' lud, ne poznaje ravnicu i uzbrdicu, ispaljuje i na nižim obrtajima, čak je i potrošnja tu negdje u par deka. Ali zato kad board comp. počne sa svojim čestitkama "Antipollution fault", "Unblock diesel filter" itd. dođe ti da ga nogiraš. Međutim, ako nisi neki agresivan vozač, navikneš se i na tromije auto. Doduše, na većim obrtajima (2200+) ni ovaj od 90KS nije tako loš. Svakako, imaš i opciju da uzmeš Pug od 110KS i da ukloniš FAP i fizički a i iz ECU-a, odnosno softverski, i miran si što se toga tiče. Eh sad, ima i tu kvaka. Ovo što ću sad napisat je samo ono što sam čuo, ne i uvjerio se, pa molim, ako nije tačno, da neko ispravi. Do 2007. godine čini mi se, ECU su proizvodili Bosch i Siemens, i FAP se s lakoćom ukidao softverski. Navodno se u posljednjim modelima (2007+) ugrađivao ECU od nekog trećeg proizvođača, pa je bio problem softverskog ukidanja FAP-a. Takođe, model od 136 KS ima FAP filter.
Što se tiče nekih opštih problema s 307-icom, u prvi plan upada često pregoravanje lampica u farovima (s tim sam imao najviše problema, ali to je ono poznatije kao dječija bolest). Česti su i problemi sa ručicom žmigavca. Auto i nije baš ekonomično, prosječna potrošnja mog Pug-a po gradu je oko 8l, na otvorenom ga mogu spustit do 5.5l u režimu vožnje "desna noga kraća od lijeve"
Meni se potrefio neki dobar Peugeot, evo vozim ga četiri godine i nisam nikad imao neki ozbiljniji kvar/veći izdatak. Uglavnom je samo mali servis, redovna zamjena ulja i naravno, česta zamjena ovh j*benstvenih lampica u farovima.
Ja gonim Peugeot 307 2.0 HDI 66 kW, 2002. godište, pa da ti prenesem svoja iskustva. Kad je ovo auto u pitanju, na prvo mjesto bih stavio udobnost, jer je, u poređenju s ostalim autima u toj klasi, u apsolutnom vrhu. Još jedan plus mu je što je auto izuzetno lijepo, kako s vana tako i unutra (doduše, uopšte mi se ne sviđa enterijer sa kombinacijom crne i smeđe plastike, ali crna i siva je pun pogodak, a i većina modela je u ovoj kombinaciji). Kad pogledam ostala auta u tom rangu (G4, A3 iz 2000-ih, pa čak i ove više, npr. G5), kupiš obično auto bez sportskih spojlera, farova i ostalih vragova, auta su karine po izgledu, a Pug 307 svaki lijep, samo mu nabaciš alu felge 15"/16" i pun pogodak. Eh sad, što se tiče motora, mogu ti dat savjet samo za dizela, jer o benzincima nemam pojma. Moja preporuka, 2.0 HDI, striktno 66 kW/90 KS, ili noviji, redizajnirani, 1.6 HDI 66 kW/ 90KS. Kod redizajniranog je zapremina smanjena sa 2.0 na 1.6, a to su modeli koji su se počeli proizvoditi od 2005. godine, čini mi se. Zašto 66 kW? Zato što nema plivajućeg zamajca i famoznog FAP filtera, i u startu si rahat. A i servis je jeftiniji. Svakako se nama doture ishandreni Peugeoti, rijetko koji redovno održavani, pa Boga pitaj u kakvom stanju je zamajac, FAP, turbina ili šta već, tako da je to rizik. S druge strane, platiš zbog tromosti auta. Zaista je takvom autu malo 90KS. Ponekad imam osjećaj da vozim benzinca, pa kad treba preticat, čestp moram vratit u brzinu niže. Vozio sam i onaj od 79 kW/110 KS, razlika je nebo i zemlja, vuče ko' lud, ne poznaje ravnicu i uzbrdicu, ispaljuje i na nižim obrtajima, čak je i potrošnja tu negdje u par deka. Ali zato kad board comp. počne sa svojim čestitkama "Antipollution fault", "Unblock diesel filter" itd. dođe ti da ga nogiraš. Međutim, ako nisi neki agresivan vozač, navikneš se i na tromije auto. Doduše, na većim obrtajima (2200+) ni ovaj od 90KS nije tako loš. Svakako, imaš i opciju da uzmeš Pug od 110KS i da ukloniš FAP i fizički a i iz ECU-a, odnosno softverski, i miran si što se toga tiče. Eh sad, ima i tu kvaka. Ovo što ću sad napisat je samo ono što sam čuo, ne i uvjerio se, pa molim, ako nije tačno, da neko ispravi. Do 2007. godine čini mi se, ECU su proizvodili Bosch i Siemens, i FAP se s lakoćom ukidao softverski. Navodno se u posljednjim modelima (2007+) ugrađivao ECU od nekog trećeg proizvođača, pa je bio problem softverskog ukidanja FAP-a. Takođe, model od 136 KS ima FAP filter.
Što se tiče nekih opštih problema s 307-icom, u prvi plan upada često pregoravanje lampica u farovima (s tim sam imao najviše problema, ali to je ono poznatije kao dječija bolest). Česti su i problemi sa ručicom žmigavca. Auto i nije baš ekonomično, prosječna potrošnja mog Pug-a po gradu je oko 8l, na otvorenom ga mogu spustit do 5.5l u režimu vožnje "desna noga kraća od lijeve"
Meni se potrefio neki dobar Peugeot, evo vozim ga četiri godine i nisam nikad imao neki ozbiljniji kvar/veći izdatak. Uglavnom je samo mali servis, redovna zamjena ulja i naravno, česta zamjena ovh j*benstvenih lampica u farovima.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#72 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Moj buraz napravio sa 1.6 110ks Peugeotom 150,000 km, prodao ga sa 290,000km na satu, nikad nije stucno.Ali to tako ide kada kupis dobar primjerak, i sipas ulje koje je predvidjeno. Imao FAP.Kataklinger wrote:Pozdrav,
Ja gonim Peugeot 307 2.0 HDI 66 kW, 2002. godište, pa da ti prenesem svoja iskustva. Kad je ovo auto u pitanju, na prvo mjesto bih stavio udobnost, jer je, u poređenju s ostalim autima u toj klasi, u apsolutnom vrhu. Još jedan plus mu je što je auto izuzetno lijepo, kako s vana tako i unutra (doduše, uopšte mi se ne sviđa enterijer sa kombinacijom crne i smeđe plastike, ali crna i siva je pun pogodak, a i većina modela je u ovoj kombinaciji). Kad pogledam ostala auta u tom rangu (G4, A3 iz 2000-ih, pa čak i ove više, npr. G5), kupiš obično auto bez sportskih spojlera, farova i ostalih vragova, auta su karine po izgledu, a Pug 307 svaki lijep, samo mu nabaciš alu felge 15"/16" i pun pogodak. Eh sad, što se tiče motora, mogu ti dat savjet samo za dizela, jer o benzincima nemam pojma. Moja preporuka, 2.0 HDI, striktno 66 kW/90 KS, ili noviji, redizajnirani, 1.6 HDI 66 kW/ 90KS. Kod redizajniranog je zapremina smanjena sa 2.0 na 1.6, a to su modeli koji su se počeli proizvoditi od 2005. godine, čini mi se. Zašto 66 kW? Zato što nema plivajućeg zamajca i famoznog FAP filtera, i u startu si rahat. A i servis je jeftiniji. Svakako se nama doture ishandreni Peugeoti, rijetko koji redovno održavani, pa Boga pitaj u kakvom stanju je zamajac, FAP, turbina ili šta već, tako da je to rizik. S druge strane, platiš zbog tromosti auta. Zaista je takvom autu malo 90KS. Ponekad imam osjećaj da vozim benzinca, pa kad treba preticat, čestp moram vratit u brzinu niže. Vozio sam i onaj od 79 kW/110 KS, razlika je nebo i zemlja, vuče ko' lud, ne poznaje ravnicu i uzbrdicu, ispaljuje i na nižim obrtajima, čak je i potrošnja tu negdje u par deka. Ali zato kad board comp. počne sa svojim čestitkama "Antipollution fault", "Unblock diesel filter" itd. dođe ti da ga nogiraš. Međutim, ako nisi neki agresivan vozač, navikneš se i na tromije auto. Doduše, na većim obrtajima (2200+) ni ovaj od 90KS nije tako loš. Svakako, imaš i opciju da uzmeš Pug od 110KS i da ukloniš FAP i fizički a i iz ECU-a, odnosno softverski, i miran si što se toga tiče. Eh sad, ima i tu kvaka. Ovo što ću sad napisat je samo ono što sam čuo, ne i uvjerio se, pa molim, ako nije tačno, da neko ispravi. Do 2007. godine čini mi se, ECU su proizvodili Bosch i Siemens, i FAP se s lakoćom ukidao softverski. Navodno se u posljednjim modelima (2007+) ugrađivao ECU od nekog trećeg proizvođača, pa je bio problem softverskog ukidanja FAP-a. Takođe, model od 136 KS ima FAP filter.
Što se tiče nekih opštih problema s 307-icom, u prvi plan upada često pregoravanje lampica u farovima (s tim sam imao najviše problema, ali to je ono poznatije kao dječija bolest). Česti su i problemi sa ručicom žmigavca. Auto i nije baš ekonomično, prosječna potrošnja mog Pug-a po gradu je oko 8l, na otvorenom ga mogu spustit do 5.5l u režimu vožnje "desna noga kraća od lijeve"
Meni se potrefio neki dobar Peugeot, evo vozim ga četiri godine i nisam nikad imao neki ozbiljniji kvar/veći izdatak. Uglavnom je samo mali servis, redovna zamjena ulja i naravno, česta zamjena ovh j*benstvenih lampica u farovima.
Svaki FAP ce stradati ako u motor sipas ulje sa povecanom koncetracijom sulfatnog pepela i velikim TBN brojem, a to cini 80% ulja na nasem trzistu. I pitas covjeka koje ulje sipa, on ce ti reci: Pa Total, to ide u Peugeota. Jeste, ali koji Total?
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#73 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
@Jefferson
Cijenim tvoje poznavanje problematike podmazivanja sus motora koje doseze toliko daleko da cak pretpostavljam da ti je profesija usko vezana za istu.
Da se razumijemo, pripadam klasi ljudi koji brizljivo odrzavaju svoje metalne ljubimce i naravno vodim racuna o pravovremenoj i kvalitetnoj izmjeni ulja.
Ipak, imajuci u vidu da sam i sam tehnicke struke i da mi matematika i proracuni nisu strani moram te ovako indiskretno priupitati da slucajno malo ne pretjerujes sa slicnim izjavama kao sto je ova posljednja da je neodgovarajuce ulje glavni krivac za fap filtere.
Naime, PSA motori trose malo ulja ( u kontekstu ove price citaj bude spaljeno ) po mojim iskustvima i saznanjima max 0.2 ili 0.3 l na 10000 km a neki ni toliko (za razliku od vw i audi motora). U tom intervalu, racunajuci neku prosjecnu potrosnju tih motora od npr 6 l/100 km spali se i prodje kroz fap sa svim svojim necistocama oko 600 litara nafte. Iz ovog dramaticno velikog odnosa 600 naprema 0.2 ili 0.3 tesko mogu prihvatiti tvrdnju da je ulje veci krivac za zacepljenje fap filtera od nafte. Treba imati pri tome u vidu da nafta na ovim prostorima (ne mislim pri tome samo na BIH nego i okolinu) ima tradicionalno losu kvalitetu za razliku od motornih ulja.
Prema tome, mislim da je nafta glavni krivac za zacepljenje fap filtera, posebno kod vozila koji se ne "propuhuju" otvorenom voznjom.
Moja iskustva sa fap filterima su sljedeca - imao sam ih do sada 3 komada u 3 auta, nikada nikakvih problema nije bilo, s time da su moje voznje barem 80% vanjske, dakle na otvorenom putu.
Cijenim tvoje poznavanje problematike podmazivanja sus motora koje doseze toliko daleko da cak pretpostavljam da ti je profesija usko vezana za istu.
Da se razumijemo, pripadam klasi ljudi koji brizljivo odrzavaju svoje metalne ljubimce i naravno vodim racuna o pravovremenoj i kvalitetnoj izmjeni ulja.
Ipak, imajuci u vidu da sam i sam tehnicke struke i da mi matematika i proracuni nisu strani moram te ovako indiskretno priupitati da slucajno malo ne pretjerujes sa slicnim izjavama kao sto je ova posljednja da je neodgovarajuce ulje glavni krivac za fap filtere.
Naime, PSA motori trose malo ulja ( u kontekstu ove price citaj bude spaljeno ) po mojim iskustvima i saznanjima max 0.2 ili 0.3 l na 10000 km a neki ni toliko (za razliku od vw i audi motora). U tom intervalu, racunajuci neku prosjecnu potrosnju tih motora od npr 6 l/100 km spali se i prodje kroz fap sa svim svojim necistocama oko 600 litara nafte. Iz ovog dramaticno velikog odnosa 600 naprema 0.2 ili 0.3 tesko mogu prihvatiti tvrdnju da je ulje veci krivac za zacepljenje fap filtera od nafte. Treba imati pri tome u vidu da nafta na ovim prostorima (ne mislim pri tome samo na BIH nego i okolinu) ima tradicionalno losu kvalitetu za razliku od motornih ulja.
Prema tome, mislim da je nafta glavni krivac za zacepljenje fap filtera, posebno kod vozila koji se ne "propuhuju" otvorenom voznjom.
Moja iskustva sa fap filterima su sljedeca - imao sam ih do sada 3 komada u 3 auta, nikada nikakvih problema nije bilo, s time da su moje voznje barem 80% vanjske, dakle na otvorenom putu.
- saiks
- Posts: 1018
- Joined: 12/11/2013 13:06
#74 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Zato sto se gubi osjecaj na nozi,skroz visoko odvaja,pa noga zna biti u zraku4m3l wrote:imam istog pezoa, isto kvacilo odvaja visoko, ali sta je sad tu problem, 2-3 voznje i naviknes se...
- 4m3l
- Posts: 1109
- Joined: 04/04/2010 00:31
#75 Re: Peugeot 307 Hdi iskustva.hitno!!!
Pa ako hoces da je imalo poletan moras ga na 2000+ obrtaja drzat ali tad onda trosi ko lud...Doduše, na većim obrtajima (2200+) ni ovaj od 90KS nije tako loš.
Ne znam jesam li dobio krivu informaciju, na ovima koji dodju sa FAP-om i zamajcem, navodno kad se oni ukinu dolazi do gubitka snage motora ?