za to vrijeme.....
https://www.klix.ba/biznis/privreda/aut ... /210803069
i onda se pitaju sto je hrvatska odlucila da krene u taj projekat
Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Moderator: anex
- exliberal-ex
- Posts: 7707
- Joined: 11/04/2013 00:01
- Porodice Foht
- Posts: 2830
- Joined: 14/01/2019 04:56
#502 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Kakav car je Ante Tomic...bas se ruga za ta dva sata lafo krace voznje do Dubrovnika preko Peljeskog mosta o cemu sam ovdje tipkao:
“... “Most će skratiti put od Zagreba do Dubrovnika za čak dva sata”, napisali su prije neku večer na Indexu oduševljeno, ne navodeći detalje, ni tko im je taj fantastični podatak otkrio, ni brzinu kojom bi on putovao ni prometno sredstvo kojim bi upravljao, no razumno je pretpostaviti da su razgovarali s Matom Rimcem koji bi u Dubrovnik nagario u svojoj žutoj Neveri s tri stotine pedeset kilometara na uru. Krenete li, međutim, na jug kilavijim automobilom, nekim bezvoljnim i žalosnim Renaultom Cliom ili Škodom Octavijom kakve voze prosječni stanovnici naše zemlje, Pelješkim mostom nećete putovati kraće nego što se sad putuje preko Neuma.
Žao nam je, ali zemljopisne su činjenice nemilosrdne. Od Komarne preko Neuma do Dubrovnika je 74 kilometra, a ako u Komarni dogodine skrenete na most preko mora, do Brijeste na Pelješcu pa preko Sparagovića, Boljenovića, Metohije i Stona, kad se sve pristupne ceste završe, sa svim tunelima, vijaduktima i obilaznicama, do Dubrovnika nećete imati manje od 80 kilometara. Pa zar je zbog toga vrijedilo sagraditi most, molim vas lijepo!
“... “Most će skratiti put od Zagreba do Dubrovnika za čak dva sata”, napisali su prije neku večer na Indexu oduševljeno, ne navodeći detalje, ni tko im je taj fantastični podatak otkrio, ni brzinu kojom bi on putovao ni prometno sredstvo kojim bi upravljao, no razumno je pretpostaviti da su razgovarali s Matom Rimcem koji bi u Dubrovnik nagario u svojoj žutoj Neveri s tri stotine pedeset kilometara na uru. Krenete li, međutim, na jug kilavijim automobilom, nekim bezvoljnim i žalosnim Renaultom Cliom ili Škodom Octavijom kakve voze prosječni stanovnici naše zemlje, Pelješkim mostom nećete putovati kraće nego što se sad putuje preko Neuma.
Žao nam je, ali zemljopisne su činjenice nemilosrdne. Od Komarne preko Neuma do Dubrovnika je 74 kilometra, a ako u Komarni dogodine skrenete na most preko mora, do Brijeste na Pelješcu pa preko Sparagovića, Boljenovića, Metohije i Stona, kad se sve pristupne ceste završe, sa svim tunelima, vijaduktima i obilaznicama, do Dubrovnika nećete imati manje od 80 kilometara. Pa zar je zbog toga vrijedilo sagraditi most, molim vas lijepo!
-
- ZeModerator
- Posts: 5186
- Joined: 07/12/2003 00:00
#503 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
tako su isto radili sa tunelom prvi mart. cetri ili pet puta su uvodili u posao neke slovenacke firme koje su nakon dva, tri mjeseca bankrotirale. tunel je zavrsila tek vlada onog niksica, kad su furiozno i expresno dovrsili put sarajevo-zenica. to su bila vremena. ne znas kome je islo bolje, vladi federacije i autocestama ili avazu, avdi avdicu i drugim sda botovima.exliberal-ex wrote: ↑03/08/2021 15:42 za to vrijeme.....
https://www.klix.ba/biznis/privreda/aut ... /210803069
i onda se pitaju sto je hrvatska odlucila da krene u taj projekat
- Truba
- Posts: 81795
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#504 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Kakav car dzevad galijasevic i emir kusturica
I ante tomic
I ante tomic
-
- Posts: 987
- Joined: 13/11/2010 16:09
#505 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Mozda nece zimi ali u ljeto hoce.Ja sam zamalo u ljeto 2016 zakasnio na avion u Dubrovniku u 2 popodne iako sam bio u neumu u 9 sati ujutro jer je padala kisa i svi bosanci su krenuli kuci u isto vrijeme.Porodice Foht wrote: ↑03/08/2021 19:13 Kakav car je Ante Tomic...bas se ruga za ta dva sata lafo krace voznje do Dubrovnika preko Peljeskog mosta o cemu sam ovdje tipkao:
“... “Most će skratiti put od Zagreba do Dubrovnika za čak dva sata”, napisali su prije neku večer na Indexu oduševljeno, ne navodeći detalje, ni tko im je taj fantastični podatak otkrio, ni brzinu kojom bi on putovao ni prometno sredstvo kojim bi upravljao, no razumno je pretpostaviti da su razgovarali s Matom Rimcem koji bi u Dubrovnik nagario u svojoj žutoj Neveri s tri stotine pedeset kilometara na uru. Krenete li, međutim, na jug kilavijim automobilom, nekim bezvoljnim i žalosnim Renaultom Cliom ili Škodom Octavijom kakve voze prosječni stanovnici naše zemlje, Pelješkim mostom nećete putovati kraće nego što se sad putuje preko Neuma.
Žao nam je, ali zemljopisne su činjenice nemilosrdne. Od Komarne preko Neuma do Dubrovnika je 74 kilometra, a ako u Komarni dogodine skrenete na most preko mora, do Brijeste na Pelješcu pa preko Sparagovića, Boljenovića, Metohije i Stona, kad se sve pristupne ceste završe, sa svim tunelima, vijaduktima i obilaznicama, do Dubrovnika nećete imati manje od 80 kilometara. Pa zar je zbog toga vrijedilo sagraditi most, molim vas lijepo!
Ma jebes HIM mater svi na svome i po svome.
Da nasa vogoscanska flota uzgor hodi, TJ okomito opet bi se provukla bez problema.
Pitam za jarana valja li KURCU ista sekina diploma.
- Dope_Man
- Posts: 7780
- Joined: 03/06/2016 16:31
#506 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Pa, u normalnim uvjetima je upravu.. ali.. na tih 70 km se mora preci granica 2 puta. Sve da ide k'o po loju, to je dovoljno da te uspori za ovih 10tak minuta razlike u kilometrazi, sto ce reci da je vrijeme putovanja isto.Porodice Foht wrote: ↑03/08/2021 19:13 Kakav car je Ante Tomic...bas se ruga za ta dva sata lafo krace voznje do Dubrovnika preko Peljeskog mosta o cemu sam ovdje tipkao:
“... “Most će skratiti put od Zagreba do Dubrovnika za čak dva sata”, napisali su prije neku večer na Indexu oduševljeno, ne navodeći detalje, ni tko im je taj fantastični podatak otkrio, ni brzinu kojom bi on putovao ni prometno sredstvo kojim bi upravljao, no razumno je pretpostaviti da su razgovarali s Matom Rimcem koji bi u Dubrovnik nagario u svojoj žutoj Neveri s tri stotine pedeset kilometara na uru. Krenete li, međutim, na jug kilavijim automobilom, nekim bezvoljnim i žalosnim Renaultom Cliom ili Škodom Octavijom kakve voze prosječni stanovnici naše zemlje, Pelješkim mostom nećete putovati kraće nego što se sad putuje preko Neuma.
Žao nam je, ali zemljopisne su činjenice nemilosrdne. Od Komarne preko Neuma do Dubrovnika je 74 kilometra, a ako u Komarni dogodine skrenete na most preko mora, do Brijeste na Pelješcu pa preko Sparagovića, Boljenovića, Metohije i Stona, kad se sve pristupne ceste završe, sa svim tunelima, vijaduktima i obilaznicama, do Dubrovnika nećete imati manje od 80 kilometara. Pa zar je zbog toga vrijedilo sagraditi most, molim vas lijepo!
A tokom veceg dijela godine nije bas da su ta dva granicna tako prazna, sto znaci svaki minut cekanja na njima je izgubljen u odnosu na voznju mostom. Ne zaboravimo i da ce nova cesta biti malo vise od magistrale, nece biti kuca nakacenih na nju, ne ide kroz Ston npr vec pici pored, tako da ce itekako biti brze tom cestom. Ne za dva sata (osim ako je guzva tolika na granici) ali svakako brze.
- Porodice Foht
- Posts: 2830
- Joined: 14/01/2019 04:56
#507 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Haman nisi procitao tekst. Ante veli da se vozio ovih dana 2x, dakleM u spici sezone i cekao po 15 sekundi na obje granice u Neumu.Dope_Man wrote: ↑03/08/2021 22:06Pa, u normalnim uvjetima je upravu.. ali.. na tih 70 km se mora preci granica 2 puta. Sve da ide k'o po loju, to je dovoljno da te uspori za ovih 10tak minuta razlike u kilometrazi, sto ce reci da je vrijeme putovanja isto.Porodice Foht wrote: ↑03/08/2021 19:13 Kakav car je Ante Tomic...bas se ruga za ta dva sata lafo krace voznje do Dubrovnika preko Peljeskog mosta o cemu sam ovdje tipkao:
“... “Most će skratiti put od Zagreba do Dubrovnika za čak dva sata”, napisali su prije neku večer na Indexu oduševljeno, ne navodeći detalje, ni tko im je taj fantastični podatak otkrio, ni brzinu kojom bi on putovao ni prometno sredstvo kojim bi upravljao, no razumno je pretpostaviti da su razgovarali s Matom Rimcem koji bi u Dubrovnik nagario u svojoj žutoj Neveri s tri stotine pedeset kilometara na uru. Krenete li, međutim, na jug kilavijim automobilom, nekim bezvoljnim i žalosnim Renaultom Cliom ili Škodom Octavijom kakve voze prosječni stanovnici naše zemlje, Pelješkim mostom nećete putovati kraće nego što se sad putuje preko Neuma.
Žao nam je, ali zemljopisne su činjenice nemilosrdne. Od Komarne preko Neuma do Dubrovnika je 74 kilometra, a ako u Komarni dogodine skrenete na most preko mora, do Brijeste na Pelješcu pa preko Sparagovića, Boljenovića, Metohije i Stona, kad se sve pristupne ceste završe, sa svim tunelima, vijaduktima i obilaznicama, do Dubrovnika nećete imati manje od 80 kilometara. Pa zar je zbog toga vrijedilo sagraditi most, molim vas lijepo!
A tokom veceg dijela godine nije bas da su ta dva granicna tako prazna, sto znaci svaki minut cekanja na njima je izgubljen u odnosu na voznju mostom. Ne zaboravimo i da ce nova cesta biti malo vise od magistrale, nece biti kuca nakacenih na nju, ne ide kroz Ston npr vec pici pored, tako da ce itekako biti brze tom cestom. Ne za dva sata (osim ako je guzva tolika na granici) ali svakako brze.
Tekst je posve uvjerljiv, argumentiran i tOcan a to sto ga cro nacionalisti ne mogu sta god napisao je druga prica.
Last edited by Porodice Foht on 03/08/2021 23:12, edited 1 time in total.
-
- ZeModerator
- Posts: 5186
- Joined: 07/12/2003 00:00
#508 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
sta kazu, jel korcula ista blize? hoce li skociti turizam na peljescu?
- Dope_Man
- Posts: 7780
- Joined: 03/06/2016 16:31
#509 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Ako je tako onda ispada da smo mi vec u Sengenu zajedno sa Hrvatskom... ili da granicari ne rade svoj posao.Porodice Foht wrote: ↑03/08/2021 22:22 Haman nisi procitao tekst. Ante veli da se vozio ovih dana 2x, dakleM u spici sezone i cekao po 15 sekundi na obje granice u Neumu.
Tekst je posve uvjerljiv, argumentiran i tOcan a to sto ga cro nacionalisti mogu sta god napisao je druga prica.
Rijetko idem kroz Neum, prosao sam samo dva puta, oba puta ljeti i nacekao se pofino.
-
- Posts: 987
- Joined: 13/11/2010 16:09
#510 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Pa de nam obrazlozi sto ovi nasi patrioti ukradose stotinjak miliona na sampinjon rupu,ili platite anti da prodje postojecim putem i da napise koliko je skratio put u gorazde kroz sampinjon rupu.Porodice Foht wrote: ↑03/08/2021 22:22Haman nisi procitao tekst. Ante veli da se vozio ovih dana 2x, dakleM u spici sezone i cekao po 15 sekundi na obje granice u Neumu.Dope_Man wrote: ↑03/08/2021 22:06
Pa, u normalnim uvjetima je upravu.. ali.. na tih 70 km se mora preci granica 2 puta. Sve da ide k'o po loju, to je dovoljno da te uspori za ovih 10tak minuta razlike u kilometrazi, sto ce reci da je vrijeme putovanja isto.
A tokom veceg dijela godine nije bas da su ta dva granicna tako prazna, sto znaci svaki minut cekanja na njima je izgubljen u odnosu na voznju mostom. Ne zaboravimo i da ce nova cesta biti malo vise od magistrale, nece biti kuca nakacenih na nju, ne ide kroz Ston npr vec pici pored, tako da ce itekako biti brze tom cestom. Ne za dva sata (osim ako je guzva tolika na granici) ali svakako brze.
Tekst je posve uvjerljiv, argumentiran i tOcan a to sto ga cro nacionalisti ne mogu sta god napisao je druga prica.
- Truba
- Posts: 81795
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#511 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
nekim ljudima jednostavno smeta napredak izgradnja pomijernaje s nule i jednostavno radovanje sunarodnjaka
oni pare zarađuju kad je sve crno loše i kad se kritikuje radi kritike
oni pare zarađuju kad je sve crno loše i kad se kritikuje radi kritike
- Project Ashe
- Posts: 637
- Joined: 26/03/2021 14:15
#512 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
To Bošnjaci odavno govore ali negatori genocida i UZP-a konstantno rade ovo što si naglasio. Tako i vladaju genocidnim brlogom i par kantona u federaciji.Black swan wrote: ↑04/08/2021 09:51 nekim ljudima jednostavno smeta napredak izgradnja pomijernaje s nule i jednostavno radovanje sunarodnjaka
oni pare zarađuju kad je sve crno loše i kad se kritikuje radi kritike
- Truba
- Posts: 81795
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#513 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
svi bošnjaci su novinari?
- dalmatinka
- Posts: 2882
- Joined: 31/07/2005 22:30
- Location: Krešimirov Grad
#514 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Sve ove godine svi na ovom forumu raspravljate o prijelazu osobnih vozila gdje problema nema, što se njih tiče mosta ne bi trebalo biti. Problem je u teretnim vozilima, kojima se zbog očito nekakvih grešaka u papirologiji ne odobrava prijelaz granice pa se vraćaju na trajekt, a dugo, dugo vremena se ambalažni otpad uopće nije smio prevoziti preko teritorije BiH,Dope_Man wrote: ↑03/08/2021 22:59Ako je tako onda ispada da smo mi vec u Sengenu zajedno sa Hrvatskom... ili da granicari ne rade svoj posao.Porodice Foht wrote: ↑03/08/2021 22:22 Haman nisi procitao tekst. Ante veli da se vozio ovih dana 2x, dakleM u spici sezone i cekao po 15 sekundi na obje granice u Neumu.
Tekst je posve uvjerljiv, argumentiran i tOcan a to sto ga cro nacionalisti mogu sta god napisao je druga prica.
Rijetko idem kroz Neum, prosao sam samo dva puta, oba puta ljeti i nacekao se pofino.
pa se i to moralo voziti na Pelješac, Ploče, ne znam da li je još to tako, ista stvar je bila sa živim školjkašima, itd, itd...
- Dope_Man
- Posts: 7780
- Joined: 03/06/2016 16:31
#515 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
U svakom slucaju most je odlicna stvar za Hrvatsku, pogotovo jer su ga dobili "dzaba" za EU pare, imaju ljudi fino put kroz svoju teritoriju, Neum mogu potpuno zaobici ako zele, i svima dobro.dalmatinka wrote: ↑04/08/2021 17:02Sve ove godine svi na ovom forumu raspravljate o prijelazu osobnih vozila gdje problema nema, što se njih tiče mosta ne bi trebalo biti. Problem je u teretnim vozilima, kojima se zbog očito nekakvih grešaka u papirologiji ne odobrava prijelaz granice pa se vraćaju na trajekt, a dugo, dugo vremena se ambalažni otpad uopće nije smio prevoziti preko teritorije BiH,
pa se i to moralo voziti na Pelješac, Ploče, ne znam da li je još to tako, ista stvar je bila sa živim školjkašima, itd, itd...
-
- Posts: 279
- Joined: 10/02/2021 12:51
#516 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
O čemu se tu raspravlja. Jel bolje da se do Dubrovnika dođe u jednom komadu (preko mosta) ili da se dva puta prelazi granica druge države. Kako teška dilema
- Truba
- Posts: 81795
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#517 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Na kraju krajeva tudji su novci
Vecinom
Vecinom
-
- Posts: 63
- Joined: 04/06/2021 18:47
#518 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Hrvatska zeli most prvenstveno da izbije bosnjackim politicarima iz Bih polugu moci i bilo kakvu mogucnost buduceg ucjenjivanja i uvjetovanja. Sekundarno da udovolji stanovnistvu krajnjeg juga te izgradnjum infrastrukture ujedno pomogne daljnjem razvoju koji jaca cijelu drzavu. Itd, itd.
Iz perspektive EU, to je lokalni problem i nije ih briga, ali u slucaju da Hrvatska udje u Schengen zonu onda to postaje problem i EU jer bi juzna Hrvatska, a time i mali dio Schengena ostao izoliran. Nije toliki problem za osobne automobile koliki je za komercionalnu robu. Vodstvo EU jako pazi kakve poruke i signale salje, a pogotovo nakon Brexita se trude "udovoljiti" svojim clanicama, i ne davati ni najmanje povode anti-EU pokretima, pa cak i oko financijski upitnih projekata ako su oni vec toliko vazni (opravdano ili ne) u ocima odredjene clanice. Ako u Hrvatskoj ista funkcionira kako treba onda je to granicna policija, bas da bi se uslo u taj Schengen i kako bi EU napravila Peljeski most. Peljeski most i Schengen garantiraju Plenkovicu jos jedan mandat ako do tad ne ode na poziciju u Brisel. Iako su motivi u ovom slucaju krivi, ciljevi se postizu i to je jedino bitno!
Svatko normalan je u potpunosti svjestan da se nikakva luka nikad nece praviti u Neumu, a pogotovo ne takva u koju bi mogao uploviti brod visi od 55 metara iznad morske linije. Bar ne u narednih 100 godina koliki je predvidjeni zivotni vijek izgradjenog mosta. Prvenstveno zbog nepovoljnih zemljopisnih karakteristika malostonskog zaljeva, cak i kad bi bilo politicke volje, gospodarske potrebe i financijske mogucnosti za jaruzanja citavog zaljeva, uklanjanja/ravnanja poluotoka klek, gradnje nove luke, zeljeznice i autoceste. Peljeski most smeta samo bosnjackim nacionalistima koji zive u nekom paralelnom svijetu gdje oni imaju bogom dano pravo manipulacije susjednih drzava koje ce to pustiti iz dobrosusjedskih odnosa. Nemojte da vas zavara moderna demokracija i to sto vas nitko nece napasti dok setate gradom, na drzavnoj razini ljudska civilizacija jos uvijek slijedi pravila dzungle. Jaci tabaci.
Iz perspektive EU, to je lokalni problem i nije ih briga, ali u slucaju da Hrvatska udje u Schengen zonu onda to postaje problem i EU jer bi juzna Hrvatska, a time i mali dio Schengena ostao izoliran. Nije toliki problem za osobne automobile koliki je za komercionalnu robu. Vodstvo EU jako pazi kakve poruke i signale salje, a pogotovo nakon Brexita se trude "udovoljiti" svojim clanicama, i ne davati ni najmanje povode anti-EU pokretima, pa cak i oko financijski upitnih projekata ako su oni vec toliko vazni (opravdano ili ne) u ocima odredjene clanice. Ako u Hrvatskoj ista funkcionira kako treba onda je to granicna policija, bas da bi se uslo u taj Schengen i kako bi EU napravila Peljeski most. Peljeski most i Schengen garantiraju Plenkovicu jos jedan mandat ako do tad ne ode na poziciju u Brisel. Iako su motivi u ovom slucaju krivi, ciljevi se postizu i to je jedino bitno!
Svatko normalan je u potpunosti svjestan da se nikakva luka nikad nece praviti u Neumu, a pogotovo ne takva u koju bi mogao uploviti brod visi od 55 metara iznad morske linije. Bar ne u narednih 100 godina koliki je predvidjeni zivotni vijek izgradjenog mosta. Prvenstveno zbog nepovoljnih zemljopisnih karakteristika malostonskog zaljeva, cak i kad bi bilo politicke volje, gospodarske potrebe i financijske mogucnosti za jaruzanja citavog zaljeva, uklanjanja/ravnanja poluotoka klek, gradnje nove luke, zeljeznice i autoceste. Peljeski most smeta samo bosnjackim nacionalistima koji zive u nekom paralelnom svijetu gdje oni imaju bogom dano pravo manipulacije susjednih drzava koje ce to pustiti iz dobrosusjedskih odnosa. Nemojte da vas zavara moderna demokracija i to sto vas nitko nece napasti dok setate gradom, na drzavnoj razini ljudska civilizacija jos uvijek slijedi pravila dzungle. Jaci tabaci.
-
- Posts: 1348
- Joined: 11/02/2021 22:46
#519 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Nema tu dva sata kraće vožnje. Vrh vrhova isto ili 20 minuta razlike ovisno o prometu na magistrali kod samog Neuma te na granicama. Govorim za ove koji dolaze iz pravca Jadranske magistrale. A dirket s Autoceste evt. 45 minuta razlike, jer izbjegavaju spust i onaj dio do Opuzena.Porodice Foht wrote: ↑03/08/2021 19:13 Kakav car je Ante Tomic...bas se ruga za ta dva sata lafo krace voznje do Dubrovnika preko Peljeskog mosta o cemu sam ovdje tipkao:
“... “Most će skratiti put od Zagreba do Dubrovnika za čak dva sata”, napisali su prije neku večer na Indexu oduševljeno, ne navodeći detalje, ni tko im je taj fantastični podatak otkrio, ni brzinu kojom bi on putovao ni prometno sredstvo kojim bi upravljao, no razumno je pretpostaviti da su razgovarali s Matom Rimcem koji bi u Dubrovnik nagario u svojoj žutoj Neveri s tri stotine pedeset kilometara na uru. Krenete li, međutim, na jug kilavijim automobilom, nekim bezvoljnim i žalosnim Renaultom Cliom ili Škodom Octavijom kakve voze prosječni stanovnici naše zemlje, Pelješkim mostom nećete putovati kraće nego što se sad putuje preko Neuma.
Žao nam je, ali zemljopisne su činjenice nemilosrdne. Od Komarne preko Neuma do Dubrovnika je 74 kilometra, a ako u Komarni dogodine skrenete na most preko mora, do Brijeste na Pelješcu pa preko Sparagovića, Boljenovića, Metohije i Stona, kad se sve pristupne ceste završe, sa svim tunelima, vijaduktima i obilaznicama, do Dubrovnika nećete imati manje od 80 kilometara. Pa zar je zbog toga vrijedilo sagraditi most, molim vas lijepo!
- Truba
- Posts: 81795
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#520 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Koja je razina napretka koju treba dosegnuti pa stati s napretkom prema ljevicarskim medijima
- Hame_
- Posts: 5538
- Joined: 31/08/2007 21:42
- Location: Soba, Srebrnik, Županija tuzlanska, HiB, Evropa, Svjeverna strana Zemlje, Mjesec, Sunce, odosmo u PM
- Contact:
#521 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Putuj Evropo, nemoj više čekati na nas...
Pelješki most jedan je od ključnih projekata za članstvo u Schengenu
Što će Schengen donijeti Hrvatskoj? Prije svega, donijet će joj snažniji nadzor nad oko 1200 kilometara granice prema Bosni i Hercegovini, Srbiji i Crnoj Gori jer će hrvatska granica s tim zemljama, koja je sada vanjska granica EU-a, postati i vanjska granica Schengena. Hrvatska se proteklih godina za taj dio priče prilično dobro pripremila, a jedan od projekata u toj priči je i gradnja Pelješkoga mosta.
Ipak, pripreme za Schengen vezane su i uz rast troškova jer održavanje vanjske granice košta. U slučaju BiH, s kojom Hrvatska dijeli oko tisuću kilometara granične linije, vezano je i uz praktična pitanja, budući da velik broj građana BiH ima i hrvatske putovnice.
Članstvo u Schengenu znači i uvođenje zajedničke schengenske vize. Nju je u brojnim slučajevima Hrvatska i do sada priznavala, no nije je izdavala jer nije bila članica Schengena. Sada će i hrvatska diplomatsko-konzularna predstavništva u inozemstvu strancima izdavati schengenske vize, dok će schengenske vize bezuvjetno vrijediti i za posjet Hrvatskoj.
...
Iako konkretnih datuma našeg ulaska u Schengen još nema, sve češće se kao ciljani datum spominje početak sljedeće godine. Ako se taj scenarij obistini, to onda znači da je ovogodišnja turistička sezona ujedno i posljednja koju provodimo izvan schengenske zone, iz koje nam ionako dolazi najveći dio turista.
“Očito je da EU želi zaokružiti Schengen primanjem Rumunjske, Bugarske i Hrvatske. Članstvo u Schengenu je i jedan od strateških ciljeva hrvatske Vlade, a Hrvatska bi od ukidanja granica prema ostalim članicama schengenskog prostora imala velikih koristi. Dosad smo, naime, bili predziđe Schengena, a sada bismo trebali postati i njegov dio sa svim onim što Schengen nosi. To će vjerojatno biti i posljednje proširenje Schengena za duže razdoblje”, objašnjava za eu-projekti.info Željko Lovrinčević iz zagrebačkog Europskog instituta.
Pelješki most jedan je od ključnih projekata za članstvo u Schengenu
Što će Schengen donijeti Hrvatskoj? Prije svega, donijet će joj snažniji nadzor nad oko 1200 kilometara granice prema Bosni i Hercegovini, Srbiji i Crnoj Gori jer će hrvatska granica s tim zemljama, koja je sada vanjska granica EU-a, postati i vanjska granica Schengena. Hrvatska se proteklih godina za taj dio priče prilično dobro pripremila, a jedan od projekata u toj priči je i gradnja Pelješkoga mosta.
Ipak, pripreme za Schengen vezane su i uz rast troškova jer održavanje vanjske granice košta. U slučaju BiH, s kojom Hrvatska dijeli oko tisuću kilometara granične linije, vezano je i uz praktična pitanja, budući da velik broj građana BiH ima i hrvatske putovnice.
Članstvo u Schengenu znači i uvođenje zajedničke schengenske vize. Nju je u brojnim slučajevima Hrvatska i do sada priznavala, no nije je izdavala jer nije bila članica Schengena. Sada će i hrvatska diplomatsko-konzularna predstavništva u inozemstvu strancima izdavati schengenske vize, dok će schengenske vize bezuvjetno vrijediti i za posjet Hrvatskoj.
...
Iako konkretnih datuma našeg ulaska u Schengen još nema, sve češće se kao ciljani datum spominje početak sljedeće godine. Ako se taj scenarij obistini, to onda znači da je ovogodišnja turistička sezona ujedno i posljednja koju provodimo izvan schengenske zone, iz koje nam ionako dolazi najveći dio turista.
“Očito je da EU želi zaokružiti Schengen primanjem Rumunjske, Bugarske i Hrvatske. Članstvo u Schengenu je i jedan od strateških ciljeva hrvatske Vlade, a Hrvatska bi od ukidanja granica prema ostalim članicama schengenskog prostora imala velikih koristi. Dosad smo, naime, bili predziđe Schengena, a sada bismo trebali postati i njegov dio sa svim onim što Schengen nosi. To će vjerojatno biti i posljednje proširenje Schengena za duže razdoblje”, objašnjava za eu-projekti.info Željko Lovrinčević iz zagrebačkog Europskog instituta.
-
- Posts: 1348
- Joined: 11/02/2021 22:46
#522 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Most je prvenstveno za transport robe i sl., hitne i sl. i povezivanje najjužnijeg dijela Hrvatske, posebno u pogledu pravila EU i mogućeg Schengena. Hoće li ga obični ljudi, posebno Hrvati, koristiti onoliko koliko se mislilo? Sumnjam, zbog distance.
-
- ZeModerator
- Posts: 5186
- Joined: 07/12/2003 00:00
#523 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
sta je slicno transportu robe i sta je slicno hitnoj?u-pet-deka wrote: ↑23/10/2021 12:43 Most je prvenstveno za transport robe i sl., hitne i sl. i povezivanje najjužnijeg dijela Hrvatske, posebno u pogledu pravila EU i mogućeg Schengena. Hoće li ga obični ljudi, posebno Hrvati, koristiti onoliko koliko se mislilo? Sumnjam, zbog distance.
-
- Posts: 1348
- Joined: 11/02/2021 22:46
#524 Re: Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!
Tempo wrote: ↑23/10/2021 16:38sta je slicno transportu robe i sta je slicno hitnoj?u-pet-deka wrote: ↑23/10/2021 12:43 Most je prvenstveno za transport robe i sl., hitne i sl. i povezivanje najjužnijeg dijela Hrvatske, posebno u pogledu pravila EU i mogućeg Schengena. Hoće li ga obični ljudi, posebno Hrvati, koristiti onoliko koliko se mislilo? Sumnjam, zbog distance.
Radna oprema, materijal... vatrogasci, gorska služba, policija, vojska...