Pelješki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!

Očuvanje čovjekove okoline.

Moderator: anex

Post Reply
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#202 Re: Pelješacki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!

Post by Tempo »

Maraschino wrote: 22/07/2020 00:24 Cemu je sluzio auto put B.Luka - B.Gradiska osim utjerivanja para kumu na ravnom terenu
mozda je sluzio povezivanju banjaluke i doboja sa autoputem bratsva i jedinstva.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2886
Joined: 24/08/2003 00:00

#203 Re: Pelješacki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!

Post by Novi_Nick »

Last edited by Novi_Nick on 22/07/2020 18:42, edited 1 time in total.
User avatar
dumpa
Posts: 392
Joined: 16/04/2020 12:47

#205 Re: Pelješacki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!

Post by dumpa »

karanana wrote: 21/07/2020 17:13 ako gospodin mile napravi
Jao *gospodin*. :lol: :lol: :lol:

Zoveš li ga ponekad i Titom kao ona senilna baba ili bogom kao ona pavijanka iz parlamenta? :lol: :lol: :lol:
User avatar
Control panel
Posts: 5911
Joined: 10/04/2008 12:12
Location: Sarajevo

#206 Re: Pelješacki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!

Post by Control panel »

Ziv bio ispravi naslov teme. Kakav peljesacki most?!
:shock:
User avatar
Connaisseur Karlin
Posts: 20595
Joined: 31/01/2016 16:16

#207 Re: Pelješacki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!

Post by Connaisseur Karlin »

Maraschino wrote: 22/07/2020 00:24
Cemu je sluzio auto put B.Luka - B.Gradiska osim utjerivanja para kumu na ravnom terenu.
svaki auto-put u drzavi je dobro dosao :) stari putevi u Jugi su preuski i zapustteni :)

drugo Bos. Gradiska je granicni prijelaz HR :)
User avatar
Connaisseur Karlin
Posts: 20595
Joined: 31/01/2016 16:16

#208 Re: Pelješacki most! Zahuktala se gradnja! BiH i HR!

Post by Connaisseur Karlin »

Seawolf wrote: 21/07/2020 03:15
Tempo wrote: 20/07/2020 19:01 to more spada u unutrašnje morske vode teritorijalnog mora RH.
Ne postoje unutrašnje morske vode teritorijalnog mora.

Postoji teritorijalno more i postoje unutrašnje morske vode.

Bitna razlika za ovaj slučaj o kojem se ovdje piše je u tome što se pojam prava neškodljivog prolaska stranog broda (dakle onoga broda koji ne plovi pod zastavom Republike Hrvatske), primijenjuje samo na vode teritorijalnog mora, ali ne i na unutrašnje morske vode.
:thumbup:

sad si me zaintrigirao, evo rezultata :-D

http://struna.ihjj.hr/naziv/unutarnje-m ... ode/22119/

unutarnje morske vode

definicija

morske vode koje obuhvaćaju luke i zaljeve na obali kopna i otoka, dijelove mora između crte niske vode na obali kopna i ravne polazne crte za mjerenje širine teritorijalnoga mora

vrela
kontekst
Strani trgovački brod smije prolaziti unutarnjim morskim vodama Republike Hrvatske radi uplovljavanja u luku otvorenu za međunarodni promet ili u luku u kojoj je brodogradilište u kojemu će biti popravljen, radi isplovljenja iz takve luke, te radi plovidbe između luka otvorenih za međunarodni promet, najkraćim uobičajenim putem.vrela
istovrijednice
engleski: internal waters

razredba
polje: pravo
grana: pomorsko i općeprometno pravo
projekt: Hrvatsko pomorsko nazivlje - tradicija i suvremena kretanja
teritorijalno more
definicija
morski pojas širok dvanaest morskih milja računajući od polazne crte u smjeru gospodarskoga pojasa

vrela
kontekst
Svi strani plovni objekti imaju pravo neškodljivog prolaska teritorijalnim morem Republike Hrvatske.vrela
istovrijednice
engleski: territorial sea

podređeni nazivi širina teritorijalnoga mora, vanjska granica teritorijalnoga mora
razredba
polje: pravo
grana: pomorsko i općeprometno pravo
projekt: Hrvatsko pomorsko nazivlje - tradicija i suvremena kretanja
širina teritorijalnoga mora
definicija
širina do maksimalne granice od dvanaest nautičkih milja računajući od polazne crte koju utvrđuje svaka država unutrašnjim pravnim aktom

vrela
kontekst
Širina teritorijalnog mora dugo je predstavljala najspornije pitanje međunarodnog prava mora.vrela
istovrijednice
engleski: breadth of the territorial sea

francuski: largeur de la mer territoriale

razredba
polje: pravo
grana: pomorsko i općeprometno pravo
projekt: Hrvatsko pomorsko nazivlje - tradicija i suvremena kretanja
User avatar
Control panel
Posts: 5911
Joined: 10/04/2008 12:12
Location: Sarajevo

#209 Re: Pelješacki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!

Post by Control panel »

...
Last edited by Control panel on 26/07/2020 21:19, edited 1 time in total.
User avatar
karanana
Posts: 47214
Joined: 26/02/2004 00:00

#210 Re: Pelješacki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!

Post by karanana »

u kontekstu cega je ova slika iznad?
da su na sajtu govna, govna su. mene su 16 puta banovali bez razloga. sad se ne mogu ni registrovati 17. put jer im moram dati suvise personalnih podataka.

ali ne kontam sta nama u kontekstu ove teme peljesACKOG mosta znaci a bez ikakvog objasnjenja.
Last edited by karanana on 24/07/2020 15:30, edited 1 time in total.
User avatar
un1ted
Posts: 9957
Joined: 20/10/2012 13:29
Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676

#211 Re: Pelješacki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!

Post by un1ted »

Nista, čak ne mora značiti da je ta osoba banovana, jer je mogao dobiti IP nekoga od ranije. Glup potez klixa banovati ip, kad bilo ko moze dobiti tu ip :-)
User avatar
deer_hunter
Posts: 1012
Joined: 28/09/2012 15:46

#212 Re: Pelješacki most! Zahuktala se gradnja! BiH i HR!

Post by deer_hunter »

SaraFina wrote: 18/07/2020 20:49

Pa na prvim stranicama istina nisi. Utoliko mi je čudniji tvoj stav i dokazivanje Kejnu. Zato te priupitah. Logično da će naša strana zastupati luku i pristup otvorenom moru. Iako se luka realno ne može napraviti. Ali moraš krenuti od nečeg u pregovorima, da BiH ima štetu tim mostom, da bi dobila (recimo pristup Pločama)

Šta treba reci? Volimo da vam crkne krava i ne povezete svoje more? I eto zato smo protiv mosta. Ne kužim.
BiH je dobila nesto, npr. visinu mosta od 55 metara. Prvi planovi su bili da most bude visok 35 metara i onda je s nase strane krenula prica o izgradnji luke, pa su Hrvati to podigli na 55 metara iako je ta prica o izgradnji kako sama kazes potpuno nerealna. Znaci znali su i oni da od toga nema nista, ali su ipak podigli most dvadeset metara i na taj nacin se ajmo reci opravdali pred svima. Sad je potpuno druga stvar sto pojedinim nasim politicarima most sluzi samo u predizborne svrhe. Visina nije bitna, moze biti visok i 125 metara, bitno je da si protiv i da uzmes par hiljada glasova
User avatar
Edin H.
Posts: 46985
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#213 Re: Pelješacki most! Zahuktala se gradnja! BiH i HR!

Post by Edin H. »

deer_hunter wrote: 25/07/2020 10:39
SaraFina wrote: 18/07/2020 20:49

Pa na prvim stranicama istina nisi. Utoliko mi je čudniji tvoj stav i dokazivanje Kejnu. Zato te priupitah. Logično da će naša strana zastupati luku i pristup otvorenom moru. Iako se luka realno ne može napraviti. Ali moraš krenuti od nečeg u pregovorima, da BiH ima štetu tim mostom, da bi dobila (recimo pristup Pločama)

Šta treba reci? Volimo da vam crkne krava i ne povezete svoje more? I eto zato smo protiv mosta. Ne kužim.
BiH je dobila nesto, npr. visinu mosta od 55 metara. Prvi planovi su bili da most bude visok 35 metara i onda je s nase strane krenula prica o izgradnji luke, pa su Hrvati to podigli na 55 metara iako je ta prica o izgradnji kako sama kazes potpuno nerealna. Znaci znali su i oni da od toga nema nista, ali su ipak podigli most dvadeset metara i na taj nacin se ajmo reci opravdali pred svima. Sad je potpuno druga stvar sto pojedinim nasim politicarima most sluzi samo u predizborne svrhe. Visina nije bitna, moze biti visok i 125 metara, bitno je da si protiv i da uzmes par hiljada glasova
Ok, to stoji, ali meni tankeri :D nisu nikada ni bili osobit problem.

Ne znam koliko je tacno daleko od obale, ali ko zeli da ode na plazu i gleda mosti i automobile koji prolaze.

Ako im je bilo do povezivanja, trebali su prokopati tunel kao ispod Lamansha i ciao djaci.

Jeva cekam da BiH tuzi EU u vezi ovog projekta kojeg su oni podrzali. :oops:
User avatar
SaraFina
Posts: 20421
Joined: 28/04/2014 20:32
Location: Antananarivu

#214 Re: Pelješacki most! Zahuktala se gradnja! BiH i HR!

Post by SaraFina »

deer_hunter wrote: 25/07/2020 10:39
SaraFina wrote: 18/07/2020 20:49

Pa na prvim stranicama istina nisi. Utoliko mi je čudniji tvoj stav i dokazivanje Kejnu. Zato te priupitah. Logično da će naša strana zastupati luku i pristup otvorenom moru. Iako se luka realno ne može napraviti. Ali moraš krenuti od nečeg u pregovorima, da BiH ima štetu tim mostom, da bi dobila (recimo pristup Pločama)

Šta treba reci? Volimo da vam crkne krava i ne povezete svoje more? I eto zato smo protiv mosta. Ne kužim.
BiH je dobila nesto, npr. visinu mosta od 55 metara. Prvi planovi su bili da most bude visok 35 metara i onda je s nase strane krenula prica o izgradnji luke, pa su Hrvati to podigli na 55 metara iako je ta prica o izgradnji kako sama kazes potpuno nerealna. Znaci znali su i oni da od toga nema nista, ali su ipak podigli most dvadeset metara i na taj nacin se ajmo reci opravdali pred svima. Sad je potpuno druga stvar sto pojedinim nasim politicarima most sluzi samo u predizborne svrhe. Visina nije bitna, moze biti visok i 125 metara, bitno je da si protiv i da uzmes par hiljada glasova
Most (da se ne lazemo) i Hrvatima sluzi da opišaju teritoriji. Imali su alternativno rješenje povezivanja, no nisu ga ni razmatrali ozbiljno. Dakle Neum je hrvatski grad, iako u BiH. I oni će dio BiH, iako naseljen HR stanovništvo žrtvovati zarad povezivanja atraktivnih turistickih lojaciju u HR.

( Isto ono što Vučić govori za Trebinje, Hrvati sprovode u dijela.) Bukvalnim odsijecanjem dijela terotorije na kojoj živi većinski HR narod... dokazuju ego, i da u BiH mogu žrtvovati što im volja uz amin EU. Da se ne laźemo. Nista BiH nije dato visinom mosta, nego je to ona stara " da se balija ne dosjeti" i da se svijetu prezentira cuvena HR uljudba i kompromis.

Slobodan Praljak sutra da ustane, opet bi legao, kad bi vidio što je s dijela teritorije koju je on "branio" a most bacio u zapećak.
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#215 Re: Pelješacki most! Zahuktala se gradnja! BiH i HR!

Post by Tempo »

SaraFina wrote: 25/07/2020 15:32
deer_hunter wrote: 25/07/2020 10:39
SaraFina wrote: 18/07/2020 20:49

Pa na prvim stranicama istina nisi. Utoliko mi je čudniji tvoj stav i dokazivanje Kejnu. Zato te priupitah. Logično da će naša strana zastupati luku i pristup otvorenom moru. Iako se luka realno ne može napraviti. Ali moraš krenuti od nečeg u pregovorima, da BiH ima štetu tim mostom, da bi dobila (recimo pristup Pločama)

Šta treba reci? Volimo da vam crkne krava i ne povezete svoje more? I eto zato smo protiv mosta. Ne kužim.
BiH je dobila nesto, npr. visinu mosta od 55 metara. Prvi planovi su bili da most bude visok 35 metara i onda je s nase strane krenula prica o izgradnji luke, pa su Hrvati to podigli na 55 metara iako je ta prica o izgradnji kako sama kazes potpuno nerealna. Znaci znali su i oni da od toga nema nista, ali su ipak podigli most dvadeset metara i na taj nacin se ajmo reci opravdali pred svima. Sad je potpuno druga stvar sto pojedinim nasim politicarima most sluzi samo u predizborne svrhe. Visina nije bitna, moze biti visok i 125 metara, bitno je da si protiv i da uzmes par hiljada glasova
Most (da se ne lazemo) i Hrvatima sluzi da opišaju teritoriji. Imali su alternativno rješenje povezivanja, no nisu ga ni razmatrali ozbiljno. Dakle Neum je hrvatski grad, iako u BiH. I oni će dio BiH, iako naseljen HR stanovništvo žrtvovati zarad povezivanja atraktivnih turistickih lojaciju u HR.

( Isto ono što Vučić govori za Trebinje, Hrvati sprovode u dijela.) Bukvalnim odsijecanjem dijela terotorije na kojoj živi većinski HR narod... dokazuju ego, i da u BiH mogu žrtvovati što im volja uz amin EU. Da se ne laźemo. Nista BiH nije dato visinom mosta, nego je to ona stara " da se balija ne dosjeti" i da se svijetu prezentira cuvena HR uljudba i kompromis.

Slobodan Praljak sutra da ustane, opet bi legao, kad bi vidio što je s dijela teritorije koju je on "branio" a most bacio u zapećak.

ejs?
Seawolf
Posts: 7685
Joined: 14/06/2012 22:59

#216 Re: Pelješacki most! Zahuktala se gradnja! BiH i HR!

Post by Seawolf »

Connaisseur Karlin wrote: 24/07/2020 09:28
Seawolf wrote: 21/07/2020 03:15
Tempo wrote: 20/07/2020 19:01 to more spada u unutrašnje morske vode teritorijalnog mora RH.
Ne postoje unutrašnje morske vode teritorijalnog mora.

Postoji teritorijalno more i postoje unutrašnje morske vode.

Bitna razlika za ovaj slučaj o kojem se ovdje piše je u tome što se pojam prava neškodljivog prolaska stranog broda (dakle onoga broda koji ne plovi pod zastavom Republike Hrvatske), primijenjuje samo na vode teritorijalnog mora, ali ne i na unutrašnje morske vode.
:thumbup:

sad si me zaintrigirao, evo rezultata :-D

http://struna.ihjj.hr/naziv/unutarnje-m ... ode/22119/

unutarnje morske vode

definicija

morske vode koje obuhvaćaju luke i zaljeve na obali kopna i otoka, dijelove mora između crte niske vode na obali kopna i ravne polazne crte za mjerenje širine teritorijalnoga mora

vrela
kontekst
Strani trgovački brod smije prolaziti unutarnjim morskim vodama Republike Hrvatske radi uplovljavanja u luku otvorenu za međunarodni promet ili u luku u kojoj je brodogradilište u kojemu će biti popravljen, radi isplovljenja iz takve luke, te radi plovidbe između luka otvorenih za međunarodni promet, najkraćim uobičajenim putem.vrela
istovrijednice
engleski: internal waters

razredba
polje: pravo
grana: pomorsko i općeprometno pravo
projekt: Hrvatsko pomorsko nazivlje - tradicija i suvremena kretanja
teritorijalno more
definicija
morski pojas širok dvanaest morskih milja računajući od polazne crte u smjeru gospodarskoga pojasa

vrela
kontekst
Svi strani plovni objekti imaju pravo neškodljivog prolaska teritorijalnim morem Republike Hrvatske.vrela
istovrijednice
engleski: territorial sea

podređeni nazivi širina teritorijalnoga mora, vanjska granica teritorijalnoga mora
razredba
polje: pravo
grana: pomorsko i općeprometno pravo
projekt: Hrvatsko pomorsko nazivlje - tradicija i suvremena kretanja
širina teritorijalnoga mora
definicija
širina do maksimalne granice od dvanaest nautičkih milja računajući od polazne crte koju utvrđuje svaka država unutrašnjim pravnim aktom

vrela
kontekst
Širina teritorijalnog mora dugo je predstavljala najspornije pitanje međunarodnog prava mora.vrela
istovrijednice
engleski: breadth of the territorial sea

francuski: largeur de la mer territoriale

razredba
polje: pravo
grana: pomorsko i općeprometno pravo
projekt: Hrvatsko pomorsko nazivlje - tradicija i suvremena kretanja
Bravo zbog uloženog truda.

Mislim da je sada puno jasnije koja je razlika između teritorijalnog mora i unutrašnjih morskih voda, s aspekta tretiranja plovidbe stranih trgovačkih brodova, odnosno stranih plovnih objekata.

Npr. Bosforski moreuz je teritorijalno more Turske, ali nije dio njenih unutrašnjih morskih voda.

Ali sve ovo nije dalo i odgovor na moje pitanje, a to je da li je more ispod mosta dio hrvatskog teritorijalnog mora, ili dio hrvatskih unutrašnjih morskih voda.
User avatar
deer_hunter
Posts: 1012
Joined: 28/09/2012 15:46

#217 Re: Pelješacki most! Zahuktala se gradnja! BiH i HR!

Post by deer_hunter »

SaraFina wrote: 25/07/2020 15:32

Most (da se ne lazemo) i Hrvatima sluzi da opišaju teritoriji. Imali su alternativno rješenje povezivanja, no nisu ga ni razmatrali ozbiljno. Dakle Neum je hrvatski grad, iako u BiH. I oni će dio BiH, iako naseljen HR stanovništvo žrtvovati zarad povezivanja atraktivnih turistickih lojaciju u HR.

( Isto ono što Vučić govori za Trebinje, Hrvati sprovode u dijela.) Bukvalnim odsijecanjem dijela terotorije na kojoj živi većinski HR narod... dokazuju ego, i da u BiH mogu žrtvovati što im volja uz amin EU. Da se ne laźemo. Nista BiH nije dato visinom mosta, nego je to ona stara " da se balija ne dosjeti" i da se svijetu prezentira cuvena HR uljudba i kompromis.

Slobodan Praljak sutra da ustane, opet bi legao, kad bi vidio što je s dijela teritorije koju je on "branio" a most bacio u zapećak.
Ovo ako je tako ( a nije, ovo je tvoj proizvoljan zakljucak koji uopste nema smisla i stvarno ne znam sta zelis reci ovim, a procitao sam par puta) onda to ide na ruku Bosnjacima, jer to znaci da su Hrvati odustali od svojatanja bh teritorije i ovo ce mozda otvoriti oci bh Hrvatima i mozda se okrenu napokon Bosni (mada ne vjerujem jbg :mrgreen: )
I naravno da most sluzi Hrvatima da povezu svoju teritoriju, ne grade ga da prave selfije na njemu.


Edin.H.
Ok, to stoji, ali meni tankeri :D nisu nikada ni bili osobit problem.

Ne znam koliko je tacno daleko od obale, ali ko zeli da ode na plazu i gleda mosti i automobile koji prolaze.

Ako im je bilo do povezivanja, trebali su prokopati tunel kao ispod Lamansha i ciao djaci.

Jeva cekam da BiH tuzi EU u vezi ovog projekta kojeg su oni podrzali.
BiH koja zeli pridruzenje EU ce tuziti istu?? Kako da ne :lol: De neka za pocetak tuze Hrvatsku (Komsic npr., on je najglasniji bio prije pocetka izgradnje), ali nista od toga, jer kao prvo nisu sposobni za tako nesto, a drugo taj im most sluzi samo za skupljanje glasova
Tempo
ZeModerator
Posts: 5186
Joined: 07/12/2003 00:00

#218 Re: Pelješacki most! Zahuktala se gradnja! BiH i HR!

Post by Tempo »

Seawolf wrote: 25/07/2020 17:05
Connaisseur Karlin wrote: 24/07/2020 09:28
Seawolf wrote: 21/07/2020 03:15
Ne postoje unutrašnje morske vode teritorijalnog mora.

Postoji teritorijalno more i postoje unutrašnje morske vode.

Bitna razlika za ovaj slučaj o kojem se ovdje piše je u tome što se pojam prava neškodljivog prolaska stranog broda (dakle onoga broda koji ne plovi pod zastavom Republike Hrvatske), primijenjuje samo na vode teritorijalnog mora, ali ne i na unutrašnje morske vode.
:thumbup:

sad si me zaintrigirao, evo rezultata :-D

http://struna.ihjj.hr/naziv/unutarnje-m ... ode/22119/

unutarnje morske vode

definicija

morske vode koje obuhvaćaju luke i zaljeve na obali kopna i otoka, dijelove mora između crte niske vode na obali kopna i ravne polazne crte za mjerenje širine teritorijalnoga mora

vrela
kontekst
Strani trgovački brod smije prolaziti unutarnjim morskim vodama Republike Hrvatske radi uplovljavanja u luku otvorenu za međunarodni promet ili u luku u kojoj je brodogradilište u kojemu će biti popravljen, radi isplovljenja iz takve luke, te radi plovidbe između luka otvorenih za međunarodni promet, najkraćim uobičajenim putem.vrela
istovrijednice
engleski: internal waters

razredba
polje: pravo
grana: pomorsko i općeprometno pravo
projekt: Hrvatsko pomorsko nazivlje - tradicija i suvremena kretanja
teritorijalno more
definicija
morski pojas širok dvanaest morskih milja računajući od polazne crte u smjeru gospodarskoga pojasa

vrela
kontekst
Svi strani plovni objekti imaju pravo neškodljivog prolaska teritorijalnim morem Republike Hrvatske.vrela
istovrijednice
engleski: territorial sea

podređeni nazivi širina teritorijalnoga mora, vanjska granica teritorijalnoga mora
razredba
polje: pravo
grana: pomorsko i općeprometno pravo
projekt: Hrvatsko pomorsko nazivlje - tradicija i suvremena kretanja
širina teritorijalnoga mora
definicija
širina do maksimalne granice od dvanaest nautičkih milja računajući od polazne crte koju utvrđuje svaka država unutrašnjim pravnim aktom

vrela
kontekst
Širina teritorijalnog mora dugo je predstavljala najspornije pitanje međunarodnog prava mora.vrela
istovrijednice
engleski: breadth of the territorial sea

francuski: largeur de la mer territoriale

razredba
polje: pravo
grana: pomorsko i općeprometno pravo
projekt: Hrvatsko pomorsko nazivlje - tradicija i suvremena kretanja
Bravo zbog uloženog truda.

Mislim da je sada puno jasnije koja je razlika između teritorijalnog mora i unutrašnjih morskih voda, s aspekta tretiranja plovidbe stranih trgovačkih brodova, odnosno stranih plovnih objekata.

Npr. Bosforski moreuz je teritorijalno more Turske, ali nije dio njenih unutrašnjih morskih voda.

Ali sve ovo nije dalo i odgovor na moje pitanje, a to je da li je more ispod mosta dio hrvatskog teritorijalnog mora, ili dio hrvatskih unutrašnjih morskih voda.
nazovi hrvatsku ambasadu u sarajevu pa pitaj njih. mada ne znam sta te boli kurac kakva je voda ispod mosta.
User avatar
SaraFina
Posts: 20421
Joined: 28/04/2014 20:32
Location: Antananarivu

#219 Re: Pelješacki most! Zahuktala se gradnja! BiH i HR!

Post by SaraFina »

deer_hunter wrote: 25/07/2020 17:07
SaraFina wrote: 25/07/2020 15:32

Most (da se ne lazemo) i Hrvatima sluzi da opišaju teritoriji. Imali su alternativno rješenje povezivanja, no nisu ga ni razmatrali ozbiljno. Dakle Neum je hrvatski grad, iako u BiH. I oni će dio BiH, iako naseljen HR stanovništvo žrtvovati zarad povezivanja atraktivnih turistickih lojaciju u HR.

( Isto ono što Vučić govori za Trebinje, Hrvati sprovode u dijela.) Bukvalnim odsijecanjem dijela terotorije na kojoj živi većinski HR narod... dokazuju ego, i da u BiH mogu žrtvovati što im volja uz amin EU. Da se ne laźemo. Nista BiH nije dato visinom mosta, nego je to ona stara " da se balija ne dosjeti" i da se svijetu prezentira cuvena HR uljudba i kompromis.

Slobodan Praljak sutra da ustane, opet bi legao, kad bi vidio što je s dijela teritorije koju je on "branio" a most bacio u zapećak.
Ovo ako je tako ( a nije, ovo je tvoj proizvoljan zakljucak koji uopste nema smisla i stvarno ne znam sta zelis reci ovim, a procitao sam par puta) onda to ide na ruku Bosnjacima, jer to znaci da su Hrvati odustali od svojatanja bh teritorije i ovo ce mozda otvoriti oci bh Hrvatima i mozda se okrenu napokon Bosni (mada ne vjerujem jbg :mrgreen: )
I naravno da most sluzi Hrvatima da povezu svoju teritoriju, ne grade ga da prave selfije na njemu.


Edin.H.
Ok, to stoji, ali meni tankeri :D nisu nikada ni bili osobit problem.

Ne znam koliko je tacno daleko od obale, ali ko zeli da ode na plazu i gleda mosti i automobile koji prolaze.

Ako im je bilo do povezivanja, trebali su prokopati tunel kao ispod Lamansha i ciao djaci.

Jeva cekam da BiH tuzi EU u vezi ovog projekta kojeg su oni podrzali.
BiH koja zeli pridruzenje EU ce tuziti istu?? Kako da ne :lol: De neka za pocetak tuze Hrvatsku (Komsic npr., on je najglasniji bio prije pocetka izgradnje), ali nista od toga, jer kao prvo nisu sposobni za tako nesto, a drugo taj im most sluzi samo za skupljanje glasova
Želim reći da postoje atraktivne turističke lokacije koje donose ogroman novac. U HR. Za njih se most pravi i njihovo povezivanja. To što će neka mjesta u BiH, ostati tim povezivanjem izvan svake zamišljene turističke rute i zrtvovana, nikog u HR nije briga. I put kroz Gorski Kotar je propao takodjer izgradnjom autoputa prema moru. I to uopće nije nikakav dokaz koji bi isao bilo kome u prilog. A ni tvoja mantra za spavajuceg nicka i erceg bosanske ideje. 😁 O HR dobročinstvu i odustajanju od teritorija u BiH nastanjenih HR stanovništvom.
Hrvati odsijecaju dio BiH, no ne da bi odustali od teritorijalnih pretenzija koje imaju, nego upravo da bi je zacementirali. Kakav prilog i tvrdnje u korist Bošnjaka.
User avatar
zlo zlo
Posts: 4485
Joined: 28/10/2012 16:01

#220 Re: Pelješacki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!

Post by zlo zlo »

ovo tražite?

Image
User avatar
Connaisseur Karlin
Posts: 20595
Joined: 31/01/2016 16:16

#221 Re: Pelješacki most! Zahuktala se gradnja! BiH i HR!

Post by Connaisseur Karlin »

Seawolf wrote: 25/07/2020 17:05
Connaisseur Karlin wrote: 24/07/2020 09:28
Seawolf wrote: 21/07/2020 03:15
Ne postoje unutrašnje morske vode teritorijalnog mora.

Postoji teritorijalno more i postoje unutrašnje morske vode.

Bitna razlika za ovaj slučaj o kojem se ovdje piše je u tome što se pojam prava neškodljivog prolaska stranog broda (dakle onoga broda koji ne plovi pod zastavom Republike Hrvatske), primijenjuje samo na vode teritorijalnog mora, ali ne i na unutrašnje morske vode.
:thumbup:

sad si me zaintrigirao, evo rezultata :-D

http://struna.ihjj.hr/naziv/unutarnje-m ... ode/22119/

unutarnje morske vode

definicija

morske vode koje obuhvaćaju luke i zaljeve na obali kopna i otoka, dijelove mora između crte niske vode na obali kopna i ravne polazne crte za mjerenje širine teritorijalnoga mora

vrela
kontekst
Strani trgovački brod smije prolaziti unutarnjim morskim vodama Republike Hrvatske radi uplovljavanja u luku otvorenu za međunarodni promet ili u luku u kojoj je brodogradilište u kojemu će biti popravljen, radi isplovljenja iz takve luke, te radi plovidbe između luka otvorenih za međunarodni promet, najkraćim uobičajenim putem.vrela
istovrijednice
engleski: internal waters

razredba
polje: pravo
grana: pomorsko i općeprometno pravo
projekt: Hrvatsko pomorsko nazivlje - tradicija i suvremena kretanja
teritorijalno more
definicija
morski pojas širok dvanaest morskih milja računajući od polazne crte u smjeru gospodarskoga pojasa

vrela
kontekst
Svi strani plovni objekti imaju pravo neškodljivog prolaska teritorijalnim morem Republike Hrvatske.vrela
istovrijednice
engleski: territorial sea

podređeni nazivi širina teritorijalnoga mora, vanjska granica teritorijalnoga mora
razredba
polje: pravo
grana: pomorsko i općeprometno pravo
projekt: Hrvatsko pomorsko nazivlje - tradicija i suvremena kretanja
širina teritorijalnoga mora
definicija
širina do maksimalne granice od dvanaest nautičkih milja računajući od polazne crte koju utvrđuje svaka država unutrašnjim pravnim aktom

vrela
kontekst
Širina teritorijalnog mora dugo je predstavljala najspornije pitanje međunarodnog prava mora.vrela
istovrijednice
engleski: breadth of the territorial sea

francuski: largeur de la mer territoriale

razredba
polje: pravo
grana: pomorsko i općeprometno pravo
projekt: Hrvatsko pomorsko nazivlje - tradicija i suvremena kretanja
Bravo zbog uloženog truda.

Mislim da je sada puno jasnije koja je razlika između teritorijalnog mora i unutrašnjih morskih voda, s aspekta tretiranja plovidbe stranih trgovačkih brodova, odnosno stranih plovnih objekata.

Npr. Bosforski moreuz je teritorijalno more Turske, ali nije dio njenih unutrašnjih morskih voda.

Ali sve ovo nije dalo i odgovor na moje pitanje, a to je da li je more ispod mosta dio hrvatskog teritorijalnog mora, ili dio hrvatskih unutrašnjih morskih voda.
Seawolf, pa to treba biti osobu koja razumije doticni probolem, budem pitala rodjaka odvjetnika u HR :thumbup:
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2886
Joined: 24/08/2003 00:00

#222 Re: Pelješacki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!

Post by Novi_Nick »

Control panel wrote: 24/07/2020 08:51 Ziv bio ispravi naslov teme. Kakav peljesacki most?!
:shock:
Peljesacki most je na bosanskom jeziku a Peljeski na hevatskom. Peljesac = Peljesacki.
User avatar
Novi_Nick
Posts: 2886
Joined: 24/08/2003 00:00

#223 Re: Pelješacki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!

Post by Novi_Nick »

DRŽAVNI MINISTAR

Mitrović: Zadovoljiti interese svih strana tokom gradnje Jadransko-jonske autoceste

B. R.

Jadransko-jonska autocesta Vojin Mitrović Ministarstvo prometa i komunikacija BiH Institut za građevinarstvo Nebojša Knežević

Mitrović: Zadovoljiti interese svih strana tokom gradnje Jadransko-jonske autocesteFoto: Ministarstvo komunikacija i prometa BiH
Državni ministar komunikacija i prometa Vojin Mitrović danas je razgovarao sa direktorom banjalučkog Instituta za građevinarstvo "IG" Nebojšom Kneževiće o planiranoj gradnji Jadransko-jonske autoceste, saopćeno je iz resornog ministarstva.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Kako je navedeno, razmatrane su predložene varijante multikriterijskih analiza, kao i trasa koju su predložile lokalne zajednice u istočnoj Hercegovini.

Prema riječima ministra Mitrovića, Ministarstvo će razmotriti ovaj zahtjev te na bazi analiza predložiti daljnje korake kako bi bili zadovoljeni interesi svih strana, odnosno RS-a, Federacije Bosne i Hercegovine, ali i Hrvatske i Crne Gore s obzirom na to da se ova trasa autoceste nalazi u sastavu SEETO mreže koridora.

Iz ovog ministarstva su podsjetili da Jadransko-jonska autocesta kroz Bosnu i Hercegovinu počinje u Počitelju, a završava u Aranđelovu kod Trebinja na granici sa Crnom Gorom.

Plansko-projektnom dokumentacijom ove autoceste predviđeno je da njena dužina kroz Federaciju Bosne i Hercegovine i RS bude oko 110 kilometara. Jadransko-jonska autocesta je dio istoimenog koridora dužine oko 1.110 kilometara koji prolazi kroz sedam zemalja - Italiju, Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Albaniju i završava u luci Igumenica u Grčkoj, saopćeno je iz ministarstva komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine.

https://www.klix.ba/biznis/privreda/mit ... /200724115

----------------------------------------------------------------------------------------
Da politicka Bosna i Hercegovina nije dobro vremenski zakasnila, sa pravljenjem Jadransko-Jonskog autoputa kroz dio Bosne i Hercegovine, o kome prica BH ministar. Hrvatska ce izgradnjom Peljesackog mosta i izgradnjom hrvatskog autoputa kroz hrvatski teritorij do granice sa Crnom Gorom to zavrsiti za 2 godine. A onda izgradnja paralelnog autoputa kroz BiH nece imati nikakvog znacaja?
User avatar
Control panel
Posts: 5911
Joined: 10/04/2008 12:12
Location: Sarajevo

#224 Re: Pelješacki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!

Post by Control panel »

karanana wrote: 24/07/2020 15:05 u kontekstu cega je ova slika iznad?
da su na sajtu govna, govna su. mene su 16 puta banovali bez razloga. sad se ne mogu ni registrovati 17. put jer im moram dati suvise personalnih podataka.

ali ne kontam sta nama u kontekstu ove teme peljesACKOG mosta znaci a bez ikakvog objasnjenja.
A vidi, a ja se pitam sto mi izbrisase sliku na pdf slicica dana.
Zakleo bih se da sam je tamo zakacio.
Izvinite.
User avatar
Control panel
Posts: 5911
Joined: 10/04/2008 12:12
Location: Sarajevo

#225 Re: Pelješacki most! Zahuktala se izgradnja! BiH i HR!

Post by Control panel »

Novi_Nick wrote: 26/07/2020 01:50
Control panel wrote: 24/07/2020 08:51 Ziv bio ispravi naslov teme. Kakav peljesacki most?!
:shock:
Peljesacki most je na bosanskom jeziku a Peljeski na hevatskom. Peljesac = Peljesacki.
Ne znam kojim ti jezikom govoris, ali ovo nema veze sa Bosanskim.
Post Reply