dobar je tebi zato sto su ti kriterijijumi niski.
sinoc je bilo bezveze... nek se svojoj materi tako obraca.
Moderator: anex
Ko tebi ista govori. Ajde smiri strasti. I glavu dole kad se obracas visecelijskom organizmu.
Čovjek hoće reći da se sinoć slavilo “otvaranje” mosta, (koji još sigurno godinu neće imati popratnu infrastrukturu) da bi se pustio u promet. Pa to “bezveze” ustvari dobro je formulirano. Jer nikom živom nije jasno šta su to HDZ-ovci slavili? I bosanskohercegovački i hrvatski. Plus sve je onako razjedinjeno u lijepoj našoj i anemični Plenki nije se udostojio pozvati Zokija. Što je samo po sebi apsurd, jer lik obnaša državničku dužnost. Pa te svoje prijepore trebaju zakopati. Ovako taj most ispada kao neki HDZ-ov stranački projekt, još je i stožernik Čović sa strane HDZ-a BiH zacementirao taj njegov “dojam”.
Čobanska ili ne, lijepo ih lik raskrinkava. A to mi je drago posebno zbog ovih navijački nastrojenih HDZ-ovaca, koji krezubu bošnjačku sirotinju pokušavaju uvjeriti trakatima sa sličicama, kako je to sve u interesu BiH. Nemam ja nič protiv ni što pojedinci glume poltrone, (naprotiv!)ali ne namjeravam “zaljevati” njihov poltronski stav po virtualnim bespućima.
Milion puta sam prošao granicu na Neumu, našeg policajca očima nisam vidio. I ako ga ima, tamo je negdje, i ako je u svojoj kućici, samo odmahne rukom. Neko i gleda, ali uglavnom - ne. Zato su Hrvati "čuvari svjetskog poretka", kao da im je osobno Osama bin Laden najavljen na prelazu... Fakat su pačenićka država, svi redom, od visoke politike do malih graničnih policajacaBodkin wrote: ↑29/07/2021 11:09Ovo drugacije receno bh granicari ne rade svoj posao, a hrvatski rade. Cuj granicari ne gledaju isprave. Tito te jebo. Mozda su zato jedni u eu, a drugi vanhigh_volume wrote: ↑29/07/2021 08:07
Pa mora se nečim opravdati ova megalomanska investicija. Most je volja Hrvatske države, ali potpuno nepotreban projekat. Njegov cilj je, eto, kraće putovanje do Dubrovnika, ali nije stvarno. Cilj postojanja ovog mosta je "nezavisnost" od BiH, izbjegavanje granica, itd. i priprema za izmjenu ugovora sa BiH o nesmetanom prolazu do luke Ploče. Nije na granicama bilo zadržavanje dulje od 20-tak minuta na obe granice, i to sve hirom hrvatske strane. BiH graničari najčešće i ne gledaju isprave. Ali, to se ne spominje
Najveća šteta ovim mostom će biti "urbanizacija" Pelješca. Sva njegova čista priroda, nenaseljenost i ljepota, za nekoliko godina neće biti takva
I ja sam licno bio nekoliko puta duze od 20 min na granici.
A sve i da skrse prirodu peljesca i da je nepotreban projekat, njihove pare i njihova drzava. Ja apsolutno mogu shvatiti zasto zele da spoje drzavu svojom teritorijom. Ko zna sta ce biti u buducnosti
A jebat ga, to je vanjska granica EU i nije do njih. Sjećaš se kako smo jebali Slovencima sve po spisku jer kao Hrvatska ne gleda ništa, a u Sloveniji te istresu kao da nikad nismo zajedno bili. To je bilo prije nego je Hrvatska ušla u EU. Sad oni moraju istresatihigh_volume wrote: ↑29/07/2021 23:28Milion puta sam prošao granicu na Neumu, našeg policajca očima nisam vidio. I ako ga ima, tamo je negdje, i ako je u svojoj kućici, samo odmahne rukom. Neko i gleda, ali uglavnom - ne. Zato su Hrvati "čuvari svjetskog poretka", kao da im je osobno Osama bin Laden najavljen na prelazu... Fakat su pačenićka država, svi redom, od visoke politike do malih graničnih policajacaBodkin wrote: ↑29/07/2021 11:09
Ovo drugacije receno bh granicari ne rade svoj posao, a hrvatski rade. Cuj granicari ne gledaju isprave. Tito te jebo. Mozda su zato jedni u eu, a drugi van
I ja sam licno bio nekoliko puta duze od 20 min na granici.
A sve i da skrse prirodu peljesca i da je nepotreban projekat, njihove pare i njihova drzava. Ja apsolutno mogu shvatiti zasto zele da spoje drzavu svojom teritorijom. Ko zna sta ce biti u buducnosti
Tu vanjsku granicu, na Gabeli, puno puta sam prošao bez pregleda sa BiH pasošem. I tamo nije onakva idiotska kontrola kao na Doljanima i slično na Neumu. Na Doljanima je iživljavanje, ponižavanje nas iz BiH.JohnnyS wrote: ↑29/07/2021 23:35A jebat ga, to je vanjska granica EU i nije do njih. Sjećaš se kako smo jebali Slovencima sve po spisku jer kao Hrvatska ne gleda ništa, a u Sloveniji te istresu kao da nikad nismo zajedno bili. To je bilo prije nego je Hrvatska ušla u EU. Sad oni moraju istresatihigh_volume wrote: ↑29/07/2021 23:28
Milion puta sam prošao granicu na Neumu, našeg policajca očima nisam vidio. I ako ga ima, tamo je negdje, i ako je u svojoj kućici, samo odmahne rukom. Neko i gleda, ali uglavnom - ne. Zato su Hrvati "čuvari svjetskog poretka", kao da im je osobno Osama bin Laden najavljen na prelazu... Fakat su pačenićka država, svi redom, od visoke politike do malih graničnih policajaca
idiotska je kontrola na gabeli, a na doljanima i u neumu je uobicajena. ne vjerujem da ima izivljavanja i ponizavanja, a prosao sam sto puta i jednu i drugu granicu, nego se radi o tome da je rigoroznija kontrola gradjana van evropske unije. zli jezici bi rekli iz zemalja treceg svijeta. isto je na bilo kojoj vanjskoj granici sengenske zone. to sto ti ne vidis korelaciju izmedju praznog frizidera, neplacenog racuna za struju, tretmana na granici i svog glasackog listica je potpuno druga stvar.high_volume wrote: ↑29/07/2021 23:38Tu vanjsku granicu, na Gabeli, puno puta sam prošao bez pregleda sa BiH pasošem. I tamo nije onakva idiotska kontrola kao na Doljanima i slično na Neumu. Na Doljanima je iživljavanje, ponižavanje nas iz BiH.
Ja. Greska velika sto se tu nije napravila luka za NATO savez. Vojna luka. Tad sam govorio da ce na Peljescu ovi hostapleri gradit svasta, i ne samo ja. Ima clanak o tome. Zamislite da je se u Neumu izgradila manja vojna luka gdje bi bilo nesto brodova clanica NATO saveza. Imali bi u Neumu stalno mornara minimalno 50% populacije Neuma.jednonogi_Jack wrote: ↑30/07/2021 12:31 Zar ima još ljudi koji spominju neku luku u Neumu, a da se ne zajebavaju?
Pa dobro, ti smiješ, nisi džaba Sanjarko. Mada je dobar vic.Sanjarko wrote: ↑31/07/2021 06:29Ja. Greska velika sto se tu nije napravila luka za NATO savez. Vojna luka. Tad sam govorio da ce na Peljescu ovi hostapleri gradit svasta, i ne samo ja. Ima clanak o tome. Zamislite da je se u Neumu izgradila manja vojna luka gdje bi bilo nesto brodova clanica NATO saveza. Imali bi u Neumu stalno mornara minimalno 50% populacije Neuma.jednonogi_Jack wrote: ↑30/07/2021 12:31 Zar ima još ljudi koji spominju neku luku u Neumu, a da se ne zajebavaju?
Ovdje naisla ta ideja na ismijavanje i odbacivanje.
Luka u Neumu
Područje bosanskohercegovačkog mora čini prirodno oblikovani zaliv i predstavlja prirodnu luku, što ima ogroman strateški privredni značaj. Stoga bi luka u Neumu bila jedna od najatraktivnijih luka na Jadranu, ali i šire. Luka “Neum”, koja bi se izgradila na sjeverozapadnoj obali poluotoka Klek (gdje BiH ima 14 km sada puste obale) zadovoljava sve tehničke i ekološke uvjete. Dubina mora je između 27 i 31 m, a podvodnih struja u ovom dijelu Malostonskog kanala praktično i nema, a sama luka je nevidljiva iz rezidencijalno-turističkog dijela Neuma i bila bi pogodna za pristan i najvećih svjetskih plovila. Prevashodna uloga luke Neum bila bi prijem brodova sa taönim plinom i njegov transport plinovodom u okviru koridora Vc Neum – Sarajevo i dalje (najbolja varijanta alternativnog dovoda gasa za BiH). Pored toga luka bi bila i turistička, s tim što bi morala biti povezana sa svojim zaleđem prugom Neum – Čapljina i autoputem u okviru koridora Vc, Neum – Mostar. U isto vrijeme, veći dio obale poluotoka Klek mogao bi se razvijati kao veoma ugodna turistička i mediteranska rekreativna zona.
Treba istaći, da je dio poluotoka Klek na strani Malostonskog zaliva bio u još važećem prostornom planu Neuma predviđen za razvoj luke i lučkih kapaciteta. Zbog povoljne dubine mora koja je duplo veća nego u luci Ploče (najveća dubina mora u luci Ploče je 11 m sa širinom ulaza u luku od svega 250 m) mogli bi ulaziti brodovi velike nosivosti od 100.000 t pa i više. Na koncu, luka Ploče nije spremna u sljedećoj deceniji pružiti povoljne uslove BiH i preuzeti razvojne potrebe pomorskog saobraćaja naše države.
Preduslovi za razvoj luke
BiH da bi realizirala ideju o razvoju pomorskog saobraćaja, morala bi u okviru strategije razvoja države konkretizovati izgradnju luke u Neumu u sklopu ukupnog rješenja saobraćajne infrastrukture tj., vodne, cestovne, željezničke, pa i vazdušne.
Shodno tome, ovakva ideja treba da nađe svoje mjesto i u aktualizovanom prostornom planu države i nižih administrativnih jedinica, uključivo i u okviru urbanističkog plana Neuma. Normalan razvoj luke Neum zahtijeva što prije da se pravično riješi pitanje granice na moru između BiH i Hrvatske, tako što bi se suverenitet naše države protezao od njene obale u zaljevu Neum – Klek i Malostonskom zaljevu, kroz Malo more, Neretvanski i Korčulanski kanal pa sve do otvorenog mora. Kod toga bi na udaljenosti 300 m od obale bile vode određene države, a ostatak bi bio otvoreno more u kojem niti jedna država ne bi imala suverenitet. Važan uslov za realizaciju luke u Neumu je, onemogućavanje izgradnje mosta koji je već poćeo da se realizuje u Republici Hrvatskoj na relaciji kopno Komarna – poluotok Pelješac .
Naime, neosporno je da jedna država može dijelove svoje teritorije saobraćajno povezivati na razne načine, ali ne tako kao što je u datom slučaju da presijeca izlaz druge države u ovom slučaju BiH na otvoreno more, bilo mostom, tunelom i sl., jer je to suprotno međunarodnom pravu o korištenju mora. Nesmetani ili kako se kaže neškodljivi prolaz (na što je nasjela država BiH, formiranjem ekspertne grupe za usaglašavanje širine prolaza i visine spomenutog mosta), nije isto što i suverenitet na moru. Za BiH nesmetani prolaz nije opcija, za razliku od suverenog pomorskog teritorija, važan kako sa pomorskog, tako isto i sa saobraćajnog, ekološkog, odbrambenog i posebno geopolitičkog aspekta. prof. dr. Munir JAHIĆ i mag. Edin JAHIĆ - https://hamdocamo.wordpress.com/2012/09 ... alna-luka/
Ja imam utisak da se ovdje neko popeo na brdo iznad Neuma, podigao palac, zaškiljio preko njega i rekao: "može luka k'o da gledam".Prevashodna uloga luke Neum bila bi prijem brodova sa tečnim plinom i njegov transport plinovodom u okviru koridora Vc Neum – Sarajevo i dalje (najbolja varijanta alternativnog dovoda gasa za BiH). Pored toga luka bi bila i turistička, s tim što bi morala biti povezana sa svojim zaleđem prugom Neum – Čapljina i autoputem u okviru koridora Vc, Neum – Mostar.
jednonogi_Jack wrote: ↑31/07/2021 11:12Ja imam utisak da se ovdje neko popeo na brdo iznad Neuma, podigao palac, zaškiljio preko njega i rekao: "može luka k'o da gledam".Prevashodna uloga luke Neum bila bi prijem brodova sa tečnim plinom i njegov transport plinovodom u okviru koridora Vc Neum – Sarajevo i dalje (najbolja varijanta alternativnog dovoda gasa za BiH). Pored toga luka bi bila i turistička, s tim što bi morala biti povezana sa svojim zaleđem prugom Neum – Čapljina i autoputem u okviru koridora Vc, Neum – Mostar.
Baš me interesuje neka odokativna cijena ove buda... , pardon projekta i ko bi to mogao financirati, s obzirom da se 20 km odatle nalazi jedna luka sa kompletnom infrastrukturom (druga po veličini u HR).
Nije vic. Strategija. Zavucen je, da se branit itd. Na hiljade mornara bi tu bilo citavu godinu stacionirano. S tim bi Neumljani samo profitirali. Uz to sam htjeo revitalizaciju Pljesevice i D-0 objekata. Jedno kao avio-baza, drugo kao regionalni centar za kiberneticko ratovanje i sigurnost.jednonogi_Jack wrote: ↑31/07/2021 09:34Pa dobro, ti smiješ, nisi džaba Sanjarko. Mada je dobar vic.Sanjarko wrote: ↑31/07/2021 06:29
Ja. Greska velika sto se tu nije napravila luka za NATO savez. Vojna luka. Tad sam govorio da ce na Peljescu ovi hostapleri gradit svasta, i ne samo ja. Ima clanak o tome. Zamislite da je se u Neumu izgradila manja vojna luka gdje bi bilo nesto brodova clanica NATO saveza. Imali bi u Neumu stalno mornara minimalno 50% populacije Neuma.
Ovdje naisla ta ideja na ismijavanje i odbacivanje.
Nisu oni spojili, nego EU i Kinezi. Mislis da bi oni ista kao i mi. Slazem se, prosao voz. Za prolivenim mlijekom se ne place. Samo se nadam da se nece ostvarit ono sta od cega zebim, zemljotres i cunami, i kod nas isto neki zemljotres.
Od akcija na gorivo se uzelo para da smo se mogli s Parizom spojiti autoputem.. Rade i kod nas Kinezi, daje EU kredite, samo sto se mi sporo spajamo..