Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ghostbusters wrote:Pozz
Kupio sam passata 2.0 CR 2008 g kod mene je vec 10 dana nisam imo priliku ga voziti nigdje dalje do danas, sta mi se desava auto u 3 brzini kad podje preko 2000 obrtaja ( da preticem) pocne se tresti i nema gasa dok ga ne presaltam u 4 brzinu pa onda ide pa pocne mi gusiti 4 brzinu pa prestane radi normalno vuce itako stalno , pali normalno i ne svjetli nikakva lampica . Dali je ko imo iskustva sa ovim problemom ? Sta bi moglo biti ...
Ghostbusters wrote:Pozz
Kupio sam passata 2.0 CR 2008 g kod mene je vec 10 dana nisam imo priliku ga voziti nigdje dalje do danas, sta mi se desava auto u 3 brzini kad podje preko 2000 obrtaja ( da preticem) pocne se tresti i nema gasa dok ga ne presaltam u 4 brzinu pa onda ide pa pocne mi gusiti 4 brzinu pa prestane radi normalno vuce itako stalno , pali normalno i ne svjetli nikakva lampica . Dali je ko imo iskustva sa ovim problemom ? Sta bi moglo biti ...
Svasta
Ali mislim da si dobro najebo
To mi ne pomaze nista druze treba mi neko ko je se susretao sa tim
kabal1337 wrote:joj vas eto bas neko moze napamet znati.
meni prvo sto pada na pamet je zacepljen EGR, ili nesto povezano sa MAF senzorom
Skopcas na dijagnostiku i reci ce ti odakle da krenes i sta moze biti problem
Upravu si to sam sad radio lik je iskljucio sve te senzore da nema nikakvih kvarova . Narucicu se kod majstora da sve to ponisti da vidim sta je tacno i ja prepostavljam na EGR i na Maf
Zbog cega ti je iskljucio senzore? Pa trebao je prvo skenirati da vidi postojece greske. Sada taj majstor kada ga skopca izbacit ce mu greske od mafa, mapa, pritiska turbine i jos par stvari. Mislim malo ces majstoru otezati posao ako nema na dijagnostici uvid na koliko km se upalila greska ili datum. Morat ce da obrise, pa da napravi krug pa opet da skenira.
Mislim da se on nije dobro izrazio. Valjda je otisao kod nekog da mu pobrise greske, vozat ce tako par dana i onda ce opet otici kod nekog da vidi ima li sta novo.
Ok je onda. Ali taj prvi sto mu je radio mogao mu je odmah reci da li je egr zaprljan. Izbaci gresku insufficent flow. Neka ode pod 01- Engine modul, i nadje blok za mjerenje EGR tamo mu uzivo ocita protok gasova i duty cycle.
- Inace insufficent flow nece izbaciti bez razloga, ono ofrlje.
16785 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1512 /min
Torque: 58.0 Nm
Speed: 53.0 km/h
Load: 18.8 %
Duty Cycle: 14.7 %
Bin. Bits: 11000000
Mass Air / Rev.: 245.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 465.0 mg/str
Za MAF
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 000 - Signal too Low
Freeze Frame:
RPM: 966 /min
Torque: 50.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.70 V
Bin. Bits: 11000100
Mass Air / Rev.: 345.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
Naravno on moze ispitati odmah za MAF tako sto ce u 3-coj ili 4 ili cak 5 na 3000 gledati koliku mu vrijednost daje trebalo bi oko 850-900 mg/str
18:46:30 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR) // Ovi parametri su nakon sto je EGR ociscen i sve je unutar dozvoljene vrijednosti
903 /min Engine Speed (G28)
245.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
445.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (klix)
96.4 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle
Ali eto moze i tako, Ocisti ti greske, provozaj auto. Dodji opet ako se vrati definitivno treba ispitati
konektovan wrote:Ma nemoguce, da se ne upali ovakva lampica....
Nista se ne pali majkemi,isao sam na dijagnostiku kaze mi covjek da je to sve pogaseno i da moram kod Nedeljka ( Simanica) da skine procesor pa da nesto ponovo ga postavi da ce onda tek pokazati stvarno stanje . Ja licno ne znam prvi put imam ovo auto pa cu tako i uraditi evo danas cijeli dan vozao nijednom se nije desilo ovo na sta sam se zalio . Ja kontam da su EGR i MAF filter kaze da je vjerojatno da su ga izbusli da nebi pravio probleme ( šverceri) nemam pojma kontam da ce me ovaj spot izaci 500 maraka minimalno al sta da radim.
Throttle wrote:Zar nije lakse napravit auto nego iskljucivat lampicu softverski a opet te nesto handri konstantno ako je pokvareno?
Zar ti stvarno mislis da je nekom sverceru do ulaganja para. Ovako do 100 KM je ugasi, ti skopcas ne prijavljuje nista. A sve se obavi preko OBD 2 prikljucka ma i do 20 minuta max. Neka se nada da je ovo sve hahah jer sudeci po ovome
amar1994 wrote:Ako sam dobro upucen tih kodova nema nikako vise u ecu ,kosta 50KM ba
upravo tako uopste ih ne prijavljuje ali opet live parametar sve kaze.
Preko mobitela moze cak,samo ti treba obd i pokrenes fajl/proces,obrise sve iz ecu tqko da ne pokazuje greske,moze se raspast motor i nece nista pokazat
Throttle wrote:Zar nije lakse napravit auto nego iskljucivat lampicu softverski a opet te nesto handri konstantno ako je pokvareno?
Zar ti stvarno mislis da je nekom sverceru do ulaganja para. Ovako do 100 KM je ugasi, ti skopcas ne prijavljuje nista. A sve se obavi preko OBD 2 prikljucka ma i do 20 minuta max. Neka se nada da je ovo sve hahah jer sudeci po ovome
Ne provaljuj se.
Sporadicne greske koje su bile mogu se izbrisati s tim sto kod nekih vozila ostaje log ko je zadnji ceprkao nesto sa nekom divljom dijagnostikom.
Greske koje su permanentnog tipa ne mogu se brisati jer se jave odmah nakon brisanja,sto znaci da vozilo ne funkcionise kako treba.
Dalje da ti ne nabrajam jer vidim da nisi bas upucen oko toga ,pa smatram da bi bilo gubljenje vremena