Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

User avatar
propalismo
Posts: 397
Joined: 29/12/2013 21:56
Location: Negdje na Balkanu

#1 Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by propalismo »

Planiram kupiti Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw Karavan.Svaki savjet ili iskustvo koje ste imali sa ovakvim autom bi mi dobro došao.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#2 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by condy »

Provjeri auto prije kupovine u servisu to je najvažnije, pogledaj kad je zadnji put rađen veliki servis i kad je sledeći, vizuelno auto pregledaj, unutra i vani da nema oštećenja, većih ogrebotina, pogledaj kakve su gume i kočnice, i da li sve radi od elektronike u vozilo, svjetla, prozori, radio, bord, ...probaj ga vidi kako odvaja kvačilo, mjenjač treba ići lagano i bez napora, kako reaguje volan.... Auto ko auto je okey, ima ih dosta na cesti, dijelova za njih ima kao i servisa, imaš velik i prostran gepek praktičan je auto i udoban. To su izuzetno pouzdana vozila, ali najvažnije za to je da je servisiran redovno. Dobar izbor, sretno
User avatar
Drvosjeca iz Dejcica
Posts: 16757
Joined: 23/06/2004 15:46
Location: Sarajevo

#3 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by Drvosjeca iz Dejcica »

propalismo wrote:Planiram kupiti Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw Karavan.Svaki savjet ili iskustvo koje ste imali sa ovakvim autom bi mi dobro došao.
Imao sam priliku voziti jedan primjerak iz 2008. godine. Motor je stvarno dobar, elastičan, vuče fenomenalno. E sada znam da naša raja govori da je 1.9 bolji, ovo, ono, plivajuću zamajac, FAP filter...itd. Ja lično nikada ne bih bježao od 2.0 ako je kilometraža OK, originalna i vozilo u dobrom stanju.
User avatar
commendatore
Posts: 6044
Joined: 26/03/2016 10:24
Location: Niodaklevačka VukojeBIHа

#4 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by commendatore »

OBAVEZNO ptovjeri stanje elektricne parking kocnice kosuljice plasticne i motorica ta zabava kosta stotine eura... i doooooobro pregledat pritiske ulja zbog izuzetno felericnih pumpi ulja

Ovo "da je pouzdan" cu se samo nasmijat... :zjev:

Sretno
User avatar
Qler
Posts: 23608
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#5 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by Qler »

Ma ja, najbolje bi bilo da ima kakav SDI....
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#6 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by condy »

commendatore wrote:OBAVEZNO ptovjeri stanje elektricne parking kocnice kosuljice plasticne i motorica ta zabava kosta stotine eura... i doooooobro pregledat pritiske ulja zbog izuzetno felericnih pumpi ulja

Ovo "da je pouzdan" cu se samo nasmijat... :zjev:

Sretno
Otkada ti imaš iskustva sa falšvagenom ?

Ja imam električnu parking kočnicu ali na drugom autu, već pet godina, pretpostavljam da radi na istom principu i kod Audija kao i kod VW, i nikakvih nema problema. Prije mene, također nikakvih problema. Vozio isto auto od prijatelja starije godinu nikad problema sa parking kočnicom. Pa ako radi već preko 8 godina bez problema, zar to nije odlika pouzdanosti ?
Ista stvar i za uljne pumpe. Cr motor kod Passata nema problema sa uljnom pumpom.

Neko čuo da je neko imao neki problem sa autom, pa to predstavlja kao neke standardne boljke određenog modela. :-)
Ili ih je lično imao, ali ne na falšvagenu :wink:
Moguće je da se pokvari, sve se da pokvarit naročito kad nestručno rukuješ parking kočnicom, ali to nisu standardne boljke.

Uostalom nije falšvagen tamo neka Lancia Tezis, da joj se parking kočnica nikad ne kvari :D
Popravili ti to kad il samo parkiraš po ravnom :?
User avatar
Optimist
Posts: 13658
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#7 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by Optimist »

Brat na Laguni je imao problem sa tom el. kocnicom jer je majstor nesta poremetio kad je mijenjao plocice nazad. Oko 400 KM ga je dosla popravka i to jedne celjusti.
User avatar
Drvosjeca iz Dejcica
Posts: 16757
Joined: 23/06/2004 15:46
Location: Sarajevo

#8 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by Drvosjeca iz Dejcica »

Optimist wrote:Brat na Laguni je imao problem sa tom el. kocnicom jer je majstor nesta poremetio kad je mijenjao plocice nazad. Oko 400 KM ga je dosla popravka i to jedne celjusti.
Hoće to kada se vozi dobro auto a servisira na parkingu ili u garaži kod "pijatelja".
User avatar
Optimist
Posts: 13658
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#9 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by Optimist »

Drvosjeca iz Dejcica wrote:
Optimist wrote:Brat na Laguni je imao problem sa tom el. kocnicom jer je majstor nesta poremetio kad je mijenjao plocice nazad. Oko 400 KM ga je dosla popravka i to jedne celjusti.
Hoće to kada se vozi dobro auto a servisira na parkingu ili u garaži kod "pijatelja".
Za tvoju informaciju svaki servis na tom vozilu se radi u ovlastenom servisu i upisan je u servisnu knjizicu. Inace auto ima trenutno 325k km. 2007, Laguna II, ph.2.
User avatar
Drvosjeca iz Dejcica
Posts: 16757
Joined: 23/06/2004 15:46
Location: Sarajevo

#10 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by Drvosjeca iz Dejcica »

Optimist wrote:
Drvosjeca iz Dejcica wrote:
Optimist wrote:Brat na Laguni je imao problem sa tom el. kocnicom jer je majstor nesta poremetio kad je mijenjao plocice nazad. Oko 400 KM ga je dosla popravka i to jedne celjusti.
Hoće to kada se vozi dobro auto a servisira na parkingu ili u garaži kod "pijatelja".
Za tvoju informaciju svaki servis na tom vozilu se radi u ovlastenom servisu i upisan je u servisnu knjizicu. Inace auto ima trenutno 325k km. 2007, Laguna II, ph.2.
U svakom ovlaštenom servisu imaš garanciju na radove i dijelove pa da se to desilo onda bi lijepo servis snosio troškove toga što su pokvarili.
User avatar
Qler
Posts: 23608
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#11 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by Qler »

Ja sam vidio kad je majstor na volju xc60 na kraju pak serum pokušao da rastavi kliješta da skine pločice. Mislim vidio sam posljedice tog majstorluka. A u pravom servisu ljudi ga spojili preko Bluetootha i na dugme otvorili kliješta...

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
User avatar
commendatore
Posts: 6044
Joined: 26/03/2016 10:24
Location: Niodaklevačka VukojeBIHа

#12 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by commendatore »

condy wrote:
commendatore wrote:OBAVEZNO ptovjeri stanje elektricne parking kocnice kosuljice plasticne i motorica ta zabava kosta stotine eura... i doooooobro pregledat pritiske ulja zbog izuzetno felericnih pumpi ulja

Ovo "da je pouzdan" cu se samo nasmijat... :zjev:

Sretno
Otkada ti imaš iskustva sa falšvagenom ?

Ja imam električnu parking kočnicu ali na drugom autu, već pet godina, pretpostavljam da radi na istom principu i kod Audija kao i kod VW, i nikakvih nema problema. Prije mene, također nikakvih problema. Vozio isto auto od prijatelja starije godinu nikad problema sa parking kočnicom. Pa ako radi već preko 8 godina bez problema, zar to nije odlika pouzdanosti ?
Ista stvar i za uljne pumpe. Cr motor kod Passata nema problema sa uljnom pumpom.

Neko čuo da je neko imao neki problem sa autom, pa to predstavlja kao neke standardne boljke određenog modela. :-)
Ili ih je lično imao, ali ne na falšvagenu :wink:
Moguće je da se pokvari, sve se da pokvarit naročito kad nestručno rukuješ parking kočnicom, ali to nisu standardne boljke.

Uostalom nije falšvagen tamo neka Lancia Tezis, da joj se parking kočnica nikad ne kvari :D
Popravili ti to kad il samo parkiraš po ravnom :?

https://www.google.ba/search?q=passat+2 ... 0Q_AUIBigB

popravljeno naravno i frcera - a kakvo to treba "strucno" rukovanje parking kocnicom da bude? trebas imat doktorat, zanat, diplomu il sta? koliko sam ja upucen treba pREtisnut dugme na nacin da naslonis prst na dugme, otpustis prst, pa istu stvar ponovis kad treba otkocit ili zakocit vozilo.

doduse na thesisu je to malo komplikovano - rucna se zakoci otvaranjem vozackih vrata, a otkoci kad dadnes gas tako da nema potrebe strucno RUKOvat....doduše falšvagen je elektricnu parkirnu kocnicu otkrio krajem 2000ih dok se na lanci vec potrosila.... jbg.... talijansko sranje 15g mu treba da otkaze nesto....

falšvagen dabome.... ne znam jesi l cuo al prevarili stotine hiljada korisnika nazivnom snagom, i emisijom ispusnih cestica pa ce ljudi morat vracat aute..... naravno da je falšvagen - svako malo neko otvori temu jer mu je falšvagon rikno - ja otvorim temu da bi pokusao od jebivjetarrskih poprdana koji nemaju pojma nesto suvislo i korisno da cujem docim se jave samo da prdnu sto im je i jedini krajnji domet u zivotu...

evo linkovi za rjesavanje problema na parkirnoj kocnici Lancie Thesis

https://www.google.ba/webhp?sourceid=ch ... e%20passat

LP
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#13 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by condy »

Jedini koji je otvorio temu sa kvarom parking kocnice si ti ovdje. Nisam primjetio da se neko sa VW vozilima zali na rad iste. Dobro je da si to rijesio, da ne vozis neispravno auto bez parking kocnice :wink:
Pravilno rukovanje parking kocnicom se ne svodi samo na pritisak na dugme. Pogledaj malo knjizicu od auta ako je imas, pa ces vidjeti sta ne bi trebao raditi ili vi talijani nista ne citate jer sve znate :mrgreen: Svaki put kad je aktivira i deaktiviras motoricu treba malo da odradi svoje. Ako pritisnes gas u istom momentu kad je deaktiviras osjetices da motoric je nije otpustio i da auto krene tek kad je otpusti a tipku si vec pritisnuo i to je razlog zbog cega strada motoric. To pise u svakom upustvu, koji ne citas. Isto je stvar ako je aktiviras a nisi stao skroz. Mnogi krkanski krenu kod automatskog deaktiviranja, pa naprezu motoric.
Kod tvog auta motoric mora stradat brze jer se aktivira uvijek kad otvoris vrata sto nije slucaj kod VW. Tako da je motoric puno dugotrajniji kod VW jer se aktivira rucno a deaktivira se kocnica rucno ili automatski kad se vezes. Nacin deaktiviranja kocnice kod tebe je automatski koliko vidim nemas pored njega i rucni. To je jako lose rjeseno jer ona najvise strada kad je automatski otpusta. To je najbolji pokazatelj da je VW konstrukcijski bolje rjesio parking kocnicu od Lancie i da pazi vise na njenu dugotrajnost. Parking kocnicu aktiviras kad imas potrebu a ne uvijek kad otvoris vrata, sto je glupo rjesenje. Deaktiviras je rucno ili automatski kako ti cejf, osim sto to kod Lancije tako ne moze....
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#14 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by amar1994 »

Image
nema bolje od ove :izet: 8-)
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#15 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by condy »

Kad bi ih uporedio bolje zateze ova elektronska, zbog motorica. Klasicna rucna je puno jeftinija za servisiranje. Definitivno, kod polovnih auta koja nude i jednu i drugu kocnicu, kao npr. Pug 508 ili C5, bolji izbor je ova rucna kocnica od parking kocnice.
User avatar
konektovan
Posts: 40651
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#16 Re: RE: Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by konektovan »

condy wrote:Kad bi ih uporedio bolje zateze ova elektronska, zbog motorica. Klasicna rucna je puno jeftinija za servisiranje. Definitivno, kod polovnih auta koja nude i jednu i drugu kocnicu, kao npr. Pug 508 ili C5, bolji izbor je ova rucna kocnica od parking kocnice.
Jesi li siguran da ovi nabrojani nude obje varijante???? Ja sam vidjao u njima, samo elektronske.

poslano sa Sonija Ze
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#17 Re: RE: Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by condy »

konektovan wrote:
condy wrote:Kad bi ih uporedio bolje zateze ova elektronska, zbog motorica. Klasicna rucna je puno jeftinija za servisiranje. Definitivno, kod polovnih auta koja nude i jednu i drugu kocnicu, kao npr. Pug 508 ili C5, bolji izbor je ova rucna kocnica od parking kocnice.
Jesi li siguran da ovi nabrojani nude obje varijante???? Ja sam vidjao u njima, samo elektronske.

poslano sa Sonija Ze
Jesam, sigurno imaju obje varijante. Kod Puga ili C5 u boljem paketu dolazi elektronska. Govorim o polovnom, sad kod novog zadnjeg kod puga ili novog C5 ne znam jel i dalje ide i klasicna rucna. Imas npr. kod kramara u ponudi tih vozila i sa klasicnom i sa elektronskom kocnicom.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#18 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by jefferson »

condy wrote:Jedini koji je otvorio temu sa kvarom parking kocnice si ti ovdje. Nisam primjetio da se neko sa VW vozilima zali na rad iste. Dobro je da si to rijesio, da ne vozis neispravno auto bez parking kocnice :wink:
Pravilno rukovanje parking kocnicom se ne svodi samo na pritisak na dugme. Pogledaj malo knjizicu od auta ako je imas, pa ces vidjeti sta ne bi trebao raditi ili vi talijani nista ne citate jer sve znate :mrgreen: Svaki put kad je aktivira i deaktiviras motoricu treba malo da odradi svoje. Ako pritisnes gas u istom momentu kad je deaktiviras osjetices da motoric je nije otpustio i da auto krene tek kad je otpusti a tipku si vec pritisnuo i to je razlog zbog cega strada motoric. To pise u svakom upustvu, koji ne citas. Isto je stvar ako je aktiviras a nisi stao skroz. Mnogi krkanski krenu kod automatskog deaktiviranja, pa naprezu motoric.
Kod tvog auta motoric mora stradat brze jer se aktivira uvijek kad otvoris vrata sto nije slucaj kod VW. Tako da je motoric puno dugotrajniji kod VW jer se aktivira rucno a deaktivira se kocnica rucno ili automatski kad se vezes. Nacin deaktiviranja kocnice kod tebe je automatski koliko vidim nemas pored njega i rucni. To je jako lose rjeseno jer ona najvise strada kad je automatski otpusta. To je najbolji pokazatelj da je VW konstrukcijski bolje rjesio parking kocnicu od Lancie i da pazi vise na njenu dugotrajnost. Parking kocnicu aktiviras kad imas potrebu a ne uvijek kad otvoris vrata, sto je glupo rjesenje. Deaktiviras je rucno ili automatski kako ti cejf, osim sto to kod Lancije tako ne moze....
Jest slucaj i kod VW-a ako hoces.
Ja imam VW sada sa el. kocnicom i naspram BMW-a koji ima istu takvu kocnicu, mzoes nastimati da se kocnica sama aktivira kada odvezes pojas ili otvris vrata, a mozes to i iskljuciti. Kocnica se sama deaktivira kada pritisnes gas, sto je bezze jer napreze sistem, i naravno treba se rucno deaktivirati.
Sto se tice pouzdanosti el. kocnica u VW-u, one se upotrebljavaju od 2006 godine, i nema nekih problema. Medjutim, ima problema sa polozajem dugmeta kojim se upravlja kocnicom. Npr. u mom Tiguanu (redizajn ima drugaciji polozaj) dugme je odmah pored drzaca za flase, case itd. Vrlo cesto se desavalo da u Tiguanu ljudi prospu kafu itd. i da to napravi krtki spoj u tom djelu.
Ali generalno, ti sistemi su pouzdani i dolaze vecinom od par dobavljaca tako da je moguce da bude ista kocnica na BMW-u i VW- ili PSA. Ja sam prvi govori kako je to katastrofa kada su krenuli ugradjivati, medjutim, nakon sto sam prvi put kupio auto sa takom kocnicom odusevio sam se. Mislim da nije prikladna autu tipa BMW 3, ali limuzinama jeste.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#19 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by jefferson »

propalismo wrote:Planiram kupiti Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw Karavan.Svaki savjet ili iskustvo koje ste imali sa ovakvim autom bi mi dobro došao.
Dobra motor i gledaj da ima sve servise uradjene.
Ako je DSG mjenjac OBAVEZNO trazi dokaze da je tekucina u mjenjacu mjenjana redovno (svakih 60,000km).
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#20 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by ado-šampion »

Ja imam u famAliji jedan upravo takav, 2.0 TDI CR karavan, Trendline + Business paket, samo 2008. Sta da ti kazem, auto je preslo 350 k i ne planira stati jos dugo. :D

Na CR verzijama tih motora su sigurno rjeseni svi problemi koji su mucili te motore. Treba da znas da se velikim kilometrazama (>200 k) opet moze stradati po koja dizna a jedna polovna kosta oko 200 maraka.

Generalno, o Passatu vise puta ispricano, taj 2.0 TDI od 140 KS je prava mjera, imao sam priliku voziti taj Passat na duge ture (cca 800 km), nema onaj kick pumpa-dizna motora, ali objektivno performanse su tu negdje, potrosnja je mala, a kultura rada je drugi svijet u odnosu na pumpa-dizna.

Moj savjet glede auta, gledaj od Comfortline prema gore. Nemoj Trendline. Najvise karavana koji su se prodali upravo su bili Trendline zato sto puno idu u flote. Po meni unutrasnjost tog auta nije na nivou ostatka auta, prije svega se to odnosi na sjedala, komande i grafiku. Sjedala u Trendline su tako-tako. Siva grafika i plavo osvjetljenje na radiju i automatskoj klimi tako jeftino, isto ima moj Panasonic fiksni telefon. :-) Komande rucne klime na nivou Golfa 3. U vrijeme kad su nastali Golf 5 i Passat 6 u VWu su ih htjeli malo udaljiti od Audija i malo su ga tu prekardasili, posebno sto se tice unutrasnjosti.

Medjutim, koji god odaberes Passat je vrlo uravnotezeno i dobro auto. Sta god u njega stavis neces dobiti premium auto ali ako ga mozes oplemeniti malo boljom opremom sto da ne.
Primjer: http://www.olx.ba/artikal/22636598/vw-p ... -2009-god/. Ovo je Highline u kojem dodju Sport sjedala koza/alcantara, automatska klima, a ovaj ima i RCD 510 touchscreen navigaciju. Izgleda kao drugo auto u odnosu na neku Trendline varijantu.
Ghostbusters
Posts: 61
Joined: 19/09/2009 19:35

#21 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by Ghostbusters »

Pozz
Kupio sam passata 2.0 CR 2008 g kod mene je vec 10 dana nisam imo priliku ga voziti nigdje dalje do danas, sta mi se desava auto u 3 brzini kad podje preko 2000 obrtaja ( da preticem) pocne se tresti i nema gasa dok ga ne presaltam u 4 brzinu pa onda ide pa pocne mi gusiti 4 brzinu pa prestane radi normalno vuce itako stalno , pali normalno i ne svjetli nikakva lampica . Dali je ko imo iskustva sa ovim problemom ? Sta bi moglo biti ...
zigson
Posts: 3037
Joined: 04/04/2015 22:17

#22 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by zigson »

ado-šampion wrote:Ja imam u famAliji jedan upravo takav, 2.0 TDI CR karavan, Trendline + Business paket, samo 2008. Sta da ti kazem, auto je preslo 350 k i ne planira stati jos dugo. :D

Na CR verzijama tih motora su sigurno rjeseni svi problemi koji su mucili te motore. Treba da znas da se velikim kilometrazama (>200 k) opet moze stradati po koja dizna a jedna polovna kosta oko 200 maraka.

Generalno, o Passatu vise puta ispricano, taj 2.0 TDI od 140 KS je prava mjera, imao sam priliku voziti taj Passat na duge ture (cca 800 km), nema onaj kick pumpa-dizna motora, ali objektivno performanse su tu negdje, potrosnja je mala, a kultura rada je drugi svijet u odnosu na pumpa-dizna.

Moj savjet glede auta, gledaj od Comfortline prema gore. Nemoj Trendline. Najvise karavana koji su se prodali upravo su bili Trendline zato sto puno idu u flote. Po meni unutrasnjost tog auta nije na nivou ostatka auta, prije svega se to odnosi na sjedala, komande i grafiku. Sjedala u Trendline su tako-tako. Siva grafika i plavo osvjetljenje na radiju i automatskoj klimi tako jeftino, isto ima moj Panasonic fiksni telefon. :-) Komande rucne klime na nivou Golfa 3. U vrijeme kad su nastali Golf 5 i Passat 6 u VWu su ih htjeli malo udaljiti od Audija i malo su ga tu prekardasili, posebno sto se tice unutrasnjosti.

Medjutim, koji god odaberes Passat je vrlo uravnotezeno i dobro auto. Sta god u njega stavis neces dobiti premium auto ali ako ga mozes oplemeniti malo boljom opremom sto da ne.
Primjer: http://www.olx.ba/artikal/22636598/vw-p ... -2009-god/. Ovo je Highline u kojem dodju Sport sjedala koza/alcantara, automatska klima, a ovaj ima i RCD 510 touchscreen navigaciju. Izgleda kao drugo auto u odnosu na neku Trendline varijantu.
Al passat 4 matic :-)
User avatar
xoklix
Posts: 2425
Joined: 16/01/2018 16:07

#23 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by xoklix »

Imao sam CCa od '09 do '17te , 265.000 prešao.
Manuelac , 2.0 TDI 103 kw.
Nov kupljen u tadašnjoj ASA-i.
Na nekih 150k zamijenio EGR i vakum dozu turbine.
Na 260.000 zamijenim neki elektronski uređaj, relej ili nešto slično, ne mogu se sjetiti. Uglavnom 5 stoja platio.
EGR i vakum doza oko 1400 KM + 500 KM relej. To je sve što sam izletio mimo standardnih potrošnih materijala.
Motor dosta elastičan, pruža osjećaj kao da ima koji kilovat više nego je navedeno.
User avatar
beco
Posts: 3397
Joined: 25/08/2004 14:22

#24 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by beco »

Sad će biti pljuvanje, ali pogledaj i lim, nisam nekoliko Passata tog godišta vidio sa korozijom oko vrata i na gepeku, kao i drugih modela ostalih proizvođača, tog godišta.
adisonE
Posts: 158
Joined: 17/04/2008 20:16

#25 Re: Passat 6 CR 2009 godina Common Rail Motor 2.0 TDI 103kw

Post by adisonE »

Ne gledaju ljudi datume na temama uopste :-)
Post Reply