Zanima me misljenje ljudi koji su imali iskustva s ovim automobiloma, pošto planiram sebi jednog ovakvoga kupiti.
Godišnje prelazim 10000-15000 km pa mi bas dizel i ne treba. Budući da su ovi malo jeftiniji od dizela.
Ima li neke razlike ovih s američkog tržišta što se tiče zamjenskih djelova.
Unaprijed hvala na savjetima.
Passat 1.8T
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#2 Re: Passat 1.8T
1.8 l masina se ugradzivala u citavu lepezu VW automobila od audija A4 preko golfa , jette pa do passata. Radi se o tipicnom VW turbo benzincu koji definitvno nisu u istom rangu sa VW dizelasima. Ovisno o godistu te samom vozilu ovaj motor moze imati od 140 do 170 ks. Moje licno misljenje je da zbog kvalitete goriva te tendencije da stvara probleme i te zahtjeva skupe servise na ne sredini upotrebnog ciklusa ove motore treba izbjegavati.sfera wrote:Zanima me misljenje ljudi koji su imali iskustva s ovim automobiloma, pošto planiram sebi jednog ovakvoga kupiti.
Godišnje prelazim 10000-15000 km pa mi bas dizel i ne treba. Budući da su ovi malo jeftiniji od dizela.
Ima li neke razlike ovih s američkog tržišta što se tiče zamjenskih djelova.
Unaprijed hvala na savjetima.
Pozz
-
- Posts: 53
- Joined: 05/07/2009 19:19
#3 Re: Passat 1.8T
Ovaj pasat sto ja gledam je 2003 god. i na satu ima 130 000 km.
- Zvek
- Posts: 1430
- Joined: 16/10/2010 19:58
#4 Re: Passat 1.8T
Motori iz tog doba ne bi trebalo da stvaraju probleme. Ja bih gledao evropsku verziju. Jednom sam bio na otpadu FAR i došao lik da traži neki dio za USA Passata, nigdje ne mogu da ga nađu. Pošto ga ni na otpadu nisu čovjek sa otpada im reče samo ebay. Fino zvuči 1000-1500 manje novca za USA Passata, ali ja bih išao na sigurno.
- dottore
- Posts: 1349
- Joined: 06/02/2008 18:18
- Location: Canton SA
#5 Re: Passat 1.8T
trazi A4 1.8 T quattro, EU model...
Mada nije ni passat los, ali opet trazi EU
Mada nije ni passat los, ali opet trazi EU
- MyCore
- Posts: 979
- Joined: 25/03/2009 14:14
- Location: Vukojebina.com
#6 Re: Passat 1.8T
KOd američkog modela se obično radi u 2.0 turbobenzincu iako u saobraćajnoj pise drugacije, sto se na potrosnji zancajno primjeti bezbeli .
Kod servisa izmjene ulja obavezno očistiti cijevcicu za dovod ulja, koja je nesto tanje nego obicno i turbina kod ovog motora obicno puca zbog zacepljenje iste
Elem od onih koji ovo imaju čuo sam da je vozilo zvijer čista
Kod servisa izmjene ulja obavezno očistiti cijevcicu za dovod ulja, koja je nesto tanje nego obicno i turbina kod ovog motora obicno puca zbog zacepljenje iste
Elem od onih koji ovo imaju čuo sam da je vozilo zvijer čista
- dottore
- Posts: 1349
- Joined: 06/02/2008 18:18
- Location: Canton SA
#7 Re: Passat 1.8T
2.0 T je tek isao od 2006MyCore wrote:KOd američkog modela se obično radi u 2.0 turbobenzincu iako u saobraćajnoj pise drugacije, sto se na potrosnji zancajno primjeti bezbeli .
Kod servisa izmjene ulja obavezno očistiti cijevcicu za dovod ulja, koja je nesto tanje nego obicno i turbina kod ovog motora obicno puca zbog zacepljenje iste
Elem od onih koji ovo imaju čuo sam da je vozilo zvijer čista
- MyCore
- Posts: 979
- Joined: 25/03/2009 14:14
- Location: Vukojebina.com
#8 Re: Passat 1.8T
2.0 SE benziski motori su na američkim modelima bili i ranije, 2001 ako se ne varam, ali posto u njihovim dokumentima n eupisuju kubikazu onda to nasi na atestu zaokruze na 1.8dottore wrote:2.0 T je tek isao od 2006MyCore wrote:KOd američkog modela se obično radi u 2.0 turbobenzincu iako u saobraćajnoj pise drugacije, sto se na potrosnji zancajno primjeti bezbeli .
Kod servisa izmjene ulja obavezno očistiti cijevcicu za dovod ulja, koja je nesto tanje nego obicno i turbina kod ovog motora obicno puca zbog zacepljenje iste
Elem od onih koji ovo imaju čuo sam da je vozilo zvijer čista
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#9 Re: Passat 1.8T
1.8 T je ista masina koje se ugraduje na EU modele i koja se pravila u Wolfsburgu isto kao i novija 2.0T kao uostalom i sve turbo dizel varijante . Sve je to made in Germany i po istim specifikacijama. U biti samo nekoliko bazicnih atmosferskih motora se pravi izvan Njemacke kao sto su arhaicni 2.0l , 4 cilindra , 8 ventila koji se pravi u Meksiku i ovaj petocilindricni 2.5L. Nije problem u tome dali se radi o Amerikancu ili Svabi jer je u biti to isto auto , problem je u tome sto ta masina ima dosta skupo odrzavanje .Na 130 G km treba raditi veliki servis i to je period koji se racuna kao neki mid cycle u koristenju vozila sto znaci da sve znacajne komponente i sisteme treba provjeriti obnoviti ukoliko planiras da auto vozis duze od 200 G km. Znaci u pitanju je velicina ulaganja . E sad po nekim voznim karakteristikama taj 1.8 T motor je zivahan i pruza sportski osjecaj a u isto vrijeme i dobar za neke normalne svakodnevne voznje. Uostalom VW i audi su u posljenje vrjeme vjerovatno vise kupuju zbog tog nekog posebnog osjecaja u vaznji nego zbog toga sto su izdrzljivi i dugotrajni. Dakle sve ovisi o tome sta hoces.MyCore wrote:2.0 SE benziski motori su na američkim modelima bili i ranije, 2001 ako se ne varam, ali posto u njihovim dokumentima n eupisuju kubikazu onda to nasi na atestu zaokruze na 1.8dottore wrote:2.0 T je tek isao od 2006MyCore wrote:KOd američkog modela se obično radi u 2.0 turbobenzincu iako u saobraćajnoj pise drugacije, sto se na potrosnji zancajno primjeti bezbeli .
Kod servisa izmjene ulja obavezno očistiti cijevcicu za dovod ulja, koja je nesto tanje nego obicno i turbina kod ovog motora obicno puca zbog zacepljenje iste
Elem od onih koji ovo imaju čuo sam da je vozilo zvijer čista
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#10 Re: Passat 1.8T
Hajmo malo odvojiti taj motor na USA i CAN trzistu (jer oko toga se svjet ne vrti) i EU trziste.
1. Motor nije imao 140ks kako whow kaze, nego 150ks u prvoj verziji i 210nm.
2. Verzija sa 180ks je uvedena sa modelom Passat B5.5 (iako su neki B5.5 imali i verziju sa 150ks) (u passatu za USA trziste 170ks) i najvaznije, 225nm u svim verzijama.
Motor u EU nema istih problema kao u USA (uljni talog) prije svega sto se stavlja dosta kvalitetnije ulje (sinteticnko ulje iz grupe IV i V dok za USA trziste ide iz Grupe III, osim ako nije u pitanju Castrol 0W30 sto voziaci sipaju sami).
Motor nije bas stedljiv, ali je za EU prilike uparen sa rucnim mjenjacem OK sto se tice potrosnje, brzine i izdrzljivosti. Kultura rada ne postoji, anemicniji je od Opel-ovog 2.0T, te ima kasnije problema sa hidro-podizacima, kao i SVAKI VW motor iz tog perioda.
Sto se tice promjene zpcastog remena, ide na 170,000km, ali bi trebalo dosta ranije mjenjati. Ja sam ga mjenjao sam na svom, mora se skidati karambolka ako je uzduzno postavljen motor (a jeste u A4), ali poslije toga je sve vrlo lako. Prije remena ce stradati vodena pumpa.
Kada je u pitanju proizvodnja, motor se pravio u Madjarskoj a ne njemackoj.
1. Motor nije imao 140ks kako whow kaze, nego 150ks u prvoj verziji i 210nm.
2. Verzija sa 180ks je uvedena sa modelom Passat B5.5 (iako su neki B5.5 imali i verziju sa 150ks) (u passatu za USA trziste 170ks) i najvaznije, 225nm u svim verzijama.
Motor u EU nema istih problema kao u USA (uljni talog) prije svega sto se stavlja dosta kvalitetnije ulje (sinteticnko ulje iz grupe IV i V dok za USA trziste ide iz Grupe III, osim ako nije u pitanju Castrol 0W30 sto voziaci sipaju sami).
Motor nije bas stedljiv, ali je za EU prilike uparen sa rucnim mjenjacem OK sto se tice potrosnje, brzine i izdrzljivosti. Kultura rada ne postoji, anemicniji je od Opel-ovog 2.0T, te ima kasnije problema sa hidro-podizacima, kao i SVAKI VW motor iz tog perioda.
Sto se tice promjene zpcastog remena, ide na 170,000km, ali bi trebalo dosta ranije mjenjati. Ja sam ga mjenjao sam na svom, mora se skidati karambolka ako je uzduzno postavljen motor (a jeste u A4), ali poslije toga je sve vrlo lako. Prije remena ce stradati vodena pumpa.
Kada je u pitanju proizvodnja, motor se pravio u Madjarskoj a ne njemackoj.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#11 Re: Passat 1.8T
Bogami ti su u krivu.MyCore wrote:KOd američkog modela se obično radi u 2.0 turbobenzincu iako u saobraćajnoj pise drugacije, sto se na potrosnji zancajno primjeti bezbeli .
Kod servisa izmjene ulja obavezno očistiti cijevcicu za dovod ulja, koja je nesto tanje nego obicno i turbina kod ovog motora obicno puca zbog zacepljenje iste
Elem od onih koji ovo imaju čuo sam da je vozilo zvijer čista
Americki kodeli su prije 2006 imali samo 2.0 atmosferski motor sa 115ks i 8 Ventila.
2.0T iz 2006 ima direktno ubrizgavanje i 16V, dok je 1.8T motor sa indirektnim sekvencijalnim ubrizgavanjem i 5V po cilindru ili 20V ukupno, sto ga je cinilo dosta grubim motorom.
Problem sa zacepljenjem i talogom nije dolazio od konstrukcije, jer evropski modeli nemaju tih problema, nego sa kvalitetom ulja na americkom trzistu (posebno Castrol 5W40 Made in USA).
-
- Posts: 4
- Joined: 28/06/2011 17:28
#12 Re: Passat 1.8T
Vozio sam passat b5.5, 1.8T sa 150KS, automatik, ide dobro ali s tim da ima 150KS ni malo me nije odusevio,moze mnogo bolje. Inace, vlasnik je koliko se sjecam imao nekih problema sa tim pasatom i na kraju ga je prodao.
A moj tetak vozi B6 2.0T 2007 200ks takodje uvezen iz amerike, imao je takodje nekih problema sa kljucem, nije hteo da upali, nemogu tacno da se setim kakav je kvar bio u pitanju. Inace, i tog passata vozio, to je mecava na putu, ide kao avion.
A moj tetak vozi B6 2.0T 2007 200ks takodje uvezen iz amerike, imao je takodje nekih problema sa kljucem, nije hteo da upali, nemogu tacno da se setim kakav je kvar bio u pitanju. Inace, i tog passata vozio, to je mecava na putu, ide kao avion.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#13 Re: Passat 1.8T
150ks u B5.5 je OK s rucnim mjenjacem. sa automatikom je vec teret.Crazyyy wrote:Vozio sam passat b5.5, 1.8T sa 150KS, automatik, ide dobro ali s tim da ima 150KS ni malo me nije odusevio,moze mnogo bolje. Inace, vlasnik je koliko se sjecam imao nekih problema sa tim pasatom i na kraju ga je prodao.
A moj tetak vozi B6 2.0T 2007 200ks takodje uvezen iz amerike, imao je takodje nekih problema sa kljucem, nije hteo da upali, nemogu tacno da se setim kakav je kvar bio u pitanju. Inace, i tog passata vozio, to je mecava na putu, ide kao avion.
To sto taj auto ima 150ks ne znaci nista. Snaga se mjeri koliko jedna ks nosi kg.
2.0T ide tako dobro prvenstveno sto ima 280nm u vrlo sirokom rasponu obrtaja. Ima isti obrtni moment kao stari 2.8 V6 sa 193ks, ali je raspolozivost tog momenta od 1,900 o/min do 5.000 o/min. Takodje, 4-cil je, cime nabija obrtaje brze od 6 cil starog V6, plus trosi jedno 3ltr manje.
Ali taj motor je u startu isto imao nekih problema sa strujom.
Kao i svaki VW benzin, nikad do kraja ispricana prica!
-
- Posts: 4
- Joined: 28/06/2011 17:28
#14 Re: Passat 1.8T
E pa ja sam vozio sa autmatskim mjenjacem B.5.5 1.8t...jefferson wrote:150ks u B5.5 je OK s rucnim mjenjacem. sa automatikom je vec teret.Crazyyy wrote:Vozio sam passat b5.5, 1.8T sa 150KS, automatik, ide dobro ali s tim da ima 150KS ni malo me nije odusevio,moze mnogo bolje. Inace, vlasnik je koliko se sjecam imao nekih problema sa tim pasatom i na kraju ga je prodao.
A moj tetak vozi B6 2.0T 2007 200ks takodje uvezen iz amerike, imao je takodje nekih problema sa kljucem, nije hteo da upali, nemogu tacno da se setim kakav je kvar bio u pitanju. Inace, i tog passata vozio, to je mecava na putu, ide kao avion.
To sto taj auto ima 150ks ne znaci nista. Snaga se mjeri koliko jedna ks nosi kg.
2.0T ide tako dobro prvenstveno sto ima 280nm u vrlo sirokom rasponu obrtaja. Ima isti obrtni moment kao stari 2.8 V6 sa 193ks, ali je raspolozivost tog momenta od 1,900 o/min do 5.000 o/min. Takodje, 4-cil je, cime nabija obrtaje brze od 6 cil starog V6, plus trosi jedno 3ltr manje.
Ali taj motor je u startu isto imao nekih problema sa strujom.
Kao i svaki VW benzin, nikad do kraja ispricana prica!
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#15 Re: Passat 1.8T
Nije ni cudo sto te razocarao, probaj s rucnim pa ces vidjeti razliku!Crazyyy wrote:E pa ja sam vozio sa autmatskim mjenjacem B.5.5 1.8t...jefferson wrote:150ks u B5.5 je OK s rucnim mjenjacem. sa automatikom je vec teret.Crazyyy wrote:Vozio sam passat b5.5, 1.8T sa 150KS, automatik, ide dobro ali s tim da ima 150KS ni malo me nije odusevio,moze mnogo bolje. Inace, vlasnik je koliko se sjecam imao nekih problema sa tim pasatom i na kraju ga je prodao.
A moj tetak vozi B6 2.0T 2007 200ks takodje uvezen iz amerike, imao je takodje nekih problema sa kljucem, nije hteo da upali, nemogu tacno da se setim kakav je kvar bio u pitanju. Inace, i tog passata vozio, to je mecava na putu, ide kao avion.
To sto taj auto ima 150ks ne znaci nista. Snaga se mjeri koliko jedna ks nosi kg.
2.0T ide tako dobro prvenstveno sto ima 280nm u vrlo sirokom rasponu obrtaja. Ima isti obrtni moment kao stari 2.8 V6 sa 193ks, ali je raspolozivost tog momenta od 1,900 o/min do 5.000 o/min. Takodje, 4-cil je, cime nabija obrtaje brze od 6 cil starog V6, plus trosi jedno 3ltr manje.
Ali taj motor je u startu isto imao nekih problema sa strujom.
Kao i svaki VW benzin, nikad do kraja ispricana prica!
- olensoner
- Posts: 1151
- Joined: 24/01/2008 19:34
#16 Re: Passat 1.8T
Slazem se sa Jeffersonom, 1.8T sa rucnim mjenjacem je itekako dobra kombinacija, dovoljno snage ima na niskim obrtajima, tako da nije velika turbo rupa. Ja sam imao priliku probati A4 1.8T, samo sa 180ks fabrickih, manuelni mjenjac, taj je bio 1998. godina, vjeruj dosta novijih turbo-benzinaca slicne kubikaze i tezine mu ne mogu parirati. A potrosnja, sve zavisi opet, neke normalne gradske voznje 8-8,5 litara do nekih 12l...
-
- Posts: 53
- Joined: 05/07/2009 19:19
#17 Re: Passat 1.8T
Znaći da tražim s manuelnim mjenjačem.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#18 Re: Passat 1.8T
Obavezno, za BH konfiguraciju cesta! Sa at. mjenjacem ide sporije i treba ti oko 20% vise goriva, iako na papiru pokazuje samo oko 1ltr vecu potrosnju, u stvarnosti dosta vise!sfera wrote:Znaći da tražim s manuelnim mjenjačem.
- Azamo
- Posts: 556
- Joined: 05/07/2007 17:33
- Location: GPS signal lost...
- Contact:
#20 Re: Passat 1.8T
Ja sam vozio Audi 6 1,8T tiptronic i bio sam više nego zadovoljan
-
- Posts: 4582
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#21 Re: Passat 1.8T
jeffeson je sve rekao s tim sto bi ja dodao da je taj motor konstrukcijski jako star.dolazi iz perioda u kojem se gorivo nije stedilo ko danas.samo motor je star punih 13 godina kad je prvi put usao u upotrebu u passata b4 u 98/99 godini.raspon snage je od 150ks do 225ks koliko je imao u audiji s3..znam da u passata ide taj sa 150ks al u audiju se mogao uzet i onaj od 180ks i kasnije 190ks u a4b7..fino ide hoce popit al hoce i povuci..automatik izbjegavat def al za to auto je best buy motor 1.9tdi 310nm i 6 brzina..bolji ne treba..
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#22 Re: Passat 1.8T
Isao je i u Passata sa 170 (SAD) i 180ks.emko1234 wrote:jeffeson je sve rekao s tim sto bi ja dodao da je taj motor konstrukcijski jako star.dolazi iz perioda u kojem se gorivo nije stedilo ko danas.samo motor je star punih 13 godina kad je prvi put usao u upotrebu u passata b4 u 98/99 godini.raspon snage je od 150ks do 225ks koliko je imao u audiji s3..znam da u passata ide taj sa 150ks al u audiju se mogao uzet i onaj od 180ks i kasnije 190ks u a4b7..fino ide hoce popit al hoce i povuci..automatik izbjegavat def al za to auto je best buy motor 1.9tdi 310nm i 6 brzina..bolji ne treba..
Sa automatikom su OK ove jace verzije, sa 150ks je vec problematican.
1.8 bez turbine je imao problema sa bregastim vratilima.
Oba motora imaju problema sa hidropodizacima, ko i svaki VW iz tog doba.
-
- Posts: 1454
- Joined: 03/02/2008 15:41
- Location: Auckland
#23 Re: Passat 1.8T
Ja koliko sam mogao skontati ( a ne znaci da sam upravu ) 2.0 motori trose manje? Posto vidim da se razumijes, ako ti nije tesko da nama (meni) koji nismo bas neki veliki auto-fan-mehanicari, pojasnis neke stvari (ako mozes i nije ti tesko) u vezi ovog pasata 1.8 i mene interesuje, razmisljam da ga kupim 2001, ili mladji. Hvala!jefferson wrote:150ks u B5.5 je OK s rucnim mjenjacem. sa automatikom je vec teret.Crazyyy wrote:Vozio sam passat b5.5, 1.8T sa 150KS, automatik, ide dobro ali s tim da ima 150KS ni malo me nije odusevio,moze mnogo bolje. Inace, vlasnik je koliko se sjecam imao nekih problema sa tim pasatom i na kraju ga je prodao.
A moj tetak vozi B6 2.0T 2007 200ks takodje uvezen iz amerike, imao je takodje nekih problema sa kljucem, nije hteo da upali, nemogu tacno da se setim kakav je kvar bio u pitanju. Inace, i tog passata vozio, to je mecava na putu, ide kao avion.
To sto taj auto ima 150ks ne znaci nista. Snaga se mjeri koliko jedna ks nosi kg.
2.0T ide tako dobro prvenstveno sto ima 280nm u vrlo sirokom rasponu obrtaja. Ima isti obrtni moment kao stari 2.8 V6 sa 193ks, ali je raspolozivost tog momenta od 1,900 o/min do 5.000 o/min. Takodje, 4-cil je, cime nabija obrtaje brze od 6 cil starog V6, plus trosi jedno 3ltr manje.
Ali taj motor je u startu isto imao nekih problema sa strujom.
Kao i svaki VW benzin, nikad do kraja ispricana prica!
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#24 Re: Passat 1.8T
Ma to je OK masina, prosjek (po meni ni do koljena Opelovom 2.0 turbasu, cak je na noz sto se tice performansi sa Opelovim 2.0 atmosfercem od 136ks). Kod tog motora je najvaznije paziti na kvalitet ulja (striktno ide sintetika 5W40 sa VW internom oznakom VW 502.00). Takodje, na motor od 2001 po novom tehnickom upozorenju VW/Audija ide uljni filter veceg kapaciteta radi uljnog taloga. Turbina je OK, ali kao i svaki VW tog doba ima problema sa hidro-podizacima.
OK je motor, ali jednostavno prosjek neki.
OK je motor, ali jednostavno prosjek neki.
-
- Posts: 76
- Joined: 27/11/2011 21:43
#25 Re: Passat 1.8T
Da ali nije to sve bas isto u Passatu. Audi ima bolji mjenjač, bolji prijenos, veće zupčanike i malo je snažniji.Još i to Audi A6 je veća klasa od Passata. Audi A4 i Passat su ista klasa s tim da je Audi dosta skuplji.Azamo wrote:Ja sam vozio Audi 6 1,8T tiptronic i bio sam više nego zadovoljan