Teretana

Rukomet, tenis, odbojka, atletika, vaterpolo,...

Moderators: _BataZiv_0809, Charuga, Tomahawk11

Post Reply
zigson

#8001 Re: Teretana

Post by zigson »

Astrix wrote:Fitness Skenderija, u ledenoj dvorani, od glavne dvorane desno ima prolaz tu ides do kraja i desno ima ulaz odmah ćeš vidjeti...
znas li slucajno koliko je clanarina
Astrix

#8002 Re: Teretana

Post by Astrix »

Koliko znam za studente je 40 inače je 50, na 3 mjeseca mislim da je 90...
zigson

#8003 Re: Teretana

Post by zigson »

Hvala :thumbup:
wraagh

#8004 Re: Teretana

Post by wraagh »

Imali ko kakav dobar program trodnevni za kucni trening, jer nisam u mogucnosti da idem u teretanu cesto zbog posla, a kuci svakako imam bucice od 12 kila, i vratilo. Pa bilo koja pomoc oko nekog programa, bi dobro dosla, posto sam laik i po u vezi teretane :D
dust in the wind

#8005 Re: Teretana

Post by dust in the wind »

wraagh wrote:Imali ko kakav dobar program trodnevni za kucni trening, jer nisam u mogucnosti da idem u teretanu cesto zbog posla, a kuci svakako imam bucice od 12 kila, i vratilo. Pa bilo koja pomoc oko nekog programa, bi dobro dosla, posto sam laik i po u vezi teretane :D
imaš na netu kakvih hoćeš programa... jer I ja kući vježbam vise od pola godine... ja vise vježbam sa težinom tijela i kardio vježbe... ali imaš dosta toga I za vježbe snage sa bučicama, girijama.. čak imaš i more aplikacija koje možeš skinuti na telefonu... net ti daje neograničene mogućnosti vježbanja, ne sikiraj se.
cLo

#8006 Re: Teretana

Post by cLo »

dust in the wind wrote:
wraagh wrote:Imali ko kakav dobar program trodnevni za kucni trening, jer nisam u mogucnosti da idem u teretanu cesto zbog posla, a kuci svakako imam bucice od 12 kila, i vratilo. Pa bilo koja pomoc oko nekog programa, bi dobro dosla, posto sam laik i po u vezi teretane :D