Dizel ne dišeamar1994 wrote:ja vala dizel saltam na 2700-3000,nek dise masina kako treba,vala ne vrijedi pola litra-litar goriva
Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#26 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#27 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Inače, imam jedno pitanje za @bitangu sa otesa, ako vidi.
Je li moguće napraviti motor koji bi mogao koristiti i benzin i dizel kao gorivo, bez njihovog mješanja. Potrošiš jedno pa naspeš drugo. To bi baš bilo zanimljiva inovacija
Je li moguće napraviti motor koji bi mogao koristiti i benzin i dizel kao gorivo, bez njihovog mješanja. Potrošiš jedno pa naspeš drugo. To bi baš bilo zanimljiva inovacija
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#28 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
ima takvih motora proizvedenih vec
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#29 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
dizel cadicondy wrote:Dizel ne dišeamar1994 wrote:ja vala dizel saltam na 2700-3000,nek dise masina kako treba,vala ne vrijedi pola litra-litar goriva
sto se tice motora, sve je moguce samo je skupo za velikoserijsku proizvodnju...
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#30 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
bitanga_sa_otesa wrote:dizel cadicondy wrote:Dizel ne dišeamar1994 wrote:ja vala dizel saltam na 2700-3000,nek dise masina kako treba,vala ne vrijedi pola litra-litar goriva
sto se tice motora, sve je moguce samo je skupo za velikoserijsku proizvodnju...
Ima jedan džukela dole u Zenici, na bulevaru kod stadiona, ima hiljadu života, brza životinja, izmjerio sam da može potegnuti i do 65km/h ko iz šale, zbog njega će i benzinci počet čaditi
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
-
- Posts: 605
- Joined: 11/11/2004 19:48
#33 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Može, evo ti primjer M1 Abrams. Možeš u njega sipati dizel, benzin, kerozin, avionsko gorivo i radi bez beda.condy wrote:Inače, imam jedno pitanje za @bitangu sa otesa, ako vidi.
Je li moguće napraviti motor koji bi mogao koristiti i benzin i dizel kao gorivo, bez njihovog mješanja. Potrošiš jedno pa naspeš drugo. To bi baš bilo zanimljiva inovacija
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#34 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
condy wrote:Dizel ne dišeamar1994 wrote:ja vala dizel saltam na 2700-3000,nek dise masina kako treba,vala ne vrijedi pola litra-litar goriva
-
- Posts: 21640
- Joined: 05/11/2009 11:49
#35 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Qler wrote:Nesto sumnjam da je na 4000rpm maximalni obtni moment...
16v motori imaju prilicno visoko max. o moment, recimo moj Suzi 1.6 VVT ga ima na 4400rpm, dok 8v motori imaju prilicno nize, recimo Sandero 1.6 MPi je imao na 3.000rpm.
- Qler
- Posts: 23597
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#36 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Imao sam fiestu 1.25 16V ali iskreno ne znam gdje joj je bio max moment, a kasnije mondea 1,8 mislim oko 3500 da je njemu bio.... Sad ovaj dizel na 1800 ali ga rijetko kad saltam ispod bar 2100...
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#37 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Mislim da ti je najsigurnije pitati memu golfa 6 1.4 ili kako se vec zove. On ako ne zna, ne zna niko. Kontaktiraj ga na pp ako si u mogucnosti, on ti ima dijagrame iz autobilda, adac-a, decra-e i ostalih njemackih udruzenja za favorizaciju vauvau vozila.dgL_ wrote:dakle... da li i kako vožnja benzinca na niskim obrtajima (recimo 1800-2000 o/min) škodi motoru?
Volio bih malo stručnija objašnjenja, a ne ona mehaničarska tipa "to guši motor" i sl. Ajde, znam da ima bar nekoliko inžinjera ove struke ))
Ovako samo vrijeme gubis, slabi su ovo struĆnjaci.
-
- Posts: 4581
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#38 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Mudolije i mudrolije.
Ne znam čemu potreba da se razvija filozofija oko toga kad treba šaltati i na kojim okretajima treba držati auto u normalnoj vožnji.
Dovoljno je sjesti u neko novije bolje auto s automatikom i vidjeti kako ga je fabrika programirala.
Meni auto po gradu u normalnoj vožnji okretaje drži na ispod 1500rpm pri brzini od 60km/h u D modu. Kad gaa stavim u S, digne brzinu više i okretaje konstantno drži blizu područja najvećeg obrrnog momenta na oko 1750rpm. Kad ga nagazim ECU mu prvo da zadatak da ubrza uz pomoć tenkovskog momenta, ako senzori skontaju da sam zakuco gas do poda, onda kick down. Brzina-dvije niže i tako se ispali.
Ja koliko znam u normalnoj vožnji okretaje treba držati što niže bez da se motor guši. Ukoliko se stvori potreba za naglim ubrzanjem, šaltat brzinu niže. Automatici to rade kick downom.
Nedavno sam se vozio u bmwu f10 535i, ima zf mjenjač sa 8 brzina. Pri krstarećpj brzini od nekih 70km/h auto je u 6. brzini na 1200rpm najnormalninije.
Mali pritisak na gas i već je 3 brzine niže spreman da se zavrti.
Ne znam čemu potreba da se razvija filozofija oko toga kad treba šaltati i na kojim okretajima treba držati auto u normalnoj vožnji.
Dovoljno je sjesti u neko novije bolje auto s automatikom i vidjeti kako ga je fabrika programirala.
Meni auto po gradu u normalnoj vožnji okretaje drži na ispod 1500rpm pri brzini od 60km/h u D modu. Kad gaa stavim u S, digne brzinu više i okretaje konstantno drži blizu područja najvećeg obrrnog momenta na oko 1750rpm. Kad ga nagazim ECU mu prvo da zadatak da ubrza uz pomoć tenkovskog momenta, ako senzori skontaju da sam zakuco gas do poda, onda kick down. Brzina-dvije niže i tako se ispali.
Ja koliko znam u normalnoj vožnji okretaje treba držati što niže bez da se motor guši. Ukoliko se stvori potreba za naglim ubrzanjem, šaltat brzinu niže. Automatici to rade kick downom.
Nedavno sam se vozio u bmwu f10 535i, ima zf mjenjač sa 8 brzina. Pri krstarećpj brzini od nekih 70km/h auto je u 6. brzini na 1200rpm najnormalninije.
Mali pritisak na gas i već je 3 brzine niže spreman da se zavrti.
- sema911s
- Posts: 5146
- Joined: 04/03/2013 15:37
- Location: mene nosi mutna rijeka
#39 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Emkoooo sta je taj kick down
Svi pričaju o tome pa rekao da imam ja tooo
Svi pričaju o tome pa rekao da imam ja tooo
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#40 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Sorry sto upadam, iako to često radim, ....kick down ti je downshiftsema911s wrote:Emkoooo sta je taj kick down
Svi pričaju o tome pa rekao da imam ja tooo
-
- Posts: 21640
- Joined: 05/11/2009 11:49
#41 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Nikakav problem za auto koje ima 3.000kubika i dva turba. Probaj voziti nekog 1.6 ili 2.0 atmosferca tako, moze al u qrcu.emko1234 wrote:Mudolije i mudrolije.
Ne znam čemu potreba da se razvija filozofija oko toga kad treba šaltati i na kojim okretajima treba držati auto u normalnoj vožnji.
Dovoljno je sjesti u neko novije bolje auto s automatikom i vidjeti kako ga je fabrika programirala.
Meni auto po gradu u normalnoj vožnji okretaje drži na ispod 1500rpm pri brzini od 60km/h u D modu. Kad gaa stavim u S, digne brzinu više i okretaje konstantno drži blizu područja najvećeg obrrnog momenta na oko 1750rpm. Kad ga nagazim ECU mu prvo da zadatak da ubrza uz pomoć tenkovskog momenta, ako senzori skontaju da sam zakuco gas do poda, onda kick down. Brzina-dvije niže i tako se ispali.
Ja koliko znam u normalnoj vožnji okretaje treba držati što niže bez da se motor guši. Ukoliko se stvori potreba za naglim ubrzanjem, šaltat brzinu niže. Automatici to rade kick downom.
Nedavno sam se vozio u bmwu f10 535i, ima zf mjenjač sa 8 brzina. Pri krstarećpj brzini od nekih 70km/h auto je u 6. brzini na 1200rpm najnormalninije.
Mali pritisak na gas i već je 3 brzine niže spreman da se zavrti.
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#42 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Moj auto ima 1.8 16V motor i automatik je. Po gradu na 60 km/h ga drzi u 5. brzini na oko 1400 obrtaja. To mi je ispocetka bilo neobicno, ali sada sam se navikao. Kada hocete malo brze, on jednostavno vari u nizu i to je to. Ali uglavnom se saltanje normalnom voznjom odvije do najvise 2 hiljada obrtaja. Najveci obrtni moment mu je 170 Nm na 3100 o/min.
Mislim da kada bi isti auto sa manuelnim mjenjacem vozio po ovom rezimu da bi ga gusilo i puno vise bi trosio.
Mislim da kada bi isti auto sa manuelnim mjenjacem vozio po ovom rezimu da bi ga gusilo i puno vise bi trosio.
-
- Posts: 4581
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#43 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Ne kontam šta hoćeš da kažeš, prvo na pamet mi ne pada ni jedan novi atmosferski 1.6 ili 2.0 benzinac.NediM17 wrote:Nikakav problem za auto koje ima 3.000kubika i dva turba. Probaj voziti nekog 1.6 ili 2.0 atmosferca tako, moze al u qrcu.emko1234 wrote:Mudolije i mudrolije.
Ne znam čemu potreba da se razvija filozofija oko toga kad treba šaltati i na kojim okretajima treba držati auto u normalnoj vožnji.
Dovoljno je sjesti u neko novije bolje auto s automatikom i vidjeti kako ga je fabrika programirala.
Meni auto po gradu u normalnoj vožnji okretaje drži na ispod 1500rpm pri brzini od 60km/h u D modu. Kad gaa stavim u S, digne brzinu više i okretaje konstantno drži blizu područja najvećeg obrrnog momenta na oko 1750rpm. Kad ga nagazim ECU mu prvo da zadatak da ubrza uz pomoć tenkovskog momenta, ako senzori skontaju da sam zakuco gas do poda, onda kick down. Brzina-dvije niže i tako se ispali.
Ja koliko znam u normalnoj vožnji okretaje treba držati što niže bez da se motor guši. Ukoliko se stvori potreba za naglim ubrzanjem, šaltat brzinu niže. Automatici to rade kick downom.
Nedavno sam se vozio u bmwu f10 535i, ima zf mjenjač sa 8 brzina. Pri krstarećpj brzini od nekih 70km/h auto je u 6. brzini na 1200rpm najnormalninije.
Mali pritisak na gas i već je 3 brzine niže spreman da se zavrti.
ne zna ko ih ima više, možda japanci.
A drugo, ti hoćeš da kažeš da bi se drugačije ponašao solidan automatik u jednom takvom benzincu?
Ja mislim da bi se isto ponašao. Našao bi visok stepen prenosa kako ne bi opterećivao potrošnju pogotovo ako voziš istom brzinom duže vremena.
- sema911s
- Posts: 5146
- Joined: 04/03/2013 15:37
- Location: mene nosi mutna rijeka
#44 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Kontam sta je prebacit u manju ali o tome kick down-u pričaju ko nekom Space shutlle-ucondy wrote:Sorry sto upadam, iako to često radim, ....kick down ti je downshiftsema911s wrote:Emkoooo sta je taj kick down
Svi pričaju o tome pa rekao da imam ja tooo
Hahaha moj čojekk
-
- Posts: 1667
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#45 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Saltam tek kad propuca iz auspuha
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#46 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Kick down izraz se koristi da oznaci brzo presaltavanje brzinu ili dvije nize pri nagloj potrebi za snagom, recimo kad se lezeno vozis na malim obrtajima i iznenada stisnes gas do poda. Svako presaltavanje u nizu nije kick down, odnosno taj izraz se za to ne koristi.
- klaki
- Posts: 2303
- Joined: 15/02/2013 17:49
- Location: 榛名山峠
#47 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
to kik dawn zvuci cool
mogu l ija to raditi u saltacu ili moram maksuzije automatik nabavit? valja opet dizat kredit
mogu l ija to raditi u saltacu ili moram maksuzije automatik nabavit? valja opet dizat kredit
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#48 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Pa za to i pričaju, da te zaljepi za sjedište ko da je na nuklearni pogon a ne na obični dizelsema911s wrote:Kontam sta je prebacit u manju ali o tome kick down-u pričaju ko nekom Space shutlle-ucondy wrote:Sorry sto upadam, iako to često radim, ....kick down ti je downshiftsema911s wrote:Emkoooo sta je taj kick down
Svi pričaju o tome pa rekao da imam ja tooo
Hahaha moj čojekk
- sema911s
- Posts: 5146
- Joined: 04/03/2013 15:37
- Location: mene nosi mutna rijeka
#49 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Adobe i ti ga procera
Automatski mjenjač koje koristimo prebacuju istom brzinom uvijek. Samo je osjećaj drugačiji promjeniti brzinu na 1789 rpm, i na 5000rpm
Taj kik down (jebite kako moćno zvuci) je klasično prebacivanje u manju,, a to jaki taj udarac je sto prebaci u manji stepen prenese na većem broju obrtaja pa imaš osjećaj da imaš snage ko Bosna vode,,.
Na ručnom isto radiš svaki put kada pod gasom mijenjaš brzine imaš taj kik down osjećaj
Automatski mjenjač koje koristimo prebacuju istom brzinom uvijek. Samo je osjećaj drugačiji promjeniti brzinu na 1789 rpm, i na 5000rpm
Taj kik down (jebite kako moćno zvuci) je klasično prebacivanje u manju,, a to jaki taj udarac je sto prebaci u manji stepen prenese na većem broju obrtaja pa imaš osjećaj da imaš snage ko Bosna vode,,.
Na ručnom isto radiš svaki put kada pod gasom mijenjaš brzine imaš taj kik down osjećaj
-
- Posts: 50
- Joined: 09/07/2015 10:11
#50 Re: Optimalno šaltanje brzina kod benzinaca
Pitanje je poprilično glupo jer vožnja na tom broju obrtaja je sasvim normalna naročito pri ekonomičnoj vožnji za koju je opšti savjet da se što prije šalta u više brzinedgL_ wrote:dakle... da li i kako vožnja benzinca na niskim obrtajima (recimo 1800-2000 o/min) škodi motoru?
Volio bih malo stručnija objašnjenja, a ne ona mehaničarska tipa "to guši motor" i sl. Ajde, znam da ima bar nekoliko inžinjera ove struke ))
A pošto će povremeno biti situacije kada treba malo potjerati i na visoke obrtaje ako ništa drugo ono za potrebe preticanja, pitanje o štetnosti za motor je sasvim suvišno