Opel Insignia

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
Zux
Posts: 906
Joined: 30/03/2005 22:03

#1 Opel Insignia

Post by Zux »

Posto ne nadjoh temu koja bas konkretno govori samo o ovom autu (neke usporedne teme postoje), reko' da priupitam forumski puk :)

Kakva su iskustva? Ima li neko da posjeduje navedenu vozilicu? Nema govora siguran sam da je dobra, citao sam dosta, ali eto nije lose cuti ni iskustva iz prve ruke. Takodje sam u nedoumici po pitanju motora 2.0 dizel ce biti svakako. Medjutim, ja sam naumio prvobitno 130 KS verziju, kao neki optimum za ovu tezinu auta (oko 1500 kg), ali prodavac me savjetuje za ovu verziju 110 KS, jer u osnovi su to isti motori zapreminski i razlika je valjda samo u krajnjoj brzini. Slabiji je i jeftiniji i manje trosi naravno, tvrdi da je startan skoro pa isto (ubrzanje 1 sekundu razlike). Eto, pa ako ko sta ima reci bujrum, naravno komentari tipa Opel Hrđa i slicno ne bi trebali imati mjesta ovdje :D
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#2 Re: Opel Insignia

Post by emko1234 »

nemam auto, al sam se vozio par puta. posto vozim auto iste klase, mogu ti samo reci da u insigniji ima vise mjesta pozadi nego u mom autu. to sam odmah vidio. meni se ne svidja tabla jer je nadjidjana ko u prici. ima milion dugimica nekih pogotovo u verziji s navigacijom.
sto se tice motora, niposto taj od 110ks. to je preslabo za taj auto. po meni je za to auto kod dizela optimum onaj sa 160ks. ima i verzija od 200ks al to je vec nepotrebno. mada ni taj od 130ks nije losa varijnta. prica da ce ti ovaj najmanji najmanje trosit je smijesna.
auto s istim motorm i vecim broj konja je dosta rastereceniji. i moras ga manje vrtit da bi postigao iste stvari ko sa slabijom verzijom.
sve u svemu odlican auto iako nisam fan opela.
Zux
Posts: 906
Joined: 30/03/2005 22:03

#3 Re: Opel Insignia

Post by Zux »

emko1234 wrote:nemam auto, al sam se vozio par puta. posto vozim auto iste klase, mogu ti samo reci da u insigniji ima vise mjesta pozadi nego u mom autu. to sam odmah vidio. meni se ne svidja tabla jer je nadjidjana ko u prici. ima milion dugimica nekih pogotovo u verziji s navigacijom.
sto se tice motora, niposto taj od 110ks. to je preslabo za taj auto. po meni je za to auto kod dizela optimum onaj sa 160ks. ima i verzija od 200ks al to je vec nepotrebno. mada ni taj od 130ks nije losa varijnta. prica da ce ti ovaj najmanji najmanje trosit je smijesna.
auto s istim motorm i vecim broj konja je dosta rastereceniji. i moras ga manje vrtit da bi postigao iste stvari ko sa slabijom verzijom.
sve u svemu odlican auto iako nisam fan opela.
Ma to je bilo i moje razmisljanje, identicno, malo me lik iz Opela pokolebao. To je valjda neki novi motor ecoflex ovo ono. Kontam njemu je u interesu da mi proda skuplje auto, koje cak stavise ima i na stanju, pa nema razloga da mi petlja. Haj vidjecemo, jos malo cu protabiriti svakako :)
motorola01
Posts: 4147
Joined: 28/04/2011 13:27

#4 Re: Opel Insignia

Post by motorola01 »

Provozaj i jednu i drugu pa vidi moze li proci ta sa 110KS, mada sto vecina kaze(sa ostalih tema gdje se govori o kilazi auta i KS) tanko je za auto od 1500kg..
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#5 Re: Opel Insignia

Post by 530i »

Više konja je bolje...okej je to za plaženje po gradu, ali kad treba preticati uzbrdo pod klimom i sa 4 ili 5 osoba...tu dolaze do izražaja jači motori...
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#6 Re: Opel Insignia

Post by emko1234 »

Zux wrote:
emko1234 wrote:nemam auto, al sam se vozio par puta. posto vozim auto iste klase, mogu ti samo reci da u insigniji ima vise mjesta pozadi nego u mom autu. to sam odmah vidio. meni se ne svidja tabla jer je nadjidjana ko u prici. ima milion dugimica nekih pogotovo u verziji s navigacijom.
sto se tice motora, niposto taj od 110ks. to je preslabo za taj auto. po meni je za to auto kod dizela optimum onaj sa 160ks. ima i verzija od 200ks al to je vec nepotrebno. mada ni taj od 130ks nije losa varijnta. prica da ce ti ovaj najmanji najmanje trosit je smijesna.
auto s istim motorm i vecim broj konja je dosta rastereceniji. i moras ga manje vrtit da bi postigao iste stvari ko sa slabijom verzijom.
sve u svemu odlican auto iako nisam fan opela.
Ma to je bilo i moje razmisljanje, identicno, malo me lik iz Opela pokolebao. To je valjda neki novi motor ecoflex ovo ono. Kontam njemu je u interesu da mi proda skuplje auto, koje cak stavise ima i na stanju, pa nema razloga da mi petlja. Haj vidjecemo, jos malo cu protabiriti svakako :)
ma nista to vjeruj mi. nemas razloga ni da probavas. taj motor nije anemican ko recimo 1.6 dizel u pezou 407 il u 508 al to je stvarno preslabo za taj auto. jbg da mi zivimo negdje gdje samo ravnica pa da ti ne brines, svejedno ti. ima autoput i svakako i taj moze 2 glave nagurat. skontaj uz ivan kad krenes s mora il uz karaulu.
moj ti je savjet taj 130ks il 160ks. insignia je ogromno auto, mora nesto nosit tu masu.
Zux
Posts: 906
Joined: 30/03/2005 22:03

#7 Re: Opel Insignia

Post by Zux »

emko1234 wrote:
Zux wrote:
emko1234 wrote:nemam auto, al sam se vozio par puta. posto vozim auto iste klase, mogu ti samo reci da u insigniji ima vise mjesta pozadi nego u mom autu. to sam odmah vidio. meni se ne svidja tabla jer je nadjidjana ko u prici. ima milion dugimica nekih pogotovo u verziji s navigacijom.
sto se tice motora, niposto taj od 110ks. to je preslabo za taj auto. po meni je za to auto kod dizela optimum onaj sa 160ks. ima i verzija od 200ks al to je vec nepotrebno. mada ni taj od 130ks nije losa varijnta. prica da ce ti ovaj najmanji najmanje trosit je smijesna.
auto s istim motorm i vecim broj konja je dosta rastereceniji. i moras ga manje vrtit da bi postigao iste stvari ko sa slabijom verzijom.
sve u svemu odlican auto iako nisam fan opela.
Ma to je bilo i moje razmisljanje, identicno, malo me lik iz Opela pokolebao. To je valjda neki novi motor ecoflex ovo ono. Kontam njemu je u interesu da mi proda skuplje auto, koje cak stavise ima i na stanju, pa nema razloga da mi petlja. Haj vidjecemo, jos malo cu protabiriti svakako :)
ma nista to vjeruj mi. nemas razloga ni da probavas. taj motor nije anemican ko recimo 1.6 dizel u pezou 407 il u 508 al to je stvarno preslabo za taj auto. jbg da mi zivimo negdje gdje samo ravnica pa da ti ne brines, svejedno ti. ima autoput i svakako i taj moze 2 glave nagurat. skontaj uz ivan kad krenes s mora il uz karaulu.
moj ti je savjet taj 130ks il 160ks. insignia je ogromno auto, mora nesto nosit tu masu.
Ma bice to vjerovatno izbor. Jer nisam bas ljubitelj peglativne voznje, nisam ni trkac, ali sto kazes valja preticati po ovim nasim cestama. Mada eto kao sto rekoh navodno mu je startnost skoro pa ista jer se radi o istom motoru sa razlikom u elektronici odnosno "čipu".
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#8 Re: Opel Insignia

Post by emko1234 »

brate, 20 konja se osjeti na autima koje imaju preko 300 konja. kad jedan ima 300 a drugi 320.
e sad zamisli koliko se osjeti na autu gdje jedan ima 110ks a drugi 130ks. to je glupa prica prodavaca na koju fataju bekane. naravno da se osjeti ta razlika al u svemu, nemoj samo gledat razliku u izlaznoj snazi. pogledaj razliku u obrtnom momentu.
da je to auto tipa, astre, onda bi prica imala podloge, ovako je suplja.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#9 Re: Opel Insignia

Post by jefferson »

emko1234 wrote:brate, 20 konja se osjeti na autima koje imaju preko 300 konja. kad jedan ima 300 a drugi 320.
e sad zamisli koliko se osjeti na autu gdje jedan ima 110ks a drugi 130ks. to je glupa prica prodavaca na koju fataju bekane. naravno da se osjeti ta razlika al u svemu, nemoj samo gledat razliku u izlaznoj snazi. pogledaj razliku u obrtnom momentu.
da je to auto tipa, astre, onda bi prica imala podloge, ovako je suplja.
Ma garant moraju prodat tu od 110ks.
110ks i 260nm i 130ks i 300nm, to je velika razlika u obrtnom momentu.
User avatar
Don Zivconi
Posts: 1242
Joined: 08/03/2011 09:09
Location: Pitaj Druga TiTa

#10 Re: Opel Insignia

Post by Don Zivconi »

Niposto uzimati motor ispod 140ks kolega ima ovu verziju benzinskog agregata i jako je trom za ovu tezinu auta stalno govori sto ne uzeh dizelasa bar bi imao veci obrtni moment, znaci sve preko 140ks je odlicno jako lijepo auto super uradjeno jos ako imas mogucnost uzeti sa koznim volanom i navigacijom onda obavezno ovo dvoje. Kod njega je bez navigacije i obicni gumeni volan ruzno izgleda odnosno jeftino cak je razmisljao da ga presvuce u kozu. Prostoara ko u prici a narocito u gepeku, alu naplatke obavezno (vece) jer sa celicnim izgleda kao bilder na tankim nozicama :)
Zux
Posts: 906
Joined: 30/03/2005 22:03

#11 Re: Opel Insignia

Post by Zux »

jefferson wrote:
emko1234 wrote:brate, 20 konja se osjeti na autima koje imaju preko 300 konja. kad jedan ima 300 a drugi 320.
e sad zamisli koliko se osjeti na autu gdje jedan ima 110ks a drugi 130ks. to je glupa prica prodavaca na koju fataju bekane. naravno da se osjeti ta razlika al u svemu, nemoj samo gledat razliku u izlaznoj snazi. pogledaj razliku u obrtnom momentu.
da je to auto tipa, astre, onda bi prica imala podloge, ovako je suplja.
Ma garant moraju prodat tu od 110ks.
110ks i 260nm i 130ks i 300nm, to je velika razlika u obrtnom momentu.
Jebga ja rekoh gore da na stanju nemaju tu nego ovu 130 KS :)

Ma defintivno i ja tako mislim, nisam ni uzeo u razmatranje uopste tu od 110 dok on ne rece, bolje ti je ovo ono.
Zux
Posts: 906
Joined: 30/03/2005 22:03

#12 Re: Opel Insignia

Post by Zux »

Don Zivconi wrote:Niposto uzimati motor ispod 140ks kolega ima ovu verziju benzinskog agregata i jako je trom za ovu tezinu auta stalno govori sto ne uzeh dizelasa bar bi imao veci obrtni moment, znaci sve preko 140ks je odlicno jako lijepo auto super uradjeno jos ako imas mogucnost uzeti sa koznim volanom i navigacijom onda obavezno ovo dvoje. Kod njega je bez navigacije i obicni gumeni volan ruzno izgleda odnosno jeftino cak je razmisljao da ga presvuce u kozu. Prostoara ko u prici a narocito u gepeku, alu naplatke obavezno (vece) jer sa celicnim izgleda kao bilder na tankim nozicama :)
Ma siguran sam da benzinac jeste takav zbog manjeg obrtnog momenta. Ma nema govora o nekoznom volanu, a pogotovo ne o celicnim felgama. Jebga kad je bal nek je... Glupo bi bilo kupovati to auto i stisnut' se, barem sto se mene tice. Onda bih uzeo auto za oko 30000, ali sa postenom opremom. Gepek je odlican, ali jos bolji sa petero vrata.
User avatar
respo
Posts: 12675
Joined: 15/08/2009 05:26
Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-

#13 Re: Opel Insignia

Post by respo »

kakva vam je to prica
znate valjda za kakvu se voznju pravi ova klasa auta i uopste nije preslab taj motor od 110 konja na normalnu voznju
e sada druga je prica sto je nama normalna voznja 20-30 preko ogranicenja preticanje itd

emko ba da nisi malo licemjeran nemoj da se ponovo prepiremo jer smo se prvi put slozili
pricas covjeku malo ti 110 130 taman a 160 previse
pa sto ti uze auto iste klase od 300 konja ako je 160 previse? da bi mogao pricati raji?

koji motor ces uzeti sve zavisi od tvoje voznje
ako sa semafora kreces ko puz i ne zuri ti se ama bas nigdje u vecini slucajeva nego ides kao da je svijet stao sasvim dovoljan je taj od 110 ako "jurcas" onda ce ti vrlo vjerovatno i vise potrositi taj motor nego onaj jaci

znaci saberi se kako vozis koliko je cijena jednog drugog raspitaj se kakav je ovaj kakav onaj motor jer se do sada moralo pokazati bar neke sitnice koje im nedostaju koji se "vise" kvari tj kojem je jeftinija ta popravka itd
Seyfo
Posts: 4330
Joined: 23/08/2011 14:12

#14 Re: Opel Insignia

Post by Seyfo »

Ja bih samo da dodam da zbog karakterističnog oblika (krov se strmo spušta prema nazad) putnici na zadnjem sjedištu lupaju glavom o staklo, ako su srednjeg ili višeg rasta. Imam 188 cm visine i kad sam sjeo na zadnje sjedište nisam mogao vjerovati ! Vjerovatno su dizajneri to znali i ipak uradili, svjesni koliko je bitan dizajn, pa su žrtvovali taj prostor. Ovaj nedostatak se može i primjetiti s vana, kad se auto pogleda iz profila; vidi se koliko putnici nazad gube.
Osim toga sve OK!
Naravno, ovo ne vrijedi za karavan-mada je karavanska verzija dosta dizajnerski neuspjela (bar meni)
klixo
Posts: 2020
Joined: 09/07/2012 03:28

#15 Re: Opel Insignia

Post by klixo »

110ks je slabo za auto te klase, 20ks mnogo znaci , vjeruj mi. Pa treba nekad i preteci , valja zimi na planinu otici , neces ko baba voziti. Potrosnja ista ako ne i manja.
Mr.Fundamental
Posts: 561
Joined: 21/04/2009 18:48

#16 Re: Opel Insignia

Post by Mr.Fundamental »

Opšte mišljenje je da je za Insigniu 2.0 CDTI sa 160 KS prava mjera i po pitanju potrošnje i performansi. Kod njega mi jedino smeta što je za modernog dizelaša i u poređenju sa konkurencijom previše glasan i brundav.
Imao sam priliku jednom se voziti u Insigniji, i mogu potvrdit navode Seyfe o manjku prostora za glavu. Sedan verzija ima izuzetno padajuću (skoro pa coupeovsku) liniju krova, koja pridonosi atraktivnom izgledu, međutim kreše prostor za glavu. Ja sam visok 1,91m i dodirivao sam glavom krov (i pokvario frizuru :D ), pa sam se morao malo skupit,što je narušilo komfor vožnje. To opet zavisi od tebe, da li bi često imao osobe na zadnjoj klupi i koliko su one visoke. Također, zbog takvog dizajna preglednost unazad je loša, još ako neko ima pozadi skoro se ništa i ne vidi. Zato je moj savjet da razmisliš o doplati kamere za vožnju unazad. Ako ni to ne odgovara, onda razmisli o Sport Tourer (karavan) verziji. Po mom mišljenju je čak i atraktivnija od sedan izvedbe, ima dovoljno prostora za glavu, a i veći prtljažnik.
@Respo - Pokretač teme je već rekao da nije ljubitelj spore vožnje, tako da mu taj od 110 KS ne bi odgovarao, jer je sa njim Insignia dinamična ko mrtav konj. S obzirom na njegove navode ovaj od 130 KS bi mu puno bolje ležao.
Last edited by Mr.Fundamental on 14/07/2012 23:49, edited 1 time in total.
User avatar
Industrialyzer
Posts: 4839
Joined: 11/06/2011 23:51

#17 Re: Opel Insignia

Post by Industrialyzer »

respo wrote:kakva vam je to prica
znate valjda za kakvu se voznju pravi ova klasa auta i uopste nije preslab taj motor od 110 konja na normalnu voznju
e sada druga je prica sto je nama normalna voznja 20-30 preko ogranicenja preticanje itd

emko ba da nisi malo licemjeran nemoj da se ponovo prepiremo jer smo se prvi put slozili
pricas covjeku malo ti 110 130 taman a 160 previse
pa sto ti uze auto iste klase od 300 konja ako je 160 previse? da bi mogao pricati raji?

koji motor ces uzeti sve zavisi od tvoje voznje
ako sa semafora kreces ko puz i ne zuri ti se ama bas nigdje u vecini slucajeva nego ides kao da je svijet stao sasvim dovoljan je taj od 110 ako "jurcas" onda ce ti vrlo vjerovatno i vise potrositi taj motor nego onaj jaci

znaci saberi se kako vozis koliko je cijena jednog drugog raspitaj se kakav je ovaj kakav onaj motor jer se do sada moralo pokazati bar neke sitnice koje im nedostaju koji se "vise" kvari tj kojem je jeftinija ta popravka itd

A zamisli da imas 500m isprekidane a 2 slepera ispred tebe a to nije rijetka pojava na nasim cestama :mrgreen: Ako biras izmedju 130 i 110 KS uzmi 130 i to je to ali najbolje je da probas oba. Ko zna mozda i ovaj sa 110 moze povuci ( al tesko :mrgreen: ) Ali sigurno je da ce ti ovaj sa 130 isto ili cak nekad i manje trositi od ovog sa 110 jer je dosta rastereceniji :thumbup:
Zux
Posts: 906
Joined: 30/03/2005 22:03

#18 Re: Opel Insignia

Post by Zux »

Hvala svima na odgovorima, nazalost jos se niko javio ko je zaista probao ovu vozilicu :)

Sto se tice mjesta nazad i visine, sve to stoji, ali meni zaista nije previse bitno, ja se necu voziti u njemu nazad :D Salu na stranu, rijetko ko mi i sada sjedi nazad posebno na duzim relacijama, tako da ako joj je to jedina mana...

I ja cuh kako malo vise brunda taj dizel nego sto bih ocekivao od jednog common raila, ali ni to nije neki minus.

Jos mi ostaje da prodam svoje auto, btw radi se o Megane Dinamyque 3 godine star, jos godina garancije, pa ako koga zanima nek' se javi na PM :D Cijena sitnica :)
User avatar
Edinz
Posts: 373
Joined: 03/11/2008 15:03

#19 Re: Opel Insignia

Post by Edinz »

Vozim ja Astru skoro 2 godine sa tim motorom od 110 hp, za insigniu sigurno preslab nema dileme uopste. Nista ispod 130
User avatar
aleckovic
Posts: 227
Joined: 19/05/2012 11:58

#20 Re: Opel Insignia

Post by aleckovic »

Super auto
User avatar
respo
Posts: 12675
Joined: 15/08/2009 05:26
Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-

#21 Re: Opel Insignia

Post by respo »

Mr.Fundamental wrote: @Respo - Pokretač teme je već rekao da nije ljubitelj spore vožnje, tako da mu taj od 110 KS ne bi odgovarao, jer je sa njim Insignia dinamična ko mrtav konj. S obzirom na njegove navode ovaj od 130 KS bi mu puno bolje ležao.
ma ok to al me dotaklo to kao mi smo svi inzinjeri neki pa da govorimo sta ce motor od 110ks u autu nisu to trebali ni stavljati itd
pa valjda tamo inzinjeri klinci palci ko vec primaju masne pare za to i znaju da je motor od 110 dobar za to auto i optimalan za normalnu laganu voznju
ja sada u autu imam pun k*rac konja nize klase od insignije a sporije ga vozim nego sto sam vozio jos nizu sa 130 a taj je letio
User avatar
respo
Posts: 12675
Joined: 15/08/2009 05:26
Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-

#22 Re: Opel Insignia

Post by respo »

Industrialyzer wrote:

A zamisli da imas 500m isprekidane a 2 slepera ispred tebe a to nije rijetka pojava na nasim cestama :mrgreen: Ako biras izmedju 130 i 110 KS uzmi 130 i to je to ali najbolje je da probas oba. Ko zna mozda i ovaj sa 110 moze povuci ( al tesko :mrgreen: ) Ali sigurno je da ce ti ovaj sa 130 isto ili cak nekad i manje trositi od ovog sa 110 jer je dosta rastereceniji :thumbup:
a zamisli da te boli neka stvar da imas 2 km isprekidane i jedan sleper nego fino uzivas laganini u voznji bez ikakve namjere da ga prestignes?
NediM17
Posts: 21508
Joined: 05/11/2009 11:49

#23 Re: Opel Insignia

Post by NediM17 »

Vozam ja u firmi Insigniu, ali je potpuno irelevantno za ovu diskusiju posto je u pitanju 2.0T 4x4. Auto ide k'o zvijer, ima tri moda voznje (normal, comfor, sport), ali najbolje bi bilo kada bi iza njega isla cisterna sa benzinom jer ako se vozi momacki (a kako drugacije voziti takav auto) ne moze na otvorenoj cesti ispod 12-14l, a u gradu ide i preko 20l/100km. Istina je da putnici na zadnjoj klupi bi trebali biti Pigmejci, ali to je cijena zavodljivog dizajna. Nikakvih kvarova za ove dvije godine nije bilo, servisna podrska solidna (Berlijeta). A sto se tice te dileme 110ks vs. 130ks ne vjerujem da to moze praviti neku strasnu razliku u normalnoj voznji. Pitanje je samo kolika je razlika u cijeni izmedju ta dva modela, potrosnji, odrzavanju i mislim da bi to trebao biti neki presudni faktor u odabiru. Najvise volim ove sto su do juce vozali Yuge i Golfove max. druge generacije od 45 do 55ks i sada im je 110ks cr motora malo na ovim nasim fantasticnim bosanskim cestama na kojima je ogranicenje u vecini slucajeva 50-60 do max. 80km/h. A i sami kazu da je na autoputu svejedno jel' 110 ili je 130ks, te mislim da bi prethodno navedeni faktori trebali biti odlucujuci u konacnoj odluci, jer najlakse je tudjim qrcem gloginje mlatit'.
User avatar
Don Zivconi
Posts: 1242
Joined: 08/03/2011 09:09
Location: Pitaj Druga TiTa

#24 Re: Opel Insignia

Post by Don Zivconi »

Ja sam naveo da je definitivno slab motor sa 110ks jer je banzinac sa 140 za ovu kilazu auta jako trom, vozio proba i nije mi se dopalo da je dizelas bio u pitanju vjerovatno bi bila druga prica a istog ovga misljenja je i vlasnik vozila. Usput receno vozio sam kako navede kolega forumas golfa druge generacije koji je u to doba bio strasno poletan sa 90ks :) u odnosu na auta toga doba stoga nema smisla porediti vozila koja su ispala van reparaturne obaveze proizvodjaca :lol: i smijesno je porediti ta vozila sa ovim koja danas vozimo i vozim tako da... cuj 110ks bas smijesno razlika u cijeni je vjerovatno paprena ali u potrosnji i kvalitetu voznje netreba ni raspravljati, treba da slusam motor i ocekujem kada ce ispasti od silnog naprezanja
User avatar
Maystor
Posts: 5598
Joined: 16/07/2007 22:59
Location: Unknown

#25 Re: Opel Insignia

Post by Maystor »

NediM17 wrote:Vozam ja u firmi Insigniu, ali je potpuno irelevantno za ovu diskusiju posto je u pitanju 2.0T 4x4. Auto ide k'o zvijer, ima tri moda voznje (normal, comfor, sport), ali najbolje bi bilo kada bi iza njega isla cisterna sa benzinom jer ako se vozi momacki (a kako drugacije voziti takav auto) ne moze na otvorenoj cesti ispod 12-14l, a u gradu ide i preko 20l/100km. Istina je da putnici na zadnjoj klupi bi trebali biti Pigmejci, ali to je cijena zavodljivog dizajna. Nikakvih kvarova za ove dvije godine nije bilo, servisna podrska solidna (Berlijeta). A sto se tice te dileme 110ks vs. 130ks ne vjerujem da to moze praviti neku strasnu razliku u normalnoj voznji. Pitanje je samo kolika je razlika u cijeni izmedju ta dva modela, potrosnji, odrzavanju i mislim da bi to trebao biti neki presudni faktor u odabiru. Najvise volim ove sto su do juce vozali Yuge i Golfove max. druge generacije od 45 do 55ks i sada im je 110ks cr motora malo na ovim nasim fantasticnim bosanskim cestama na kojima je ogranicenje u vecini slucajeva 50-60 do max. 80km/h. A i sami kazu da je na autoputu svejedno jel' 110 ili je 130ks, te mislim da bi prethodno navedeni faktori trebali biti odlucujuci u konacnoj odluci, jer najlakse je tudjim qrcem gloginje mlatit'.
Sve si odlično rekao, svaka ti čast! Samo bih dodao da ne treba ni komentarisati svaki post, jer ima i takvih budalaština da se ne isplati gubiti vrijeme na to.
A za postavljača teme, jedino ti možeš odlučiti da li ti je dovoljno 110 ili je neophodno 130 konja. Nekome je razlika prihvatljiva - nekome nije. Moj savjet ti je: ne kupuj auto dok ga ne probaš.
Post Reply