Ned071 wrote:drugi profil wrote:Ned071 wrote:kada bih ja uzeo novog ceeda, vozio bih ga pet godina, otisao u kiu, doplatio i opet uzeo novo... al to sam samo ja,
necu ulaziti sta je bolje, sta nije, niti mjeriti tudje novcanike. samo kazem da astra nije puno bolje auto od ceeda...
Ima i ta tvoja rezona, ali moras imati novcanik za to. Tj, svakih pet godina halaliti bar cenera.
Evo sad je izuzetna akcija u Kia. Dakle za 24K dobijes Ceed benzinski, a za 26 dizelski, sa skoro full opremom, popust od 9K na redovnu cijenu.
Koliko bi ti oni dali za tvoj ceed iz npr 2012 sada? cenera mozda i da doplatis 15 za novo.
vidi, meni je pun k..c stabilizatora, krajnica, dizni, podloski... kontas? 20 godina vozim, imao sam sedam svojih auta i nijedan nije bio nov. svaki me je slusao maanje ili vise, ali... meni se vozi novo i ja bih uvijek, da imam mogucnosti, kupio novo. meni je super i 301 i ceed i rapid, cak mi ni sandero stepway nije grdan... svako ima svoju racunicu i zna sta je najbolje...
ima moj prijatelj astru j, kupljena nova, na satu 36 hiljada, tri ili cetiri godine joj je sad... ti bi rekao auto lampa, jedan vlasnik, odrzavana u ovlastenom... da je sad pogledas, ko lutka... a da znas kako je bila slupana, i koliko je na njoj stete bilo, zamantalo bi ti se...
Super, ja vozim 32 godine i navozao sam se svih zastavinih modela. Završio haman automehaničarski zanat popravljajući ta govna kad mi stane u sred mraka negdje. Meni je najvazniji dio opreme bio alat i to kompletan.
Vozao onda renoe, golfove, sranja razna, dok nisam došao do corse B, pa astre F, pa astre G. Svaki moj opel je bio polovan sa 6-7 godina, neki sa većom neki sa manjom kilometrazom. Imam jos uvijek tu corsu B, vozi je sad moja kcer, 17 godina staro auto, astru F sam poklonio starom kad je auto bilo staro 10 godina, astru G vozim ja, 17 godina stara... idem jednom godisnje kod svog hecima, on to pregleda predlozi radove, ja platim i to tako hoda. 2-3 stoje se ulozi u odrzavanje tokom godine.
I meni je bila puna kapa kvarova i ulaganja, ali sam sa opelom to prebolio. Jednom je corsa stala radi senzora radilice i to se rjesilo za 35 KM. Sitnih kvarova je bilo, redovnih servisa, naravno sve skupljih jer dijelovi odlaze... ali opušteno vozim bez straha da će stati ili sletiti sa ceste.
Dok recimo novo auto iziskuje ovlasten servis i vece troskove istog jer se mora nekako iskihati garancija. Sto bi zamjenu ulja i filtera platio 100 maraka, kad mozes 250 da sacuvas garanciju? To je logika servisera. Logika vozaca je da se sto jeftinije vozi a da ne ugrozava bezbjednost te voznje. Naravno da ima ljudi kao sto je moj prijatelj pa ima mogucnost da svake 3 godine uzme novo i da placa full kasko svake godine. Ja postujem da svako ima pravo da trosi ili baca svoj novac kako god hoce. Ja nisam u toj mogucnosti.
Kad kupujes polovno auto, naravno da ga vodis na pregled u servis, ovlasten po mogucnosti, da se pokusa saznati istorija vozila. Ako je vozilo prvi put kupljeno u BiH vece su sanse da ces imati jasnu sliku sta uzimas. Naravno to ne vazi za starija vozila koja su mogla svasta prezivjeti u vremenu između isteka garancije i datuma preprodaje. Zato je meni najlogicniji izbor ovo sto ja trazim: prvi vlasnik u BiH, limit je - starosti do 6 godina, pređenih do 80K km, a optimalno - starosti 3-4 godine, do 50K km.