Da, 1.6 motor u ovoj astri je lanac a nije zupcasti, zbog toga nema velikog servisa.
Nisam znala da im je bas taj lanac potencionalni problem.
Hvala na odgovoru.
Moderators: anex, _BataZiv_0809
Da, 1.6 motor u ovoj astri je lanac a nije zupcasti, zbog toga nema velikog servisa.
gdje su ti dokazi, na bilo kojem novom autu, sigurno bih presao najmanje 250000 prije potrebe da se mijenja set, bas moras handrit auto da ti to ode, ili da bude neka fabricka greskazilla_ wrote: ↑16/03/2021 20:28 Za zamjenu lanca ruke kostaju 463 KM sa PDV-om. Dijelovi sa 20% popusta kostaju 982 KM sa PDV-om.
Da se radi u neovlastenom servisu ruke nisu vise od 250 KM a neoriginalni dijelovi u motorexu nisu vise od 700 KM.
I samo jos jedan primjer, na bilo kojem wv autu novijem, nema sanse da ce vam set kvacila i zamajac izdrzati vise od 150.000 a u 80% slucajeva cete ga zamijeniti i prije. Kod opela set kvacila i zamajac moze guliti preko 200.000 provjereno 100%. Ljudi bjeze od opela al opel sada pravi dobra auta. Sa astrom j su napravili bas veliki iskorak i bas su je dobro uradili.
Za cijenu si upravu jer set kvacila za opel je nesto skuplji al 100% tvrdim da duze traje nego na wv grupaciji.nivla wrote: ↑16/03/2021 21:38gdje su ti dokazi, na bilo kojem novom autu, sigurno bih presao najmanje 250000 prije potrebe da se mijenja set, bas moras handrit auto da ti to ode, ili da bude neka fabricka greskazilla_ wrote: ↑16/03/2021 20:28 Za zamjenu lanca ruke kostaju 463 KM sa PDV-om. Dijelovi sa 20% popusta kostaju 982 KM sa PDV-om.
Da se radi u neovlastenom servisu ruke nisu vise od 250 KM a neoriginalni dijelovi u motorexu nisu vise od 700 KM.
I samo jos jedan primjer, na bilo kojem wv autu novijem, nema sanse da ce vam set kvacila i zamajac izdrzati vise od 150.000 a u 80% slucajeva cete ga zamijeniti i prije. Kod opela set kvacila i zamajac moze guliti preko 200.000 provjereno 100%. Ljudi bjeze od opela al opel sada pravi dobra auta. Sa astrom j su napravili bas veliki iskorak i bas su je dobro uradili.
i nemoj se ravnati po autima koja su presla po 400-500 hiljada i vracena na 150-200 pa ti cim kupis trosak zamjena seta kvacila
kad govoris o vw za golf 5 iz 2007 taj set sa zamjenom kosta 700km od proizvodjaca luk, za astru istog godista kosta 1300 isti taj zamjenski set proizvodjaca luk
kvacilo ode od stila voznje, kilometraza igra ulogu ali ne toliko koliko los vozac
Ja sam na tek 286k km na prošlom autu radio set kvačila i zamajac, isto VW grupacija. Bio sam treći vlasnik, vozilo 2006. godište, a to auto sam prodao krajem 2019.
Hvala na detaljnom odgovoru.zilla_ wrote: ↑16/03/2021 20:09 Vozim astru j sedan 1.6 cdti vec duze vrijeme. Presla originalnih 125.000. Prije par dana sam zamijenio lanac u ovlastenom opel servisu. Znaci mijenja se lanac, lanac uljne pumpe, spaner i vodilice. Pored toga mora se zamijeniti i ulje i uljni filter kao i permant jer se pola motora rastavlja. Cijena ovih radova je bila oko 1430 KM. Lanac se nije morao jos raditi, mogao je komotno izgurati 180.000 ali sam ga ipak uradio jer me nervirao zvuk lanca prilikom paljenja. U opel servisu kazu do je to normalno kod svih auta sa lancem pa tako i kod ove astre. Inace u firmi gdje radim imamo puno ovih astri, sve su presle tu negdje oko 120.000 i nijedna nije imala problem da se morao radit lanac.
Ja bi uvijek preporucio ovu 1.6 cdti nego tu 1.7 jer taj 1.7 motor je historija. Sva auta se kvare tako da to sve dodje na isto. Za ovaj 1.7 sam procitao da ima mali milion problema a 1.6 cdti vecinom je problem samo ovaj lanac jer je malo skuplja investicija.
Opcenito meni je ova moja astra predobar auto, ko tenk je na cesti i bas je stabilna u krivinama. I da uporedim, sluzbeno vozim octaviu 2019 godina sa dobrom opremom i auto je dobro al ova astra mi je puno ljepsa za vozit.
Inace na ovom 1.6 cdti motoru fabricki propisan interval zamjene ulja ti je 30.000 km ali se u praksi radi na 15.000 ili 1 godina sta prvo nastupi. Cijena malog servisa kao i za sva ova nova auta u prosjeku izmedju 250 i 350 KM.
drug_profi wrote: ↑16/03/2021 20:06 Lanac ima svoj servisni interval, ali se radi po inspekciji, kad se uoci rastezanje (klepetanje). Ipak to su dosta vece kilometraze. Nije ni to sad neka klaonica. Oko milje se to zavrsi, zato prije kupovine odvedi auto na pregled, pa nek urade i inspekciju lanca.
ja bih mogo reci po tom i da pezo ne valja jer znam za jedan kojem je crko motor a nije ni 15 hiljada preso, sluzbeno nije mjerilo niceg
zilla_ wrote: ↑16/03/2021 23:13Za cijenu si upravu jer set kvacila za opel je nesto skuplji al 100% tvrdim da duze traje nego na wv grupaciji.nivla wrote: ↑16/03/2021 21:38gdje su ti dokazi, na bilo kojem novom autu, sigurno bih presao najmanje 250000 prije potrebe da se mijenja set, bas moras handrit auto da ti to ode, ili da bude neka fabricka greskazilla_ wrote: ↑16/03/2021 20:28 Za zamjenu lanca ruke kostaju 463 KM sa PDV-om. Dijelovi sa 20% popusta kostaju 982 KM sa PDV-om.
Da se radi u neovlastenom servisu ruke nisu vise od 250 KM a neoriginalni dijelovi u motorexu nisu vise od 700 KM.
I samo jos jedan primjer, na bilo kojem wv autu novijem, nema sanse da ce vam set kvacila i zamajac izdrzati vise od 150.000 a u 80% slucajeva cete ga zamijeniti i prije. Kod opela set kvacila i zamajac moze guliti preko 200.000 provjereno 100%. Ljudi bjeze od opela al opel sada pravi dobra auta. Sa astrom j su napravili bas veliki iskorak i bas su je dobro uradili.
i nemoj se ravnati po autima koja su presla po 400-500 hiljada i vracena na 150-200 pa ti cim kupis trosak zamjena seta kvacila
kad govoris o vw za golf 5 iz 2007 taj set sa zamjenom kosta 700km od proizvodjaca luk, za astru istog godista kosta 1300 isti taj zamjenski set proizvodjaca luk
kvacilo ode od stila voznje, kilometraza igra ulogu ali ne toliko koliko los vozac
Opce je poznato da je zivotni vijek zamajca izmedju 150 i 200 hiljada. To je ok ali problem je sto na wv grupaciji nerijetko zamajac ode i prije. Mi smo u firmi prije 2 mjeseca imali kvar na zamajcu na golfu 7, auto tek treca registracija, presao bio oko 70.000 i naravno zamajac zamijenjen u garanciji. Ne znam kako da vozis auto ne mozes unistiti zamajac na 70.000. Opce je poznato da svi tdi motori od golfa 5 pa dalje ukljucujuci i audi, seat, skodu imaju problem sa zamajcima, da stradaju mnogo prije predvidjenog roka. Isto u firmi na audi a4 smo imali zamjenu zamajca u garanciji na 100.000 auto staro 4 godine.
Moja konstatacija za zamjce iz wv grupacije nije bila vezana za ove grobove od auta iz uvoza vec za novija auta stara do 7 godina sa stvarnim kilometrima i konkretno se odnosi na iskustvo koje ja imam u firmi u kojoj radim (nije taksi firma, auta se normalno voze).
Stil voznje određuje zamijenu ne samo seta kvačila i zamajca nego i drugih dijelova. A naši servisi i majstori te gorivo i putevi dodatno doprinose belaju. Kod mene drugo auto 166 000 na satu. Kvačilo malo visočije hvata ali to je normalno. Mjenjač i ostalo kao mlijeko nikakvih problema.nivla wrote: ↑17/03/2021 09:38ja bih mogo reci po tom i da pezo ne valja jer znam za jedan kojem je crko motor a nije ni 15 hiljada preso, sluzbeno nije mjerilo niceg
za astru h 1.7 2007 godiste imam kolegu koji je kupio sa nesto preko 200000(po svemu dobro vraceno) na satu, odmah popravljana pumpa visokog pritiska
prosle godine set kvacila 1500 sa rukama, turbina
skoro hiljadu, nikad rahat vazda neko skupo sranje za popravit,
nije do opela, do kilometraze je, skoro nemoguce da sve ovo crkne prije nekih 400-500 hiljada
sto se servisa tice svugdje u ovlastenim je manje vise ista cijena, servisni intervali su 30000, a rade se na 15000 i slicno, nije bas da je to specificno za opela
lanac zamijeniti na 120000 ili 180000je zaista smijesno, on bi trebao izgurati daleko vise
Ja na 50000 km mjenjao zamajac i lamelu,prvi sam vlasnik bio,astra j 2.0,cijena 4800 km,sva sreca imao sam dobru volju od ovlastenog,ali inace nebi trebala da vazi garancija,nikada vise opel.zilla_ wrote: ↑16/03/2021 20:28 Za zamjenu lanca ruke kostaju 463 KM sa PDV-om. Dijelovi sa 20% popusta kostaju 982 KM sa PDV-om.
Da se radi u neovlastenom servisu ruke nisu vise od 250 KM a neoriginalni dijelovi u motorexu nisu vise od 700 KM.
I samo jos jedan primjer, na bilo kojem wv autu novijem, nema sanse da ce vam set kvacila i zamajac izdrzati vise od 150.000 a u 80% slucajeva cete ga zamijeniti i prije. Kod opela set kvacila i zamajac moze guliti preko 200.000 provjereno 100%. Ljudi bjeze od opela al opel sada pravi dobra auta. Sa astrom j su napravili bas veliki iskorak i bas su je dobro uradili.
Svejedno ti je jel Astra J 2009 ili 2017. isti je model. Isti djelovi za mali servis.
Tesko je to auto. Ici ce 81 kW dizel motor, ali da ce mu biti lako - nece.
Kod mene je motor 1.6cdti 100kw, 2016 godiste, do sada presla 70000km. U garanciji zamjenjen hladnja EGR-a koji je koštao oko 2200KM. Svaki dan prelazim oko 20km na posao i s posla od čega je 10km gradske voznje. Ukupna potrošnja u zadnjih 44500km koliko pratim je:Alfabeta1 wrote: ↑17/03/2021 09:23Hvala na detaljnom odgovoru.zilla_ wrote: ↑16/03/2021 20:09 Vozim astru j sedan 1.6 cdti vec duze vrijeme. Presla originalnih 125.000. Prije par dana sam zamijenio lanac u ovlastenom opel servisu. Znaci mijenja se lanac, lanac uljne pumpe, spaner i vodilice. Pored toga mora se zamijeniti i ulje i uljni filter kao i permant jer se pola motora rastavlja. Cijena ovih radova je bila oko 1430 KM. Lanac se nije morao jos raditi, mogao je komotno izgurati 180.000 ali sam ga ipak uradio jer me nervirao zvuk lanca prilikom paljenja. U opel servisu kazu do je to normalno kod svih auta sa lancem pa tako i kod ove astre. Inace u firmi gdje radim imamo puno ovih astri, sve su presle tu negdje oko 120.000 i nijedna nije imala problem da se morao radit lanac.
Ja bi uvijek preporucio ovu 1.6 cdti nego tu 1.7 jer taj 1.7 motor je historija. Sva auta se kvare tako da to sve dodje na isto. Za ovaj 1.7 sam procitao da ima mali milion problema a 1.6 cdti vecinom je problem samo ovaj lanac jer je malo skuplja investicija.
Opcenito meni je ova moja astra predobar auto, ko tenk je na cesti i bas je stabilna u krivinama. I da uporedim, sluzbeno vozim octaviu 2019 godina sa dobrom opremom i auto je dobro al ova astra mi je puno ljepsa za vozit.
Inace na ovom 1.6 cdti motoru fabricki propisan interval zamjene ulja ti je 30.000 km ali se u praksi radi na 15.000 ili 1 godina sta prvo nastupi. Cijena malog servisa kao i za sva ova nova auta u prosjeku izmedju 250 i 350 KM.
Koje je godiste Vasa astra?
Kad kazete cijena malog servisa za novija auta je oko 250-350 od koje godine se to smatra malo novije? 2015?
Kakva Vam je gradska potrosnja na ovom 1.6, neki prosjek?
Konkretno ovaj 1.6 kojeg mislim uzeti ima 110 ks i 81 KW da li je dovoljno za malo zahtjevnije terene, planine, visoke uspone???
Ili je ipak ovaj 1.7 sa 130 ks i 96 KW puno jaci, ali trosi vise?
Koliko je registracija? a i polisu osiguranja cu morati novu uzeti.
Tek sad znam da nista ne znam
Ja koliko vidim ti i nemaš maglenjake, prednje naravno...Alfabeta1 wrote: ↑04/04/2021 14:09 Update:
Kupili ovu astru j 1.7 cdti
Zadovoljni.
Imam par pitanja
Gdje se na ovom autu pale maglenjaci, ili se pale automatski, sve smo tipke i opcije probali, ali nismo ih uspjeli upaliti????
Pitanje za ovaj integrisani fabricki alarm?
Pise u uputstvu da se duplim zakljucavanjem aktivira ovaj alarm sto se potvrdi zvucnim signalom i led indikatorom, medjutim kod nas se duplim zakljucavanjem samo pozicije upale i ugase i to je to.
Alarm kao da i ne radi, jer led indikator uopste ne svijetli ili to treba nekako nastimati?
Hvala[img]